Ba da, in poza aceea este linia veche de tramvai care in august 1909 a fost mutata unde este astazi: Str. Proclamatia - Bd. Revolutiei 1989 - Str. 3 August 1919.
Inainte de 1909 linia electrica mergea chiar pe strada de azi Strada Ludvig van Beethoven, strada aceasta fiind o strada suburbana, ce lega cartierele Cetate de Fabric, apoi o lua inspre nord pe strada de azi Corneliu Coposu, apoi 3 August 1919.
Primele tramvaie aveau ca priza de curent cu stanga, numit captator. Captatorul era flexibil, se putea roti stanga, dreaptea, in sus si in jos, asemenea captatoarelor de troleibuz. Acest sistem, numit sistem "Dickinson", a fost primul introdus in 1899, de aceea consolele puteau fi scurte, iar firul de contact nu era tras chiar deasupra mijlocului dintre sine. Stalpii de fier de sustinere erau numiti "Mannesmann". O poza in care se vede exact acest sistem:
Dar existau mari deraieri cu captatoarele astea. Incepand cu anul 1922 se fac pregatirile pentru sistemul cu noua priza de curent, numita troleu:
Tramvaiele tip D si D.II (construite 1921 - 1922) au mai prins vechiul sistem, dar la tipurile F si F.II (1925) au fost montate din start troleul.
Primele pantografe (pe care-l stim cu totii de azi) au fost montate in 1931 pe primele tramvaie Gemene.