Zonă comercială DN69 Dumbrăvița IKEA + DEDEMAN + alte unități de retail & food (soon)
#341
Postat 07 ianuarie 2023 - 22:44
#342
Postat 08 ianuarie 2023 - 00:05
Janto A., la 07 ianuarie 2023 - 15:59, a spus:
In materie de pret SAU gama de produse. Ikea, ca si alte magazine cu locatii in mai multe tari, au produse diferite pentru fiecare piata. Spre exemplu, eu cand am fost in vara in Cehia, ma interesasem daca nu cumva am timp sa dau o fuga si pana in Polonia, acolo gasindu-se cateva produse la Ikea pe care mi le doream si nu le-am gasit pe site-urile din Cehia, Germania, Slovacia, Austria, Ungaria sau Romania. La fel din Ungaria cumparasem niste lenjerie de pat care mi-a placut din Ikea, pe care am vrut apoi sa o comand online de la noi doar ca sa descopar ca nu avem acel model.
In plus, din Serbia sunt sanse destul bune sa vina pe aici, avem mai multe produse din cate am auzit, si mai mereu vad masini de Serbia prin oras, ceea ce imi confirma asta
#344
Postat 08 ianuarie 2023 - 10:59
#345
Postat 08 ianuarie 2023 - 12:27
Iar in perspectiva deschiderii si a Dedeman-ului, este si mai bine venita prelungirea unor linii pana acolo.
Insa intrebarea mea este daca sunt prevazute niste spatii pentru statii si pentru bucla de intoarcere a mtc-urilor si toate astea fara sa deranjeze prea mult traficul?....
#346
Postat 10 ianuarie 2023 - 16:01
Florin.B RATT, la 08 ianuarie 2023 - 10:59, a spus:
Tocmai, avînd în vedere că este mobilă, s-ar putea nici să nu încapă într-un autoturism personal. În care caz ... mergi acolo (cu bus, cu mașina, cu ce-o fi), vezi pe viu, alegi ce vrei, și aranjezi să livreze ei acasă.
Ba chiar în felul acesta se rezolvă elegant și problema cum urci mobila sus, dacă stai la etajul X. Pentru niște lei în plus, băieții de la livrări sunt convins că sunt perfect dispuși să și urce mobilă. Eventual s-o și monteze, dar să nu anticipăm ..
#347
Postat 10 ianuarie 2023 - 17:50
Mario Mityu, la 07 ianuarie 2023 - 22:44, a spus:
Ar fi absolut rezonabil, mai ales ca actuala bucla de intoarcere nu mai corespunde nici nevoilor de circulatie a calatorilor in zona, nici sigurantei circulației. ar trebui sa intoarca la noul giratoriu de la Ike.
#348
Postat 10 ianuarie 2023 - 23:31
Janto A., la 07 ianuarie 2023 - 15:59, a spus:
Tot am stat și m-am (re-)uitat pe hartă, pentru a vedea dacă vom avea clienți și din țările vecine la Ikea, iar concluzia mea tinde spre un "Nu".
Motivul? De la Szeged, de exemplu se ajunge foarte ușor la Ikea Budapesta, care este chiar lângă autostrada M5, fiind vorba de un timp mai scurt ca până la Timișoara, dar cu 40 de km în plus (Deci, dacă nu vor exista diferențe considerabile de preț în favoarea noastră, nu cred că vom vedea foarte mulți unguri la Ikea Timișoara-Poate din locuitorii orașului Makó, care este mai aproape, dar altfel, rămân la părerea expusă anterior).
Despre sârbi, iarăși, Kikinda este cel mai aproape oraș sârbesc de Ikea Timișoreană, până la Ikea Belgrad fiind o distanță dublă în kilometri, dar și timp.Vârșet este la limită, fiind poziționat relativ la jumătatea distanței dintre cele două magazine Ikea (TM și Belgrad), iar Zrenjanin este mai aproape de Ikea Belgrad.
Concluzionând, dacă nu vor exista avantaje spectaculoase în materie de preț, nu cred că vom avea foarte mulți clienți veniți de peste graniță.
Arad, Oradea, Cluj, Deva, Alba-Iulia, Sibiu - astea doar de la noi.
Sent from my iPhone using Tapatalk
#349
Postat 11 ianuarie 2023 - 10:09
Într-adevăr, dar eu vorbeam în principal de cei veniți de *peste granițe*. Din interiorul țării va fi mult mai simplu să vii cu o dubă închiriată și să îți preiei/cari chiar tu mobila, decât din străinătate.
Fantoma Tramvaiului 3, la 08 ianuarie 2023 - 00:05, a spus:
Total de acord! Fiind în zonă mai mult ca sigur că vor face o vizită și la IKEA, dar nu mă aștept să cumpere obiecte voluminoase, deoarece majoritatea vin cu mașinile personale (Și nu cred că toți vor merge la IKEA, eu de exemplu, cred că am fost de maxim 3 ori într-un magazin de mobilă/bricolaj în vizitele mele la Szeged, deoarece o astfel de vizită nu era un obiectiv).
Aceasta postare a fost editata de Janto A.: 11 ianuarie 2023 - 14:04
#350
Postat 11 ianuarie 2023 - 10:54

Entuziasumul clientilor Ikea o sa treaca dupa ce o sa isi prinda urechile incercind sa monteze tetrisul. O sa ramina un pelerinaj ca la deschiderea mall-ului in 2005, cum spunea un grup neumorist, te uiti si privesti. Scuzati scepticismul... In Momax am fost doar de 2-3 ori in prima luna cind s-a deschis.
#351
Postat 25 ianuarie 2023 - 12:40
#352
Postat 01 februarie 2023 - 09:34
https://www.economic...aza_643446.html
#354
Postat 13 februarie 2023 - 15:04
Adian, la 10 februarie 2023 - 10:40, a spus:

Link aici
Poate are legatura cu distributia catalogului anual, odata cu deschiderea,la nivel de judet. In Bucuresti si marile orase din jurul magazinelor, IKEA il distribuie gratuit, odata pe an. Pe modelul..Kaufland, etc.
#355
Postat 27 februarie 2023 - 11:31
https://dorusupeala....eaza-pe-masura/
Probabil managerul Italian angajat in 2021 s-a gandit sa profite de scaderea(speram temporara) valorica a zonei si sa ofere salarii de mizerie pt a-si maximiza profiturile.
E posibil sa importe mana de lucru din lumea a 3-a. Daca fac asta ar trebui supraimpozitati local, pt ca nu e normal doar sa scoata bani din Banat si sa fie o afacere doar pentru ei.
#356
Postat 27 februarie 2023 - 11:56
Citeaza
Ai ceva date? INS? Presa de profil economic/financiar? Studii facute de ceva companii de audit? Ai tu alte surse? Pe bune intreb, ce intelegi prin scaderea valorica a zonei?

#358
Postat 27 februarie 2023 - 13:26
Aceasta postare a fost editata de The Mechanic: 27 februarie 2023 - 13:27
#359
Postat 27 februarie 2023 - 13:41
#360
Postat 27 februarie 2023 - 15:39
Eu cred mai degraba ca oamenii au mers cu asteptari (mai) mari (fata de alte magazine similare) si sunt dezamagiti ca nu e cum se asteptau. Nu cred ca magazinul putea fi deschis mai devreme avand in vedere ca inca lucreaza la el.