Linia Expres 7
#1141
Postat 17 septembrie 2016 - 18:06
#1142
Postat 18 septembrie 2016 - 10:17
bata, la 16 septembrie 2016 - 14:03, a spus:
Este o chestiune de educatie civica, de spirit civic...de niste principii (mai) sanatoase de-a trai intr-o societate sanatoasa...
Daca ti-s indiferente aspectele puse (de mine) in discutie, te poti trezi intr-o buna zi cu intentia RATT-ului de a suspenda temporar sau definitiv acest traseu pe motiv ca "este prea putin folosit"...Functionarea RATT-ului (sub toate formele) este sustinuta de cei care valideaza, ei justifica existenta si functionarea RATT-ului si nicidecum smecherii, capusele, care doar profita de faptul ca sistemul exista...
O foarte mare vina in cresterea numarului calatorilor fraudulosi o are si Robu cand in urma cu 3-4 ani anunta masura populista ca transportul in comun timisorean va deveni gratuit pentru toata lumea, respeciv il va face el gratuit, iar de atunci inca o parte dintre calatori au renuntat la a-si plati calatoriile asteptand sa vina gratuitatile depline...
Apoi, mergand pe principiul tau de "nepasare" nefiind problema ta cine valideaza si cine nu, la fel nu este problema ta daca vezi un accident cu victime sa suni la 112, la fel daca vezi (auzi tipete de la) un viol (Doamne fereste!) sa suni tot la 112 si sa retii niste semnalmente, daca este spart apartamentul vecinului tau NU este problema ta si nu vei suna la politie, daca cuiva i se face rau pe strada, NU este problema ta si nu vei anunta salvarea...etc.,...
Chestiunea cu nevalidarea face parte din acelasi principiu, de-a interveni fie doar sau macar si prin dezaprobarea unor asemenea situatii, respectiv de-a lua o atitudine contrara unor asemenea apucaturi. Indiferenta in mod cert nu va duce catre ceva bun, respectiv sa fie autobuze indestulatoare pe traseu, sa fie punctuale si curate, etc.,...
Iata, probabil daca ati fi mai multi cu reclamatiile de pe E7, lucrurile s-ar schimba insa in afara de tine, ceilalti sunt indiferenti la spectele semnalate de tine si ca atare esti o voce singulara precum am fost si eu in situatia descrise de mine cu cateva postari mai sus...
cseh_17, la 17 septembrie 2016 - 12:07, a spus:
Teoretic asa este insa practic nu se intampla asa!...Intr-o societate normala (daca mai exista asa ceva prin alte parti) asa ar trebui sa se intample insa la noi nu se intampla asa si asta se datoriaza faptului ca a disparut RUSINEA crecand proportional TUPEUL...
Toate "experientele" mele despre care am relatat chiar de-a lungul anilor legate de E7 se petreceau in weekend, cand evident, autobuzul era umplut 50-60 % din capacitate intre anumite statii iar in rest era cu mult sub aceste procente!
In aceste conditii peste 50 % dintre cei care urcau in autobuz nu-si validau calatoria cand nu se putea pune problema sub nici o forma ca nu puteau ajunge la validator...
Si tot in aceste conditii, destui din cei care urcau si nu validau, se grabeau sa ocupe un scaun liber pentru ca nu toti calatorii din autobuz sedeau ci preferau sa stea in picioare din motive de ei cunoscute...
Cu ocazia primei tale vizite in Timisoara ma poti contacta si putem merge impreuna pe E7 pentru a te convinge personal...Am portofel elactronic de cateva luni si chiar apreciez in mod deosebit acest sistem de plata!...

#1143
Postat 18 septembrie 2016 - 10:39
Florin.B RATT, la 16 septembrie 2016 - 19:18, a spus:
Nu cred ca dispecerul trimite intentionat autobuze a caror capacitate de transport e neadecvata conditiilor, ci mai degraba se adapteaza la ce are disponibil, adica soferi si vehicule.
Si C-ul acela pus taman la ora 07.28 cu toate ca si anul trecut am avut aceiasi discutie despre alocarea MTC-urilor existente pe traseu si nu supkimentarea lor.
#1144
Postat 18 septembrie 2016 - 11:04
Sa
faci o asemenea comparatie mi se pare putin depasita pentru ca eu stiu ce inseamna simt civic,fratele meu lucrind pe descarcerare,eu facind cursuri de prim ajutor,dar nu pot face loby validarii atita timp cit eu fac loby de un an de zile pentru introducerea C-urilor la orele cind copii merg la scoala ,fara suplimentarea nr.de MTC-uri.iar ca raspuns se introduce acelasi C la ora de virf spunindunise ca in rest avem G-uri.Apropo de accidente ,am si eu o intrebare.in caz de accident cine isi asuma vina?Si mai cevain incheere,nu poti avea saiti pese atita timp cit vezi sapte vaporase care au costat o mica avere cum stau pe Bega si ruginesciar tu circuli mai rau decit pe tinpul raposatului,nu poti cere sa iti pese atita timp cit am cerut in nenumarate rinduri sa se suplimenteze linia E7 simbata si duminica ku mai un MTC si ti se raspunde ca nu se poate,ca nu sunt autobuze,ca nu sunt soferi iar inziua alegerilor s-a putut gasa si autobuze si soferi.O zi buna.
Aceasta postare a fost editata de bata: 18 septembrie 2016 - 11:05
#1145
Postat 18 septembrie 2016 - 12:07

Partea proasta intr-adevar este ca stau, timp de organizare era suficient cat ele erau in constructie.
Apoi un astfel de serviciu este usor compromis daca el se lanseaza toamna-iarna...
Dar vei vedea ce bine vor prinde aceste vaporase in conditiile tocmai anuntate de Timisoara CCE 2021...
Imi pare rau dar nu pot constata decat ca-ti urmaresti doar de propriul interes in loc sa vezi lucrurile mai larg, tu si numai tu!...M-ai pierdut cu acest prilej de sustinator al tau in lupta pentru bunul mers pe E7...

#1146
Postat 18 septembrie 2016 - 12:27
Fantoma Tramvaiului 3, la 17 septembrie 2016 - 18:06, a spus:
De unde acele validatoare? Personalul tehnic face mai mult decât îi stă în putință pentru a le menține funcționabile și pe cele puține existente.
#1147
Postat 18 septembrie 2016 - 12:33
bata, la 18 septembrie 2016 - 10:39, a spus:
Tu ai impresia că cuiva i s-a pus pata pe tine în mod special, planificând o mașină scurtă taman la ora 07:28 ???
Prietene, se scot în traseu mașinile și șoferii care sunt disponibile (disponibili). Se întinde de șoferi ca de guma de la chiloți, dar la urma urmei, sunt și ei oameni, au niște limite fiziologice. 70 de șoferi fac treaba a 120. Până când?
#1148
Postat 27 octombrie 2016 - 08:17






#1149
Postat 27 octombrie 2016 - 14:31

Aceasta postare a fost editata de bata: 27 octombrie 2016 - 14:32
#1152
Postat 27 octombrie 2016 - 21:27
#1153
Postat 01 noiembrie 2016 - 23:33
1)vineri dimineata la ora 08.28 cu toate ca existau 4G-uri pe traseu vine un C;
2)duminica dimineata la ora 07.16(statia V.Simionescu sensul Abator-Grozavescu) nu vine deloc E7 eu asteptind in statie de la 07.05 la 07.40 cind a venit urmatorul MTC;
3)astazi seara am asteptat autobuzul in statia de la Michelangelo de la ora 22.05 pina la 22.47, in tot acest rastimp trecind in sens invers (spre posta mare) trei autobuze din care doua unul in spatele celuilalt.
#1154
Postat 01 noiembrie 2016 - 23:49

#1155
Postat 02 noiembrie 2016 - 12:22
Daca observi in trafic doi de E7 (sau orice alta linie) unul dupa altul, sau gaura prea mare intre ele, dispecerul trebuie tras la raspundere (primul).
El e insarcinat cu echilibrarea timpilor intre doua MTC-uri consecutive, chiar daca nu se circula la grafic, sau chiar daca lipseste un tren.
Aceasta postare a fost editata de weg_mann4ratt: 02 noiembrie 2016 - 13:41
#1156
Postat 02 noiembrie 2016 - 13:21
Florin.B RATT, la 01 noiembrie 2016 - 23:49, a spus:

Totusi, pe calatorul cu abonament in buzunar nu-l incalzeste cu nimic faptul ca "nu sunt bani din cauza celorlalti calatori". Sa ducem discutia in directiile astea e cam red herring, nu ajuta pe nimeni.
Si la CFR au suferit calatori cinstitii cand din cauza blatistilor s-au scos trenuri de pe rutele scurte. Ce sa fi facut ei pentru a evita situatia?
#1157
Postat 02 noiembrie 2016 - 14:35
@weg_mann4ratt: dispecerul poate incerca acest lucru, dar uneori din cauza conditiilor din trafic, chiar nu se poate. In unele locuri e o diferenta enorma de aglomeratie chiar si la un interval de timp extrem de scurt (de ex. la ora 8:00 e plin ochi, iar la 8:20 e complet gol), lucru care poate cauza masinile sa se aglomereze. Si prima masina oricum va ajunge cu intarziere si va prelua grosul calatorilor. In med special, ieri fiind si sarbatoare, e posibil sa fi fost anumite portiuni supra-aglomerate la anumite ore, mai mult decat in alte zile.
@bata: referitor la cursa de la 7:28/8:28, avand in vedere ca pe E7 sunt 4 G-uri si 1 C, ai putea incerca sa faci o petitie oficiala la RATT prin care sa soliciti ca pe trenul cu plecare la acea ora sa fie programat un G (alocand C-ul pe un alt tren), daca la acea ora este un varf de calatori.
#1158
Postat 02 noiembrie 2016 - 15:00
Paul85, la 02 noiembrie 2016 - 14:35, a spus:
asa e, poate incerca, dar sa fim sinceri si sa recunoastem ca multe astfel de situatii au o rezolvare mai buna decat se intampla pe teren. Si aici ma refer la ce se intampla DUPA ce se produce ce ai descris tu mai sus. de multe ori autobuzele circula in continuare inegal.
#1159
Postat 02 noiembrie 2016 - 16:04
Florin.B RATT, la 01 noiembrie 2016 - 23:49, a spus:

Nu stiu daca duminica dimineata ar fi venit MTC-ul daca erau mai multe validari sau daca aseara mai circulau MTC-urile asa cum au circulat daca erau mai multe validari dar daca acesta e singurul tau raspuns la postarea mea atunci tin sa iti amintesc ca eu am fost bun platnic ani la rind si nu am vazut nici o schimbare deaceea am renuntat sa mai dau 53 de lei si mi-am incarcat cardul cu 10 lei urmind sa il validez doar atunci cind vad controlori,ceea ce se va intimpla foarte rar pe traseul pe care circul eu ca semn de protest fata de aceasta debandada din RATT.