STP Timișoara Forum: Linia 4 - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (28 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Linia 4 Discutii despre linia 4 Evaluare topic: ***** 1 Voturi

#341 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 05 mai 2014 - 17:38

Vezi postareaFerraryTm, la 04 mai 2014 - 20:35, a spus:

Deci sa intelegem ca nu mai avem TRAMVAIE ? ... deci se intelege ca RATT-ul se duce incet, incet in cap ? ... Totul are un inceput.


Asta cred ca era evindent de mai demult. Bine teoretic din cate imi aduc aminte noi am avea tramvaie destule (oarecum), dar nu avem destule functionale, si chiar daca ar fi destule functionale nu are cine sa le mentina, de aceea si problema cu retrasul in depou mai devreme. De aia am si spus ca o comparatie cu Bucuresti e puierila, nu zice nimeni sa ceri un serviciu, dar acolo e alta situatie, alti bani, doar s-a mai scris pe forum si au fost si articole/reportaje despre cheltuielile absurde de la RATB.
Nici acuma cand e santier pe Stefan cel Mare nu s-a gandit nimeni sa menajeze tramvaiele, iar inainte se tot vindea gogoasa ca se face economie, iar acuma cand e un mediu propice pentru asta nu se face.

Si sa zicem ca ar fi si personalul complet si tramvaie destule, tot mai ramane "padurea de semafoare" din oras care le incetineste.

Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 05 mai 2014 - 17:40

3

#342 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 05 mai 2014 - 18:00

Vezi postareaFerraryTm, la 04 mai 2014 - 20:35, a spus:

Deci sa intelegem ca nu mai avem TRAMVAIE ?

Nu chiar, dar nici sa credem ca ne descurcam cu astea vechi inca 20 de ani de acum incolo.
0

#343 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 05 mai 2014 - 18:39

Crde ca pentru tramvaie noi am avea nevoie si de linii reabilitate cap-coada plus un depou nou sau unul vechi modernizat ori niciuna din aceste doua conditii esentiale nu este indeplinita...Apoi degeaba am ajunge la tramvaie noi daca nu suntem in stare sa le intretinem si mentinem curate, nici RATT-ul si nici calatorii...si ar fi inca multe de spus...

In ultimii 6-7 ani deciziile luate atat la nivelul RATT cat si la nivelul primariei au fost cel putin ciudate, cele mai multe ducand la reducerea activitatii RATT-ului chiar daca in aparenta uneori pareau decizii pozitive si chiar daca au fost investite sume mari in achizitia de autobuze si firobuze...


Tare mult mi-as dori sa-l vad pe seful RATT macar semestrial la televiziunile locale insa nu se intampla asa. Nu-mi dau seama de ce se ascunde acest domn atatia ani de zile si nu vine in fata timisorenilor...Este ceva cel putin dubios la mijloc!...
3

#344 Useril este offline   FerraryTm 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 1258
  • Inregistrat: 08 ianuarie 11
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Formula 1
    Tramvaie
    Autobuze
    Troleibuze
    Poze
    Filme
    Jocurii
    Distractia

Postat 05 mai 2014 - 19:54

Eu zic ca infrastructura este 80% buna ... deci ne lipseste un om care are gandire limpede si curaj sa intre intr-o cursa pentru a achizitionarea unor MTC-uri noii si care sa nu se gandeasca "Oare maine ce masina imi iau" Sa gandeasca spre binele tuturor oamenilor din oras, Nu numai a lui.
1

#345 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 05 mai 2014 - 20:16

Tineti cont ca tramvaiele primite acum mai mult de 10 ani erau deja vechi. Fusesera in exploatare la nemti de 40+ ani. Au fost aduse la romani si n-au mai fost intretinute ca inainte, standardele noastre de reparatii fiind undeva intre "n-avem bani" si "las-o bai ca merge si asa". Deci dintr-un parc de 100+ tramvaie cu remorca s-a ajuns la .. 50 astazi? S-a tocat enorm, unele s-au stricat pur si simplu datorita varstei ..

In orice caz. clar nu sunt suficiente trenuri pentru vreun experiment pe linia 4, nu fara a lasa complet descoperite alte linii :)
2

#346 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 05 mai 2014 - 20:33

@ FerraryTm Pai tu poti spune asta insa vanzatorul tramvaiului s-ar putea sa fie de alta parere si sa nu-ti dea garantia...

Cand au fost cumparate autobuzele Conecto C, la scurt timp au fost asfaltate Brancoveanu (capatul din Fratelia) si Emile Zola, precum si benzile laterale de pe Sagului intre Turist si pod. Am auzit atunci ca asfaltarea s-a facut tocmai ca aceste autobuze noi sa beneficieze de garantie deoarece segmentele mentionate de mine erau la acea vreme betonate insa betonul era distrus destul de rau...

Nu stiu daca sunt adevarate cele auzite (neoficial) atunci de mine insa ne pot spune (confirma sau infirma) emilut sau Florin.B RATT daca cunosc acest aspect...


PS Ti se par bune pentru tramvaiele noi segmentele de pe Cetatii (liniile 4 si 6), de pe Buziasului, Banatim-AEM (liniile 4 si 8) , din zona UMT, Gara de Est-Spitalul Victor Babes (liniile 1 si 2), in Fratelia de la strada Mures pana la Turist (linia 7), in Ronat de la Cetatii pana la Razboieni-Dunarea (linia 5)...Linia 3 n-o mai pomenesc pentru ca-i desfiintata (oficial ii "suspendata")

Practic avem o singura linie reabilitata cap-coada, Linia 9 insa avem 1000 de semafoare pe traseul ei de-ti vine sa mergi mai bine pe jos decat cu tramvaiul, fie el si nou...
5

#347 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 05 mai 2014 - 20:50

Vezi postareamile, la 05 mai 2014 - 20:33, a spus:

Practic avem o singura linie reabilitata cap-coada, Linia 9


Ehe he he he, si asta unde intoarce? :rad_masa:

Teoretic dupa reabilitarea de pe Stefan cel Mare ar putea sa fie vechiul traseu al lui 6 singura linie pe care se poate merge cu ceva nou, dar neavand un plan de dezvoltare pe termen lung nimeni nu stie daca ne vom intoarce vreodata la vechile trasee.
2

#348 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 05 mai 2014 - 21:02

Da, ai dreptate, mi-a scapat bucla de la AEM....Deci nu avem nici macar o linie reabilitata cap-coada... :Facepalm_emote_gif:
0

#349 Useril este offline   FerraryTm 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 1258
  • Inregistrat: 08 ianuarie 11
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Formula 1
    Tramvaie
    Autobuze
    Troleibuze
    Poze
    Filme
    Jocurii
    Distractia

Postat 05 mai 2014 - 21:17

Vezi postareamile, la 05 mai 2014 - 20:33, a spus:

@ FerraryTm Pai tu poti spune asta insa vanzatorul tramvaiului s-ar putea sa fie de alta parere si sa nu-ti dea garantia...

Cand au fost cumparate autobuzele Conecto C, la scurt timp au fost asfaltate Brancoveanu (capatul din Fratelia) si Emile Zola, precum si benzile laterale de pe Sagului intre Turist si pod. Am auzit atunci ca asfaltarea s-a facut tocmai ca aceste autobuze noi sa beneficieze de garantie deoarece segmentele mentionate de mine erau la acea vreme betonate insa betonul era distrus destul de rau...

Nu stiu daca sunt adevarate cele auzite (neoficial) atunci de mine insa ne pot spune (confirma sau infirma) emilut sau Florin.B RATT daca cunosc acest aspect...


PS Ti se par bune pentru tramvaiele noi segmentele de pe Cetatii (liniile 4 si 6), de pe Buziasului, Banatim-AEM (liniile 4 si 8) , din zona UMT, Gara de Est-Spitalul Victor Babes (liniile 1 si 2), in Fratelia de la strada Mures pana la Turist (linia 7), in Ronat de la Cetatii pana la Razboieni-Dunarea (linia 5)...Linia 3 n-o mai pomenesc pentru ca-i desfiintata (oficial ii "suspendata")

Practic avem o singura linie reabilitata cap-coada, Linia 9 insa avem 1000 de semafoare pe traseul ei de-ti vine sa mergi mai bine pe jos decat cu tramvaiul, fie el si nou...


Daca s-ar vrea .. s-ar putea reabilita toate liniile (Pacat ca ni se ofera atatea de la UE, dar nu stim sa le cerem) ... dar la noi bunavointa "NU EXISTA" sau este de "DOMENIUL TRECUTULUI'

Aceasta postare a fost editata de FerraryTm: 05 mai 2014 - 21:18

1

#350 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 05 mai 2014 - 21:18

Nu sunt eu specialist in material rulant, dar nu cred sa pateasca ceva in Timisoara, nici cel mai sofisticat tramvai existent pe piata. ULF-ul, cu al lui boghiu portal, cred ca este cel mai sensibil la calitatea liniei cale, dar nu cred ca ar avea probleme deosebite. Poate avem noi o parere prea proasta despre noile vehicule, parand ca nu sunt facute prea solid, dar e posibil sa ne inselam. Garantia nu poate depinde de calitatea drumurilor sau a liniei cale, parerea mea. Oricum, ce se strica in cazul drumurilor proaste, sau a liniei cale, sunt consumabile (bucse, pivoti, rulmenti, telescoape, arcuri, etc) care oricum nu fac obiectul garantiei si se schimba pe cheltuiala detinatorului vehiculului.
1

#351 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 05 mai 2014 - 21:41

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 05 mai 2014 - 21:18, a spus:

care oricum nu fac obiectul garantiei si se schimba pe cheltuiala detinatorului vehiculului.


Cum ramane cu limba de pe roata de la osie, cea care intra pe santul sinei? ca si alea se tocesc daca liniile nu sunt golite de pamant (parca a deraiat un tramvai din cauza asta la Gara de Nord). Chiar sambata am facut o plimbare, m-a prins ploaia si am venit prin Traian pe linia de tramvai spre Printu', linia era plina e noroi pe santuri, in unele locuri se preseaza noroiul dar in unele locuri nu.
0

#352 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 05 mai 2014 - 22:17

Acela este bandajul rotii si e consumabil, se schimba fara probleme si in mod sigur nu da nimeni garantie pe el pentru uzura. E la fel ca in cazul anvelopelor. Ai garantie pentru defecte ascunse, dar nu pentru uzura.
0

#353 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 06 mai 2014 - 16:13

Mentenanta buna a linie cale = uzura redusa = costuri de rulare si intretinere reduse = tramvaie noi, care numai sunt chiar asa scumpe de intretinut.

Investesti un pic mai mult intr-o parte, dar o scoti pe cealalta...
0

#354 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 06 mai 2014 - 16:24

Linia cale este făcută dintr-un oţel special, foarte scump. Prin contrapondere, bandajele roţilor de tramvai (tren, metrou) sunt confecţionate intenţionat dintr-un aliaj mai "moale". E mai uşor de schimbat (reabilitat) bandajul, decât şina.
4

#355 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 06 mai 2014 - 18:27

Stiti ca pe traseele reabilitate, tramvaiele merg perfect, nu se balangane mai deloc insa pe traseele nereabilitate au un balans nepermis de mare pentru confortul calatorilor in stanga-dreapta...Ori tramvaiele noi nu cred ca sunt facute pentru asemenea trasee...
3

#356 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 06 mai 2014 - 20:25

Pai de ce? Ca doar tehnica merge inainte, deci suspensia ar trebui sa fie mai performanta, materialele mai rezistente. Nu mai vorbesc de telescoape noi si moderne care ar compensa acest balans si probabil suspensii cu arcuri, nu pe perne de aer. Eu zic sa nu subestimam tramvaiele noi, inainte de a avea asa ceva si a vedea cum se comporta si cat sunt de fiabile.
A nu se intelege din ce scriu ca nu as vrea sau nu sustin ideea de linie cale sau contact modernizata. Discutam doar de cat de rezistente sau fiabile ar fi niste tramvaie noi.
0

#357 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 06 mai 2014 - 22:07

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 06 mai 2014 - 20:25, a spus:

...ar trebui...


Corect spus!!!

S-ar putea ca cele de 1,7 milioane bucata sa nu fie tocmai cele mai inzestrate...
0

#358 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 06 mai 2014 - 22:10

Cine stie... Oricum, as fi curios cat a costat un tramvai din cele care circula acum la noi, la vremea lui. :intrebare:
1

#359 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 06 mai 2014 - 22:16

O idee super. Chiar ar fi interesant de aflat valorea lui :coolspeak: .
0

#360 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 07 mai 2014 - 16:21

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 06 mai 2014 - 22:10, a spus:

Cine stie... Oricum, as fi curios cat a costat un tramvai din cele care circula acum la noi, la vremea lui. :intrebare:



In marci (DM)!...Si cat costa un TIMIS 2 tot in acea perioada ('70-72)...
0

Arata acest topic


  • (28 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi