Linia 7
#321
Postat 18 decembrie 2018 - 11:43
Observ acum (la Catedrala)că vatmanul a rezolvat problema!
#322
Postat 02 martie 2019 - 07:42
#323
Postat 20 februarie 2023 - 11:30
Afisajul din statie indica ora 6:26 iar tramvaiul 7 urma sa ajunga in 10 minute conform afisajului.
Peste doua trei minute tramvaiul ajunge la semafor iar afisajul imi spune ca va ajunge in 8 minute.
No comment! Varză, varză...


#324
Postat 21 februarie 2023 - 01:06
mile, la 20 februarie 2023 - 11:30, a spus:
Afisajul din statie indica ora 6:26 iar tramvaiul 7 urma sa ajunga in 10 minute conform afisajului.
Peste doua trei minute tramvaiul ajunge la semafor iar afisajul imi spune ca va ajunge in 8 minute.
No comment! Varză, varză...


La toate liniile face exact la fel. Circul zilnic si in fiecare dimineata e la fel. Ore care nu corespund si minute indicate gresit.
#325
Postat 21 februarie 2023 - 19:12

Deci hai sa explic ce s-a intamplat in cazul lui Mile luand ca exemplu o situatie capturata acum cateva minute:
-3474 e in statia Dambovita sau in bucla: pe afisaj vom avea ora conform graficului, in format HH:mm
-panoul va incepe sa afiseze deja vagonul de pe sensul opus, respectiv 3453, de genul "8 min." (fostul primar a insistat sa se afiseze si vehiculele aflate pe sensul opus, sistemul neavand initial aceste setari)
-Calatorul din statie vede deja tramvaiul venind si injura panoul ce arata inca "8 min."

-3474 iese din zona de excludere dar deja e la semafor, deci atat de aproape de statie incat sistemul il considera deja ajuns sau chiar plecat din statie si afiseaza "6 min." (pentru 3453 desigur, adica urmatorul ce va sosi in statie)
Calatorul injura in continuare, transferand multa carne in frigiderul celui care "scrie pe panouri, ca de aia circula asa prost tramvaiele".

-Calatorul depune o sesizare online in care scrie ca "sistemul e inutil si va bateti joc de calatori, faceti ceva cu sistemul asta. Sa va fie rusine nesimtitilor!"
P.S. Toate citatele sunt reale, auzite si citite.
P.S.2 Tineti cont ca date vin de la vehicul o data la 30 de secunde.
#326
Postat 21 februarie 2023 - 20:01
Si atunci daca prin propria decizie hotarasc sa raman in statie sau sa plec, asta o pot face si fara sa am sistemul in statii. Ca si un calator obisnuit n-am de unde sa stiu ca un afisaj bate campii pentru ca e prea aproape de bucla sau de alta statie.
Stiu ca Robu a mai fost si batut in cap dar el a plecat de peste doi ani. Nu se putea schimba nimic dupa plecarea lui?
Nu scriu cu suparare ci doar vreau sa se elimine aceste sincope.
Noul sistem de ticketing va avea legatura si cu sistemul de afisaj sau sunt paralele intre ele?
#327
Postat 22 februarie 2023 - 08:02
Nu stii niciodata daca ai luat decizia buna sa mai stai in statie sau sa pleci.
Sunt convins ca multi din cauza umilintei zilnice....au renuntat complet la transportul in comun.
Drept urmare, avem trafic haotic si infernal. Atata timp cat nu te poti baza pe nimic, nu cred ca sunt nejustificate comentariile calatorilor, oricate argumente logice ai avea Florin.
Si pana la urma cine sa relateze ce se intampla mai bine decat cei care stau in statii? Cei care merg cu masina personala zilnic?
#328
Postat 22 februarie 2023 - 10:12
mile, la 21 februarie 2023 - 20:01, a spus:
Primarul foloseste in discurs "e-ticketing", dar de fapt e clar ca va fi si monitorizare flota, cum chiar el spune ulterior.
Ma tot intreb, daca intreaga decizie, planificare a unei calatorii cu STPT se bazeaza pe ce arata mult controversatele panouri, ce faceau calatorii nostri daca in 2008 (prin cine stie ce "intorsatura a soartei") nu se implementa functiunea aceasta?
#329
Postat 22 februarie 2023 - 20:42
#330
Postat 22 februarie 2023 - 22:43
#331
Postat 28 februarie 2023 - 18:53
Sîmbata trebuia la ajung la gara, am sosit in Calea Sagului pe la 05.50- 55.
M- am uitat pe grafic pe telefon sa vad cu ce pot iesi din zona, E1 era prea tîrziu, am vazut un 2 care mergea la Dermatina la mol. L- am asteptat putin,nu venea, m- am uitat pe grafic 06.23, mult prea tîrziu.Am prezumat ca sta la bucla ca sa intre in grafic.
Am trecut strada sa iau un 33.Cînd am fost dincolo doiul bine mersi pleca din Calea Sagului cam pe la 06.05, nu mai stiu.
Am ocolit prin Sinaia si am venit la liceul 8 sa vad daca vine un 9 insa a venit o Bozankaie din depou care a intors spre gara.
#332
Postat 05 martie 2024 - 19:41
#333
Postat 19 februarie 2025 - 20:15
Citeaza
Cum este zona Ana Ipătescu, acea zona continuare înspre Aluniș, unde circulăm doar cu tramvaiele vechi, din două motive.
Un motiv ține de calitatea liniei cale, adică șina nu este într-o stare foarte bună, dar, mai mult, problema în această zonă, pentru că nici Armonia nu circulă acolo, este dată de alimentarea cu electricitate. Și, în sensul acesta, STPT, SMTT și Primăria Timișoara doresc, în acest an-anul viitor, să montăm, să construim un nou punct de transformare undeva în zona Ana Ipătescu-Aluniș, avem mai multe locații de analiză, prin care să putem să îmbunătățim alimentarea firului contact și să putem să introducem și pe acea zonă tramvaie, dacă nu cele mai noi tramvaie, măcar Armoniile să poată circulă în zonă„, a declarat viceprimarul Ruben Latcau.
Construirea unui punct trafo "la anu'" inseamna ca cel putin pana in 2030 nu vom vedea nici macar inceputul unei reabilitari a liniei 7. E bine de stiut.
#334
Postat 19 februarie 2025 - 21:42

#335
Postat 23 februarie 2025 - 22:05
Sunt 37 de vagoane Bozankaya venite (din 41?), dar nu sunt toate functionale (as zice undeva la 30 functionale la ora actuala), si 22 de Armonii, din care multe sunt defecte (as zice undeva la 14-15 in circulatie).
In fiecare zi ies pe traseu 43 de tramvaie. Deci, doar cu Bozankaya si Armonia am fi la limita (toate vehiculele functionale ar trebui sa fie pe traseu, fara rezerve in depou, ceea ce nu se poate), asa ca, momentan, ne mai trebuie si Hansele (din astea mai avem 14 bucati).
Si, sincer, Armoniile, nu stiu cat o mai duc... deja din cele 30 de vagoane, 8 au "murit" inainte sa existe Tranzy (nici nu apar acolo), iar alte 7-8 sunt defecte acum (tamponate, altele au luat foc, etc... nu stiu cate din ele vor mai fi reparate).
Dupa parerea mea, autoritatile locale ar trebui deja sa faca demersuri pentru achizitionarea de vagoane noi care sa inlocuiasca Armoniile.
#336
Postat 24 februarie 2025 - 08:02
Paul85, la 23 februarie 2025 - 22:05, a spus:
Cate discutii peste discutii au fost aici pentru gunoaiele astea carpite la Pascani, totul ca sa nu reziste nici macar 20 de ani in exploatare ca numar intreg de unitati modernizate. O si da, a mai fost data in jucata si primaria pentru ca cumva aia mai vroiau si bani in plus pentru "treaba bine facuta"...
Ura Industria Romaneasca... constructoare de pomeni pentru gropile de fier vechi si baieti destepti cu buzunare tot mai adanci

#337
Postat 24 februarie 2025 - 19:17
#338
Postat 24 februarie 2025 - 20:34
Maistru IJTL, la 24 februarie 2025 - 19:17, a spus:
P-urile au fost probabil cele mai bune tramvaie pe care le-am avut. Erau perfecte, podea aproape joasa la usile din fata si spate, asta si la remorci si la vagoanele motor. Usi foarte mari pentru imbarcare si debarcare, articulatie mai ferma datorita arcurilor, asa ca nu fluturau in toate partile ca tramvaiele Wegman. Demaraj foarte bun indiferent de conditiile meteo, si scaune care au rezistat mult timp la vandalism si uz zilnic. Din pacate nu am avut asa de multe. La vremea cand erau ceva mai numeroase oricum erau tramvaie destule (undeva peste 200 de bucati), diferite modele, deci "aveam timp".
Problema a aparut atunci cand banii luati cu imprumut de la banca pentru achizitia de tramvaie noi, au fost deturnati pentru altceva (a fost parca si dosar penal pentru asta in cele din urma). Totodata, nu se mai prea putea astepta asa de mult pentru ca 2012 a fost anul in care multe dintre tramvaiele din circulatie isi atingeau nivelul maxim acceptat de exploatare. Eu cred ca, optiunile cele mai corecte erau: fie se investea umpic in know-how aici la noi, se angaja personal in plus, se cumaparau diverse scule si se reparau mai amanuntit un numar considerabil dintre tramvaiele vechi la un pret mult mai redus decat ce am platit pe modernizari, care sa reziste 10-15 ani, pana veneau bani de la UE pentru tramvaie noi in numar mare. Fie, se mergea direct pe tramvaie noi din start, asa cum se si dorea. Achizitia a 10 tramvaie noi la finalul ultimului mandat a lui Ciuhandu. Potential pentru a face ceva "in house" eu zic ca a existat mereu, mai ales ca inainte sa vina Armoniile au iesit de la reparatii tramvaie foarte bine refacute (cel putin la interior). Nu erau perfecte, dar daca oamenii care au muncit la ele au facut din putin ceva destul de aspectuos, ma intreb ce puteau realiza daca si primeau resurse mai multe...
Desigur, decizia care a fost luata in final s-a datorat si faptului ca politica de curea foarte stransa a fostului Director Goia era una de a nu avea nici o pierdere. De aia am si avut aberatii gen linia 5 inchisa prematur, liniile 5 si 6 care aveau un traseu ciudat pentru a se completa una pe alta, si cireasa de pe tort fosta 10 cu traseu doar intr-o directie care batea aproape tot orasul, sa nu mai spunem de ce scule antice erau in dotare pe Take Ionescu. Dupa mine, pe termen lung pierdem acuma mai multi bani decat am fi "pierdut" atunci pe termen scurt daca se investea in tramvaie noi. Da trebuiau investitii masive la inceput, dar ce era cumparat, ramanea cumparat si folosit. Asa acuma casam tramvaie de peste 2mil euro bucata, dupa abia 10 ani de exploatare, care vor trebuii inlocuite cu ceva si mai scump.