
Amenajare complex rutier Michelangelo - Etapa 1 - Pasajul Leonardo da Vinci, reabilitarea podului Michelangelo (finalizat) - din fonduri UE
#841
Postat 21 mai 2014 - 10:41

#842
Postat 21 mai 2014 - 17:08
Citeaza
Exact din acest motiv! Atat pe Parvan cat si pe Coposu vor circula basculantele in draci, in prima faza vor cara pamantul iar apoi vor cara materiale pentru continuarea lucrarilor in subteran si pentru finisari...Ori sa dai drumul la circulatie pe axa est-vest, la suprafata, iar basculantele sa se intersecteze cu traficul in aceste conditii ar fi o prostie...Apoi, atat basculantele cat si alte utilaje de pe santier vor avea si momente sau zile de stationare si n-ar avea unde sa faca acest lucru...
#843
Postat 21 mai 2014 - 19:14

#844
Postat 21 mai 2014 - 20:24
#846
Postat 21 mai 2014 - 23:31

#849
Postat 22 mai 2014 - 20:58

#851
Postat 22 mai 2014 - 22:18
Am si eu o intrebare, de ce se pune pavaj spre centrul sensurilor giratorii? Sa te avertizeze ca esti prea aproape de bordura, sau ce rol are?
#853
Postat 22 mai 2014 - 23:30
cseh_17, la 22 mai 2014 - 20:58, a spus:

Pai si acum se circula, parapetul lipsa nu este singurul pericol, exista capace lipsa de canal, zone unde nu s-a terminat constructia trotuarului...

Probabil este mai bine asa, ocolirea pe jos nu ar fi placuta si ar dura peste jumatate de ora.
#854
Postat 23 mai 2014 - 07:51
Sent from my Lumia using Tapatalk
Aceasta postare a fost editata de Gabi88: 23 mai 2014 - 07:53
#856
Postat 23 mai 2014 - 08:34
#858
Postat 23 mai 2014 - 12:08
vldklm, la 23 mai 2014 - 08:16, a spus:
In sfarsit!
sbogdan, la 23 mai 2014 - 08:34, a spus:
Din punctul asta de vedere ai dreptate, mai bine pavajul ala decat o bordura.
#860
Postat 23 mai 2014 - 21:27