STP Timișoara Forum: Linia Expres 7 - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (73 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Linia Expres 7 Evaluare topic: -----

#881 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30186
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 07 octombrie 2014 - 22:07

Poate reusim sa aflam ce si cum... Oricum, daca era o greseala/nepasare, ar fi fost corectata pana acum. Cred ca totusi e un motiv concret, care noua ne scapa.
0

#882 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 07 octombrie 2014 - 22:40

Atunci sa aflam motivul, pana atunci nu are rost sa dezbatem nimicul!
0

#883 Useril este offline   weg_mann4ratt 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 850
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 08 octombrie 2014 - 10:48

si cum putem sa aflam?
de unde va veni raspunsul?
0

#884 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 08 octombrie 2014 - 11:33

@ Mile & All: eu nu sunt un reprezentant al RATT, ci un simplu angajat, un executant, omul cu lopata şi târnăcopul. Intervenţia mea (poate vag ironică) nu are drept scop decât indicarea graficelor de pe web ca repere de care să se servească călătorii. Tabelele electronice precum şi graficele orare printate care se află în staţii au exact această menire. Pt cei care folosesc frecvent o anumită linie, e esenţial să cunoască graficele aferente. Oricine îşi poate printa de pe net ceea ce îl interesează, dacă îl interesează. Sau, să facă o poză cu telefonul. La liniile E1 şi E2 succedarea este şi mai rară, să nu vorbesc de E3.
Regret că îmi puneţi mie în cârcă politica de exploatare a RATT.
Dacă aruncaţi o privire pe grafic, puteţi observa că este singurul interval de 39 de minute, şi acesta se datorează ieşirii din traseu a trenului 4. Cel care îi urmează nu poate reduce distanţa temporală pt că îi este imposibil fizic. El pleacă de la Abator la 19:49. Adică are la dispoziţie 27 de minute pt a parcurge distanţa Abator - Grozăvescu. Cum vi se pare raportul timp/distanţă în acest caz? Viteza (medie) maximă de lucru a mtc-urilor în TM este stabilită la 17km/h. Nu vreţi să calculaţi voi cu cât trebuie să ruleze respectivul pt a se încadra în timp şi spaţiu? Distanţa este de 7,855 km. Vă spun eu că viteza impusă în acest caz este de 17,445 km/h. Dacă mai scădem din timp şi cele 1-2 minute necesare debarcării-îmbarcării la Grozăvescu, rămân doar 25 de minute, ceea ce schimbă din nou datele problemei în mai rău.
Altceva. De ce nu pleacă trenul următor mai repede de la Abator? Pt că are pauză de masă, pauză impusă prin legislaţia muncii. Şoferii care pleacă mai devreme de la capetele de linie sunt imediat sancţionaţi. Iar reglarea graficului se face la Abator, în loc să se facă la Grozăvescu. Kaşai la noi. Vă rog să mă credeţi, că după ora 20 nu mai există staţionări la capetele de traseu. Dimpotrivă, doar întârzieri.
PS. În primă instanţă, vina pt această situaţie le aparţine în exclusivitate călătorilor. Nevalidarea TUTUROR legitimaţiilor de călătorie a condus la afişarea unui număr mic de utilizatori. Mai departe, ştiţi şi voi.

Aceasta postare a fost editata de emilut: 08 octombrie 2014 - 12:16

2

#885 Useril este offline   weg_mann4ratt 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 850
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 08 octombrie 2014 - 13:10

problema nu e ca se dau pauzele de masa...
ci momentul ales pt a fi luate, care e sincronizat perfect cu iesirea din schema a trenului 4.
2

#886 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 08 octombrie 2014 - 16:25

Vezi postareaemilut, la 08 octombrie 2014 - 11:33, a spus:

PS. În primă instanţă, vina pt această situaţie le aparţine în exclusivitate călătorilor. Nevalidarea TUTUROR legitimaţiilor de călătorie a condus la afişarea unui număr mic de utilizatori.


Nu vreau să ies în offtopic, dar afirmaţia asta mă scoate din sărite de câte ori o văd. Este la mintea cocoşului că mereu se vor găsi oameni care să nu valideze, din N motive. Trebuie să fii rău-voitor sau încuiat ca să nu realizezi. Aşa este publicul, nu te poţi baza pe el.

Vina este a conducerii RATT, pentru că ia cifrele goale şi le prezintă ca şi cum ar fi realitate. Ştiu şi ei, tot la fel de bine cum ştiu şi eu, că datele din validări nu sunt complete şi corecte. Dar în loc să facă ceva pentru a aduce numerele la realitate (de ex. controale regulate, care sunt oricum necesare şi din alte motive) - conducerea profită de numerele mici pentru a opera reduceri de vehicule, dând simultan vina pe călători.

Aş vrea să ştiu, cu ce este vina omului care a validat, că cel de lângă nu a făcut-o?
4

#887 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 11 octombrie 2014 - 09:46

Corect. No comment.
1

#888 Useril este offline   pop68 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 32
  • Inregistrat: 06 februarie 09

Postat 18 octombrie 2014 - 13:09

Azi 18.10 2014 autobuzul cu Nr B 26 ZYS soseste in statia Pacii la ora 12-45 in loc de ora 12-34 cum este afisata pe tabelul din statie.As dori sa aflu motivul nerespectarii graficului fiind si o zi nelucratoare iar intervalul in zilele nelucratoare este de circa 30 minute adunate cu cele 11 minute intarziere dau un interval de 41 minute.Nici in zilele nelucratoare nu se respecta graficele.
0

#889 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 19 octombrie 2014 - 03:52

Încă o chestie legată de E7, nu reţin să se fi semnalat.

În staţia vizavi de Lild Dâmboviţa (spre Abator) autobuzele nu se încadrează mereu în spaţiul destinat lor - fie pentru că au maşini parcate chiar după tabelul cu orarele, fie pentru că-i este lene şoferului uneori să se încadreze cum trebuie. Când se întâmplă asta cu un autobuz "G", călătorii de la uşile 3 şi 4 ajung să coboare direct în tufele de la capătul staţiei :D

Poză din care nu şitu cât se înţelege ..

Imagine atasata: Statie E7 Lidl Dambovita 20140925 - 180713.jpg
0

#890 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 19 octombrie 2014 - 09:03

Rezolvarea acestei situatii usor penibile are doua variante...

Prima ar fi suprimarea vegetatiei din dreptul statiei de autobuz. Nu poti avea vegetatie pe un "peron" de astepatare a autobuzului, situatie scapata de sub controlul autoritatilor...

A doua varianta si mai corecta decat prima ar fi mutarea statiei inapoi cu un stalp stradal unde nu avem decat iarba intre bordura si trotuar, iarba care evident ar trebui inlocuita cu beton, asfalt sau dale de beton, chiar daca s-ar gasi si in aceasta situatie unii sa fie contra...

Insa avantajul cel mai mare in cazul mutarii statiei inapoi catre colt ar fi faptul ca cei care coboara si urca aici, in aceasta statie, ar folosi mai repede zebra si semaforul decat in locatia actuala a statiei unde traversarea se face in mod direct...

Inclusiv si eu m-am pus sa traversez strada cu bagaje in mana in dreptul statiei si prin fata unei masin de politie pe care n-am observat-o decat aproape de mijlocul strazii...Politistii m-au claxonat si m-au mustruluit cu degetul aratator si si-au vazut de drum...Probabil ca daca statia era mai aproape de colt, as fi traversat pe la semafor...

Deci, statia a fost pusa inutil vis-a-vis de magazin pentru ca oricum nu avem voie sa traversam in mod direct, lucru care, evident, nu se respecta...
1

#891 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30186
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 19 octombrie 2014 - 09:44

O situatie aproximativ similara avem si la I.Vulcan, unde cetateanul de etnie romma si-a facut o gradina botanica in fata casei pe domeniul public. Primaria nu a reusit sa rezolve mai nimic, noi fiind nevoiti sa mutam panoul de afisare in statie care deja era printre crengile unui copac plantat acolo. Ne pare rau ca in cursul operatiunii i-am cam devastat gradina. :04:

Cetateanul respectiv si-a permis sa inlocuiasca trotuarul pe portiunea de la intrarea casei, cu marmura :crazy: Vad ca primaria nu l-a fortat sa-l refaca, asteptand probabil ca la iarna sa-si rupa careva o mana sau un picior acolo.
3

#892 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 23 octombrie 2014 - 09:16

Vezi postareadAImon, la 19 octombrie 2014 - 03:52, a spus:

Încă o chestie legată de E7, nu reţin să se fi semnalat.

În staţia vizavi de Lild Dâmboviţa (spre Abator) autobuzele nu se încadrează mereu în spaţiul destinat lor - fie pentru că au maşini parcate chiar după tabelul cu orarele, fie pentru că-i este lene şoferului uneori să se încadreze cum trebuie. Când se întâmplă asta cu un autobuz "G", călătorii de la uşile 3 şi 4 ajung să coboare direct în tufele de la capătul staţiei :D

Poză din care nu şitu cât se înţelege ..

