STP Timișoara Forum: TimPark / Reteaua de parcari din Timisoara - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (13 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

TimPark / Reteaua de parcari din Timisoara Despre locuri de parcare si sisteme de taxare administrate de primarie

Poll: Sondaj TimPark (fost TelPark)

Acest chestionar este public. Alti membri vor putea vedea ce ai votat.

Sunteti multumit de actualul sistem de taxare din Timisoara?

Nu puteti vedea rezultatele acestui sondaj, pana cand nu votati . Va rugam sa va logati si sa va exprimati votul dvs. pentru a vedea rezultatele acestui sondaj.

Ati fi de acord cu extinderea sistemului si in alte zone ale orasului?

Nu puteti vedea rezultatele acestui sondaj, pana cand nu votati . Va rugam sa va logati si sa va exprimati votul dvs. pentru a vedea rezultatele acestui sondaj.
Voteaza Vizitatorii nu pot vota

#201 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1180
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 30 noiembrie 2020 - 01:38

Vezi postareaCataM, la 29 noiembrie 2020 - 23:45, a spus:

Soluția vine în urma multor plângeri/petiții /solicitări atât către primărie cat și către administrația Mall-ului. Așa că...șo pe ei! Poate se implementeaza și în alte zone.


O solutie ar fi fost ca chiriasi in functie de suprafata inchiriata sau de nr de angajati pe care ii au sa fie cumva obligati sa inchirieze si un nr de locuri de parcare pentru personal. Evident ca in aceste cazuri constul per loc de parcare ar fi fost mult mai mic fata de un abonament normal lunar
E doar o chestiune de timp pana apar "smecheri de mall" si care vor avea acces acolo. Iar din moment ce nu este nici un indicator rutier care sa interzica accesul nimeni nu va avea ce sa le faca.

Aceasta postare a fost editata de Bobby: 30 noiembrie 2020 - 01:39

2

#202 Useril este offline   CataM 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 833
  • Inregistrat: 17 decembrie 14
  • Sexul:masculin

Postat 30 noiembrie 2020 - 14:20

"Foarte eficient" sa stea locurile neocupabile desi sunt libere doar ca unii sau altii si-au pus bariera. Problemele in esenta sunt altele, foarte mare numarul de masini, multe rable abandonate, prezenta garajelor in proportie de 70-80% depozite de muraturi, in cartierele mai vechi (calea martirilor, soarelui, aradului) se mansardeaza in continuare la greu blocurile de 4 etaje, care ghici ce?! Determina sa vina si mai multi oameni in cartier si si mai multe masini desi e clar ca nu avem infrastructura si spatiul necesar pentru asa ceva... :machine-gun:
[/quote]

Aberezi stimate coleg. Vorbim de o situație punctuala, verificabila și diferită față de alte zone din oraș.

Acolo nu erau nici rable abandonate, nici garaje cu murături...pur și simplu zona este aglomerată de angajații din Mall care își lasă mașinile parcate, de dimineață pana seara intre blocurile de peste drum. Mintea ta nu poate înțelege lucrul ăsta?

Dacă cineva pune sub semn de egalitate(ca și situație a locurilor de parcare) un careu de blocuri din girocului sau lipovei cu zona asta din apropierea Mall-ului și nu înțelege care este diferența...atunci asta e! Înseamnă că atunci nu înțelege nici de ce apartamentele sunt mai scumpe aici decât în alte zone din oraș, deși blocurile sunt identice.

Cat despre încurajatul montării de bariere intre blocuri...observ ca nu toți colegii sunt capabili sa înțeleagă o ironie.

Din nou, asta e!


Sent from my iPhone using Tapatalk
-1

#203 Useril este offline   michidutza 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1140
  • Inregistrat: 26 iunie 16

Postat 30 noiembrie 2020 - 14:56

Nu am spus ca acolo erau garaje. Asta avea legatura cu celelalte zone... (las-o mai usor cu ironiile ca nu esti amuzant :pace: )

Da, situatia la mall e critica as spune, dar barierele nu rezolva problema. Punctual in zona mall-ului cauzele sunt traficul mare, cultura automobilului si mentalitatea ca gasesti loc de parcare moca, lipsa aplicarii legilor.
Nu mi se pre deloc ok ca primaria sa fi montat barierele "moca" si sa imparta telecomenzi...mi se pare o prostie. Nu raspunde nimeni de ele, nu mi se pare ok caritatea, ar trebui sa fie o solutie contra cost. Exact cum ziceai, ca cine vinde un ap vrea numai sa numere euro, da sa plateasca pt parcare ba. Este o relatie actiune-reactiune, in alte cartiere nu platesc pentru locurile de parcare, dar cine vinde acolo nici nu numara atatia euro la final, cand zice stop joc... :limba:

CataM, nu ai raspuns la intrebari:

Cat timp crezi ca trece pana nu o sa aibe probleme barierele, ori le rupe cineva sau altele?!

Cat timp crezi ca trece pana nu face rost un "smecher de mall" rost de o telecomanda in speranta sa isi asigure loc moca cand vine la mall?
:wacko:

Intrebare bonus: Daca pierde unu telecomanda, ce? Norocul aluia de o gaseste...

Felul cum a fost implementata treaba asta cu barierele sunt bani aruncati pe geam...


Barierele ar trebui sa fie cu plata! Primele 15 min sa fie gratis(daca vine curierul, am comandat mancare, etc) si sa se vanda abonamente doar riveranilor. Ar trebui sa fie automat de plata si supraveghere video la bariere, poate chiar si recunoasterea nr de inmatriculare pentru riverani. (macar asa nu interzici accesul, il "filtrezi" doar)
Foarte important, de asemenea, e sa fie monitorizata zona si aplicate amenzi. Gata cu parcatul pe locurile de handicapati, pe trotuar, spatiu verde, etc...Daca nu vrei sa platesti parcarea civilizat, atunci vi pe jos sau cu alt mijloc de transport. Trebuie sa si evoluam putin. Eu zic ca asa ar fi oarecum situatia sub control in acest fel pe termen scurt. Pe termen lung avem nevoie de infrastructura, taxe pe masini, etc...nu mai repet.

Aceasta postare a fost editata de michidutza: 30 noiembrie 2020 - 15:18

0

#204 Useril este offline   Shhhh 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 966
  • Inregistrat: 10 mai 12
  • Sexul:masculin

Postat 30 noiembrie 2020 - 16:24

CataM ideea este una de principiu. Strada este un spatiu public. In mod normal nu ai voie sa pui bariere (si ma intreb cum de s-a dat autorizatie pe asa ceva).


Hai sa iti explic cateva motive pentru care nu e ok:
- Apartamentele sunt scumpe in zona pt ca Mall. Acum sunt si mai scumpe pentru ca lumea si-a facut locuri de parcare? Pe banii cui?
- Locurile nu sunt utilizate corect (adica stau libere toata ziua cat lumea din blocurile alea e la munca)
- Locurile de parcare in zona sunt si asa limitate. Daca lucrezi in zona, si firma nu are bani de parcare pentru toti angajatii, ce faci? Fiind birouri, oamenii le utilizau 9-17, cand nu deranjeaza pe nimeni
- ar mai fi si aia cu "facut din banii tuturor" dar nu intram in detalii.

Mallul vine cu avantaje (apartamentul castiga valoare) dar si cu dezavantaje (aglomeratie, locuri parcare ocupate). Cei de-acolo vor doar avantaje si nu mi se pare corect.

Cateva solutii mai corecte:
- platiti abonamente de parcare Primariei (ca doar aveti locurile garantate)
- lasati barierele ridicate intre 7-18. Sau 7 - 10 dar cu posibilitatea de a se deschide din interior. Sigur nu e niciun cocalar care vine asa devreme sa ocupe locul pana seara.
- inchiriati loc de parcare (se mai practica in cartierul fostului primar din cate am inteles)
1

#205 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 29742
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 30 noiembrie 2020 - 18:13

Poate imi explica cineva de ce nu ar fi ok timpark... Am inteles ca parcheaza angajatii din mall acolo, pai timpark e gratuit doar dupa ora 17 (parca), cand nu cred sa mai vina multa lume la lucru. Se pot bloca rotile celor ce parcheaza repetat fara a plati. Zona Brancoveanu (printre blocuri) a fost printre primele ce au avut telpark si cred ca a functionat oarecum pentru locatari. In zona de care vorbim s-ar putea aplica un timpark cu program special, daca cel normal nu pare eficient.
A, ziceti ca pe vremea fostului primar ADP nu isi facea treaba? Pai avem primar nou ce poate rezolva asta (ma gandesc ca asta e ideea schimbarii fostului)
1

#206 Useril este offline   michidutza 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1140
  • Inregistrat: 26 iunie 16

Postat 30 noiembrie 2020 - 18:15

Vezi postareaShhhh, la 30 noiembrie 2020 - 16:24, a spus:

Cateva solutii mai corecte:
- lasati barierele ridicate intre 7-18. Sau 7 - 10 dar cu posibilitatea de a se deschide din interior. Sigur nu e niciun cocalar care vine asa devreme sa ocupe locul pana seara.
- inchiriati loc de parcare (se mai practica in cartierul fostului primar din cate am inteles)


Sunt de acord cu tot ce ai spus mai sus, exceptand ultimele 2 solutii.
Treaba e simpla, timpul petrecut cel mai mult la mall il au chiar angajatii care lucreaza acolo. Nu uita ca mall-ul e deschis de la 10-22. Cu toate acestea sunt multi angajati care incep programul la 8 pentru a pregati deschiderea. Clientii totusi au 2 ore gratuit in parcare si pentru unii e suficient.
Urmatorii care petrec mult timp in zona sunt cei care lucra la cladirile de birouri.
Eu cred ca cei care lucreaza la mall sunt cei care au interes sa parcheze gratis pentru ca petrec multe ore acolo. Nu stiu cat e abonamentul, dar de platesti cu ora zilnic vine scump...
Ca fapt divers, inca de pe vremea cand era patinoarul unde e acuma parcarea supraetajata si restul parcarii de suprafata era plina, erau multi care mergeau si la blocuri sa parcheze ca ei veneau pentru patinoar, iar patinoarul era deschis pana la 22:30.
Si mai enumar:
- angajatii pot ramane dupa program la mall, deci nu vor muta masina
- vin clienti dupa programul lor de lucru la mall care poate vor sa faca ceva cumparaturi si raman si la film, petrec mai mult de doua ore. Daca are optiunea de a parca gratis intre blocuri credeti ca o va face?
Treaba cu intervale orare eu zic ca pica din start.
Asta se aplica si la treaba cu Timpark @Florin, daca e moca dupa 17 sa fie primit mai ales de clinetii ce au de gand sa petreaca mai mult timp la mall. Tablita suporta program prelungit, dar ca sa fie si valida treaba va trebui verificata zona continuu de angajatii Timpark si dupa ora 17 pana la ora 22 cel putin altfel, e praf in ochi. Alta chestie cu Timpark e ca oricine poate sa isi faca abonament. In cazul parcarii cu plata, abonamentele dupa mintea mea ar trebui sa fie destinate exclusiv riveranilor, restul sa se incadreze la plata cu ora.

Nu am inteles cum functioneaza barierele ridicate dar cu posibilitatea de a se deschide din interior.
Locul de parcare inchiriat mi se pare cea mai ineficienta treaba, am mai spus asta. Va ramane neocupabil ca isi scrie omu nr de masina. Daca ai parcare cu plata poti sa ai flux continuu si e folosit eficient spatiul, de asemenea produci un venit cu care sa se intretina barierele si sistemele de parcare....
Daca sunt cereri de abonamente mai multe decat nr de locuri de parcare, atunci o sa trebuiasca primaria sa le scoata la licitatie(*doar pentru riverani) .... :rofl: Cine da cu banu, parcheaza si in fata blocului. La 1800 euro/m2 altcuma trebe sa discuti :walk: :rofl:

Aceasta postare a fost editata de michidutza: 30 noiembrie 2020 - 18:31

0

#207 Useril este offline   Bogdi94 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 313
  • Inregistrat: 04 ianuarie 09

Postat 30 noiembrie 2020 - 18:57

Sau începe primăria sa construiască intre blocuri parcări cu 1-2m sub nivelul solului și peste spațiu verde, loc de joaca. Am văzut ca în Cluj s-au făcut astfel de investiții și rezultatul este cu bun gust și o folosire eficientă a spațiului. Dar acest lucru necesita investiți măricele. În cazul respectiv, locatarii pot beneficia de un abonament la preț redus și restul pot intra contra cost. Investiția nu se va recupera dar e un pas spre transformarea în verde a orașului în locul garajelor, începută de Robu dar implementata cat mai ieftin cu putință...
4

#208 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1180
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 30 noiembrie 2020 - 20:05

Vezi postareaCataM, la 29 noiembrie 2020 - 23:45, a spus:

Situația e în felul următor: fiecare locatar cu mașină a primit cate o telecomandă, de întreținerea barierelor se ocupă o firmă privată (doar au fost instalate de primărie), ziua sunt destule locuri libere și ai unde parca daca mergi în vizită dar seara e plină cu mașinile locatarilor.

Sent from my iPhone using Tapatalk


Cei care stau acolo si nu au masini ce fac daca au cunostinte/rude care vor sa le vina in vizita ? Parcheaza la Mall ?

Nu am nici o treaba cu zona respectiva stau la 10 min de mers pe jos de Mall insa situatia de acolo e revoltatoare.

Bariere puse din bani publici care restrictioneaza accesul pe niste strazi publice si cu mentenanta inclusa din bani publici. Vi se pare normal ?
Locatarii de acolo au primit gratis locuri de parcare. Eu daca vin seara tarziu acasa cu masina am sanse mari sa nu am unde sa o parchez. Cei de acolo platesc impozit extra pe apartamente fata de restu' pentru ca au si parcare inclusa in fata blocului? Nu cred. E o masura discriminatorie ce se intampla acolo.

O situatie asemnatoare e si in zona blocurilor de pe Gh. Lazar de vis-a-vis de Fructus unde cei ce lucrau in zona CBC isi lasau masinile si nu foloseau parcarea din P-ta 700 si totusi aici nu s-au montat bariere ci doar un semn de "Acces interzis cu exceptia locatarilor".

Nu cred ca barierele alea au o tehnologie SF pe ele, cum la licitatii (daca sa facut in acest caz) cel mai mic pret primeaza precis sa adoptat cea mai ieftina solutie tehnica asa telecomenzile se pot clona usor iar o telecomanda incepe de la 40 lei. Nu intru in detalii ca sa nu dau idei.

Aceasta postare a fost editata de Bobby: 30 noiembrie 2020 - 20:07

3

#209 Useril este offline   Claudiu1212 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 527
  • Inregistrat: 14 mai 18
  • Sexul:masculin

Postat 01 decembrie 2020 - 10:25

Mi se pare complet ilegal si imoral faptul ca au pus barierele acolo, e totusi un spatiu public si se creeaza un precedent periculos, in mai toate zonele nu gasesti locuri de parcare seara, pentru ca s-au inmultit numarul de masini exponential dar locurile de parcare au crescut doar foarte putin. Din fericire rablele abandonate au scazut foarte mult, inainte, la mine pe strada erau cel putin 10-15, acum nu mai e nici una abandonata (poate e doar o exceptie ca statea Robu in cartier, dar din ce am observat, si in alte cartiere sunt foarte putine rablele fata de cum erau acum 10-15 ani).
Eu locuiesc in soarelui si nu are nimeni loc de parcare platit asa cum se zicea mai sus, ca zic unii si altii ca ala e locul lor ca au parcat de 20 de ani tot acolo e partea a 2-a, de astia ii plin peste tot.

Si eu sunt de parere ca ar trebui implementat Timpark cu abonamente pentru riverani, si se poate scrie pe tablita aia ca ii valabil pana la ora 22-23, nu ii ca si cum programul pana la ora 17 nu se poate modifica. Din banii de abonamente din zona si de amenzi chiar se poate plati lejer un salariu pentru cineva care sa vina in fiecare seara dupa ora 17 si sa verifice, ca in primele luni sigur o sa aiba clienti destui. Oricum la cati bani fac cei de la mall cu clientii, chiar ar putea pune lejer parcare gratis pentru cei ce fac cumparaturi in mall si nu ar saracii.

O solutie buna ar fi sa se faca parcari peste tot in oras incat sa fie destule pentru toate masinile, iar dupa aceea sa se taxeze parcarea in tot orasul, nu trebuie sa fie sume mari, doar sa fie suficient incat unii care nu isi folosesc masina 6 luni de zile sa fie descurajati de asta, pentru ca orice ar zice unii si altii, cat timp cineva are toate taxele la zi pentru o masina, nu prea ii poti face nimic ca nu o muta 6 luni din loc si mi se pare normal.
-1

#210 Useril este offline   michidutza 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1140
  • Inregistrat: 26 iunie 16

Postat 01 decembrie 2020 - 10:44

Da, rablele au scazut destul de mult fata de acuma cativa ani. Mi se pare ca iara au reinceput sa apara. Mi se pare total gresit ce zici tu ca proprietarul masinii nu are decat sa nu o mute 6 luni. Intr-o tara civilizata se mai matura strazile si ar fi chiar de dorit ca masinile sa mai elibereze din cand in cand locul de parcare. Ca sa nu zic ca daca o masina sta nemiscata devine adapost pentru frunze si alte mizerii + peturi sau alte ambalaje aruncate de unii nesimtiti. Te invit la mine sa vezi cum sta treaba. Toate acestea in contextul ca are taxele platite, nu ii da dreptul sa faca adapost de gunoaie sub si pe langa masina.

Timpark-ul in zona nu ar functiona deoarece se pot face exponential mai multe abonamente fata de numarul de locrui de parcare. Absolut oricine isi poate face abonament si mai implica si programul prelungit, monitorizarea trebuie continuu ca nu functioneaza verificari o luna, doua. Sa fim seriosi, nu faci nici un fel de filtrare in acest sens, iar pe oamenii care stau acolo nu ii ajuti cu nimic. Oamenii se ingramadeau acolo ca e moca si parcarea la mall sta libera, iar cei care locuiesc nu au unde parca. Primaria poate sa faca parcare cu plata ca e domeniul public si e al primariei implicit, asta ca sa nu restrictioneze nimanui accesul, sa nu discrimineze. Oricine are acces cu plata iar riveranilor sa le ofere posibilitatea abonamentelor (gratuitatea nu cred ca ar functiona). Si oricum de ce sa si fie gratuit, exact cum zicea cineva pe forum. Se bucura din plin de preturile crescute ale ap doar pentru ca mall, care evident vine si cu dezavantaje...deci asta e, sa scoata banu. Barierele ar trebui sa fie cu taxa, ca ei se bucura de beneficii: pret mai mare al ap, parcare "filtrata", etc. Nu vad de ce trebuiau alea puse din bugetul general, al tuturor.

Aceasta postare a fost editata de michidutza: 01 decembrie 2020 - 10:57

-1

#211 Useril este offline   Claudiu1212 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 527
  • Inregistrat: 14 mai 18
  • Sexul:masculin

Postat 01 decembrie 2020 - 11:07

Nu cred ca ii in vreo lege trecut ca esti obligat sa iti muti masina zilnic sau odata pe saptamana, ca nu ii corect fata de ceilalti e partea a 2-a, dar atata timp cat nu exista lege sa interzica asta degeaba sunt unii si altii nemultumiti, plus ca nici nu poti da o asa lege, il obligi pe unu sa isi mute masina odata pe saptamana? ce face cand merge in concediu 2 saptamani, cum monitorizezi cat sta masina nemiscata? Ca toamna frunzele si praful se aduna in jurul masinii dupa 1 saptamana, un impozit progresiv pe masini ar ajuta foarte mult, ca sunt multi ce au mai mult de 1 masina si nu le folosesc asa des.

Nu ma refeream ca pentru riverani sa fie gratuit locul de parcare, pentru clientii mall-ului sa fie gratuita parcarea de la mall. Preturile apartamentelor nu is stabilite de o putere superioara care te obliga sa pui preturile asa, is mai mari ca is unii dispusi sa plateasca pretul ala pentru ca is aproape de mall (de ce, asta nu stiu), pentru ca nu ii nimeni nevoit sa se mute aproape de mall, cum e cazul altor zone din oras.

Dar cineva te forteaza sa dai mai multe abonamente decat locuri de parcare? Si tot ce zici tu de ar functiona intr-o parcare cu plata a primarieri si nu ar functiona cu Timpark? Ca se poate foarte simplu sa faci abonamente doar in parcarea respectiva si doar riveranilor, asa era pe vremuri in parcarea de langa McDonalds de pe strada Aries, doar ca a functionat doar pentru o scurta perioada dupa care a fost scoasa, din motive necunoscute de mine.

Oricum nu mi se pare simpla deloc problema cu locurile de parcare in oras si nu cred ca exista o rezolvare usoara si nici unul din noi nu are 100% dreptate, dar ca sa se faca ceva calumea ar putea sa se puna in dezbatere publica situatia asta si impreuna sa alegem cele mai bune solutii.
0

#212 Useril este offline   Seba76 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 246
  • Inregistrat: 11 noiembrie 19
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 01 decembrie 2020 - 11:11

Referitor la bariere,am un prieten care locuiește acolo,vis-a-vis de Mall,pe calea Sever Bocu.
De când s-a deschis parcarea de la Iulius Mall vecinii lui faceau mereu scandal și sesizări la primarie+poliție pt ca nu mai gaseau un loc liber de parcare în jurul blocurilor.
Barierele au fost montate de către fosta administrație iar telecomenzile le-a adus ex-primarul personal înainte de alegerile locale.....
La fel și pe strada unde locuiesc eu,Grigore Alexadrescu,s-au dat drumul la lucrari de modernizare după 5 ani de promisiuni,tot înainte de alegerile locale,iar după nici o săptămână s-a sistat tot.
1

#213 Useril este offline   Lupul 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 106
  • Inregistrat: 22 iunie 16

Postat 01 decembrie 2020 - 11:13

Parcarea "gratuita" pe domeniul public nu ofera fonduri pentru gasirea unor solutii pe termen lung.

Parcarea "gratuita" pe domeniul public personal consider ca face discriminare intre cei care parcheaza gratuit si cei care nu au masina sau au loc de parcare platit (casa, bloc nou cu loc de parcare).

Exista oamani care nu au masina. Pensionari sau oameni care nu au avut carnet niciodata. Tineri care umbla cu bicicleta/trotineta/Uber/eventual masina inchiriata cand au nevoie. Am astfel de colegi la lucru, nu sunt cazuri "de pe Internet".

Cei care stau la casa sau blocuri noi (cu loc de parcare inclus) folosesc mai rar astfel de locuri de parcare gratuite.

O solutie corecta in opinia mea este de genul cum am vazut la Sibiu.
Sunt tarife de la 2 RON pe ora (10 RON/zi) in zona A, 1 RON/ora zona C, cu abonamente de 150 RON/luna si pana la 15 RON/ luna pentru riverani. Atentie, locurile nu sunt "garantate", platesti abonament doar ca sa ai voie sa parchezi in zona respectiva fara amenda. Sumele nu sunt uriase dar se descurajeaza parcarea "gratuita" a rablelor sau celor care nu misca masina cate 6 luni. Si se fac niste bani care intr-un caz "corect" contribuiela solutii pe termen lung.

Eu am parcat acum 2 ani si am platit 1 RON pentru toata perioada de la ora 17 pana a doua zi dimineata. Era un automat la 20 de metri mai jos pe strada unde puteai cumpara tichet.

Aceasta postare a fost editata de Lupul: 01 decembrie 2020 - 11:15

0

#214 Useril este offline   michidutza 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1140
  • Inregistrat: 26 iunie 16

Postat 01 decembrie 2020 - 11:36

@Claudiu: Nu am zis sa muti masina saptamanal, nu esti obligat dar ar fi de bun-simt sa o muti odata pe luna macar.

Timpark-ul prin defintie e in regim deschis iar verificarile se fac de catre agenti. Ceea ce mi se pare mult mai simplu, e sa rezolvi cu bariere si automate de plata. Agentii pot fi fentati sau sa nu isi faca treaba....cum se si mai intampla. Acolo ar trebui un agent continuu, e fluxul foarte mare. Eu as pune bariere si unu angajat daca vrei tu de la timpark pentru supraveghere intr-o ghereta, ca sa ramana treaba in subordinea primariei.

Eu ziceam ca nu poti sa oferi gratuitate locatarilor. Eu am inteles ca tu voiai gratuitate pentru clientii de la mall. Asta nu cred ca se va intampla, iar in acel context nu poti nici locatarilor sa le dai moca. Eu zic ca cea mai mare problema e ca angajatii care merg nu au gratuitate, ca aceia stau multe ore nu clientii.


@Lupu: Exact cum ziceai, odata cu construirea a atator blocuri noi si oamenii isi cumpara loc de parcare sau platesc pentru el....devine o problema contrastanta cu cei care nu fac asta.

Aceasta postare a fost editata de michidutza: 01 decembrie 2020 - 11:46

0

#215 Useril este offline   bizone 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 231
  • Inregistrat: 08 octombrie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 01 decembrie 2020 - 15:19

Vezi postareaPablo, la 26 noiembrie 2020 - 15:12, a spus:

Deja se vorbește mult off-topic, deși nu avem unde. Sala mică de pe Podeanu e în subordinea Politehnicii, destinația sa inițială fiind exclusiv recreativă, destinată studenților înmatriculați, cu intrare pe bază de legitimație, asemenea terenurilor de tenis și fotbal, a bazinului de înot ș.a.m.d din complex. Nu au niciun interes să vândă taman acum clădirea predată la roșu, eventual vor să obțină o sponsorizare sau contract de imagine cu o mare firmă, oferind spre închiriere spațiul.


Asta probabil era destinatia initiala, insa primaria a intrat in asociere de 50% cu Politehnica si sala a devenit una polivalenta, sperand ca aici vor reusi sa organizeze Campionatul european de baschet feminin din 2015. Pana la urma au facut mici retusuri la Sala Olimpia si au reusit sa organizeze campionatul acolo.
1

#216 Useril este offline   michidutza 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1140
  • Inregistrat: 26 iunie 16

Postat 01 decembrie 2020 - 22:09

Daca la Mall careul de blocuri de langa Mall e aglomerat si oamenii nu voiau sa plateasca parcare, ce spuneti de sediul IPJ care are langa IsHo Parking, dar nu se inghesuie lumea sa mearga la parcarea cu plata ca doar ei is politisti si majoritatea pot parca unde vor! Unii simpli cetateni doar le iau exemplul, stiu ca nu neaparat toti sunt angajati IPJ care parcheaza in zona. A mai observat cineva ce debandada e cu parcatul langa IPJ, cand ironia face ca chiar langa sa fie o parcare mare?! A vazut cineva ca se ridica masini sau se impart amenzi?! ....Spune multe despre noi ca societate... :Facepalm_emote_gif:
2

#217 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 5991
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 02 decembrie 2020 - 14:28

Ar trebui să fie forțați să intre în Parking ISHO.
Iar în același timp cei de la ISHO ar putea să le facă oferte speciale riveranilor, la tarif preferențial, mai ales că parcarea e cam goală...
2

#218 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3886
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 02 decembrie 2020 - 15:59

Eu unul habar nu aveam că există ISHO Parking ăla. Din cîte văd, intrarea este de pe acea străduță mică ce duce spre Bega, iar la bulevard n-ai un panou mare sau altceva.

Efectiv am trecut pe-acolo și cu mașina și pe jos, și n-am văzut. În aceste condiții ... poate că o parte din aceia care parchează pe nașpa acolo sunt pur și simplu neinformați, pe lîngă turma de oameni care își fac principiu din parcatul aiurea, în loc să plătească.
p.s. De la Poliție nu am așteptări... dau un alt exemplu, pe Bd. Iuliu Maniu se află secția tamponări ușoare. Au locuri dedicate în parcarea TelPark. Ei parchează totuși constant pe trotuar, pentru că le este lene să traverseze drumul. Iar acele locuri dedicate stau 90% din timp goale, că nu prea îndrăznește nimeni să le ocupe.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 2020-12-02 15_53_29-27 DN59 - Google Maps – Mozilla Firefox.jpg
  • Imagine atasata: 2020-12-02 15_52_47-31 DN59 - Google Maps – Mozilla Firefox.jpg

4

#219 Useril este offline   michidutza 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1140
  • Inregistrat: 26 iunie 16

Postat 02 decembrie 2020 - 19:20

Mare nesimtirea la noi, asta incepand de la cei care ar trebui sa dea exemplu. Atunci ne asteptam sa fim ceva mai mult ca "animalele" cand vine vorba de altele ori de a parca la mall sau IPJ?
Pe trotuar se parcheaza, pe spatiu verde, etc peste tot in jurul Iullius Mall, nu ma va mira daca o sa apara ziua in care se va parca si in cimitir.... Trebuie facut ceva proactiv, nu doar asa sa ne aflam in treaba si sa punem bariere in bascalie....

Nu va mirati ca nu suntem la fel de mult in UE cu ceilalti din Vest.... Totata chestia asta cu lipsa aplicarii legii este orchestrata si acceptata tacit de toti. Eu zic ca nu se poate continua asa.
Eu ma chinuiam sa reclam o masina abandonata si dupa 4 incercari, ca ma plimbau cu zaharelu...ba chiar mi-au spus sa incerc la politia nationala unde am sunat si cel care a raspuns a spus...."venim" care a devenit niciodata. Pana la urma am dat peste o dispecera mai draguta la a 4-a incercare si chiar mi-a luat sesizarea, dupa o luna au venit sa imi ia declaratie pt masina abandonata....dupa care acuma, 3-4 luni mai tarziu tot nimic nu s-a schimbat, decat faptul ca masina aduna toata mizeria de pe strada. Bonusul e ca aceasta e parcata si pe trotuar, nu e parcata regulamentar.
Dar, DA, asa functioneaza. Lent si foarte lent. Concluzia pe care eu am tras-o cand am fost "pe afara" e diferenta dinte atitudini si timpii de reactie. Probleme apar si acolo dar se rezolva mai repede sau mai tarziu, la noi se rezolva foarte tarziu sau deloc.

Aceasta postare a fost editata de michidutza: 02 decembrie 2020 - 19:39

1

#220 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 29742
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 30 septembrie 2021 - 10:58

Pe site-ul primariei e noul proiect pentru Timpark... La Bucuresti aceasi idei privind parcarile:

Citeaza

Nicușor Dan anunță un regulament de parcare diferit cu locuri pentru banda unică. "Nu o să fie iubit de o parte din oameni"
a3

Oare toti USR-isti nu au in cap altceva decat eliminarea parcarilor sau taxarea lor ca in megapolisurile Europei?
0

Arata acest topic


  • (13 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi