Despre troleibuze in general
#781
Postat 04 iunie 2014 - 19:23
#782
Postat 04 iunie 2014 - 20:17
#783
Postat 04 iunie 2014 - 22:11

#785
Postat 04 iunie 2014 - 22:42
#786
Postat 04 iunie 2014 - 22:50

#788
Postat 05 iunie 2014 - 20:15

Lasand "gluma" la o parte presimt zile sumbre colegilor mei de pe Troleibuze ! Pe langa partile bune ale cabinei vor fii si sanctiuni cu gramada care se adauga la dosarul fiecarui sofer !!!
Imi aduc aminte si acuma cum era cu Berlietul si Ikarusul cu cabine si cu sanctiuni lunare din cauza cabinei, multe date pe nedrept........
Am asa un "sentiment puternic" ca se doreste "curatarea" RATT si vad ca se incepe incet incet aceasta purificare, aceasta cabina fiind primul pas............dar problema cea mai grava va fii ca multi soferi vor pleca si am vazut deja ca sa inceput "importul" de soferi din alte orase de prin sud , est si alte zone ale Romaniei.
Cand importul va fii complet si orasele goale se vor aduce chinezi, indieni, arabi si alte natii si atunci sa vedem cum va fii cu soferii respectivi, cate reclamatii se vor face pe numele soferilor astia, daca o sa reusim sa retinem numele lor compus din 25 de litere

Aceasta postare a fost editata de Rico D.: 05 iunie 2014 - 20:52
#789
Postat 05 iunie 2014 - 20:38
Citeaza
Nu inteleg de ce sanctiuni cu gramada...Este deajuns una urmata de demontarea cabinei si readucerea la starea initiala a mtc-ului (lucru probabil imposibil din cauza unor gauri date suplimentar) pe cheltuiala soferului iar la urmatoarea abatere OUT!...
Se vede de la distanta ca lucratura este una artizanala, de prost gust, in dezacord cu design-ul firobuzului...urmarindu-se doar separarea de cupeu...
@ Rico D.
Tie oricum nu-ti pasa de viitorul RATT-ului, iti pasa eventual de scaunul tau si atunci nu inteleg de unde aceasta ingrijorare pentru viitorul institutiei...
Si la aceasta ora cred ca peste 50 % din personalul navigant (si nu numai) este venit din alte parti ale Romaniei pentru ca altfel nu-mi explic atitudinea de nesubordonare fata de .... "fisa postului"...Este vorba de mentalitati innapoiate fata de anul in care traim si tehnica pe care o avem la dispozitie...
#790
Postat 05 iunie 2014 - 20:49
Demontarea cabinei nu se va face nici de sofer nici de Regie ! Cine se va opune cabinei va zbura, bineinteles cu un avocat bun castigi in instanta, dar multi se bucura ca au scapat de Regie si numai intenteaza proces. Deci 1-0 pentru Regie.
Si fisa postului cred ca fost compusa si ramasa din comunism. Daca ati stii cate aberatii sunt in ea.................
Aceasta postare a fost editata de Rico D.: 05 iunie 2014 - 20:54
#791
Postat 05 iunie 2014 - 20:51
#792
Postat 05 iunie 2014 - 20:55
mile, la 05 iunie 2014 - 20:51, a spus:
Nu cred ca au venit cei de la Skoda in Romania sa monteze cabine pe troleibuze si daca veneau sigur faceau treaba mai buna decat "Dorel" de la RATT.

A si am uitat, daca pana acuma va mai raspundeau soferii la intrebari legate de orice, stimati calatori, odata cu cabinele astea nici nu mai veti fi bagati in seama !!!!
Si era sa uit, abia astept sa apara din nou moda cu "perdelute"

Aceasta postare a fost editata de Rico D.: 05 iunie 2014 - 21:03
#793
Postat 05 iunie 2014 - 21:03
Acum am inteles cum sta treaba...Daca onor conducerea vroia cabine, trebuia sa le treaca in caietul de sarcini...asa vom avea o "tiganie" in firobuze...Daca acum 40 - 50 de ani se puteau accepta astfel de lucrari executate in orice atelier de sudura, consider ca acum acest lucru nu mai este posibil...Si ma refer in mod deosebit la aspect...Dai 400 000 de euro pe un mtc si apoi te pui sa-i mai adaugi niste panouri sudate si vopsite la tine in curte, care curte arata cum arata...

#794
Postat 05 iunie 2014 - 21:07
mile, la 05 iunie 2014 - 21:03, a spus:
Nu le da idei ca sa nu i se traga soferului costul cabinei la salar, pe motivul ca e spre comfortul soferului......sau orice alte motive bine intemeiate
Aceasta postare a fost editata de Rico D.: 05 iunie 2014 - 21:09
#795
Postat 05 iunie 2014 - 21:19

Nu credea/ cel putin speram, sa nu vad vreodata asa ceva la RATT.
Tigania incepe curand....
#796
Postat 05 iunie 2014 - 21:36
#797
Postat 05 iunie 2014 - 23:22
Acesta asa zisa tiganie, este dorinta voastra a soferilor, Rico. Voi v-ati tot plans ca nu va place ca nu aveti spatiul vostru si ca puteti fi atacati si alte lucruri, nu regia. Asa ca pentru voi se vor pune.
@Dl Mile
Nimeni nu ar fi permis sa fie montate cabine fara voia celor de sus.
Acesta "tiganie" a fost produsa de catre o firma din Arad, abilitata in astfel de lucruri(proiectata si montata)si nu in atelierele proprii ale regiei.
@Domnul Florin
Cabina a fost montata miercuri 04.06 la tb. 3012 si intradevar este experimentala(momentan), dar daca le va placea si sunt multumiti vor fi montate pe toate troleibuzele(si este posibil sa fie montate si pe autobuze).
Ca parere personala, nici mie nu imi place cum arata si nu sunt deacord cu ea

#798
Postat 06 iunie 2014 - 00:10
Ba mai mult, sunt curios ce motiv s-ar gasi pentru motivarea nefuntionarii SAS-ului. Probabil vor exista comentarii, cum ca izolarea fonica a cabinei, lipseste cu desavarsire...
#799
Postat 06 iunie 2014 - 09:10
#800
Postat 06 iunie 2014 - 18:47
Totusi nu credeam ca exact cu asa ceva s-a ambitionat Regia sa execute, cand sunt probleme mai grave..........
Si Cseh are dreptate in tot ce a scris. Decat sa civilizam calatorii mai bine baricadam soferul.
Aceasta postare a fost editata de Rico D.: 06 iunie 2014 - 19:30