STP Timișoara Forum: Linia Expres 3 - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (31 Pagini)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Linia Expres 3 Evaluare topic: -----

#1 Useril este offline   cristi CFR 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 62
  • Inregistrat: 19 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Transporturi

  Postat 19 martie 2008 - 18:11

Buna ziua,

Am o mare rugaminte la dumneavoastra :

Sunt elev la liceul CFR si locuiesc in zona Olimpia , pentru a ajunge la liceu sunt nevoit sa utilizez tramvaiul 8 in combinatie cu Troleibuzul 11 pana la statia Gelu.
Linia Express 3 mi-ar fi mult mai buna deoarece ma duce pana la Baritiu cu o statie inainte de Gelu fara sa trebuiasca sa schimb 2 mijloace de transport.

Problema este ca Oarul nu imi permite sa il folosesc :D

Sosirea la Baritiu fiind la 08.10 , cursurile incepand la 08.00 , iar de la Baritiu pana la Liceu mai sunt necesare in jur de 10-15 Minute.

Va rog foarte mult daca se poate modifica orarul autobuzului astfel incat sa ajunga la Baritiu la 07.45 , mai demult era orarul astfel facut si utilizam E 3 zilnic. :(
0

#2 Useril este offline   AMD 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 303
  • Inregistrat: 14 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:TM
  • Interese:fan AMD,PC-uri, masini...

Postat 19 martie 2008 - 22:21

nu stiu ce o sa spuna cei de la ratt , dar ce e bine pentru tine, poate pe alti o sa-i incurce :D
0

#3 Useril este offline   cristi CFR 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 62
  • Inregistrat: 19 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Transporturi

Postat 19 martie 2008 - 22:25

Nu cred ,ca ajungand un pic mai repede la capat poate incurca pe cineva :roll:
0

#4 Useril este offline   cristi CFR 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 62