Atasament Statie E7 Lidl Dambovita 20140925 - 180713.jpg

Ofcors, până la urmă tot şoferul trebuie să fie de vină. :eusa_think:
2

#893 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 23 octombrie 2014 - 17:35

Cred că am specificat ambele varinte :) uneori problema sunt celelalte maşini parcate. Uneori.

Cred că ştim cu toţii "specimene" care opresc oriunde dar nu fix în staţie, ci înainte sau după ea. Cel puţin în Sinaia şi la Brâncoveanu, nu de puţine ori am văzut "G"-uri oprind cu botul dincolo de tabelul cu orare, deci practic călătorii mai aveau acces la uşile 3 şi 4.
1

#894 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 23 octombrie 2014 - 19:49

Banuiesc ca stii si singur raspunsul, dar deaceea il mai scriu odata.

Calatorii trebuie sa aibe acces doar la usa 3 si 4, vara din cauza climei, iar iarna din cauza caldurii din autobuz.
0

#895 Useril este offline   ange 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 46
  • Inregistrat: 14 decembrie 12

Postat 23 decembrie 2014 - 00:23

S-a "dat drumul" la circulație pe Michelangelo și E7 își reia traseul pe Pârvan, ce bucurie ! Știe cineva dacă pe tronsonul Dâmbovița-Abator va circula tot deviat ?
0

#896 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 23 decembrie 2014 - 07:39

Vezi postareacseh_17, la 23 octombrie 2014 - 19:49, a spus:

Banuiesc ca stii si singur raspunsul, dar deaceea il mai scriu odata.

Calatorii trebuie sa aibe acces doar la usa 3 si 4, vara din cauza climei, iar iarna din cauza caldurii din autobuz.

Nu e adevărat. Doar la uşile 5 şi 6. Eşti rău şi miştocar fără motiv.
0

#897 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30186
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 23 decembrie 2014 - 09:35

Vezi postareaange, la 23 decembrie 2014 - 00:23, a spus:

S-a "dat drumul" la circulație pe Michelangelo și E7 își reia traseul pe Pârvan, ce bucurie ! Știe cineva dacă pe tronsonul Dâmbovița-Abator va circula tot deviat ?

Pana se termina lucrarile in zona.
0

#898 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 23 decembrie 2014 - 11:16

Vezi postareaange, la 23 decembrie 2014 - 00:23, a spus:

S-a "dat drumul" la circulație pe Michelangelo și E7 își reia traseul pe Pârvan, ce bucurie ! Știe cineva dacă pe tronsonul Dâmbovița-Abator va circula tot deviat ?




Inca NU! S-a (re)asfaltat Andreescu de la viaduct catre Auto insa de la Dambovita pana la viaduct drumul este nerefacut...Va merge inca deviat in aceasta zona vreo luna-doua in functie si de vreme...
0

#899 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 23 decembrie 2014 - 12:59

Vezi postareaemilut, la 23 decembrie 2014 - 07:39, a spus:

Nu e adevărat. Doar la uşile 5 şi 6. Eşti rău şi miştocar fără motiv.



Speram ca e clar ca ma refer la ei: :rolleyes:

Citeaza

Cred că ştim cu toţii "specimene" care opresc oriunde dar nu fix în staţie, ci înainte sau după ea.

0

#900 Useril este offline   bata 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 210
  • Inregistrat: 31 ianuarie 10

Postat 23 decembrie 2014 - 14:37

Multumesc tuturor celor care au hotarit mutarea traseului E7 inapoi pe vechiul traseu si pe noi calatorii au uitat sa ne anunte.Aseara cind m-am dus la lucru acirculat prin centru,azi dimineata la intoarcere,surpriza .Am stat cam 45 de minute in statie la Catedrala ca pina la urma un sofer de pe 33 a oprit si ne-a spus si noua ca stam degeaba si sa ne mutam in vechea statie.Poate un afis lipit pe stilp ar fi fost o solutie. Oricum tuturor celor care au facut aceasta modificare de pe o zi pe alta le transmit sa nu mai cumpere carne fiindca le-am dat eu sa aibe pina la Pasti.
3

Arata acest topic


  • (73 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

4 useri citesc topicul
0 membri, 4 vizitatori, 0 utilizatori anonimi