STP Timișoara Forum: Armonia GT4MT - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (113 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Armonia GT4MT Tramvaie modernizate la Astra Arad si Electroputere Pascani Evaluare topic: ***** 4 Voturi

Poll: Tramvaie noi sau vechi? (173 membri au votat)

Sunteti deacord cu modernizarea tramvaielor actuale?

Nu puteti vedea rezultatele acestui sondaj, pana cand nu votati . Va rugam sa va logati si sa va exprimati votul dvs. pentru a vedea rezultatele acestui sondaj.

Ca si alternativa, ati prefera tramvaie noi sau SH?

Nu puteti vedea rezultatele acestui sondaj, pana cand nu votati . Va rugam sa va logati si sa va exprimati votul dvs. pentru a vedea rezultatele acestui sondaj.
Voteaza Vizitatorii nu pot vota

#301 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10593
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 06 mai 2014 - 23:18

Citeaza

...Vagoanele vor fi transportate pentru lucrări la Arad, unde ar urma să fie transformate complet. Autorităţile locale estimează că în cel mult patru luni vom avea recondiţionat primul tramvai, după care vor urma încă şase la rând într-o primă etapă.

„Au fost mai multe discuții cu cei de la Arad. Se pare că la Arad vor fi reabilitate. Acum se pregătește transportarea la Arad a primului tramvai, s-a convenit pe un contract subsecvent pentru şapte tramvaie. În prima fază se va reabilita un singur tramvai, dar ei sunt pregătiți să treacă imediat la încă şase. Din discuţiile pe care le-am purtat eu, lucrările de reabilitare la primul tramvai durează circa 3 luni, poate chiar 4, pentru că trebuie pregătită toată sedevistica – scule, dispozitive și verificatoare (n.r. – SDV), trebuie pregătită intervenția tehnică. După ce se finalizează primul tramvai, următorul poate fi gata în mai puțin de o lună”, a declarat, marţi, primarul Nicolae Robu.

Edilul spune că timişorenii ar putea circula cu noul tramvai din toamnă dacă nu se ivesc probleme. Autorităţile locale dau asigurări că vehiculele vor arăta ca noi şi vor și oferi aceleaşi condiţii de confort ca un tramvai nou-nouț şi modern.

„Nu m-am gândit încă pe ce linie va intra primul, dar sper că în toamnă primul tramvai reabilitat să fie în circulație. Acum se pregătește transportul, cei de la firmă din Arad vor veni cu utilaje. Ei au fost să se documenteze, să discute cu cei de la RATT ce se dă jos, pentru că se dă jos totul aici de pe tramvai. Tramvaiele reabilitate vor fi ca Siemens-urile noi, mai puțin partea de urcare”, a adăugat Robu.

Reprezentanţii Primăriei Timişoara au decis să încheie un acord-cadru pe 4 ani pentru reabilitarea tramvaielor, urmând să fie modernizate până la maximum 30 de tramvaie. Asta ar însemna 14,4 milioane de euro.

RATT poate scoate în circulaţie 60 de tramvaie, acesta fiind numărul vehiculelor care sunt funcţionale la ora actuală dintr-un total de aproximativ 90.


tion
0

#302 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 07 mai 2014 - 11:35

Citeaza

RATT poate scoate în circulaţie 60 de tramvaie, acesta fiind numărul vehiculelor care sunt funcţionale la ora actuală dintr-un total de aproximativ 90.


Partea asta e interesanta, pentru ca teoretic dupa reabilitare am putea oarecum sa revenim la traseele normale, daca nu reintroducerea lui 10 macar revenirea lui 6 si 5. Oricum ma amuza dilema primarului care nu stie pe ce linie sa puna noul tramvai, sa ii spuna directorului de la regie sa refaca 6 si astfel avem toti acces la "noul" tramvai.


Citeaza

Tramvaiele reabilitate vor fi ca Siemens-urile noi, mai puțin partea de urcare


Sa fim seriosi...

Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 07 mai 2014 - 11:36

3

#303 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10593
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 07 mai 2014 - 16:33

La coborire e mai bine decit in Siemens, prinzi viteza....
3

#304 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 07 mai 2014 - 23:27

Putina lume intelege avantajul podelei joase, sau se fac ca nu il inteleg. -_- Practic, cam asta e marele avantaj al unui tramvai modern, nu wi-fi sau scaunele incalzite.
2

#305 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 08 mai 2014 - 17:23

Am mai spus-o si ma repet...Avand in vedere inflatia de semafoare din Timisoara, avantajul tramvaielor LF sau ULF se pierde iar semafoarele se gasesc cel mai adesea in intersectiile mai aglomerate, exact acolo unde urca sau coboara cei mai multi calatori...

Ce avantaj am avea cu ULF-uri pe linia 9 unde in fiecare statie de tramvai avem cate un semafor care se face rosu pentru tramvai exact in momentul in care tramvaiul ar trebui sa plece din statie :intrebare: ... :naughty1:

Daca tramvaiele ar avea mai peste tot trasee separate de traficul auto si daca vatmanii ar fi dotati cu telecomenzi pentru semafoare sau tramvaiele ar fi dotate cu emitatoare de prezenta pentru punerea pe verde a semafoarelor destinate tramvaielor, atunci da, le gasesc rostul si rolul deosebit a podelelor joase...
0

#306 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 08 mai 2014 - 18:32

Probabil pe linia 9 nu am avea niciun avantaj. Avantajul se va vedea in statiile aglomerate (pe 9 nu e cazul) din zona centrala: Prefectura, Continental, Libertatii, 700 (mai ales) si altele. Acolo, transbordarea calatorilor se va face mult mai rapid.
0

#307 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 09 mai 2014 - 08:17

Nu este vorba doar de viteza de urcare/coborare, oricum ea depinde de multi alti factori, e ingreunata de peroanele inguste din unele statii si inghesuiaal care se formeaza, etc.

Dar simplul fapt ca ai podea joasa aduce un confort subtil calatorului, care astfel nu mai trebuie sa se chinuie sa urce 2-3 trepte inalte. Intrebati-le pe femeile in varsta daca le plac Conecto G-urile in privinta asta :D
0

#308 Useril este offline   Dunn91 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 39
  • Inregistrat: 17 februarie 12
  • Sexul:masculin

Postat 09 mai 2014 - 08:58

Nu am prea rasfoit topicul, dar avem o schita ceva cum va arata un tramvai modernizat?
Ar fi interesant de vazut atat daca se va realiza podeaua joasa impreuna cu usile largi(cum e la autobuze). Ar aduce un confort atat de necesar persoanelor cu probleme de mobilitate
0

#309 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 09 mai 2014 - 09:56

Parerea mea este ca schita nu ai cum sa ai acuma, pentru ca cei de la Arad nu au inca proiectul pentru tramvai, ei au doar niste detalii cam ce trebe pus pe tramvai si ce trebe inlocuit. Vom vedea cum arata tramvaiul dupa ce a ajuns la Arad, s-au luat masuratori iar inginerii de acolo au facut niste randari 3d. De aia si dureaza 4 luni "modernizarea" primului.
0

#310 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 09 mai 2014 - 10:51

Podea joasa nu vom avea sub nicio forma, doar daca ne luam tramvaie noi. Nici usile nu cred sa fie largite necesitatnd modificari prea mari ale caroseriei, care ramane aceasi, doar parte frontal se schimba. (probabil) Nici schita nu cred sa existe la acest moment. (din cate spuneau cei de la noi care se ocupa de asta)
0

#311 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 09 mai 2014 - 11:13

Vezi postareamile, la 08 mai 2014 - 17:23, a spus:

Am mai spus-o si ma repet...Avand in vedere inflatia de semafoare din Timisoara, avantajul tramvaielor LF sau ULF se pierde iar semafoarele se gasesc cel mai adesea in intersectiile mai aglomerate, exact acolo unde urca sau coboara cei mai multi calatori...

Ce avantaj am avea cu ULF-uri pe linia 9 unde in fiecare statie de tramvai avem cate un semafor care se face rosu pentru tramvai exact in momentul in care tramvaiul ar trebui sa plece din statie :intrebare: ... :naughty1:

Daca tramvaiele ar avea mai peste tot trasee separate de traficul auto si daca vatmanii ar fi dotati cu telecomenzi pentru semafoare sau tramvaiele ar fi dotate cu emitatoare de prezenta pentru punerea pe verde a semafoarelor destinate tramvaielor, atunci da, le gasesc rostul si rolul deosebit a podelelor joase...



Eu ma asteptam la alt raspuns... Cum ramane cu "hai sa nu gandim pentru 2 zile inainte, ci sa ne gandim si la generatiile viitoare" si cu "sa nu repeatam greselile celor din inainte noastra"? Eu garantez ca intr-o zi problema acelor semafoare va fi rezolvata...
3

#312 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 09 mai 2014 - 19:32

Vezi postareacseh_17, la 09 mai 2014 - 11:13, a spus:

Eu garantez ca intr-o zi problema acelor semafoare va fi rezolvata...



Cand s-au montat aceste semafoare, erai copil (mare). Acum esti adult in toata regula. Maine-poimaine vei avea familie si copii. Iar semafoarele si tirurile vor fi tot acolo si vor functiona la fel ca si acum...Intre timp nici nu te mai lovesti de ele decat ocazional si atunci vrei sa-mi insufli optimismul tau?...Crezi ca ai vreo sansa?... :Facepalm_emote_gif:

Sunt sigur ca intr-o zi toate vor fi rezolvate! :D
0

#313 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 09 mai 2014 - 20:36

Acum, cu acest santier care s-a extins in tot orasul, se poate observa clar cat de prost sunt gestionate intersectiile, timpii de lucru ai semafoarelor fiind total in afara realitatii si poate potriviti undeva la tara, dar nu aici. Am mai spus si repet: sa blochezi un mare bulevard timp de doua minute, timp in care se aduna zeci de vehicule pe doua-trei benzi, ca mai apoi sa afisezi verde pentru 20 de secunde, e o prostie imensa (mai ales cu soferii sedati pe care mai nou ii intalnesti tot mai des). Cine vrea sa incerce, sa mearga intre Sudului si Martirilor, dimineata, sau pe Mihai Viteazu spre primarie.
Unda verde, sincronizari, timpi adecvati, semafoare comandate de tramvai... Vise!
0

#314 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10593
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 09 mai 2014 - 22:54

In prezent problema ar putea sa fie rezolvata cu sistemul de la semaforul de pe str. Dragalina (Podul Stefan cel Mare): camere video care sesizeaza tramvaiul.

In viitor in tot orasul mult asteptatul sistem "Trafic management si supraveghere video"ar putea sa faca munca politistilor din intersectii cu un click (sau poate chiar automat).
0

#315 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 09 mai 2014 - 23:01

Despre asta se discuta inca inainte de a porni noi sistemul de monitorizare al flotei, deci inainte de 2008, dar pana azi nu am vazut sa se initieze ceva in acest sens. Poate dupa 2050...
0

#316 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10593
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 29 mai 2014 - 13:26

Ceva noutati? Macar a plecat tramvaiul?
3

#317 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 29 mai 2014 - 21:30

A fost o echipa a celor care le modernizeaza (cred ca de la Arad erau), sa studieze ce modalitati de transport ar fi si au ajuns la concluzia ca nu prea avem conexiuni facile la linia CF. Nu stiu ce decizie au luat, dar daca aflu, o sa scriu aici.
0

#318 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 29 mai 2014 - 21:43

Pai linia aia industriala pe care au fost aduse din Germania ce are ?
Banuiesc ca nu aveau de gand sa il traga pe calea ferata cu o locomotiva pana la Arad (Astra are acces la reteaua CFR).. :rad:
0

#319 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 29 mai 2014 - 21:51

Cred ca linia aia industriala nu prea mai e practicabila. (asa spuneau, eu nu am fost sa verific)

L.E. Uitandu-ma pe o imagine aeriana, in zona marcata nu prea pare practicabila linia: Imagine atasata: map2.jpg

Oricum, nu vad de ce nu le-ar putea duce pe sosea, cum le-au dus si nemtii.
0

#320 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 29 mai 2014 - 22:33

Pe Buziasului sunt asfaltate liniile de tren deci si daca ar linia in stare cat de cat buna nu ar putea fi incarcate tramvaiele acolo.
0

Arata acest topic


  • (113 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi