Ba chiar am vazut si cazuri chiar frecvente in care validatorul dadea eroare si domnul/doamna insista de mai multe ori sa auda ca a validat..tot respectul..
Legat de problema biletelor..stiu ca trebuie sa existe si pe hartie..teoretic. Dar drumurile proaste..pornirile bruste si franele la fel..plus inghesuiala aferenta...fac de multe ori foarte dificila validarea lor. Cand tot mtc ul se smuceste si mai e si aglomeratie si trebuie sa te "intinzi" peste 2-3 persoane sa il introduci in validator pentru compostare..plus ca multi il mai tin in buzunar nu in portofel..se mai uda..se mai indoaie..se mai ..mototoleste..
Inca o data se confirma ca metodele "oldies but goldies" sunt eficiente. Va amintiti epoca dinainte de 89 cand desi se renuntase la taxatori erau acele compostoare din 2 in 2 rame de geamuri ? Reuseai mult mai usor in ciuda aglomeratiei sa iti validezi calatoria...desi acele bilete...kilometrice cu 10 calatorii erau cat un cearceaf...
Problema apare mai ales in cazul celor tineri care nu neaparat din rautate sau nesimtire..dar ...din nepasare si neatentie combinate..uita/neglijeaza validarea. Urca in grup..se iau cu povestile..si nu mai dau atentie la asta. In plus sunt curios daca va fi obligatoriu si pentru cei din clasele 1-4 validarea...cum se va proceda practic? mai punem un validator la o inaltime mai mica? Ii luam pe micuti in brate sa ajunga sa valideze cardul? Plus ca la acei ani fragezi inca descopera lumea..e o performanta sa nu isi uite pe undeva ghiozdanul...vor pierde cardurile una doua ...Nu toti micutii sunt insotiti de parinti/bunici in drum spre scoala...

Florin.B RATT, la 11 aprilie 2017 - 21:01, a spus:
Am convingerea ferma ca nicio metoda de anuntare, afisare, mediatizare, etc, nu va avea alte rezultate decat cele de pana acum.

Si tare cred ca mare parte din acele "smecherii" tehnice au fost posibile prin munca, ore consumate, si efort din partea domnului Florin si a altor catorva persoane inimoase!
Legat de problema validarilor. DACA ar dori cu adevarat in primul rand primaria ca actionar in RATT si finantator...eu zic ca cea mai eficienta solutie..desigur ipotetic vorbind..dar hai sa visam ca suntem intre noi pe forum...in loc de studii de fezabilitate pentru toate tampeniile si vise sf ..pentru 6 luni de zile sa angajeze corp special de control ..300 de oameni care sa munceasca zi de zi alaturi de politia locala de cand iese mtc ul din depou pana cand se duce "la culcare"..asa cum sunt paznicii Scorseze in metroul din Bucuresti. 300 de oameni pe toate liniile..zi de zi ..la orice ora...7 zile din 7... ai bilet/abonament urci..nu...pleci pe jos pur si simplu. Sa vedeti atunci situatia REALA a numarului de calatori, a gradului de incarcare, utilizare pe ore....disparitia hotilor de buzunare...decontari clare cu primaria...si vandalizare aproape zero..mizerie redusa in tramvaie....
Decat sa aruncam euro pe "cea mai poli dintre poli" .si la ambitie electorala sa afirmam ca daca CJT face sala polivalenta in Giroc mai facem si noi una in oras..uite asa de-al naibii..in conditiile in care de 4-5 ani nu suntem in stare sa finalizam constructia actualei sali de sport ..din n spe mii de motive...dar finalizare...cand o vrea Domnul....experimental asa o masura...chiar ar lamuri MULTE lucruri...plus ca si sistemul SAS ar functiona..la capacitate maxima...