Calea ferată Timisoara - Cenad – Szeged (fara finantare) - in studiu de (pre)fezabilitate
				
						#81
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 10 decembrie 2013 - 18:17
				
						#82
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 11 decembrie 2013 - 00:06
				
						#83
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 15 decembrie 2013 - 10:09
				
						#84
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 15 decembrie 2013 - 12:03
Florin.B RATT, la 11 decembrie 2013 - 00:06, a spus: 
Eu zis ca este foarte buna deoarece pentru a ajungi de la Pecica la Sanicolau Mare trebuia sa ocolesti cel putin 80 km sa ajungi sa treci pe partea cealanta de rau, trebuia sa te duci pana in Arad sa treci un pod. Foarte bine ca lau facut si bine ca stiu si eu de el deoarece fregventez partea aceea zona.
				
						#85
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 15 decembrie 2013 - 13:30
				
						#86
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 15 decembrie 2013 - 13:49
Florin.B RATT, la 15 decembrie 2013 - 13:30, a spus: 
Since acum nu stiu cat de trafic este daca sa deschis nu de mult, dar sunt sigur ca o sa fie, si va fi foarte util, oamenii din zona aceea trebuia sa ia bacul sa treaca pe partea cealanta de rau, acum sunt scutiti de la niste cheltuieli (10 lei) pentru unui cred ca inseamana ceva suna aceeasta.
				
						#87
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 15 decembrie 2013 - 16:21
Intrebarea corecta ar fi "de ce abia acum s-a construit acest pod?" si nu de ce s-a construit?...Bravo celor din Arad, bravo lui Iotcu sau celui (celor) care au initiat acest proiect si celor care l-au dus la bun sfarsit, etc.,... asta in contra partida cu CJT Timis si cu Titu Bojin....care viseaza, viseaza si se balbaie, balbaie cu limba (lui) de lemn...
				
						#88
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 15 decembrie 2013 - 21:29
				
						#91
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 01 martie 2014 - 09:39
Citeaza
”Am avut o intalnire cu presedintii de consilii judetene din Bihor, Arad si Satu Mare, cu alti presedinti de consilii judetene din Ungaria. Am cazut de acord impreuna cu judetul Csongrad, care este infratit cu noi, ca suntem de acord ca o parte din banii care vor veni, in jur de 25-30 de milioane de euro, pe acest proiect transfrontalier, sa poata fi dirijati catre realizarea studiului de fezabilitate si a proiectului pentru modernizarea caii ferate si a cresterii gradului si capacitatii de viteza pentru ceea ce inseamna acest traseu. La ora actuala se circula cu viteza redusa in aceasta zona”, a spus, joi, Bojin.
In 2011, consilierii judeteni de la acea vreme, au aprobat realizarea unui studiu de pre-fezabilitate pentru calea ferata Timişoara – Szeged. Finantarea s-a facut prin Programul de Cooperare Transfrontaliera Ungaria-Romania 2007-2013.
opinia timisoarei
				
						#92
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 01 martie 2014 - 10:22
Realizarea acestor studii de fezablitate pe care se cheltuie milioane de euro, este cea mai legala metoda de a cheltui bani prin firme care practic nu presteaza in schimb nimic!
				
						#93
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 02 martie 2014 - 13:48
Orice alta varianta de traseu intre Timisoara si Szeged (Tm - Cenad - Szeged sau Tm - Jimbolia - Kikinda - Szeged) ar fi neeconomica, atat ca ar ocoli foarte mult cat si avand capatul de linie la Szeged.
Doar daca se reface traseul vechi iar Szeged-ul si Timisoara sa (re)devina statii de tranzit intre Budapesta si Bucuresti sau Sofia, atunci si abia atunci aceasta ruta ar deveni folosita si economica...
In concluzie cel mai interesat oras de remediere a actualei situatii ar fi Szeged-ul si apoi Timisoara (in viitor Timisoara va pierde foarte mult daca nu se intampla ceva pozitiv in acest sens) ca sa insiste atat pe nivel national cat si european pentru solutionarea acestui deziderat...
				
						#94
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 24 septembrie 2014 - 20:27
Pe scurt, zilele trecute a avut loc o intalnire organizata de catre primarul Szeged-ului Botka László, care a prezentat 16 proiecte de mare avengura in infrastructura din zona. Unele terminate de mult (M5) altele recent sau inca in desfasurare (M43). Printre acestea se afla si podul peste Tisza, care deja se afla inntr-un stadiu avansat. Intrebarea este doar urmatoarea: doar auto, sau si feroviar. Varianta feroviara ar facilita reluarea circulatiei feroviare pe ruta Timisoara - Szeged. Primarul a precizat ca realizarea celei de a II-a varianta tine in totalitate de sustinerea MAV.
temesvarihirek.ro
				
						#95
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 25 septembrie 2014 - 09:11
				
						#97
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 26 septembrie 2014 - 10:49
Dupa parerea mea, in acea locatie apare o problema tehnica pentru calea ferata pe acolo. Fiind relativ aproape de gara nu cred ca este loc suficient pentru curba caii ferate care ar trebui sa aibe o raza destul de mare...
Insa daca din acest punct de vedere ar fi posibil, atunci ar fi un castig si pentru gara din Szeged ca ar deveni una de tranzit si nu una infundata...
LE Mai apare o problema pentru inchiderea inelului rutier prin noul pod...Este posibil sa fie nevoie si de un pasaj peste calea ferata care vine de la Mako sau ... soseaua sa treaca intre gara Ujszeged si Tisa ...
				
						#98
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 26 septembrie 2014 - 23:06
				
						#99
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 27 septembrie 2014 - 13:39
Citeaza
...si apoi uitandu-ma pe harta link-uita de tine, am vazut ca acel pod este mai aproape de gara decat cel de cale ferata bombardat in razboi...Fiind atat de aproape de gara, cred ca nu exista spatiu suficient pentru o schimbare de directie a caii ferate la 90 de grade, lucru care presupune o raza mult mai mare decat in cazul traficului rutier...
...Ca idee ar fi minunat insa nu (mai) exista spatiu suficient pentru acest lucru...Doar daca s-ar face un pod de cale ferata oblic pe Tisa...pornind de la Ujszeged catre gara mare din Szeged....
Iata, am mers pe harta si putem vedea ca este destul de complicat de realizat o legatura feroviara intre Ujszeged si gara din Szeged...Apoi, cum spuneam mai sus, ca sa se inchida inelul de circulatie, va fi nevoie de un pasaj peste calea ferata care vine de la Mako sau va fi trecere la nivel cu bariera...Iar daca se va realiza si podul de cale ferata in aceasta locatie, atunci va fi nevoie de un pasaj si dincolo de Tisa, pe partea cu gara mare...
In concluzie cred ca nu se va face nimic cu calea ferata in aceasta zona...desi mi-as dori mult acest lucru!...
				
						#100
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 10 octombrie 2014 - 11:55
Ce n-au reusit sa distruga doua razboaie mondiale, e distrusa in cateva luni de niste "minți crețe", din fruntea guvernului.
Ce linii ferate vrea statul să desfiinţeze. Lista tronsoanelor cu pierderi financiare
Citeaza
Sursa: Adevarul

 Ajutor
			
		














