
Piata Unirii in reabilitare - zona pietonala in cartierul Cetate (finalizat) - din fonduri UE, constructor: ROMPREST
#482
Postat 01 iunie 2014 - 14:43
O suna tampit, dar nu stiu cum functioneaza exact paltforma...
Deci, un view=o descarcare? Sau sunt contorizate separat?
Deci, un view=o descarcare? Sau sunt contorizate separat?
#483
Postat 01 iunie 2014 - 14:54
Haideti va rog sa nu mai dezvoltam acest subiect off topic.
Oricine interesat de subiect, este liber sa urmareasca acest forum. Nu conteaza cantitatea, ci calitatea lor. Iar daca din cand in cand se mai intampla cate o coincidenta in realizarea unor lucrari semnalate anterior aici pe forum, cu atat mai bine.
Si ca sa revenim ontopic, imi pare rau ca pe Strada Manole (macar pe mijloc) nu se aplica dale de culoare caramizie precum erau in teste,

sau cum sunt cele din Szeged.

Fiind o strada mai putin iluminata, solutia cu dale gri, nu-i cea mai fericita varianta.
Oricine interesat de subiect, este liber sa urmareasca acest forum. Nu conteaza cantitatea, ci calitatea lor. Iar daca din cand in cand se mai intampla cate o coincidenta in realizarea unor lucrari semnalate anterior aici pe forum, cu atat mai bine.
Si ca sa revenim ontopic, imi pare rau ca pe Strada Manole (macar pe mijloc) nu se aplica dale de culoare caramizie precum erau in teste,

sau cum sunt cele din Szeged.

Fiind o strada mai putin iluminata, solutia cu dale gri, nu-i cea mai fericita varianta.

#485
Postat 02 iunie 2014 - 10:21
cstm, la 29 mai 2014 - 17:55, a spus:
Acum cateva zile se rediscuta (posibil la topicul cu pasajul auto din Piata Victoriei) de acel proiect, propus de un partid, cu crearea pietonalei pana dupa Catedrala, chiar peste Bega.
Iata un model de pasaj auto care se poate realiza in spatele Catedralei, in apropierea digului, peste care ar circula pietonii catre si dinspre Bega...in cadrul proiectului PDL...

Poza a fost postata de Benga Paul pe FB...
#488
Postat 03 iunie 2014 - 19:22
mile, la 02 iunie 2014 - 10:21, a spus:
Iata un model de pasaj auto care se poate realiza in spatele Catedralei, in apropierea digului, peste care ar circula pietonii catre si dinspre Bega...in cadrul proiectului PDL...
Sper ca in viitorul aproiat sa se mai gandeasca si sa realizeze (cel putin o parte) din acea idee legata de pietonala.
Tehnic e clar ca se poate realiza, idee e sa se vrea, iar modificarea ar insemna un castig pentru Cetate si zona pietonala in mod special (ca pana la urma in mijlocul orasului ne dorim o zona pietonala amenajata, care sa puna in valoare obiectivele (eventual) turistice si o zona functionala din punct de vedere al traficului, si nu o padure (cum e in acest moment in jurul Catedralei) chiar in mijlocul orasului).
Sa nu mai spun cat de frumos ar putea fi sa te plimbi pe o pietonala amenajata de la canalul Bega, pe langa Catedrala, pana la Opera, si chiar pana in Unirii fara a te intersecta cu masinile.
#490
Postat 04 iunie 2014 - 22:15
Eu nu inteleg esenta: au sapat si cercetat luni de zile, apoi au mai asteptat cateva luni pentru a modifica planurile in scopul de a include vestigiile gasite, iar acum...astupa totul
.

#499
Postat 19 iunie 2014 - 11:30
In poze se poate observa ca pe strada Manole, au scos din nou pavajele gri din mijloc, care erau montate in varianta finala.

#500
Postat 19 iunie 2014 - 11:42
Chagall, la 19 iunie 2014 - 11:30, a spus:
In poze se poate observa ca pe strada Manole, au scos din nou pavajele gri din mijloc, care erau montate in varianta finala. 

Varianta cu pavaj gri nu va fi inclusa pe strazile mai stramte precum Manole sau Enrico Carusso etc. Probabil era tot de "proba" pentru ca au testat diverse dimensiuni pentru cele mari din cate vad.
Din cate zicea primarul doar pe cele intens circulate (Alecsandri, Mercy, Savoya) se va merge pe varianta cu pavajul gri pe mijloc iar pe cele stramte doar piatra cubica cioplita.