Amenajare complex rutier Michelangelo - Etapa 1 - Pasajul Leonardo da Vinci, reabilitarea podului Michelangelo (finalizat) - din fonduri UE
#764
Postat 05 mai 2014 - 23:21
Sper ca se vor agita sa scoata pamantul dupa ce deschid axa N - S, le e greu sa se agite pentru a termina 2 lucruri deodata...

#765
Postat 06 mai 2014 - 10:04


Aceasta postare a fost editata de cstm: 06 mai 2014 - 10:05
#766
Postat 06 mai 2014 - 10:48
E o portiune de 20 metri pe care o refac la 2 benzi, nu cred ca e o problema, se va reface la 3 benzi foarte usor. Mai departe se vede cum apare o banda de viraj dreapta.
Inca nu au terminat de turnat peretii de beton spre UVT, probabil e prematur sa vorbim de excavat pamantul.
Inca nu au terminat de turnat peretii de beton spre UVT, probabil e prematur sa vorbim de excavat pamantul.
#768
Postat 06 mai 2014 - 18:13
Pelbartus, la 06 mai 2014 - 10:48, a spus:
E o portiune de 20 metri pe care o refac la 2 benzi, nu cred ca e o problema, se va reface la 3 benzi foarte usor. Mai departe se vede cum apare o banda de viraj dreapta.
Bun dar este normal sa pui borduri noi pe care sa le spargi peste un an de zile sau ... proiectul Michelangelo 2 nu va mai veni?
Nu cred ca largirea la 3 benzi intre Eroilor de la Tisa si pasaj poate costa atat de mult incat Primaria Timisoara sa nu-si permita acest "lux"...
PS Nu te contrazic, doar ma framanta acest aspect...ciudat.
LE Sunt tare curios daca zebrele din intersectie vor fi trasate/marcate in linie dreapta sau vor fi in ZIG-ZAG ca in intersectia de la Spitalul Judetean...
#770
Postat 06 mai 2014 - 22:02
Se lucreaza extrem de rapid. Se poate observa o diferenta semnificativa intre pozele realizate de mine la pranz si pozele lui Doppler de dupamasa.
#773
Postat 06 mai 2014 - 23:50
Pana la urma important e sa se mentina acest ritm. Acum au dovedit ca se pot misca repede, dar am avut acum ceva timp si dovada ca pot sa nu faca nimic (sa nu fi muncitori pe santier, sau sa fie "cat sa ii numeri pe un deget" si chiar sa stea la soare).
Oricum ar face bine sa termine interesectia cat mai repede, cel putin pe axa N-S, ar fi clar un castig pentru traficul super aglomerat de pe putinele cai majore circulabile din oras (aici se simte lipsa inelelor rutiere complete).
Oricum ar face bine sa termine interesectia cat mai repede, cel putin pe axa N-S, ar fi clar un castig pentru traficul super aglomerat de pe putinele cai majore circulabile din oras (aici se simte lipsa inelelor rutiere complete).
#775
Postat 07 mai 2014 - 19:12
daca se lucra in ritmul acesta inca de la inceput atunci cred ca deja se circula pe sub pasaj...
#776
Postat 07 mai 2014 - 20:51
Robu este pesimist, axa nord-sud o sa fie gata mai repede decit estimeaza el.
#777
Postat 07 mai 2014 - 21:28
Unde se face trotuarul acela langa BRD, nu se vor face si piste de biciclete? :-?