Am plecat de la postarea lui cseh_17, luand-o la modul serios...
Citeaza
Pe scurt, zilele trecute a avut loc o intalnire organizata de catre primarul Szeged-ului Botka László, care a prezentat 16 proiecte de mare avengura in infrastructura din zona. Unele terminate de mult (M5) altele recent sau inca in desfasurare (M43). Printre acestea se afla si podul peste Tisza, care deja se afla inntr-un stadiu avansat. Intrebarea este doar urmatoarea: doar auto, sau si feroviar. Varianta feroviara ar facilita reluarea circulatiei feroviare pe ruta Timisoara - Szeged. Primarul a precizat ca realizarea celei de a II-a varianta tine in totalitate de sustinerea MAV.
...si apoi uitandu-ma pe harta link-uita de tine, am vazut ca acel pod este mai aproape de gara decat cel de cale ferata bombardat in razboi...Fiind atat de aproape de gara, cred ca nu exista spatiu suficient pentru o schimbare de directie a caii ferate la 90 de grade, lucru care presupune o raza mult mai mare decat in cazul traficului rutier...
...Ca idee ar fi minunat insa nu (mai) exista spatiu suficient pentru acest lucru...Doar daca s-ar face un pod de cale ferata oblic pe Tisa...pornind de la Ujszeged catre gara mare din Szeged....
Iata, am mers pe harta si putem vedea ca este destul de complicat de realizat o legatura feroviara intre Ujszeged si gara din Szeged...Apoi, cum spuneam mai sus, ca sa se inchida inelul de circulatie, va fi nevoie de un pasaj peste calea ferata care vine de la Mako sau va fi trecere la nivel cu bariera...Iar daca se va realiza si podul de cale ferata in aceasta locatie, atunci va fi nevoie de un pasaj si dincolo de Tisa, pe partea cu gara mare...
In concluzie cred ca nu se va face nimic cu calea ferata in aceasta zona...desi mi-as dori mult acest lucru!...