Linia Expres 7
#762
Postat 22 octombrie 2013 - 14:43
De exemplu, astazi a sosit un E7 in Dambovita(spre abator) la ora 14:41 cand trebuia sa soseasca la 14:46. Asta se intampla de fiecare data, vine cu 4-5 minute mai devreme decat este trecut in grafic. La fel se intampla si in directia spre centru, dar aici vine cu intarziere de 5 minute.
Poate este un lucru minor dar chestia asta se intampla de fiecare data de cand s-a trecut la noile grafice.
#763
Postat 22 octombrie 2013 - 19:33
Aceasta postare a fost editata de emilut: 22 octombrie 2013 - 19:34
#764
Postat 28 octombrie 2013 - 21:03
Aceasta postare a fost editata de r898: 28 octombrie 2013 - 21:05
#765
Postat 02 noiembrie 2013 - 13:12
De aici reiese ca ultimul autobuz pleaca de la P-ta Regina Maria la 22:43. Mai exista un autobuz dupa el?
Am observat vineri ca mai este un autobuz care ajunge in Dambovita(spre Abator) la 23:23, desi acesta nu apare in grafic.
Multumesc
Aceasta postare a fost editata de Dunn91: 02 noiembrie 2013 - 13:13
#766
Postat 02 noiembrie 2013 - 13:57
#767
Postat 03 noiembrie 2013 - 09:30
Florin.B RATT, la 02 noiembrie 2013 - 13:57, a spus:
Si de ce pe graficul de pe site arata ca in weekend ultimul pleaca este la 22:23 ?
Si deobicei ultimul care vine in centru se si retrage in garaj deci nu mai ia calatorii, aseara a fost a doua oara cand mi sa intamplat sa nu mai ia calatorii. (am norocul ca stau in Dambovita si toate tramvaele se retrag si mai ia calatorii)
#768
Postat 03 noiembrie 2013 - 09:49

O sa intreb maine despre aceste grafice, dar si despre cele de la E2. Sunt ceva nepotriviri in ambele.
#770
Postat 30 noiembrie 2013 - 15:05
#771
Postat 30 noiembrie 2013 - 15:10
#772
Postat 08 decembrie 2013 - 17:29
De-a lungul celor trei ani mereu se invoca ba Codul Rutier, ba alte motive de tot felul, care ar "interzice" asemenea practici care pe dincolo se ... practica de mult timp...
Iata ca ne-a venit in cele din urma "mintea la cap" si am "inventat" si noi roata...
Tot de-a lungul timpului, au fost numeroase ocazii, datorate santierelor din oras, cand se puteau folosi peroanele statiilor de tramvai si pentru autobuze...insa acest lucru nu s-a intamplat decat arareori si asta in mod neoficial ci pe barba soferilor mai indrazneti...
Deci, iata ca de ceva vreme se poate practica si la noi un astfel de bi-sistem...




#774
Postat 09 decembrie 2013 - 18:48
Sper sa nu se dea drumu la circulatie pe Michelangelo prea curand

#775
Postat 09 decembrie 2013 - 19:15
#776
Postat 26 decembrie 2013 - 21:07
Este vorba de autobuzul TM 15 GLJ (Conecto C) la care afisajul functiona insa era in bezna (il puteai vedea de la un 1 m distanta).
In interior functionau doua neoane (din 12 cred!), unul in fata iar celalalt in spate (aspect care brusc mi-a adus aminte de IJTL-ul din perioada Ceausista, cand licareau cate doua beculete in mtc-uri).
Iar validatoarele nu erau setate pentru abonamente gratuite (cele eliberate din 12 decembrie) nici acum la doua saptamani de la introducerea acestora (adica 50 % din perioada propusa). Aici mai trebuie sa mentionez faptul ca in prima saptamana de la introducerea gratuitatii (sub 2.000 lei) validatoarele de pe E7 nu acceptau cardurile respective iar in cazul unei statistici, aceasta va fi "varza"...
Iata o situatie nedemna de un oras care se doreste civilizat, care are istorie in spate in domeniul transportului in comun si care aspira la titlul de CCE in 2021...
Repet pentru a nu stiu cata oara ca "cineva" din Ratt este total delasator, nepasator si indiferent la cum functioneaza aceste "detalii" iar ... un lucu este sigur, intotdeauna un intreg este compus din detalii!!!
Iar acel "cineva" ar trebui sa-si revizuiasca comportamentul sau ... sa paraseasca "corabia" ori sa fie aruncat peste bord, daca altfel nu se poate...
#777
Postat 26 decembrie 2013 - 21:09

#778
Postat 26 decembrie 2013 - 21:41
Apoi, setarea validatoarelor trebuia facuta in primele (maxim) doua zile de la introducerea acestor carduri. Iata ca dupa doua saptamani (din 4) am dat cu totul intamplator peste acest autobuz nesetat...
Apoi afisajul in "bezna"...Suntem ca pe vremuri cu toata tehnica nou achizitionata...Nu vreau sa exagerez, la cele mai multe autobuze sau firobuze functioneaza aceste sisteme dar iata ca avem si "exceptii" prea numeroase pentru categoria EXCEPTII...Nu mai pomenesc din nou de SAS-uri caci alea sunt inca SF-uri pentru mentalitatea soferilor de la RATT....
#779
Postat 26 decembrie 2013 - 22:41
#780
Postat 26 decembrie 2013 - 22:58
