Pasajul Solventul | Podul Solventul Pasaj: Sylc cons Trans & as - in constructie | (pod in elaborare)
#1021
Postat 23 august 2025 - 20:47
#1022
Postat 24 august 2025 - 03:16
#1023
Postat 24 august 2025 - 09:02
#1024
Postat 24 august 2025 - 12:36
#1025
Postat 24 august 2025 - 19:41
ce discutii sint astea?
viceprimarul si mai infantil, ia masina si merge sa se filmeze dupa ce a citit pe aici sau pe fb.
nu e mai simplu sa se arunce o privire pe proiect?
o fi disponibil undeva, la primarie sau pe saitul APM de obicei mai erau detalii cind se dadea acordul de mediu.
#1026
Postat 24 august 2025 - 20:10
timis2, la 24 august 2025 - 19:41, a spus:
ce discutii sint astea?
viceprimarul si mai infantil, ia masina si merge sa se filmeze dupa ce a citit pe aici sau pe fb.
nu e mai simplu sa se arunce o privire pe proiect?
o fi disponibil undeva, la primarie sau pe saitul APM de obicei mai erau detalii cind se dadea acordul de mediu.
Nu sunt 100% convins că respectă proiectul. Vezi postarea mea #1003 în care am observat că trotuarul/pista de biciclete nu arată ca în randări, e o fâșie în plus pe margine, între zid și trotuar pe partea sudica de coborâre în pasaj, a cărei destinație e neclară.
Deja neconcordanța asta îmi creează dubii că au respectat proiectul. În randări fâșia aia lipsește, în unele chiar e o consolă cu arbori deasupra trotuarului (de ex aici). Pare că au săpat o intrare prea lată din partea sudică. Deci se conturează o nouă lucrare à la Dorel.
#1028
Postat 24 august 2025 - 22:30
timis2, la 24 august 2025 - 20:21, a spus:
Așa e, mă bazez pe ce e disponibil public. Primăria din păcate nu publică proiectele (decât uneori, aleatoriu). Rămâne problema că făcând asta, își erodează încrederea și generează discuții inutile.
Aceasta postare a fost editata de Lotilyx: 24 august 2025 - 22:31
#1029
Postat 25 august 2025 - 08:06
#1030
Postat 03 septembrie 2025 - 13:26
Aceasta postare a fost editata de chapo: 03 septembrie 2025 - 13:44
#1031
Postat 04 septembrie 2025 - 08:58
Solutia unei scari exterioare pe schelet metalic nu cred ca se va omite, altfel nu cred ca solutia ar fi sa ocolesti pana la inceputul rampei podului
Proiectul cuprinde inclusiv reamenajarea intersectiei Dambovita care nu este prinsa in randari, ar fi fost utila sa avem o imagine de ansamblu cu ce s-a proiectat acolo.
#1032
Postat 04 septembrie 2025 - 11:16
#1033
Postat 04 septembrie 2025 - 12:46
Am dat jos documentația de pe SEAP, linkul e valabil 3 zile. Poate o puneți și aici permanent undeva …
https://we.tl/t-vy8rFhbCCX
#1035
Postat 17 septembrie 2025 - 14:11
Specialistii pot face o analiza tehnica cu ce presupune racordurile liniilor de tramvai, macaze si bineinteles daca este necesara semaforizarea intersectiei, daca se va impune asa ceva pe la Solventul putem spune de astazi "pe aici nu se trece!"
La prima vedere spatiul imi pare foarte restrans tinind cont ca se vor intersecta 2 directii majore de trafic, Inelul IV si Radiala Vest. Evident fara o separare a fluxurilor de trafic vor fi probleme mari de tot in intersectie.
Evident exista solutia unui nou pasaj suprateran cu 1 banda pe sens pe directie Est - Vest pentru legatura cu Radiala fara a traversa intersectia, solutia se anunta a fi una complexa daca nu imposibila pentru ca in mijlocul intersectiei este si un nod de racordare a liniilor de tramvai.
Ce putea fi simplu si usor prevazut de la inceput devine complex si mult mai costisitor cand se va ajunge la aceasta conluzie.
Aceasta postare a fost editata de corco: 17 septembrie 2025 - 14:14
#1036
Postat 17 septembrie 2025 - 21:26
- un sens giratoriu de dimensiuni foarte generoase (cel putin cat cel de la AEM daca nu chiar ca la Aradului/centura), inclusiv "sens giratoriu" al liniei de tramvai in mijloc, pentru a putea intoarce tramvaiele acolo
- in mijlocul sensului ar putea avea loc o statie intermodala de mijloace de transport, cu acces pietonal prin mini pasaje cu lift/scari rulante (bonus: pietonii ar putea traversa intersectia pe acolo, in siguranta - ar fi un win-win)
- mai multe platforme pentru tramvaie, autobuze, troleibuze in statia din mijlocul sensului (daca ne gandim cate mijloace trebuie sa treaca pe acolo sau sa intoarca, nu pare deloc deplasat: tramvaie cel putin 1, 5, 8, 9, troleibuze 11, M11, 13, 14, M14, 18, autobuz E4b...), pentru a avea un spatiu dedicat, cu acces facil in/din toate directiile, fara a aglomera bulevardele, si cu transbordare foarte simpla pentru calatori
- in spatiul destinat statiei din mijlocul sensului, poate exista o piateta cu zona acoperita, cu banci, cu un magazin/butic, cu o toaleta publica pentru a putea inclusiv soferii/vatmanii sa mearga la toaleta decent pe undeva
- undeva in imediata vecinatate a sensului giratoriu poate exista o parcare supraetajata de tip park+ride, pentru calatori din afara orasului sa isi poata lasa masinile si sa plece cu mijloace de transport mai departe
- din pasajul Solventul ar continua doua benzi (una pe sens) in subteran, pe sub intersectie, unindu-se mai departe bulevardului catre viitorul pod
- de pe racordul la centura ar trece doua benzi (una pe sens) pe un pasaj suprateran peste intersectie, continuand spre gara
Prin masurile astea ne-am asigura ca traficul va fi fluid si nu vor fi constant cozi. Calatorii stpt ar beneficia de transbordare simpla, statie la nivel modern, european, pietonii ar beneficia de siguranta si confort sporite, si am avea in sfarsit macar intr-un colt al orasului un hub multimodal de transport in comun. S-ar putea lua ca un vag exemplu intersectia din Viena de la Altes Landgut. Bine, acum nu mai circula tramvaiul pe acolo, pentru ca au extins metroul, dar pana acum vreo 10 ani circula. Acum au metrou, autobuze, parcare, magazin, restaurant acolo