Se intampla ceva in mod sigur pentru ca s-a amanat cu mai bine de 1 an deschiderea celui de al 2-lea magazin din capitala, a afectat oarecum situatia investitiei in al 3-lea magazin la Timisoara.
Cat despre Pallady acesta este incadrat drept cel mai important proiect din tara, cel mai mare din regiune, vine la pachet cu o schimbarea de strategie, avansarea unui nou CEO la nivel Global avansat din regiunea noastra, etc...
Citeaza
Ikea se pregătește să deschidă magazinul din Pallady și pentru schimbările din piață
Citeaza
Aflată în plină schimbare de strategie, Ikea se pregătește să deschidă, la începutul verii, magazinul din Pallady, cel mai mare din regiune de 37.000 mp, și extinde rețeaua de puncte de colectare din mai multe orașe ale țării.
Abordarea Ikea, în întreaga lume și în România, este de a dezvolta un mediu multi-channel, cu noi canale de vânzări și formate care să sprijine noile trenduri și comportamente ale consumatorilor, asigurându-ne în același timp că suntem accesibili, convenabili și sustenabili acum și în viitor. Ne dorim ca oamenii să poată avea acces oricând și de oriunde la Ikea. Din acest motiv, am deschis recent punctele de colectare ale Ikea din Brașov și Timișoara, în timp ce Clujul, unde avem deja Centrul de Planificare a Bucătăriilor, urmează în curând. Avem un serviciu de comenzi on-line din ce în ce mai popular, disponibil clienților din toată țara, iar magazinul din Pallady va dubla capacitatea de a sprijini cumpărăturile pe internet”, spun oficialii companiei.
După ce Stefan Vanoverbeke, CEO-ul IKEA South-East Europe a devenit Global Deputy Retail Operations Manager în cadrul grupului Ingka și își va exercita noul rol din Malmo, Suedia, urmând să gestioneze operațiunile IKEA în Canada, Marea Britanie, Irlanda, Elveția, Austria, Republica Cehă, Ungaria, Slovacia, Rusia și India, în România, compania se pregătește să înfrunte schimbările din piață cu o nouă strategie.
Punctele de colectare, în expansiune
„Vedem un potențial uriaș în a inspira și a permite consumatorilor să joace un rol activ în transformarea economiei circulare în realitate, și putem facilita acest lucru prin dezvoltarea de noi modele de afaceri legate de modul în care aceștia achiziționează, păstrează și dau mai departe produsele. În anumite piețe, cum ar fi Elveția, explorăm și testăm soluții potențiale, prin crearea unor oferte relevante pe care le testăm apoi cu clienții. Totul este însă într-un stadiu incipient”, continuă oficialii companiei.
Retailerul de mobilier a deschis, anul trecut, primele două puncte de colectare din Brașov și Timișoara, în timp ce Clujul urmează în curând. Constanța este, de asemenea, parte din plan, iar, recent, a deschis la Cluj-Napoca Centrul de Planificare a Bucătăriilor Ikea, primul astfel de centru din România.
Pâă când toate modificările operate de companie vor intra în vigoare, Ikea se ocupă cu deschiderea și dezvoltarea magazinului din bulevardul Pallady, cel mai important proiect al companiei suedeze în România, pe termen scurt. În total, investiția în cel de-al doilea magazin din București este de 86 de milioane de euro.
Punctele de colectare, în expansiune