STP Timișoara Forum: Linia Expres 1 - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (24 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Linia Expres 1 Evaluare topic: -----

#281 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 12 decembrie 2013 - 13:07

Situatia in tramvaie nu e asa cum o descri. Toate au incalzirea functionala si pusa la punct din timp, inca din toamna. In autobuz, probabil ca e frig din cauza stationarii cu usile deschise, la capat, in cupeu neincalzindu-se pana la prima statie. Motivele nu tin de economie, incalzirea facandu-se cu agentul de racire al motorului. Totusi, e posibil ca regimul termic al acestuia sa nu permita o temperatura prea ridicata fara pornirea sistemului suplimentar de incalzire (Siroco, Vebasto, etc). Starea acestui sistem (pornit/oprit), dar si un istoric al utilizarii acestuia, se poate verifica si vedea din software-ul de management al flotei (Radfleet). Colegii de la garaj au implementat aceasta functiune pe autobuze, inca de asta-vara. Nici soferului nu-i convine sa nu foloseasca acest sistem, un motor prea rece ducand automat la consumuri mai mari de carburant.
0

#282 Useril este offline   Gabi S 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 269
  • Inregistrat: 19 februarie 11
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara,Timis
  • Interese:Autobuze,Muzica

Postat 12 decembrie 2013 - 13:09

La fel este si in E33.
Poate ca nu este caldura in acel E1 de 7:25 pentru ca atuncia ii prima tura care vine din garaj si pana se incalzeste apa + in autobuz. Dar la E33 este a 3-4 tura cu care merg eu la scoala la IZLAZ (7:15) si este FRIG. De exemplu la unele poate ii stricat ala ce da caldura in autobuz am uitat cum se numeste. Vecinul meu (nu dau nume) sofer la ratt pe un G, avea stricat ''ala'' si se dadea la fiecare capat de tura sa decupleze si sa cupleze cablul de la caldura. asta inseamna ca ingheata de frig pana ajunge in spatele autobuzul ca sa porneasca caldura din 15 in 15 minute .. . chiar nu sunt mecanici la ratt sa repare ceea ce trebuie la autobuze? ...

Aceasta postare a fost editata de Gabi S: 12 decembrie 2013 - 13:10

0

#283 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 12 decembrie 2013 - 13:12

G-urile sunt inca in garantie.
1

#284 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 14 decembrie 2013 - 10:52

Apropo de G-uri, va povesteam cum asta vara la 37 de grade, soferul deschidea toate usile pentru un calator care urca (doar) pe o usa (pe linia E7, statia Pacii si nu numai), asta in conditiile de clima, iar acum cu temperaturi negative, se intampla acelasi lucru, autobuzele articulate nefiind comandate cu butoane la fiecare usa...

In schimb, firobuzele desi sunt prevazute cu butoane individuale la fiecare usa, ele nu sunt folosite in acest scop, soferii deschizand toate cele trei usi, ca-i nevoie, ca nu-i nevoie...si asta o fac si pe canicula, si pe ger...si atunci nu-ti vine sa :censored: si sa :respekt: pana la :respekt: ...
0

#285 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 14 decembrie 2013 - 12:24

:offtopic:

La troleibuze e mai ciudat... Tin minte si azi foarte clar, cum la momentul livrarii, si in primele zile de circulatie, troleele aveau butoane pentru fiecare usa separat. Prima se deschidea integral, iar usa 2 si 3 avea fiecare cate un buton. Mai apoi s-a blocat prima jumatate la usa 1, si s-a unificat usa 2 cu 3 intr-un singur buton, cel de al 3-lea buton disparand complet. Motivul, nu il pot intelege nici pana azi... :censored:
0

#286 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 14 decembrie 2013 - 16:29

Mile, toate autobuzele RATT dispun de butoane separate pt fiecare uşă. Asta dacă vorbim despre butoanele aflate la îndemâna şoferului, în bord. Butoanele aflate pe barele de susţinere (şi la autobuze şi la troleibuze) au doar menirea de a anunţa şoferul (printr-un semnal acustic şi unul vizual) privitor la intenţia călătorilor de a coborî la staţia următoare. Mă surprinde faptul că nu ai avut cunoştinţă despre această situaţie.
În cazul "C"-urilor, există butoanele din exterior, cele care pot activa sistemul de deschidere a uşilor. Ele sunt active doar atunci când sunt aprinse led-urile de culoare verde din interiorul lor. Şoferul are la dispoziţie un buton pe bord, prin care le poate activa.
Acum, să-ţi explic motivul pt care niciun şofer nu recurge la această facilitate. Nu toţi călătorii folosesc butoanele exterioare. Unii (mulţi) aşteaptă ca uşile să se deschidă la comanda şoferului. Astfel se pierde mult timp în staţii. Alta! Uşile nu sunt dotate cu temporizator pt închidere, ca la tramvaie. Tot şoferul trebuie să le manevreze. Alta! Dacă sistemul de deschidere din exterior este activ, şoferul trebuie să fie foarte atent la ce se întâmplă. De ex, dacă la uşa 2 nu urcă nimeni, dar sunt călători care doresc să coboare, el trebuie să o deschidă folosind butonul din bord. Dacă un călător apasă butonul din exterior, şoferul trebuie să fie atent să nu apese şi el butonul din bord, căci anulează comanda călătorului, uşa deschizându-se şi închizându-se repetat.
E mult mai sigură folosirea exclusivă a butoanelor din bord. Evident, în cazul în care autobuzul este aglomerat, şoferul nu poate vedea în oglinda interioară ce se petrece la uşile 2,3 sau 4. Astfel încât e obligat să le deschidă pe toate.

Vezi postareacseh_17, la 14 decembrie 2013 - 12:24, a spus:

:offtopic:

La troleibuze e mai ciudat... Tin minte si azi foarte clar, cum la momentul livrarii, si in primele zile de circulatie, troleele aveau butoane pentru fiecare usa separat. Prima se deschidea integral, iar usa 2 si 3 avea fiecare cate un buton. Mai apoi s-a blocat prima jumatate la usa 1, si s-a unificat usa 2 cu 3 intr-un singur buton, cel de al 3-lea buton disparand complet. Motivul, nu il pot intelege nici pana azi... :censored:

Criszty, vorbeşti pe nas. Nimic din ce ai spus nu este adevărat.

Aceasta postare a fost editata de emilut: 14 decembrie 2013 - 16:32

3

#287 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 14 decembrie 2013 - 20:49

Aveam sanse foarte mari sa intram in normalitate odata cu achizitia noilor autobuze si firobuze. Dar iata ca am ratat-o cu prisos. Pe de o parte din prostia celor care au facut caietele de sarcini si pe de alta parte din delasarea si nepasarea soferilor la care contribuie si conducerea prin neluarea masurilor ce se impuneau la momentul potrivit...

Nu mai pomenesc de SAS-uri, de afisaje alandala, puse dupa cheful soferilor cu mofturi, cu aere, cu fite, etc.,... Chiar nu sunteti in stare sa veniti in 2013 atunci cand acest lucru este posibil tehnic?...Cred ca daca ar veni un "goia" mai pretentios, lucrurile s-ar rezolva, macar cele posibile din punct de vedere tehnic...

Ne-a aratat cseh_17 mai multe aspecte pozitive din depoul din Oradea unde o mana de om hotarata poate face si minuni. In schimb unde exista dezinteres, lucrurile nu se vor rezolva de la sine...

Deci avem bube mari si la cap, si la picioare....


Iar ca sa-ti raspund punctual,...
1) nici vatmanii nu vad ce se intampla in interiorul remorcilor...
2) parca la firobuze (si la C-uri) exista doua randuri de butoane, unul pentru avertizare iar celalalt pentru deschidere...
3) calatorii s-ar obisnui fara probleme cu aceasta facilitate, precum s-au obinuit si la tramvaie...
2

#288 Useril este offline   Rico D. 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 238
  • Inregistrat: 17 octombrie 12
  • Sexul:masculin

Postat 15 decembrie 2013 - 13:23

Vezi postareacseh_17, la 14 decembrie 2013 - 12:24, a spus:

:offtopic:

La troleibuze e mai ciudat... Tin minte si azi foarte clar, cum la momentul livrarii, si in primele zile de circulatie, troleele aveau butoane pentru fiecare usa separat. Prima se deschidea integral, iar usa 2 si 3 avea fiecare cate un buton. Mai apoi s-a blocat prima jumatate la usa 1, si s-a unificat usa 2 cu 3 intr-un singur buton, cel de al 3-lea buton disparand complet. Motivul, nu il pot intelege nici pana azi... :censored:
Tii minte dar nu tii minte exact, de fapt era invers tot cum ai descris tu. Am fost la troleibuze cand au sosit si usa 1 era asa cum zici tu dar usile 2 si 3 erau pe un singur buton. Ulterior s-a ales varianta cu butoane separate pentru acele usi din cauza problemelor legate de soft si functionare adica prin apasarea unui singur buton la 2 usi unele usi nu se inchideau concomitent, riscai sa ramai cu usa 2 inchisa si usa 3 deschisa iar daca apasai butonul sa inchizi usa 3 deschideai usa 2.

Aceasta postare a fost editata de Rico D.: 15 decembrie 2013 - 13:32

0

#289 Useril este offline   Rico D. 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 238
  • Inregistrat: 17 octombrie 12
  • Sexul:masculin

Postat 15 decembrie 2013 - 13:31

Vezi postareaGabi S, la 12 decembrie 2013 - 13:09, a spus:

La fel este si in E33.
Poate ca nu este caldura in acel E1 de 7:25 pentru ca atuncia ii prima tura care vine din garaj si pana se incalzeste apa + in autobuz. Dar la E33 este a 3-4 tura cu care merg eu la scoala la IZLAZ (7:15) si este FRIG. De exemplu la unele poate ii stricat ala ce da caldura in autobuz am uitat cum se numeste. Vecinul meu (nu dau nume) sofer la ratt pe un G, avea stricat ''ala'' si se dadea la fiecare capat de tura sa decupleze si sa cupleze cablul de la caldura. asta inseamna ca ingheata de frig pana ajunge in spatele autobuzul ca sa porneasca caldura din 15 in 15 minute .. . chiar nu sunt mecanici la ratt sa repare ceea ce trebuie la autobuze? ...

Da asa este, sunt multe autobuze G care au probleme cu acel Sirocou respectiv Webasto si apa de la motor nu se incalzeste suficient de mult incat sa fie si caldura in autobuz. Mersul in spatele autobuzlui inseamna desfacerea unei mufe si resetarea electronica a Sirocoului care are efect cam jumate de tura pe traseu si se opreste iarasi. Din pacate laptopul care are program de diagnoza pentru autobuze este defect de ceva timp, cred ca mai mult de 6 luni, iar asa verbal si babeste sau incercat toate variantele de reparatie si degeaba.



0

#290 Useril este offline   Rico D. 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 238
  • Inregistrat: 17 octombrie 12
  • Sexul:masculin

Postat 15 decembrie 2013 - 13:44

Vezi postareamile, la 14 decembrie 2013 - 20:49, a spus:

Aveam sanse foarte mari sa intram in normalitate odata cu achizitia noilor autobuze si firobuze. Dar iata ca am ratat-o cu prisos. Pe de o parte din prostia celor care au facut caietele de sarcini si pe de alta parte din delasarea si nepasarea soferilor la care contribuie si conducerea prin neluarea masurilor ce se impuneau la momentul potrivit...

Nu mai pomenesc de SAS-uri, de afisaje alandala, puse dupa cheful soferilor cu mofturi, cu aere, cu fite, etc.,... Chiar nu sunteti in stare sa veniti in 2013 atunci cand acest lucru este posibil tehnic?...Cred ca daca ar veni un "goia" mai pretentios, lucrurile s-ar rezolva, macar cele posibile din punct de vedere tehnic...



Caietul de sarcini.......mda nici eu nu sunt de acord cu acel caiet. Nu stiu cine l-a facut dar parerea mea este ori ca nu a stiut cum sa il faca ori nu a fost lasat sa il faca cum trebuie. Noi soferii ce trebuia sa facem cand odata ce e adus in curte ? Cati dintre noi crezi ca ar stii cum ar trebui sa fie un autobuz si ce dotari sa aiba ?

Cat despre fite si aere eu zic sa iti masori un pic cuvintele, ai dreptate dar.........nu toti suntem oi negre si facem de capul nostru ce vrem !

Aceasta postare a fost editata de Rico D.: 15 decembrie 2013 - 13:44

0

#291 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 15 decembrie 2013 - 17:44

Vezi postareaRico D., la 15 decembrie 2013 - 13:44, a spus:

Caietul de sarcini.......mda nici eu nu sunt de acord cu acel caiet. Nu stiu cine l-a facut dar parerea mea este ori ca nu a stiut cum sa il faca ori nu a fost lasat sa il faca cum trebuie. Noi soferii ce trebuia sa facem cand odata ce e adus in curte ? Cati dintre noi crezi ca ar stii cum ar trebui sa fie un autobuz si ce dotari sa aiba ?

Cat despre fite si aere eu zic sa iti masori un pic cuvintele, ai dreptate dar.........nu toti suntem oi negre si facem de capul nostru ce vrem !



Insa unul nu scuza o turma intreaga. Te conusc personal si pe tine si pe emilut, si stim amandoi ca nu intrati in aceasta grupa. Si mai sunt si altii. Insa fie ca iti/va place sau nu, majoritatea este exacum cum i-a descris mile.

Cat despre amintirile mele, ai dreptate... M-am exprimat si eu mai anevoios, ideea era pe faptul ca sistemul a fost schimbat, si nu lasat cum a venit din fabrica.
1

#292 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 15 decembrie 2013 - 18:52

Vezi postareamile, la 14 decembrie 2013 - 20:49, a spus:

Aveam sanse foarte mari sa intram in normalitate odata cu achizitia noilor autobuze si firobuze. Dar iata ca am ratat-o cu prisos. Pe de o parte din prostia celor care au facut caietele de sarcini si pe de alta parte din delasarea si nepasarea soferilor la care contribuie si conducerea prin neluarea masurilor ce se impuneau la momentul potrivit...

Nu mai pomenesc de SAS-uri, de afisaje alandala, puse dupa cheful soferilor cu mofturi, cu aere, cu fite, etc.,... Chiar nu sunteti in stare sa veniti in 2013 atunci cand acest lucru este posibil tehnic?...Cred ca daca ar veni un "goia" mai pretentios, lucrurile s-ar rezolva, macar cele posibile din punct de vedere tehnic...

Ne-a aratat cseh_17 mai multe aspecte pozitive din depoul din Oradea unde o mana de om hotarata poate face si minuni. In schimb unde exista dezinteres, lucrurile nu se vor rezolva de la sine...

Deci avem bube mari si la cap, si la picioare....


Iar ca sa-ti raspund punctual,...
1) nici vatmanii nu vad ce se intampla in interiorul remorcilor...
2) parca la firobuze (si la C-uri) exista doua randuri de butoane, unul pentru avertizare iar celalalt pentru deschidere...
3) calatorii s-ar obisnui fara probleme cu aceasta facilitate, precum s-au obinuit si la tramvaie...

Tot punctual. Tramvaiele beneficiază de sistemul de deschidere şi închidere automată. Şi troleibuzele. Autobuzele însă, nu. Am încercat şi eu să-i "educ" pe călători în spiritul manevrării uşilor, dar am renunţat imediat. NU SE POATE!!! Te rog să mă crezi, mi-ar fi mult mai comod să las activ sistemul, luându-mi astfel de-o grijă.

Vezi postareamile, la 14 decembrie 2013 - 20:49, a spus:

Aveam sanse foarte mari sa intram in normalitate odata cu achizitia noilor autobuze si firobuze.

Dacă tot ai pomenit de "normalitate", cum consideri a fi atitudinea călătorilor care insistă să coboare pe uşa din faţă, ştiind foarte bine că e destinată exclusiv urcării? Nu ai impresia că o fac cu intenţie, doar din dorinţa de a pricinui un rău şoferului?
Măcar colegul Kristi a mărturisit că o face aşa, d'al dracu', că aşa îi place lui. Să ne îmbolnăvească.

Aceasta postare a fost editata de emilut: 15 decembrie 2013 - 19:01

1

#293 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 15 decembrie 2013 - 19:14

Vezi postareaemilut, la 15 decembrie 2013 - 18:52, a spus:

Măcar colegul Kristi a mărturisit că o face aşa, d'al dracu', că aşa îi place lui. Să ne îmbolnăvească.



Sa vi zis eu asa ceva? :eusa_think:

Se prea poate, insa crede-ma daca o fac, soferul o merita pe deplin.

Insa stii ce e si mai interesant? In Germania, unde coborarea pe usa II este ceva fabsolut firesc, se mai intampla ca lumea din pura comoditate, sau X alte varii motive sa coboare pe usa I. Crezi ca soferul "se imbolnaveste"? Nu, il saluta politicos, si isi vede de treaba. Ca ai nostrii sunt toti bolnavi si sufera cu de toate, aia e deja alta problema. Nu de alta, dar de altceva nu aud. Ba ii deranjeaza usa, ba frigul, ba caldura, ba anuntarea statiilor, ba fac intindere cand se intid sa seteze capatul de linie, ba hernie cand trebuie sa se ridice sa deschida rampa, ba eu mai stiu ce.


P.S. persoanele de fata se exclud, la fel si exceptiile.
1

#294 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 15 decembrie 2013 - 20:02

No comment! Atunci când vei fi în măsură să judeci şi să vorbeşti bazat pe logica elementară, caută-mă.
0

#295 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 15 decembrie 2013 - 21:08

Vezi postareaemilut, la 15 decembrie 2013 - 18:52, a spus:

Dacă tot ai pomenit de "normalitate", cum consideri a fi atitudinea călătorilor care insistă să coboare pe uşa din faţă, ştiind foarte bine că e destinată exclusiv urcării? Nu ai impresia că o fac cu intenţie, doar din dorinţa de a pricinui un rău şoferului?



Nu odata am zis ca ar trebui sa se profite de SAS prin care s-ar putea anunta tot felul de de "indemnuri" catre calatori...indemn pentru validari si explicatiile pentru acest gest, indemn de-a cobora la celelalte usi pentru ca prima este pentru urcare (am avut exemple cand soferii trimiteau calatorii sa urce la urmatoarele usi si nu la prima), si cate si mai cate ... numai ca o buna parte dintre soferi refuza sa porneasca SAS, rugandu-se probabil ca acesta sa se defecteze chiar, sa devina inutilizabil pentru totdeauna...


Stiu ca nu toate mtc-urile sunt dotate cu SAS-uri insa calatorii incet-incet ar ajunge si in cele dotate si astfel ar auzi aceste mesaje si o buna parte din ei s-ar conforma si ar observa ca RATT-ul nu este un sat fara caini ci ca cineva vegheaza de undeva ca lucrurile sa se desfasoare cumva mai organizat...

Bineinteles ca in acest demers ar fi nevoie si de implicarea sefului-sefilor, care in buna masura mi se pare dezinteresat de tot ce se intampla in RATT fiind mai degraba preocupat de alte lucruri. Cel putin asa se vede din ... Freidorf.


Iata, mi-am masurat un pic cuvintele (cu sublerul!), la avertismentul lui Rico... :D
1

#296 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 30 aprilie 2014 - 22:52

Maşina de 19:20 (staţia Iuliu Maniu > Aradului) n-a ajuns astăzi conform graficului Web, coresponzător cu cel din staţie. A venit pe la 19:35 un autobuz 3 cu care am mers până la gară, unde panoul afişa E1 cu sosire la ... 20:01 ?! Ora ar fi corectă, însă pentru următoarea cursă. Nu cred c-am pierdut autobuzul, o grămadă de lume aştepta la Iuliu Maniu, şi o bună parte au urcat în 3 pe ideea "măcar să ajung în Gară", deci clar a lipsit o maşină Nu prea găsesc scuze, traficul nu părea foarte dificil pe direcţia asta de mers ... :)

Aceasta postare a fost editata de dAImon: 30 aprilie 2014 - 22:54

0

#297 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 30 aprilie 2014 - 22:59

De lipsit, vad ca nu a lipsit (la ora respectiva erau autobuze pe traseu (ZXV si ABK), varful chiar retragandu-se atunci)
0

#298 Useril este offline   Andy 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 2520
  • Inregistrat: 29 iunie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:zona metropolitană
  • Interese:Timișoara și zona metropolitană

Postat 05 septembrie 2014 - 19:44

Ce a păţit autobuzul care trebuia să ajungă la 16:58 la Iuliu Maniu spre Gară? Nici cel de la 17:18 nu a venit. A venit B 27 JGO la ~ 17:30. În intervalul 17:00-17:25 au mers 2 autobuze spre pod.
0

#299 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 05 septembrie 2014 - 20:17

ABK trebuia sa vina, dar vad ca a stat la capat (Selgros) foarte mult. Nu stiu ce a patit. Oricum, cand trebuia sa plece din Calea Sagului, el era inca la Selgros.
0

#300 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 05 septembrie 2014 - 23:42

Da, si vorbim de autobuze noi si nu de niste vechituri... :Facepalm_emote_gif:
0

Arata acest topic


  • (24 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi