STP Timișoara Forum: Linia Expres 1 - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (24 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Linia Expres 1 Evaluare topic: -----

#121 Useril este offline   Bogdan14 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 282
  • Inregistrat: 16 august 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 01 aprilie 2010 - 22:22

Atunci inteleg,si in privinta traficului va dau dreptate. In timp ce asteptam a avut loc o tamponare intre doua masini la Circumvalatiunii. O masina rosie [nu mai stiu modelul] a intrat intr-un Jeep,si-a spart farul stang de tot si si-a busit capota. :)
0

#122 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 02 aprilie 2010 - 17:40

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 01 aprilie 2010 - 21:49, a spus:

A plecat tarziu de la Selgros (la 16:04) si a ajuns pe Gh.Lazar la 16:25. Totusi 20 de minute e foarte mult pentru aceasta portiune de drum. Probabil traficul groaznic din aceste zile e motivul.

De câtva timp (să tot fie vreo două luni), s-a operat o modificare în ciclul de semaforizare de la intersecţia dintre b-dul Cetăţii şi Calea Torontalului. Celor care circulă pe Torontalului li s-a redus timpul de "verde" la aproape jumătate din cât era înainte. Acest lucru, coroborat cu afluxul de maşini care vin dinspre platforma Torontal spre oraş la acea oră, face ca autobuzele şi troleibuzele să se instaleze în coloană încă de la strada Liege.
Să mai adăugăm şi aglomeraţia cauzată de proximitatea sărbătorilor pascale, şi avem explicaţia întârzierilor.
0

#123 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 07 mai 2010 - 17:24

Observ că la o săptămână de la implementarea noului grafic aferent liniei E 1, nu se semnalează nicio reclamaţie. Să fie oare beneficiarii acestei linii atât de mulţumiţi de reducerea numărului de unităţi care îi transportă? Să fie ei entuziasmaţi de creşterea timpilor de aşteptare în staţii? Să le convină până într-atât faptul că autobuzele ajung în staţie cu întârzieri substanţiale, încât nu se încumetă să reclame nimănui situaţia? Din cele povestite mie de către colegi (eu mă aflu în concediu), situaţia este dezastruoasă. Autobuzele circulă supraîncărcate. Nu că înainte ar fi fost foarte aerisite, dar pot lesne să-mi închipui ce se întâmplă acum. Şi înainte de schimbarea graficelor, rămâneau în staţii călători care aşteptau următorul autobuz. Care-o fi situaţia acum?
De săptămâna viitoare reîncep lucrul. Promit să revin cu amănunte.
0

#124 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 24 mai 2010 - 01:41

Joi, 20 mai, linia Expres 1, schimbul 2.
Graficul prevedea parcurgerea unei ture în 64 minute. Timpul real în care s-a efectuat tura, a fost de 84 minute. Cu tot efortul pe care l-am depus, de la tură la tură, întârzierea s-a majorat. Primit mesaje inutile şi penibile pe OBC: "Vă rog să recuperaţi", în condiţiile în care am parcurs 300 (trei sute de metri) în 14 (patrusprezece) minute, între "Zorile" şi gară. La fiecare oprire în staţii, călătorii nervoşi îmi reproşau că stau la capăt de linie şi joc cărţi. E o cutumă, nu? Eu le răspund că stau şi eu ca omul să beau o bere.
Normal, nu au reuşit să urce toţi. "Fericiţii" au stat ca sardelele. Ceilalţi s-au orientat spre alte mijloace de transport. La fel de normal, toate oalele s-au spart în capul meu, ca şi cum eu aş fi fost de vină.
Pt mai buna dvs înţelegere, timpii pe tură s-au diminuat cu 16 minute, iar numărul de unităţi s-a redus de la 6 , (dimineaţa), la 5. Iar după amiaza, de la 5, la 4.
Joi, 20 mai, pe la ora 11 am, una din cele două maşini a făcut pană şi a plecat în garaj. Singurului autobuz rămas în traseu i s-a cauzat o explozie de cauciuc din pricina suprasarcinii. Astfel, în jurul orei 12,30 pe linia Expres 1 nu circula nicio maşină.
Chiar şi înainte, când erau alocate 6 maşini dimineaţa şi 5 după amiaza, gradul de încărcare era de peste 100%. Vă puteţi închipui ce se întâmplă acum?
Tâmpenia conform căreia gradul de încărcare se stabileşte în funcţie de numărul de validări, a dus la această situaţie idioată şi cretină. Noi, şoferii, mai fentăm câte un semafor, mai depăşim coloanele prin partea dreaptă, ca să mai câştigăm un minut sau două.
Dar, ne-am propus ca de acum înainte, să respectăm toate regulile de circulaţie, chit că vom avea întârzieri substanţiale. Câţi călători pot urca, să fie sănătoşi. Celor care rămân în staţii, le dorim răbdare şi multe înjurături la adresa RATT. Noi ne vom strădui să facem tot posibilul pt a nu încasa foarte mulţi pumni în cap.
Am uitat să precizez că din cauza închiderii traficului pe str. Brîncoveanu, toate maşinile care afluesc spre zona 'nord', folosesc traseul b-dul Iuliu Maniu - gara de nord, astfel încât coloana de vehicule se întinde până spre creştetul podului de la fosta fabrică de ţigări.

Aceasta postare a fost editata de emilut: 24 mai 2010 - 01:54

0

#125 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 24 mai 2010 - 04:28

Un slab paleativ ar fi ca Politia rutiera sa stea naibii pe Resita pentru a preveni opririle pe banda 1 .. macar traficul sa fie fluidizat pe cat posibil.
0

#126 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30166
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 24 mai 2010 - 09:03

Nu neaparat cei de la rutiera, pot sta si cei de la comunitara, cum au facut-o si pe Brancoveanu.
0

#127 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 24 mai 2010 - 10:46

Domnule Florin. Nu există problema maşinilor parcate pe banda 1 pe b-dul Iuliu Maniu. Pur şi simplu, coloana se întinde pe ambele benzi, din dreptul fostei fabrici de ţigări, până la semaforul din faţa "ELBA". După plecarea din gara de nord, urmează coloana de la semaforul intersecţiei cu str. Jiul. Mai punem coloana de la semaforul din intersecţia cu Calea Torontalului. În mod firesc, ne lovim apoi de coloana de pe str. Liege. Parcurgerea acesteia necesită alte 12-13 minute, timp în care un pieton mergând lejer, poate face traseul dus-întors de 3-4 ori.
La întoarcere, se intră în coloană de la ieşirea din staţia de la Liege, până la intersecţia cu b-dul Cetăţii. Alte 10 minute irosite.
0

#128 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 24 mai 2010 - 11:19

Deci la ELBA acele semafoare sunt reglate cel mai prost din tot orasul... Se sta la el... fara un motiv intemeiat.
0

#129 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30166
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 24 mai 2010 - 11:25

Da, un semafor mai idiot nu cred ca exista. Pur si simplu nu sti de ce stai, ca nu trece nimic. Evit pe cat posibil (din pacate emilut nu poate face la fel) traseul respectiv.
0

#130 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 24 mai 2010 - 16:38

Menirea acelui semafor este aceea de a descongestiona intersecţia din dreptul Gării de Nord. Ori stai la semaforul de la gară, ori la cel de la "ELBA". E cam acelaşi lucru. Nu în asta rezidă problema cu care ne confruntăm, noi şoferii. Graficul e prost conceput, nerealist şi sfidător. E ca şi cum cineva de la compartimentul 'grafice' ar dori să se răzbune pe şoferii care i-au dat foc la casă.

Totuşi, doresc să subliniez gradul de suprasolicitare a maşinilor, cauzat de alcătuirea graficelor strâmbe. Atât maşinile, cât şi operatorii lor, au enorm de suferit de pe urma impunerilor absurde.
Cred că dacă vă spun că în cazul majorităţii traseelor, vizita la toaletă a şoferilor sau vatmanilor, echivalează cu o întârziere de 2-3 minute, aproape imposibil de recuperat la anumite ore, este mai mult decât suficient. Oamenii se îmbolnăvesc fizic şi mental, sistemele mtc-urilor suferă uzuri premature cauzatoare de costuri suplimentare, se încalcă legea circulaţiei, etc.
Nu ştiu cum gândesc alţii, dar dacă eu aş fi patron, aş manifesta mult mai multă grijă pt utilajele în care am investit un maldăr de bani.

Aceasta postare a fost editata de Visor: 02 iulie 2010 - 17:05
Motiv editare: Am eliminat referirile la colegul nostru. Din cate stiu, nu el se ocupa de grafice.

0

#131 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 24 mai 2010 - 18:12

Iar in ZNL sunt 2 masini, in loc de 3. 2 pentru asa lungime, timp de 60 min...
Daca se tot reduc din traseu, reducesai din linia 33...Linia M27 s-a desfiintat... Nu pot sa cred cum de la 82 s-a ajuns la 64 cand coloanele s-au inmultit! Iar liniile cu pierderi (E3 nesemnificativa) inca rezista pe criza, din aceste cauza trebuie redus din liniile cu adevarat incarcate... :rad_masa: :rad_masa:
0

#132 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 24 mai 2010 - 18:29

Vezi postareaemilut, la 24 mai 2010 - 01:41, a spus:

Tâmpenia conform căreia gradul de încărcare se stabileşte în funcţie de numărul de validări,


In unele cazuri nu functioneaza aceasta stabilire. Una e cand autobuzul e mai gol, ajungand toata lumea la validatoare, iar alta e pe E1 cand multi se lasa pagubasi, cei din usi nici nu-si mai pun aceasta problema, la conducere rezultand "putini" calatori...
0

#133 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 24 mai 2010 - 21:04

Acelasi fenomen se intampla la anumite ore si pe E 7, sunt atat de aglomerate autobuzele, incat abia se inchid usile , si atunci ii clar ca acei calatori care merg cateva statii in inghesuiala nu vor valida nici abonamentele si nici biletele, ceea ce va duce probabil la reducerea numarului de autobuze, crescand astfel si mai mult aglomeratia....Poate ar trebui montate pe un numar de 15-20 autobuze acele fotocelule la usi pentru numararea calatorilor, si atunci sa mearga doar aceste autobuze (in numar suficient pentru a se elimina aglomeratia ) pe o linie - doua timp de o luna, sa numere calatorii care urca pentru a se face comparatia cu numarul validarilor. Toate astea pentru a avea o situatie cat mai reala. Daca diferentele sunt mari, trebuie bagati controlorii in priza, alte solutii nu exista sau exista, precum a patito tramvaiul 3...
0

#134 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 24 mai 2010 - 22:13

O soluţie mult mai simplă şi mai ieftină, ar constitui-o reimplementarea citirilor prin vizualizare directă. Unul sau doi controlori, amplasaţi în punctele cheie ale traseelor, ar putea cuantifica gradul real de încărcare al mtc-urilor.
Această sarcină ar putea fi preluată chiar de către şoferii a căror maşini sunt imobilizate din varii motive. Nu cu mulţi ani în urmă, se folosea această metodă. Regia beneficia de informaţii concludente, iar şoferii obligaţi să staţioneze îşi făceau de bine de rău, norma de ore.
0

#135 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30166
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 24 mai 2010 - 22:37

Totusi, pe langa gradul de incarcare, nu conteaza si cati platesc?
0

#136 Useril este offline   Eta Floreasca 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 168
  • Inregistrat: 26 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Fundeni Jud. Ilfov

Postat 24 mai 2010 - 22:40

Emilut nu stiu cine te preseaza pe tine sa iti faci toate cursele in datele prezentate de tine.La noi se pierd zilnic cate o cursa din cauza traficului(spre exemplu acum cativa ani linia 112 din 5-6 curse abia daca se facea o semicursa sau o cursa).Iar la motorina nici nu se pune problema se mai baga si in plus fata de consumul normal in caz ca se faceau toate cursele.Iar ca verificare a gradului de ocupare la noi li dau la fiecare sofer cand pleca din garaj un "chestionar" privind gradul de ocupare si se mai fac controale in anumite puncte ale traseului.Asta cu frecventa dupa numarul validarilor este cea mai idioata idee pe care o poate avea cineva.
Deci in final emilut te sfatuiesc sa nu te mai chinui si sa stai linistit in coloana.
0

#137 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 24 mai 2010 - 23:23

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 24 mai 2010 - 22:37, a spus:

Totusi, pe langa gradul de incarcare, nu conteaza si cati platesc?

Domnule Florin, consider că ar fi indicat să stabilim care sunt priorităţile. Gradul excesiv de încărcare este cauzator de costuri suplimentare. Cred că sunteţi de acord.
Combaterea evaziunii cade în sarcina celor îndrituţi şi plătiţi în acest scop. E drept că într-un autobuz arhiplin, controlorii nu au ce căuta. Nu de alta, dar e foarte posibil să şi-o ia în mufă (vorba lui mirceabadea). Pe de altă parte, călătorii care nu-şi validează abonamentele nu pot fi amendaţi pt că pot prezenta la o adică, chitanţa în baza căreia au achitat preţul acestora. Undeva în acest lanţ, lipseşte o verigă. O fi cea slabă, o fi cea grasă?
Cert este că treaba nu merge de loc bine. În loc să progresăm, păşim serios înspre prăpastie.
Se doreşte implementarea normelor de civilitate europeană, dar în condiţii din cele mai balcanice. Vorba celor care au postat mai devreme: cum să îşi valideze călătorii legitimaţiile, dacă nu au acces la validatoare? Să-şi dea cardurile din mână în mână? Ce garanţie au că le vor fi returnate?
Asiguraţi condiţii optime de călătorie, ca în Elveţia sau aiurea. Atunci veţi putea ridica pretenţia ca tot poporul călător să valideze.
Retrăiesc vremurile în care lucram pe troleibuz, prin '91, iar parcurgerea distanţei dintre două staţii fără călători atârnaţi de uşi, constituia un eveniment fericit.
0

#138 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30166
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 24 mai 2010 - 23:29

E un cerc vicios. Avand incasari mici nu vom avea mai multe vehicule pe trasee -- avand putine vehicule lumea nu poate valida (cel putin asta e un motiv invocat). Daca nu era situatia asta de criza, poate lucrurile stateau altfel. :(
0

#139 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 24 mai 2010 - 23:38

Revin cu o completare! Vineri seara, pe la ora 22,30, pe linia 33. În staţia de la Catedrală, au urcat 22-25 de persoane. Printre ele, câţiva domni posesori de Armani, cu copiii în braţe. Foloseau probabil transportul în comun pt a evita condusul Audi-ului personal în stare euforică. Una singură s-a obosit să valideze. Restul, erau prea preocupate cu mestecatul de pop corn. Cel mai probabil, monitoarele RATT afişau un singur călător. Propun reducerea numărului de autobuze la 0, începând cu ora 22. Că oricum nu se înregistrează nicio validare. NU?
0

#140 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30166
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 24 mai 2010 - 23:42

Nu, exista o limita, daca era asa cum spui, de mult nu mai aveam unele linii. (chiar avem cazuri unde la acea ora sunt inregistrate atat de putine validari incat RATT nu scoate nici banii pe curentul necesar actionarii usilor :( )
0

Arata acest topic


  • (24 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi