Si iata in ce stadiu era tara lor cu doar 19 ani in urma.
Lucrări de infrastructură în lume
#101
Postat 08 iunie 2014 - 06:34
Si iata in ce stadiu era tara lor cu doar 19 ani in urma.
#102
Postat 08 iunie 2014 - 12:58
Chagall, la 08 iunie 2014 - 06:34, a spus:
Cred ca-i vorba de statii de taxare la intrarea/iesirea pe/de pe autostrazi care, evident, sunt pozitionate pe drumurile laterale...La intrare primesti un tichet iar la iesire platesti, predand tichetul, in functie de distanta parcursa...
PS Statiile pot fi puse si la distante apreciabile de AS, in functie de configuratia terenului, in functie de costurile expropierilor, etc., cu conditia sa nu mai existe alte posibile iesiri pana la statie...
#104
Postat 08 iunie 2014 - 22:11
#105
Postat 09 iunie 2014 - 11:40
#106
Postat 09 iunie 2014 - 12:01
#107
Postat 09 iunie 2014 - 12:31
Însă, precum spune mile, dovezile prezentate în imagini sunt grăitoare.
#108
Postat 09 iunie 2014 - 13:17

Este posibil ca intr-o masura oarecare politicienii lor sa le creeze aceasta imagine usor falsa pentru ai determina sa-si doreasca intrarea in UE cat mai grabnica...Dar in acelasi timp este posibil ca odata intrati sa acceseze fonduri europene intr-un procent major fata de accesarile noastre...Ramane de vazut!
PS Pana si imaginea postata de Chagall (a doua) este graitoare...Noi avem asemenea ruine fara razboaie si bombardamente, blocuri parasite in orase monoindustriale, multe ajunse in faza de ruine...
#111
Postat 15 iunie 2014 - 17:14

Mi se face chiar greata...
#112
Postat 16 iulie 2014 - 15:35
Update cu imagini realizate tot în luna Iunie 2014
Pe secțiunea deschisă circulației de pe Sarajevo Bypass se poate observa că sistemul ITS/VMS este funcțional chiar din prima zi, spre deosebire de segmentele din țara noastră!:






sursa
Imagini aeriene realizate de către pilotul Fahrudin.
Tunelul Vijenac:



Tunelurile Gaj și Tulica:


Tunelul Grabosjec:


sursa
#113
Postat 17 iulie 2014 - 19:30
Citeaza
La noi primeaza taierea panglicii si apoi mai dureaza un an-doi pana se finalizeaza lucrarile in detaliu sau se refac portiuni din AS...
#114
Postat 29 august 2014 - 08:25
Infrastructura aeroportului Changi
Mai avem mult pana departe!
#115
Postat 03 septembrie 2014 - 16:29
Update cu imagini realizate tot în luna Iunie 2014
Lucrări de artă (viaducte și tuneluri) de pe traseul Jošanica - Tarčin din cadrul A1, marcate pe o hartă topografică:

sursa
Deal pentru care a fost proiectat tunel, pe centura Sarajevo (la noi ar fi fost ras rapid și construit debleu):



sursa
A1 - Tunelul Tarčin:










sursa
#116
Postat 03 septembrie 2014 - 17:07
Update cu imagini realizate în luna Iulie 2014
A1 - Panorama cu câteva lucrări de arta din secțiunea Bijača - Zvirovići:
1 - Podul Trebižat
2 - Tunelul Bijela Vlaka
3 - Viaductul Pavlovići
4 - Podul Studenčica
Aceleași obiective, separat:



A1 - Tunelul Bijela Vlaka:


sursa
PS: De remarcat, din nou, înălțimea dealurilor pentru care a fost aleasă soluția tunel în loc de debleu!
#117
Postat 03 septembrie 2014 - 19:19
#118
Postat 04 septembrie 2014 - 17:09

Dar, de exemplu, acum se discuta finantarea unui tronson pe A1 intre Počitelj si Bijača (toate fondurile fiind rambursabile, nu ca si in cazul nostru). Aici s-a estimat suma de 202 milioane Euro pentru 21,2 Km, adica o medie de 9,5 milioane Euro/Km, avand ca si lucrari de arta un singur viaduct pe intregul tronson. Insa nu putem generaliza.
Bosnia și Hertegovina
Update cu imagini realizate in luna August 2014
A1 - Tunelul Vijenac (in lungime de aproape 3 Km, avand un cost de executie de 62 milioane Euro, deschis circulatiei la sfarsitul lunii August):








sursa





sursa
PS: Cam asa se finiseaza si se doteaza (dpdv al semnalizarii si sigurantei rutiere) un tunel, in comparatie cu cel de pe A1-Ro de langa Sibiu.
Dar nu ar trebui sa fim asa de uimiti, din moment ce in BiH exista asemenea lucrari de arta si pe drumurile nationale.
De exemplu, pe M20 se afla tunelul Čemerno (in lungime de 2109 metri):




Sau tunelul Surdup:



sursa
Astfel de lucrari "rasar", insa, atunci cand autoritatile manifesta respect pentru mediul inconjurator si pentru beneficiari.
#120
Postat 10 septembrie 2014 - 08:43