Despre troleibuze in general
#801
Postat 06 iunie 2014 - 18:54
#802
Postat 06 iunie 2014 - 19:12
Daca s-au zgarcit sa puna asa zisa "folie antisolara" sa nu se bronzeze calatorii in autobuz cu tot cu clima, pe usile din fata pe motiv ca nu se vede prin ea si dupa-masa esti batut de soare din toate partile si cu toata clima pornita transpiri, ce mai conteaza ca soferul nu are clima.
Soferul nu are dreptul la nimic !!!
Aceasta postare a fost editata de Rico D.: 06 iunie 2014 - 19:32
#803
Postat 06 iunie 2014 - 19:16
#804
Postat 07 iunie 2014 - 13:59
Nu tot voi eraţi cei care îi acuzau pe şoferi că sunt nespălaţi, necivilizaţi şi bădărani? Ar trebui să vă bucuraţi de faptul că nu mai sunteţi nevoiţi să intraţi în contact direct cu ei şi cu mirosurile emanate de ei!
Ce anume vă împinge să-l siliţi pe şofer să fie martorul involuntar al convorbirilor voastre telefonice purtate cu voce puternică, sau să vă asculte muzica pe care o distribuiţi atât de generos din telefoane şi căşti, fără ca nimeni să v-o ceară? Sau, ca şoferul să nu se poată concentra asupra traficului din pricina părinţilor care-şi parchează odraslele urlătoare pe primele scaune. Când ţipă unul mic din senin, dai drumul la volan şi te apucă tremuriciul, nu alta. Cum poate conduce şoferul un troleibuz (autobuz) plin cu pasageri, când o trupă de tineri rebeli fac o hărmălaie cât un concert de muzică rock?
Şi nici nu îi poate atenţiona în vreun fel, pt că riscă să şi-o ia în bot, sau să i se facă degrabă o reclamaţie? Căci, vorba aia: şoferul trebuie să fie calm, să le înghită pe toate, în timp ce călătorii îşi pot permite orice.
Alta! Cabina din poze nu pare de loc să fie construită artizanal. Dimpotrivă.
Alta! Înainte de a vă ofusca pt că şoferii doresc cabine spre deosebire de cei din vest (deşi am văzut multe cazuri care vă contrazic) concentraţi-vă asupra creşterii nivelului de civilizaţie al călătorilor.
Agresând decibelic şoferul, vă creaţi vouă înşivă un mare deserviciu, şoferul nemaiposedând întreaga capacitate de concentrare necesară. Există studii elaborate în acest sens. Citiţi-le dacă nu mă credeţi.
De aceea, găsesc existenţa cabinelor ca fiind un compromis rezonabil, în aşteptarea secolului în care călătorul român se va comporta aidoma celui vestic.
Referitor la clima din presupusa cabină a "C"-urilor, ea există. Aerul rece vine şi din plafon, şi de deasupra parbrizului, şi din fantele destinate ei. Deci, n-ar fi o problemă.
PS. Întâmplare:
Într-o seară eram pe 33 barat. La Auchan urcaseră o droaie de salariaţi care ieşiseră din schimbul 2. Vorbeau foarte tare şi râdeau şi mai tare. Mi-am permis să îi rog frumos şi la persoana a doua plural, să se exprime pe un ton puţin mai redus. Ştiţi ce mi-au replicat?
- "Vezi-ţi de covrig, băăă moldoveanule, că de aia te plătim. Noi facem ce vrea muşchii noştri".
Cam asta ar fi situaţia.
Aici, multă lume dezbate pornind de la consideraţii pur teoretice şi adesea utopice. Dar, prea puţini au habar de ce se întâmplă în realitate.

Aceasta postare a fost editata de emilut: 07 iunie 2014 - 14:10
#805
Postat 08 iunie 2014 - 17:53

Sau se strica ceva la cutia de viteze si opream pe marginea drumului sau cine stie ce altceva se mai strica "intamplator"
Eu zic cand esti liber sa mergi si tu cu 33 barat cand pleaca de la lucru respectivul si vezi unde merge acasa sa ii arati ca si tu ai muschi.......
Desigur totul este doar o "sugestie" nici decum instigare la fapte............

Aceasta postare a fost editata de Rico D.: 08 iunie 2014 - 17:57
#806
Postat 10 iunie 2014 - 06:26
Florin.B RATT, la 06 iunie 2014 - 09:10, a spus:
Cu placere (:
Rico D., la 06 iunie 2014 - 18:47, a spus:
Persoanele de fata se exclud in totdeuna si plus ca nu m-am referit la tine ci la fostii si actualii tai colegi pe care tu ii sti mai bine ca mine. Sunt oameni si oameni,cei carora le pasa si incarca din toate puterile sa faca sa fie bine(va avem ca exemplu pe tine si pe Emilut) dar sunt si uscaturile carora nu le pasa de nimic. Noi va intelegem punctele de vedere ale amandurora, in care si tu ai dreptate Rico(ca in loc sa urcam pe treptele civilizatiei noi coboram) dar si pe cel al lui Emilut in care si el are dreptate. Din pacate in momentul de fata se pare ca nu se poate impaca si una si cealalta

P.s(pt Rico)
In ziua aceea cand au montat cabina la 12-le sti cati au venit acolo sa o vada? O gramada si toti erau super fericiti ca se pune cabina

P.s.s Momentan de MB G nu au voie sa se atinga, deci nu le pot pune cabina atata timp cat sunt in garantie.
emilut, la 07 iunie 2014 - 13:59, a spus:
Emilut, nu ne intelege gresit, nu ne deranjeaza in modul fizic, ci strict ca aspect fiind obisnuiti cu ele de la bun inceput fara cabina.
Alta! Cabina din poze nu pare de loc să fie construită artizanal. Dimpotrivă.
Intradevar cabina a fost construita(si montata) de catre o firma din Arad.
Într-o seară eram pe 33 barat. La Auchan urcaseră o droaie de salariaţi care ieşiseră din schimbul 2. Vorbeau foarte tare şi râdeau şi mai tare. Mi-am permis să îi rog frumos şi la persoana a doua plural, să se exprime pe un ton puţin mai redus. Ştiţi ce mi-au replicat?
- "Vezi-ţi de covrig, băăă moldoveanule, că de aia te plătim. Noi facem ce vrea muşchii noştri".
Cam asta ar fi situaţia.
Aici, multă lume dezbate pornind de la consideraţii pur teoretice şi adesea utopice. Dar, prea puţini au habar de ce se întâmplă în realitate.

Ca sa zic, cine si-a gasit sa vorbeasca ala care aranjeaza marfa pe raft

#807
Postat 10 iunie 2014 - 17:27
Citez : "In ziua aceea cand au montat cabina la 12-le sti cati au venit acolo sa o vada? O gramada si toti erau super fericiti ca se pune cabina "
Asta era pentru ca pe timpul lui Stanescu soferii sau obisnuit cu cabina ca toate troleibuzele erau asa. S-au dezobisnuit cu troleibuzlele noi si acuma se pare ca vor trebui sa se "re-obinuiasca".
#808
Postat 10 iunie 2014 - 22:04
#809
Postat 12 august 2014 - 18:48
#811
Postat 12 august 2014 - 20:07

Cred ca cei de sus de la RATT au si uitat ca pe acolo ar putea circula firobuzul...

Extindem linii de firobuze pana la Dumbravita si Ghiroda (foarte bine!) insa nu le prelungim cateva sute de metri in oras!...
Stie cineva, s-au montat macar stalpii...Spunea emilut cu ceva timp in urma ca i se parea ca au inceput sa faca gropi...
#812
Postat 13 august 2014 - 04:33






#813
Postat 13 august 2014 - 09:03
mile, la 12 august 2014 - 20:07, a spus:

Cred ca cei de sus de la RATT au si uitat ca pe acolo ar putea circula firobuzul...

Extindem linii de firobuze pana la Dumbravita si Ghiroda (foarte bine!) insa nu le prelungim cateva sute de metri in oras!...
Stie cineva, s-au montat macar stalpii...Spunea emilut cu ceva timp in urma ca i se parea ca au inceput sa faca gropi...
N-ar strica şi puţin realism. Din 50 de troleibuze mari şi late, nu se pot acoperi toate traseele. Cu atât mai mult cu cât se preconizează prelungirea liniilor 14 şi 11, ceea ce presupune suplimentarea corespunzătoare a unităţilor în vederea menţinerii frecvenţei. Întâmplător, am observat un "turn" care făcea revizia liniei contact pe traseul 12. Alte două troleibuze care urmează să fie alocate.
Gândiţi-vă că cel puţin 10 unităţi sunt în permanenţă indisponibile din motive tehnice. Reparaţii accidentale, revizii, etc.
Până una alta, linia 13 funcţionează binişor şi cu autobuze.
BTW. Lucrările la linia contact de pe linia 13 par a fi abandonate.
#814
Postat 13 august 2014 - 14:50
#815
Postat 13 august 2014 - 16:02
#816
Postat 13 august 2014 - 19:07
Apoi daca nu ajunge numarul de firobuze, inseamna ca au fost achizitionate putine, poate ca nu sunt suficient de bine construite calitativ (avand in vedere ca stau destule pe dreapta dupa cum se spunea mai sus) sau sunt exploatate necorespunzator de personalul navigant...Dar avand in vedere ca se extind liniile 11 si 14 atunci s-ar mai putea achizitiona din nou un lot de 10-15 buc...
Daca s-au dovedit mai "economicoase" in exploatare autobuzele pe Linia 13, atunci probabil ar fi la fel de "economicoase" si pe Linia 11 sau 14, chiar si 16 si 19...Si renuntam definitiv la firobuze dupa ce acestea care se afla inca in exploatare cedeaza...Adica de ce sa ne complicam cu firobuze cand ne descurcammai usor cu autobuze?...Evident ca eu nu-mi doresc acest lucru!...
Cum spuneam mai sus, nu este normal sa te extinzi in afara orasului pe kilometri intregi cu linii de firobuze (evident ca-i vorba de reteaua care tocmai se construieste in Dumbravita) iar in oras sa le "desfiintezi" inlocuindu-le cu autobuze...Avem de-a face atat cu un non-sens cat si cu un management prost...
Apoi poate ca n-ar fi rau ca cei din Dumbravita sau Ghiroda sa-si achizitioneze cate unu-doua firobuze din fonduri proprii (in rate)...Mentiona acest lucru si Chagall (cred)...
Ma intreb care CL va subventiona abonamentele locuitorilor din Dumbravita si Ghiroda? Sper ca nu CL Timisoara...Cred ca nici nu s-au discutat aceste aspecte intre parti...
#817
Postat 05 octombrie 2014 - 20:50
#818
Postat 05 octombrie 2014 - 21:54
Deocamdata masinile 3012,3041,3046 au cabina montata.
#819
Postat 06 octombrie 2014 - 07:11

Aceasta postare a fost editata de emilut: 06 octombrie 2014 - 07:12
#820
Postat 07 octombrie 2014 - 20:02
Azi pe la 09:00 era o coada in zona 700 si 4 trelebuze blocate in trafic, iar la intersectia cu Ghe Lazar haos, toti cand se face face verde se baga chiar daca nu au unde si raman in intersectie, iar cand se face verde pentru alt sens nu ai unde sa inainteze si toata lumea calxona ca la balamuc...