STP Timișoara Forum: Calea ferată Timisoara - Cenad – Szeged - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (9 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 7
  • 8
  • 9
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Calea ferată Timisoara - Cenad – Szeged (fara finantare) - in studiu de (pre)fezabilitate

#161 Useril este offline   Fantoma Tramvaiului 3 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1091
  • Inregistrat: 06 iulie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timișoara

Postat 27 noiembrie 2024 - 23:16

Ar putea in loc de Resita sa faca acum tren-tramvaiul intre Timisoara si Szeged, un oras de o marime decenta, universitar si international, nu un oras mic si plin doar de pensionari
0

#162 Useril este offline   Janto A. 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 578
  • Inregistrat: 24 iunie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 28 noiembrie 2024 - 08:58

^
Guvernul Ungariei susține ideea unui nou tram-train între Szeged și Makó (după modelul celui între Szeged și Hódmezővásárhely).
De la Makó e doar un pas până la Sânnicolau, însă, mai există un obstacol, și anume podul CF de pe Tisa din Szeged, care văd că tot este tergiversat.
0

#163 Useril este offline   corco 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 990
  • Inregistrat: 10 octombrie 16
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:desbateri pe forum si prietenii

Postat 28 noiembrie 2024 - 12:53

Daca SF-ul se duce catre un tram-train atunci este deja altceva, dispar vitezele de 160km/h si apar cele 120km/h cum deja se discuta pe ruta Stamora-Resita, nu-i rau deloc

Citeaza

Autoritățile locale din județele Timiș și Caraș-Severin s-au asociat pentru implementarea acestui proiect important pentru zona de vest a țării – reabilitarea și modernizarea infrastructurii feroviare Reșița Nord – Timișoara Nord, cu extensie Voiteni – Stamora Moravița – frontieră – în urma căruia linia de cale ferată va fi realizată în conformitate cu parametrii tehnici ceruți de standardele și legislația europeană în vigoare.

Traseul proiectat se va desfășura, în general, pe actualul tronson, incluzând ajustările necesare reducerii diferențelor de nivel și lărgirii unghiurilor curbelor, astfel încât vitezele de 120 km/h, pentru trenurile de călători și 80 km/h, pentru cele de marfă să poată fi atinse

0

Arata acest topic


  • (9 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 7
  • 8
  • 9
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi