Reabilitarea infrastructurii publice urbane a malurilor Canalului Bega (finalizat) - din fonduri UE, constructor: Tehnodomus
#421
Postat 28 mai 2014 - 17:36
1. Se testeaza un asfalt de culoare rosie pentru pista dedicata bicicletelor.
2. Se fac mici ajustari la dimensiunea aleilor. Pe o lungime relativ mica latimea a cresut cu pana la ~30cm (Podul Dacilor-> Podul Mihai Viteazul).
#424
Postat 29 mai 2014 - 12:37
sorinm, la 28 mai 2014 - 17:36, a spus:
1. Se testeaza un asfalt de culoare rosie pentru pista dedicata bicicletelor.
2. Se fac mici ajustari la dimensiunea aleilor. Pe o lungime relativ mica latimea a cresut cu pana la ~30cm (Podul Dacilor-> Podul Mihai Viteazul).
Poate ceva poze ar fi bine-venite.
#428
Postat 30 mai 2014 - 10:33
sorinm, la 29 mai 2014 - 20:36, a spus:
Si iata cum o lucrare noua, nerepcetionata inca, ajunge sa fie carpita...Tare mi-e teama ca acel "adaos" se va desprinde in scurt timp de restul trotuarului...Aceasta modificare este binevenita insa trebuia executata inainte de turnarea primului beton...Este clar ce cele doua randuri de beton n-au nici o legatura intre ele, nici o priza...
Apoi, si stratul de asfalt va fi din doua siruri daca nu se decapeaza stratul pus deja...
Am o singura concluzie de tras...Lucrari atat de simple si executate si proiectate (mai ales) atat de prost!
#431
Postat 31 mai 2014 - 12:14
Acum serios, cind ajung in zona o sa incerc sa urc pe ea.
#432
Postat 31 mai 2014 - 16:04
Citeaza
Good luck!...si fara "preparatie"...
#433
Postat 01 iunie 2014 - 11:32
Ce remarc eu:
1-Pista/Trotuarul nu sunt betonate pana la pod ceea ce face tronsonul greu practicabil pana la finalizare. Este un aspect pe care il remarc la mai toate lucrarile recente din oras (vezi centrul istoric). Parca se incep sapaturile peste tot si nu se face nici un efort pentru finalizarea unor portiuni. Inteleg de ex ca stratul de asfalt se va turna probabil la final pe toata lungimea..insa macar betonul ar fi putut fi turnat astfel incat sa se poate utiliza trotuarul.
2-S-au schimbat bordurile (cele mari) de la marginea carosabilului si a ramas o zona extrem de sparta intre sosea si bordura. Sunt curios cand/cum va fi reparata..insa sunt sigur ca pot aparea probleme mari la carosabil. Apa se poate infiltra iar dupa primul inghet ma astept la gropi noi noute. Sunt curios cine se ocupa de repararea soselei. Am vazut o situatie similara intre Badea-Cartan si Baile Neptun.
3- Din moment ce s-a inlocuit bordura soselei, de ce a mai fost necesara si bordura pistei de biciclete lipita de aceasta? Personal imi pare o risipa insa nu sunt specialist si e posibil sa ma insel.
#434
Postat 01 iunie 2014 - 11:43
#435
Postat 01 iunie 2014 - 13:44
maximus, la 01 iunie 2014 - 11:32, a spus:
Poate pentru scurgerea apei in caz de ploaie, daca vor turna asfaltul cu o foarte mica panta spre strada.
Eu m-as bucura sa se asfalteze intreg tronsonul de pe Titulescu, Vaporul -> Dragalina.
Intre Badea Cartan si Politie mi se pare asbolut necesar o reasfaltare, arata ingrozitor drumul. Din pacate mai avem de asteptat pana se termina lucrarile.
#440
Postat 04 iunie 2014 - 14:29

Ajutor


















