Strada Stefan cel Mare (finalizat), Constructor: Porr; (450 m) - din fonduri UE
#64
Postat 07 mai 2014 - 21:19
Ar trebui sa se ia in calcul si varianta asta. Pe linia lui 9 practic s-a betonat tot bulevardul 5km x 50m. Pe Buziasului si Cetatii oare la fel se va proceda? Nu poti sa te pui sa betonezi tot orasul...
#65
Postat 07 mai 2014 - 21:26
Pe linia lu 9 chiar imi pare utila betonarea liniei de trainvai. Pentru ca este folosita si de salvare ca o banda de viteza altfel ar ramane blocata in trafic. La traficul care il avem in oras macar salvarea sa castige cateva secunde in lupta cu viata.
#66
Postat 07 mai 2014 - 23:34
Chiar azi au trecut salvarea si politia pe linia de tramvai in portiunea Sudului-Judetean. Totul a fost ok, dar lasau un praf in urma lor...
Poate trimite cineva o masina specializata in curatarea carosabilului si pe acolo.

#69
Postat 08 mai 2014 - 21:00
Probabil contractul cu Retim nu prevede maturarea/aspirarea pe linii.
#72
Postat 12 mai 2014 - 07:41
Doppler, la 11 mai 2014 - 23:00, a spus:
Si nici nu cred ca e treaba RATT sa faca acest lucru... 

Treaba este relativa...De ce in urma cu multi ani "tramvaiele" (a se citi TCT, ITCT, ITCVTT, IJTL, ce-o fi fost atunci) aveau acel vagon cisterna pentru a stropi vara linia, respectiv strazile pe care circulau tramvaiele, sau (cred ca) aveau vagon (vagonet) cu care erbicidau buruienile de-a lungul liniei, sau acum doi-tre ani s-au montat pe un vagon cubitainere pentru a raci sinele in timpul caniculei cand iesea afara "smoala" de sub sine...
Sau de ce se monteaza iarna pluguri pentru a se da zapada la o parte de pe linie. De ce nu se asteapta sa vina firmele de dezapezire angajate de primarie...Exemplele date mai sus sunt sinonime cu cel de curatare si maturare a prafului de pe linie...Ar fi mult mai simplu de efectuat aceasta operatiune cu un vagon special, care ar putea fi echipat cu toate cele enumerate mai sus, un vagon multifunctional, dotat inclusiv (accesorii) cu "coasa" de tuns iarba (buruieni) sau gazon (daca vom avea vreodata) de pe/dintre linii...
De ce eu ca cetatean sunt obligat (si prin lege) sa-mi matur trotuarul din fata casei/blocului de frunze toamna si de zapada iarna cand trotuarul nu-mi apartine ci este al orasului, al comunitatii?...Iata un alt aspect sinonim...
Ca RATT-ul este unde este si nu-si permite un asemenea echipament, este o alta discutie...
#74
Postat 20 mai 2014 - 23:22
Nu pricep de ce au distrus o parte din linia deja reabilitata, la incrucisarea Banatul.
Au scos din asfalt pana si fostele bobine de comanda ale macazului.
