Brand-ul STPT - Pareri&Sugestii Stabilirea imaginii curente a STPT-ului si imbunatatirea acesteia
#81
Postat 21 noiembrie 2016 - 23:12
#82
Postat 29 septembrie 2018 - 22:43
La fel, am văzut și pe stațiile de autobuz, și am înlăturat eu câteva.
(Poza nu îmi aparține, am gasit-o pe internet, nu știu cine este autorul)

Sent from my Pixel using Tapatalk
#83
Postat 29 septembrie 2018 - 23:21
#84
Postat 30 septembrie 2018 - 12:48
Daca nu stiti cine este, intrebati si veti afla...

#85
Postat 30 septembrie 2018 - 16:26

Sent from my Pixel using Tapatalk
#86
Postat 01 octombrie 2018 - 11:31
#88
Postat 01 octombrie 2018 - 17:38
#89
Postat 02 octombrie 2018 - 00:00

#90
Postat 02 octombrie 2018 - 08:43
#91
Postat 02 octombrie 2018 - 12:42
Sent from my Pixel using Tapatalk
#92
Postat 03 octombrie 2018 - 09:09
Am facut cateva petitii legate de problema si la STP si la cateva ONGuri. Mie imi pare o mare magarie si imi e rusine de rusinea societatii.

Si alta poza de ieri din tramvaiul 4, numarul 3478.

#93
Postat 05 august 2019 - 16:31
In ultima vreme, pe facebook, Robu a gasit o noua explicatie legata de nefunctionalitatea AC-ul din MTC-uri si anume: ca sa da drumu doar de la centru, deci nu cand vrea vatmanul/soferul si doar cand se atinge o anumita temperatura.
Citat:
"aerul conditionat porneste automat cand temperatura depaseste o anumita valoare, nu cand vrea vatmanul."
Ma intereseaza cat de adevarata este afirmatia si care e temperatura?
Aceasta postare a fost editata de DanielT: 05 august 2019 - 16:31
#94
Postat 05 august 2019 - 16:47
In cazul Armonia habar nu am daca se poate monitoriza starea sau comanda remote (o sa incerc sa aflu).
Ideea e insa cam asa: toate vehiculele au OBC, pe al carui ecran se afiseaza comenzi primite de la dispecerat, atunci cand temperatura ajunge la o anumita valoare (nu stiu cat este aceasta). Deci conducatorul MTC-ului va vedea pe ecranul OBC un mesaj de genul "Porniti clima" sau "Opriti clima" si poate la asta se referea primarul.
#95
Postat 11 aprilie 2025 - 13:55
Puteți transmite și celor care se ocupa de pagina de Facebook că ar fi mai okay la poza de profil să pună logo-ul, că acum e o poza?

Aceasta postare a fost editata de Bodo: 11 aprilie 2025 - 13:57
#96
Postat 11 aprilie 2025 - 20:37
S-a cumparat si domeniul tptm.ro, deoarece tpt.ro este deja al altcuiva care nu doreste sa-l cedeze nici contra cost. Eu unul nu vad sensul acestei schimbari, dar daca asa se vrea...
#97
Postat 11 aprilie 2025 - 23:28
#98
Postat 12 aprilie 2025 - 09:47
#99
Postat 13 aprilie 2025 - 02:09
Pe pagina de insta de exemplu, ma uit acum, apar intr-adevar cateva postari informative, importante, bine realizate. Dar apar si postari cu o poza generica, si un text (ca si cum ar fi realizat de AI) de genul
"Ştiai că alegând transportul public în locul maşinii personale poţi contribui semnificativ la Reductionrea emisiilor de carbon și la o Timişoara mai verde?"
Continuat cu alte 4 alineate similare. Nimeni nu va sta sa citeasca asta, poza nu are vreo relevanta deosebita, pentru urmaritorul de rand asta e spam. Poate fi chiar genul de postare care sa faca urmaritorul sa dea unfollow. Totodata, mai sunt genul de postari cu cate o poza cool, care arata bine, dar cu un text generic gen "Timisoara verde". Frumos, dar asta ar putea fi doar cate o postare ocazionala, nu regulata
Mie mi-a placut de exemplu foarte mult o postare vazuta pe facebook acum cateva zile, nici nu mai stiu sigur daca chiar pe pagina STPT, era despre un cuplu care sunt amandoi soferi de troleibuz la STPT, si cum isi petrec ei amandoi zilele pe acelasi traseu, si mi s-a parut o poveste super frumoasa. Chiar asa ceva ar trebui promovat
Am vazut pe instagramul celor de la Viena de exemplu (@wienerlinien) a fost la un moment dat acum ceva timp o serie de postari in care prezentau cativa vatmani de-ai lor, care isi spun povestile. Oameni care lucreaza cu placere si cu pasiune la jobul pe care il au, genul de povesti care atunci cand le citesti, te fac sa te simti mult mai conectat cu societatea, si esti mult mai inclinat sa folosesti mijloacele de transport atunci cand vezi un tramvai in oras, si iti dai seama "ah, asta e vatmanul ala Vlad, vazusem postarea cu el acum cateva zile. Si uite, azi e chiar pe linia 6, spunea ca e preferata lui, ca obisnuia sa mearga in fiecare zi cu tramvaiul 6 acasa de la scoala in copilarie". Te face sa creezi o legatura, chiar daca nu cunosti personal omul
Similar, cei de la München pe instagram (@muenchen.mvg), dar si pe youtube, au facut niste videoclipuri in care aratau particularitati ale fiecarui tip de vehicul din flota, ca un fel de tur al lor. Cat timp sunt explicate simplu si placut, lumea va viziona videoclipurile, si vrand nevrand le va ramane ceva in memorie. Apoi vad un vehicul pe strada, observa ceva anume, si isi amintesc "ah, stiu ca astea sunt cele mai vechi autobuze din flota, ca au povestit in videoclip" - tot un mod de a face lumea sa se gandeasca mai mult la a folosi mijloacele
Cei din Budapesta postau mereu pe instagram (@bkkbudapest), pe stories chiar (pe care lumea le vede mai repede) cand era cate un deranjament pe undeva, si ce masuri s-au luat pentru a remedia problema. Iar lumea afla imediat ce alternative au, ce se intampla, etc. Si da, stiu ca se pot anunta pe site, dar pentru asta trebuie sa intri expres pe site sa cauti, ceea ce in primul rand dureaza mai mult decat sa deschizi o aplicatie pe care majoritatea populatiei sub 40 de ani o foloseste de mai multe ori pe zi. Iar in al doilea rand, pe site te uiti cand esti pus in fata situatiei, cand vezi ca s-a intamplat ceva. Pe cand pe instagram sau facebook ai sanse sa vezi si inainte de a pleca de la serviciu spre casa ca "din cauza unui tramvai blocat pe sine, liniile 1 si 8 intorc in Dambovita", si atunci poate cobori din 1 in Piata 700 sa schimbi cu un troleu daca ai treaba la gara, sau din 8 la Sala Olimpia sa schimbi cu E3...
Am vazut insa ca sunt si postari informative si bune pe pagina de insta a STPT, pentru care felicitari! Insa trebuie investit pe partea asta de PR/marketing. In primul rand ar trebui angajata o persoana care cunoaste cum functioneaza retelele sociale si ce postari aduc engagement, si apoi ar trebui investit si in promovarea paginii, sa ajunga la cat mai multe persoane. Mie imi apar mereu postari si stories de la Budapesta, München si Viena, insa de la Timisoara a trebuit sa caut expres pagina noastra ca sa vad postari
Stiu ca aici scriu cam degeaba, si imi si cer scuze pentru postarea lunga, insa sper si eu ca poate vede cineva care trebuie, si ia vreo initiativa
#100
Postat 14 aprilie 2025 - 12:08
