STP Timișoara Forum: Modernizarea liniei CF Timișoara Est - Ronaț Triaj - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (27 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 25
  • 26
  • 27
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Modernizarea liniei CF Timișoara Est - Ronaț Triaj Lungime 13.86 km | val. contract 1.44 miliarde Lei | durata 42 de luni

#521 Useril este offline   chapo 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 149
  • Inregistrat: 14 ianuarie 23

Postat 28 iulie 2025 - 15:43

Deci sa inteleg ca suntem noi mai speciali ca suntem Timisoara, decat modernizarea unui culoar vital nu doar national ci si european. Ne trezim sa ne plangem acum si sa ne dam cu fundu de pamant ca nu ne place. Cati dintre voi sau dintre primari s-au obosit sa se duca la consultari la CFR si la primarii in timpul realizarii SF-ului. Si ma repet, nu e treaba CFR-ului sau a statului sa iti faca tie ce iti trece prin cap, ci doar sa creasca capacitatea liniei, pentru a facilita parcursul marfii si persoanelor.
Daca esti special, vrei avioane si mai stiu eu ce, vii pui banii pe masa, si te apuci cu centura feroviara facuta de aut. locale sau estacade si alte nebunii.

Asta iese cand pui la un loc un SF prost, Compania nationala nepasatoare si autoritatile locale care prezinta o durere cronica in fund, fata de aceasta problema
0

#522 Useril este offline   corco 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 10 octombrie 16
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:desbateri pe forum si prietenii

Postat 28 iulie 2025 - 17:13

Se mai poate adauga ca nu a fost doar INCOMPETENTA, adormirea autoritatilor si a politicienilor a fost evidenta pentru ca solutiile propuse nu au fost dezbatute. La Arad s-a sustinut evident politic centura feroviara cu un pret foarte ridicat mai ales prin includerea unui pod nou pentru traversarea Muresului
Asta in vremea ce saltinbancu se juca cu goluri false, baietica a primit doar pentru el un giratoriu suspendat fals sa se laude ca altceva nu stia.
Rolul primarului era sa spuna cu orice consecinte ca nu accepta transportul de marfa prin centrul orasului si solutia este doar una, scoatearea tranzitului CF pe o centura feroviara

Aceasta postare a fost editata de corco: 28 iulie 2025 - 17:13

2

#523 Useril este offline   IlieB 

  • Membru Senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 831
  • Inregistrat: 06 iulie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Masini, Excursii, Istorie

Postat 28 iulie 2025 - 18:21

Hai sa nu ne amagim. Nu are nici Aradul centura feroviara. Pe directia Curtici - Deva sau Curtici - Timisoara (si invers), tot treci prin oras. Singura "deviatie" e ca acum vei merge pana spre "Vladimirescu (Glogovat)" unde e noua jonctiune. Si linia aia a existat in proportie de 70%, singurul adaos fin podu ptr a nu avea curbe mari si pastra linia de viteza.
Singurul avantaj al Aradului este ca nu e divizat 50-50 de o cale ferata, el ca oras dezvoltandu-se mai mult spre vest.
2

#524 Useril este offline   Fantoma Tramvaiului 3 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1103
  • Inregistrat: 06 iulie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timișoara

Postat 28 iulie 2025 - 23:30

Problema nu e ca trec trenurile prin oras (desi da, o centura feroviara ar fi fost buna). Problema e ca in proiectul actual, orasul e impartit si mai tare in doua de linia de tren. Linia de tren ar fi trebuit sa fie ori pe estacada, ori in subteran. Trecerile sa fie line, nu cu urcat/coborat diferenta de nivel 10-15 metri pentru pietoni, nu cu nevoie de panta lunga de 300 de metri pentru masini si 500 pentru tramvaie, si sa poata exista oriunde, nu doar "unde permite spatiul"
10

#525 Useril este offline   Gioco 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1472
  • Inregistrat: 25 februarie 16
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 08 august 2025 - 09:23

07.08.2025

Câteva poze de pe tronsonul cuprins între Bulevardul Iuliu Maniu și Pasajul Solventul.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 20250807_151953.jpg
  • Imagine atasata: 20250807_151958.jpg
  • Imagine atasata: 20250807_152610.jpg
  • Imagine atasata: 20250807_152639.jpg
  • Imagine atasata: 20250807_152755.jpg
  • Imagine atasata: 20250807_152819.jpg
  • Imagine atasata: 20250807_152908.jpg
  • Imagine atasata: 20250807_152913.jpg
  • Imagine atasata: 20250807_152951.jpg
  • Imagine atasata: 20250807_153014.jpg
  • Imagine atasata: 20250807_153019.jpg
  • Imagine atasata: 20250807_153116.jpg
  • Imagine atasata: 20250807_153315.jpg

7

#526 Useril este offline   fleetwood 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 130
  • Inregistrat: 04 iulie 19

Postat 09 august 2025 - 10:44

Vezi postareaFantoma Tramvaiului 3, la 28 iulie 2025 - 23:30, a spus:

Problema nu e ca trec trenurile prin oras (desi da, o centura feroviara ar fi fost buna). Problema e ca in proiectul actual, orasul e impartit si mai tare in doua de linia de tren. Linia de tren ar fi trebuit sa fie ori pe estacada, ori in subteran. Trecerile sa fie line, nu cu urcat/coborat diferenta de nivel 10-15 metri pentru pietoni, nu cu nevoie de panta lunga de 300 de metri pentru masini si 500 pentru tramvaie, si sa poata exista oriunde, nu doar "unde permite spatiul"

OK, ar fi fost mai bune multe alte soluții - dar nu ne putem întoarce în timp, putem doar înjura "experții", așa cum o fac și eu. Linia e deja potențial dublată pe majoritatea porțiunii din oraș, nu cred că vor fi fonduri pentru a se desface ceea ce s-a făcut până acum - tot înainte, mândri pioneri sau something. Posibilitatea să nu mai fie ridicate acele pasaje rutiere monstruoase - ar fi ceva pozitiv. În era care a început, a inteligenței artificiale, poate rămânem la trecere la nivel de barieră, dar inteligent, nu ca în prezent. Maxim 3 minute de aștetare ar fi acceptabile? Am stat, în tramvai, de mai multe ori - bariera UMT - câte 15 minute, pentru trenuri din ambele sensuri, de persoane (3 vagoane) și de marfă (50 vagoane). Poate, deocamdată, pot fi mai bine coordonate mersul trenurilor și barierele - presupun că studiul n-ar costa cât tâmpeniile alea de pasaje (?!)
3

#527 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 09 august 2025 - 11:44

Vezi postareafleetwood, la 09 august 2025 - 10:44, a spus:

... Maxim 3 minute de aștetare ar fi acceptabile? Am stat, în tramvai, de mai multe ori - bariera UMT - câte 15 minute, pentru trenuri din ambele sensuri, de persoane (3 vagoane) și de marfă (50 vagoane)...


O sa enervez iara lumea, dar nu asa functioneaza :). Indiferent cat de artificiala este intelgenta.

Spre deosebire de vehiculele rutiere, care pot frana mai repede trenurile au nevoie de distante destul de mari pentru a putea oprii. Astfel ca linia de cale ferata este impartita pe sectoare. Aceste sectoare au la intrare si iesire semnale luminoase (semafoare). Sectoarele sunt de obicei de cam 1,5km, adica de la un semnal la altul ai 1,5km. Si trecerile la nivel fac parte din aceste sectoare, si in functie de unde se afla pe sector timpul de asteptare la bariera pentru soferi si pietoni poate varia, pentru ca de exemplu poate fi nevoie si de sectorul urmator pentru a activa trecerea, daca aceasta nu se afla chiar la mijlocul sectorului, si se afla poate pe la finalul acestuia. Astfel ca dintr-o parte trenul vine de mai departe, iar din cealalta parte e mai aproape (nu stiu care este distanta minima). Timpul de asteptat la barierea, in teorie ar trebuii sa fie scurt, cam un minut, dar pentru ca trenurile nu merg mereu cu aceesi viteza nu prea este posibil momentan acest lucru. Ca exemplu, la Giroc, trecera de nivel este chiar la capatul unui sector, semnalul spre Timisoara fiind chiar pe partea cu Lidl. Cand trenul vine dinspre Buzias dureaza ceva mai putin asteptatul la bariera decat atunci cand vine dinspre Timisoara, pentru ca nu este fix la mijloc trecerea.La Padurea Verde am patit si eu de mai multe ori sa fiu prins in tramvai dar pe sens opus, pentru ca nu se incadrau camionele cum trebuie si desii drumul era gol in fata, nu puteam trece. Totodata, acuma nu am mai verificat mersul trenurilor de mult, dar era o ora de varf acolo cand plecau si veneau destul de multe trenuri deodata. Astfel ca, daca ai doua trenuri care pleaca imediat unul dupa celalt din Timisoara, si mai ai si unul care vine de la Remetea, poti sta la bariera foarte mult, deoarece este mereu ocupat sectorul de linie pe care se afla trecera la nivel de la Padure.

Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 09 august 2025 - 13:19

2

#528 Useril este offline   fleetwood 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 130
  • Inregistrat: 04 iulie 19

Postat 13 august 2025 - 09:40

Vezi postareaGygyman6, la 09 august 2025 - 11:44, a spus:

O sa enervez iara lumea, dar nu asa functioneaza :). Indiferent cat de artificiala este intelgenta.
[...]
Astfel ca, daca ai doua trenuri care pleaca imediat unul dupa celalt din Timisoara, si mai ai si unul care vine de la Remetea, poti sta la bariera foarte mult, deoarece este mereu ocupat sectorul de linie pe care se afla trecera la nivel de la Padure.

Nu enervezi pe nimeni, discutarea problemelor este un câștig, mereu, indiferent de păreri.
Varianta Lugoj-Buziaș-Timișoara va rămâne pe sistemul vechi, cel explicat de tine, până când și dacă vor fi fonduri pentru modernizare.
Pe loturile 2 și 3, care cuprind dublarea liniei Lugoj-Recaș-Timișoara Nord-Ronaț, ar trebui să scadă timpii de așteptare la barieră - chiar și în lipsa unui control IA, tocmai pentru că trenurile care vin din sensuri opuse nu vor mai trebui să se aștepte unele pe altele pentru intrarea pe o linie simplă.
1

#529 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10602
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 17 august 2025 - 11:46

Duminica 17 august 2025:

Pasaj Brediceanu:
Imagine atasata: Modernizare CF 2025.08.17 01.jpg Imagine atasata: Modernizare CF 2025.08.17 02.jpg Imagine atasata: Modernizare CF 2025.08.17 03.jpg
Imagine atasata: Modernizare CF 2025.08.17 04.jpg Imagine atasata: Modernizare CF 2025.08.17 05.jpg Imagine atasata: Modernizare CF 2025.08.17 06.jpg

Pasaj Gheorghe Lazar:
Imagine atasata: Modernizare CF 2025.08.17 07.jpg Imagine atasata: Modernizare CF 2025.08.17 08.jpg Imagine atasata: Modernizare CF 2025.08.17 09.jpg Imagine atasata: Modernizare CF 2025.08.17 10.jpg
Imagine atasata: Modernizare CF 2025.08.17 11.jpg Imagine atasata: Modernizare CF 2025.08.17 12.jpg Imagine atasata: Modernizare CF 2025.08.17 13.jpg Imagine atasata: Modernizare CF 2025.08.17 14.jpg
6

Arata acest topic


  • (27 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 25
  • 26
  • 27
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi