Infrastructura tramvaielor
#581
Postat 05 mai 2014 - 22:13
#582
Postat 06 mai 2014 - 06:30
#583
Postat 06 mai 2014 - 19:25
Florin.B RATT, la 04 mai 2014 - 22:21, a spus:
Modificarea adusa partii electronice a macazului, nu are cum sa limiteze viteza, aceasta limitare este impusa doar de siguranta circulatiei.
Macazul cu Nemoianu, nu strada in sine; e vorba de fostul traseu al liniei 4, actualul pentru 5 si 6. Pe acolo se merge incet. Si e ciudat ca fix de cand s-au automatizat macazele se merge asa de incet :-?
#584
Postat 06 mai 2014 - 19:31
#585
Postat 06 mai 2014 - 20:13

Pentru comanda macazului e suficient un impuls de cateva milisecunde.
#586
Postat 07 mai 2014 - 21:16
Multumesc de lamuriri

#588
Postat 07 mai 2014 - 23:08

#592
Postat 12 mai 2014 - 21:26

#593
Postat 12 mai 2014 - 21:45
#598
Postat 27 august 2014 - 21:27
#599
Postat 28 august 2014 - 00:00
Electronica nu se schimba, ci este complect alta, realizata de RATT. Eventual cauta in postarile mai vechi pe tema aceasta (tu ai lipsit o perioada de pe forum, atunci cand discutam despre aceste modificari)
#600
Postat 30 august 2014 - 10:42