Despre autobuze in general
#841
Postat 21 mai 2014 - 09:36
se face ceva in loc? inca o beserica??
#842
Postat 21 mai 2014 - 10:39
#843
Postat 21 mai 2014 - 16:54
Spuneam (scriam) nu cu mult timp in urma ca RATT-ul a inceput sa se faca mic, mic, mic, tot mai mic...Dar nici nu ma gandeam ca atat de mic...In aceste conditii nici nu ma mai mir ca domnul Goia nu (mai) apare deloc in ... fata timisorenilor ...Ce sa le spuna?... Programul slujbelor de la biserica din curtea depoului de pe Take Ionescu?....

#844
Postat 22 mai 2014 - 07:49
#845
Postat 22 mai 2014 - 09:05
#846
Postat 22 mai 2014 - 20:42
emilut, la 22 mai 2014 - 07:49, a spus:
Asta-i o gluma, asa-i? 130-150 de electrice? Pentru ce naiba?
#850
Postat 16 septembrie 2014 - 00:29

Când vom avea în Timişoara astfel de "bucle de întoarcere"? Părerea mea: Niciodată.
https://www.facebook...&type=2
Şi chiar dacă prin absurd, am avea, ele ar fi ocupate cu maşini parcate pe ele.

Aceasta postare a fost editata de emilut: 16 septembrie 2014 - 00:32
#851
Postat 16 septembrie 2014 - 19:21

Ridem noi dar tehnologia era mult mai pretentioasa pe vremea cind a fost inventata, la depoul de locomotive.
#852
Postat 16 septembrie 2014 - 22:04
Insa intotdeauna mi-au placut si imi plac solutii inedite precum aceasta...
#853
Postat 27 septembrie 2014 - 10:33
Aceasta postare a fost editata de NDY: 27 septembrie 2014 - 10:35
#854
Postat 27 septembrie 2014 - 11:00
L.E. Vad ca totusi nu poate traversa strada Cluj decat urmand traseul liniei de tramvai pana in Balcescu. (observ din Radfleet ca trece prin Piata Crucii)
Nefiind santiere deschise de catre regie, probabil trebuie sa se adapteze in functie de cum se lucreaza. Propun sa le "multumesti" si celor care nu prea s-au gandit ca lumea mai se si deplaseaza prin oras, inchizand principalele artere ale acestuia, dar desigur, e mai simplu sa injuri RATT-ul, care din placere si doar pentru a se amuza, deviaza zilnic traseele MTC-urilor.
#855
Postat 27 septembrie 2014 - 11:27

In alta ordine de idei, doar nu trebuia ca muncitorii care asfalteaza strada Cluj sa vina sa informeze populatia despre devierile unor linii. Cei cu santierul anunta partile implicate iar acestea iau masuri. Daca nu le iau, sunt direct raspunzatoare. Asa cum se stia de celalalte devieri, cred ca era simplu sa se introduca in ecuatie si alte linii care au contact cu santierul.
Iar referitor la ironia de la sfarsitul postarii, pot veni si eu cu una: in loc sa circule gol 8b-ul, mai bine facea pauza o tura soferul, pauza in care mergea in fiecare statie si lipea un anunt

P.S.: Parca atunci cand s-a introdus 8b-ul, nu exista nicio posibilitate sa se intoarca in Balcescu pe linia de tramvai, asa cum era si normal. Acum, cum este posibil...?
#856
Postat 27 septembrie 2014 - 11:33
Din pacate, toate aceste decizii se iau in ultima clipa, fara a lasa prea mult timp pentru pregatiri.
#857
Postat 28 septembrie 2014 - 09:07
ia sa va vad daca stiti

Aceasta postare a fost editata de weg_mann4ratt: 28 septembrie 2014 - 09:08
#859
Postat 28 septembrie 2014 - 10:04
Florin.B RATT, la 28 septembrie 2014 - 09:12, a spus:
ieri fu surpriza.
astazi se stie pe unde circula?
ieri nu a mai intrat de pe podeanu pe cerna, ci a mers drept inainte pe podeanu pana la novatim, apoi la olimpia a facut dreapta peste liniile de tramvai si apoi tot drept inainte pana in balcescu.