STP Timișoara Forum: Reteaua de alimentare a troleibuzelor - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (12 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Ultima »

Reteaua de alimentare a troleibuzelor Evaluare topic: ***** 2 Voturi

#161 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 21 septembrie 2020 - 16:07

Vre-o sansa de retea pe la Olimpia?
0

#162 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8414
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 21 septembrie 2020 - 18:11

Cu gandirea de acuma... nu...
0

#163 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 29 septembrie 2020 - 20:37

In spatele postei mari, in colt la buletine sunt unele sarme de sustinere rupte si la urmatorul stalp cablurile prea apropiate.
2

#164 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8414
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 10 octombrie 2020 - 19:02

Depinde ce intelegi prin sarme rupte, unele intentionat se lasa intrerupte, fara a fi trase la stalpul sau alta sarma de vis-a-vis. Asta se intampla in curbe, in interior.
0

#165 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 10 octombrie 2020 - 20:21

stiu asta, numai ca acolo erau rupte intre fire + cu -. A fost reparat intre timp, in schimb au ramas mai apropiate intr-un loc.
0

#166 Useril este offline   Infra 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 419
  • Inregistrat: 27 februarie 16

Postat 19 noiembrie 2020 - 19:12

O intrebare, va rog. Se va monta cumva retea de contact pe Surorile Martir Caceu si Aleea Ripensia?
0

#167 Useril este offline   Infra 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 419
  • Inregistrat: 27 februarie 16

Postat 19 noiembrie 2020 - 19:21

Si o alta intrebare. Troleibuzele pot trece cu captatorii lasati prin Bastion?
0

#168 Useril este offline   Buraddo23 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 71
  • Inregistrat: 24 august 17

Postat 19 noiembrie 2020 - 20:07

Dacă ar putea intra ar fi oricum la limită, tare înghesuite...
La un moment dat când eram prin zonă mă gândeam la o potențială extindere a rețelei de troleibuze prin zona Bastionului.
Ar fi o soluție reabilitarea și inversarea sensului străzii Vasile Goldiș pentru permiterea circulației pe sensul Poștă -> Punctele Cardinale. Sensul opus poate fi implementat pe Martin Luther.
Imagine atasata: Untitled.png

Aceasta postare a fost editata de Buraddo23: 19 noiembrie 2020 - 20:15

0

#169 Useril este offline   Infra 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 419
  • Inregistrat: 27 februarie 16

Postat 19 noiembrie 2020 - 20:38

La o extindere ma gandeam si eu, dar ziceam sa fie fara retea de contact intre Posta Mare si Bastion. Ma gandeam sa se prelungeasca liniile 15 si 17 pana la Arena Aquasport si 16 pana in nordul orasului Linia 16 ar continua de la Bastion pe Popa Sapca apoi pe sub parcul Iulius Town pana in statia de pe Calea Torontalului folosind motorul diesel. De acolo va continua pe Torontalului, Liege si Aradului, pana la Institutului Agronomic. M-am gandit si la varianta de retea pe Vasile Goldis, dar virajul la stanga nu este permis (asta s-ar putea aranja), dar dezavantajeaza virajul scurt la dreapta.
0

#170 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 20 noiembrie 2020 - 00:19

Vezi postareaInfra, la 19 noiembrie 2020 - 19:12, a spus:

O intrebare, va rog. Se va monta cumva retea de contact pe Surorile Martir Caceu si Aleea Ripensia?

Nu se stie, sa vedem in primavara ce va rezulta dupa expertizele ce le va face actualul primar, poate revine str. Cluj cum era la 3 benzi + una dedicata sens invers...sau poate nu...
Oricum prioritar ar fi schimbarea infrastructurii de cabluri si macaze, ca treleibuzele se se miste mai repede si sa nu mai fie probleme de cabluri rupte sau macaze defecte.

Vezi postareaInfra, la 19 noiembrie 2020 - 19:21, a spus:

Si o alta intrebare. Troleibuzele pot trece cu captatorii lasati prin Bastion?


ar putea si cu ele pe fir, daca ar avea infrastructura potrivita. Am mai vazut orase unde troleibuzul trecea prin astfel de tunele. Inclusiv si la Iulius in pasaj ar fi loc de cabluri (H=5m).
0

#171 Useril este offline   Fantoma Tramvaiului 3 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 975
  • Inregistrat: 06 iulie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timișoara

Postat 20 noiembrie 2020 - 00:22

@Infra
Nici nu ar fi nevoie sa circule asa de mult pe diesel, ar putea sa circule pe reteaua existenta, via Piata Marasti, unde as desfiinta statia de taxi si as face o statie mare de transbordare pentru mijloace de transport, cu doua "peroane". Si cu conexiunea intre Posta Mare si Bastion realizata, mai o bucata de retea adaugata prin zona Lipovei, si am putea avea linia E2 sub forma de troleibuz. Sau prelungind reteaua de la garajul de troleibuze mai departe, ar putea deveni si linia 3/E3 troleibuz. Dar cred ca deja deviez serios :) Macar linia 14 ar putea avea capatul schimbat de la Baritiu, sa fie prelungita pana in Piata Iuliu Maniu. Reteaua exista si nu cred ca e nevoie de atatea troleibuze la Baritiu, ar avea mai multi calatori din Iosefin si Sagului
1

#172 Useril este offline   Infra 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 419
  • Inregistrat: 27 februarie 16

Postat 20 noiembrie 2020 - 01:01

Foarte buna ideea cu reteaua din Piata Marasti si cea cu extinderea pana in Piata Iuliu Maniu. Este normal sa propui adaptarea traseelor. Astea iti aduc pasageri mai multi. Daca ar fi 15 si 17 extinse pana la Arena Aquasport, nu as mai folosi masina pentru a ajunge la job, respectiv la zona de shopping din nord (practic pentru 90% din activitati).
De asemenea, eu cred ca E2 si 16 se pot completa reciproc, E2 conecteaza rapid Lipovei de sud in timp ce linia 16 eu o vad ca o linie care sa comecteze Torontalului si Aradului la sudul zpnei centrale, la centrele universitare, Spitalul Judetean si cartierele din sud. Imi cer scuze daca am deviat.
1

#173 Useril este offline   Paul85 

  • Membru Senior***
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 708
  • Inregistrat: 23 februarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 23 noiembrie 2020 - 18:32

Apropo de troleibuze pe sub Bastion. In 1998/1999, cand s-au infiintat liniile de autobuz 40A si 40B, din cate imi amintesc, planul era infintarea unei linii de troleibuz pe aceasta ruta. Si chiar de atunci ma gandeam daca ar fi fost posibil ca troleibuzele sa treaca pe sub Bastion. Pana la urma nu s-a mai infintat linia de troleibuz, 40A a fost prelungit spre sud pana la AEM? initial si a devenit E2, iar 40B a devenit 40.

O prelungire la linia 16 care sa o faca sa uneasca Sudului cu Torontalului si Aradului ar transforma-o automat intr-o linie Expres...
In schimb, folosind traseul curent, s-ar putea face o bucla prin Complexul studentesc, si o linie cu o lungime mai scurta care sa ajunga in sud pana la str. Cluj si sa se intoarca pe la Sala Olimpia, iar in nord pana spre Torontalului/Aradului. S-ar putea chiar folosi infrastructura existenta, cu mici modificari, daca in loc sa treaca pe la Posta Mare, ar merge fie pe Parvan -> Electro -> Catedrala (sau Piata I.C. Bratianu -> Primarie -> Catedrala) -> Spitalul de Copii -> Piata 700 si de acolo mai departe spre Aradului/Torontalului etc. Astfel, ar uni Complexul Studentesc cu partea de nord a orasului (si cele 2 retele separate de troleibuze) - dar avand in vedere ca deja exista E2, slabe sanse...

Ideea cu linia 14 care sa treaca Podul Muncii si sa ajunga pana la Piata Iuliu Maniu nu e rea... Infrastructura exista deja, doar ca deja exista o alta linie care uneste Aradului/Mall cu Sagului (E1)
0

#174 Useril este offline   Fantoma Tramvaiului 3 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 975
  • Inregistrat: 06 iulie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timișoara

Postat 24 noiembrie 2020 - 00:41

Vezi postareaPaul85, la 23 noiembrie 2020 - 18:32, a spus:

Ideea cu linia 14 care sa treaca Podul Muncii si sa ajunga pana la Piata Iuliu Maniu nu e rea... Infrastructura exista deja, doar ca deja exista o alta linie care uneste Aradului/Mall cu Sagului (E1)


Ar necesita maxim un troleibuz in plus pe linie, si da, exista E1, dar E1 vine mult mai rar, si uneste Sagului DOAR cu Gara/Torontalului/Aradului/Mall. 14 ar aduce un plus de frecventa, si ar facilita conexiunea si cu zonele Jiul, Piata 700 (un nod de conexiune important), Piata Marasti, Lipovei si chiar Dumbravita
0

#175 Useril este offline   Infra 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 419
  • Inregistrat: 27 februarie 16

Postat 24 noiembrie 2020 - 11:20

Linia 14 poate sa fie extinsa eventual pana la Depoul de Troleibuze, unde sa deserveasca si Cartierul Dambovita si poate un park and ride mai mare. Ideea cu linia 16 mi se pare foarte buna. Nu vad nimic rau in linii lungi de troleibuz, ele nu concureaza cu liniile express, ci au alte bazine de populatie.
0

#176 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 25 noiembrie 2020 - 20:07

Vezi postareadan.s, la 20 noiembrie 2020 - 00:19, a spus:

Nu se stie, sa vedem in primavara ce va rezulta dupa expertizele ce le va face actualul primar, poate revine str. Cluj cum era la 3 benzi + una dedicata sens invers..


Despre ce expertize vorbim? Ceva concret, sau presupuneri?
0

#177 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 25 noiembrie 2020 - 23:44

Actualul primar anuntase inainte de intrarea oficiala in functie (parca pe Fecebook) ca va verifica inpreuna cu viitori colegi si specialisti toate proiectele si toata situatia orasului (financiara, infrastructura, etc..) Daca o va mai face v-om vedea, dar clar nu vor ramane troleibuzele mergand pe diesel pe la Sala Olimpia, fie o sa se monteze retea, fie ajung inapoi pe Cluj. Termen? Sa scapam de pandemie si vom vedea ce se va considera prioritar.
0

#178 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 12 aprilie 2021 - 21:35

Iar vorbim de infrastructura, mai exact de cablurile de alimentare si cat sunt de degradate. Azi undeva la 3-4 ore traficul a fost gatuit la viaductul de pe Calea Aradului pentru ca infrastructura a cedat sau a fost agatata de camioane din cauza ca atarna prea jos.
Desigur ca in bugetul local troneaza ca si cap de lista achizitia a 55 buc troleibuze de 12m (si nu m-as mira sa se ceara acea autonomie de 200km ce o vroia micRobu) prin PNRR, cand prin aceasta platforma, pe langa ca se puteau achizitiona cateva bucati de 18m, se putea achizitiona cativa km de cabluri si cateva sute de console si zeci de macaza pentru a putea inlocui macar o parte din cele existente. Dar na... se pare ca vom repeta aceasi greseala din 2008, trolee noi pe cabluri vechi, vorba aia luam caruta dar n-avem caii. Aplauze administratorilor eficienti a orasului.Imagine postataImagine postataImagine postataImagine postata

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: infra,cents,giro-12.apr.2021-004.jpg
  • Imagine atasata: infra,cents,giro-12.apr.2021-005.jpg
  • Imagine atasata: infra,cents,giro-12.apr.2021-006.jpg

1

#179 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 15 aprilie 2021 - 14:24

O noua zi, o noua problema cu infrastructura. O consola de sustinere din sens Punctele Cardinale sa rupt, firele celor doua sarcini s-au atins si asa toata reteaua a ramas fara curent. Iar cum un scurt genereaza caldura, la contactul cu ploaia firele scoteau aburi, asta pe langa ca pe sute de metrii au inceput sa se dilateze.
Deduc din acest incident ca substatia raspunzatoare de acest sector nu are siguranta de avarie.

Imagine atasata: diverse-15.apr.2021-005.jpg Imagine atasata: diverse-15.apr.2021-006.jpg

1

#180 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1180
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 15 aprilie 2021 - 23:04

Vezi postareadan.s, la 15 aprilie 2021 - 14:24, a spus:


Deduc din acest incident ca substatia raspunzatoare de acest sector nu are siguranta de avarie.


Vre-un Dorel o fi pus o siguranta care sa "tina"... si sa nu mai sara des

Ca in clipul asta
Lasand gluma la o parte, e un semnal cat se poate de clar ca uzura retelei si a conductorilor in special e destul de avansata, firele find mai subtiri la un scurt-circuit ce apare departe de punctul de alimentare nu genereaza un curent suficient de mare care sa duca la declasarea / arderea sigurantei de pe acel circuit.
Aceasi poveste si cu substatiille de tractiune care alimenteaza si zone care in mod normal sunt alimentate de substatiile vecine - din cauza lungimi mai mari - la cel mai indepartat punct al retelei alimentate de substatia respectiva curentul in cazul unui scurtcircuit nu duce la declasarea / arderea sigurantei.
E chestie de fizica elemetara.

0

Arata acest topic


  • (12 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Ultima »

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi