Destinatia: Padurea Verde
#1
Postat 09 august 2008 - 18:43
#2
Postat 09 august 2008 - 19:15
#4
Postat 09 august 2008 - 22:15
#5
Postat 10 august 2008 - 02:16
Florin.B RATT, la Aug 9 2008, 23:15, a spus:
Nu se poate înfiinţa o nouă linie de transport dacă se face cerere către Primărie şi Consiliul Local, însoţită de semnăturile celor ce doresc noul traseu (locuitori ai străzilor de pe traseu, angajaţi ai unităţilor industriale din zonă etc.)? Desigur, un număr seminificativ de semnături, nu 10-20. Aşa se procedează la Bucureşti deşi, în general, şi dacă vii cu 10.000 de semnături ţi se spune ,,ne pare rău, nu avem suficiente vehicule", că doar vehiculele stau în garaj... cred că doar la Bucureşti pleacă 50% din şoferi în cocnediu în aceeaşi perioadă.
Aceasta postare a fost editata de Dr2005: 10 august 2008 - 02:18
#6
Postat 10 august 2008 - 05:10
#8
Postat 10 august 2008 - 10:50
#9
Postat 10 august 2008 - 11:14
#10
Postat 14 august 2008 - 01:21
E un obiectiv important in zona petrecerii timpului liber in ultima perioada, si nu e normal sa nu se poata ajunge la ea cu un mijloc de transport.
#11
Postat 14 august 2008 - 12:30
#12
Postat 15 august 2008 - 02:25
garcon, la Aug 14 2008, 02:21, a spus:
E un obiectiv important in zona petrecerii timpului liber in ultima perioada, si nu e normal sa nu se poata ajunge la ea cu un mijloc de transport.
nu vreau sa ma cert cu tine, dar gandeste-te invers : daca ai dispune de un buget relativ strans, n-ai avea oameni sa-ti conduca vehiculele, si ai fi constient ca pe linia respectiva nu s-ar circula decat in weekend sau cu ocazii speciale, ai infiinta-o?
cat despre "in ultima perioada, este un obiectiv important" , te invit sa-ti enumeri sursele credibile. chiar incep oamenii sa mearga la zoo?

#13
Postat 15 august 2008 - 07:19
O linie noua, permanenta, e total nejustificata si probabil nu va exista (cine merge pe ploaie sau iarna la zoo).
#14
Postat 16 august 2008 - 23:03
dAImon, la Aug 15 2008, 03:25, a spus:
Nu ne certam, discutam.

De acord cu tine, si iti inteleg argumentele. Dar: Esti sigur ca RATT are un buget strans?
Chiar: Ce buget are RATT? Care ar fi necesarul sau?
Daca s-ar circula doar in week-end / la ocazii speciale, atunci sa se introduca astfel de mijloace de transport doar in acele zile. (din acelasi motiv pentru care exista unele linii care circula doar in zilele lucratoare).
dAImon, la Aug 15 2008, 03:25, a spus:

Prezenta Gradinii Zoologice in media, prin actiunile care au loc acolo in mod regulat (unele, cu participarea multor oameni), este incontestabil mai consistenta decat pana in urma cu ceva timp. Ce anume inseamna asta pentru potentialii calatori ai unei noi linii RATT, ar trebui verificat de catre cei care lucreaza la strategiile Regiei.
Legat de strategii, as fi si eu (la fel ca multi timisoreni si, mai ales, ca multi membri ai acestui forum, banuiesc) interesat de surse credibile din interiorul RATT privitoare la studii, sondaje etc. care stau la baza deciziilor pe care Regia le ia cu referire la infiintarea / suspendarea / modificarea unor trasee. Cine si prin ce mijloace stabileste existenta sau nu a unui necesar de transport intr-un anumit loc, sau intre punctul X si punctul Z? Sau hotararile au oare la baza doar presupuneri si / sau constatari "ochiometrice"?
Dar poate ca nu e chiar asa, caci, iata,...
Florin.B RATT, la Aug 15 2008, 08:19, a spus:
O linie noua, permanenta, e total nejustificata si probabil nu va exista (cine merge pe ploaie sau iarna la zoo).
Florin B.RATT stie cu certitudine ca e total nejustificata o astfel de linie. In mod cert, vor fi existand informatii pertinente pe care se fundamenteaza o astfel de afirmatie, caci altfel o atare discutie ramane ea insasi o gluma proasta.
alecs, la Aug 10 2008, 11:50, a spus:
alecs, grija fata de sanatatea concetatenilor, stimulata prin mersul pe jos, este un desiderat absolut respectabil. Dar recunoaste si tu ca nu asta trebuie sa fie preocuparea principala a unei regii / societati de transport. Mergand pe firul logicii ce o propui tu, azi-maine ne mai trezim cu o propunere venita din partea nu stiu cui, ca vreo regie de transport sa isi aleaga drept slogan ceva de genul "Mersul pe jos e sanatos". Bineinteles, asta ar rezolva din start foarte multe probleme, dar o astfel de "rezolvare" ar face sa fie pacat de munca multor oameni de la 1869 incoace.
#15
Postat 17 august 2008 - 09:03
Am mai scris de mai multe ori: nu RATT ia deciziile de infiintare/suspendare/desfiintare a liniilor de transport, chestia asta o face primaria (noi aici ne dam doar cu parerea, care daca nu corespunde cu a altora nu inseamna ca e o gluma proasta

P.S. Aseara spuneau la Analog ca guvernul considera ca: tranzactia intre Romsilva si ZOO, prin care 5 ha de padure urma sa intre in posesia ZOO, (pentru zona Africa) nu este legala si nu se poate efectua. Deci pe moment nu se extinde.(cum se dorea)
#16
Postat 28 august 2008 - 12:23
Am avut ghinion să prindem reveniri în garaj, sau doar 2-ul mai merge la Pădurea Verde ? Era ora 4:30.
#17
Postat 28 august 2008 - 15:34
#18
Postat 23 septembrie 2008 - 16:17
Aceasta postare a fost editata de snitzi: 23 septembrie 2008 - 16:18
#19
Postat 23 septembrie 2008 - 17:14
#20
Postat 23 septembrie 2008 - 20:43
snitzi, la Sep 23 2008, 17:17, a spus:
sunt de acord cu tine ca e cam nasol pe frig sa ajungi pana acolo, dar in timpul cat voi sunteti la cursuri, vehiculele ar circula cam goale (nici la gradina zoologica nu merge nimeni pe frigul ala).
apropo, cam cati elevi aveti acolo? aveti si camine?