Atunci când dai paste aici, oare nu poți tăia segmentul de început din url?
https://www.google.com/amp/s/
A1 Autostrada Bucuresti - Pitesti - Sibiu - Deva - Timisoara - Arad - Nadlac 581km
#2942
Postat 16 mai 2025 - 17:16
Am facut-o eu si merge, doar ca https trebuie lasat, adica sa arate asa: "https://www.economica.net/autostrada-lugoj-deva-tunel_836572.html"
#2943
Postat 16 iulie 2025 - 08:17
Imagini de pe șantierul lotului 2 al autostrăzii A1, între Marginea și Holdea. În ce stadiu sunt lucrările
Citeaza
Lucrările pe lotul 2 al Autostrăzii A1 Lugoj–Deva, pe secțiunea Margina–Holdea, au ajuns la un stadiu fizic de 25%, a anunțat luni pe Facebook directorul general al Companiei Nationale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), Cristian Pistol
Potrivit CNAIR, se lucrează la tunelurile formate din două galerii unidirecționale, iar constructorii au forat până acum 400 de metri la primul tunel, în timp la cel de-l doilea tunel, au reușit să foreze 57 de metri.
"Estimez că la finalul acestei luni se va face prima străpungere la primul segment al tunelul 1. Pentru forarea tunelurilor de pe secțiunea Margina-Holdea se folosește "metoda austriacă" (NATM), tehnologie utilizată și la construcția tunelurilor de pe secțiunea 4 (Curtea de Argeș-Tigveni) a autostrăzii Sibiu-Pitești", a precizat directorul general al CNAIR, Cristian Pistol.
La fața locului sunt mobilizați aproximativ 800 de muncitori și 200 de utilaje. Lucrările sunt realizate de asocierea de constructori români și bosniaci UMB Spedition – Euro-Asfalt DOO, și au termen de finalizare anul 2026.
Proiectul este finanțat prin PNRR, având o valoare contractuală de 1,82 miliarde de lei (fără TVA).
Secțiunile E și D ale Autostrăzii Lugoj- Deva au o lungime însumată de aproximativ 10 km, a mai precizat directorul CNAIR.
Potrivit CNAIR, se lucrează la tunelurile formate din două galerii unidirecționale, iar constructorii au forat până acum 400 de metri la primul tunel, în timp la cel de-l doilea tunel, au reușit să foreze 57 de metri.
"Estimez că la finalul acestei luni se va face prima străpungere la primul segment al tunelul 1. Pentru forarea tunelurilor de pe secțiunea Margina-Holdea se folosește "metoda austriacă" (NATM), tehnologie utilizată și la construcția tunelurilor de pe secțiunea 4 (Curtea de Argeș-Tigveni) a autostrăzii Sibiu-Pitești", a precizat directorul general al CNAIR, Cristian Pistol.
La fața locului sunt mobilizați aproximativ 800 de muncitori și 200 de utilaje. Lucrările sunt realizate de asocierea de constructori români și bosniaci UMB Spedition – Euro-Asfalt DOO, și au termen de finalizare anul 2026.
Proiectul este finanțat prin PNRR, având o valoare contractuală de 1,82 miliarde de lei (fără TVA).
Secțiunile E și D ale Autostrăzii Lugoj- Deva au o lungime însumată de aproximativ 10 km, a mai precizat directorul CNAIR.