STP Timișoara Forum: Infrastructura tramvaielor - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (48 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Infrastructura tramvaielor Evaluare topic: ***** 3 Voturi

#561 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30200
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 29 aprilie 2014 - 18:11

Macazul de la Aurora este modificat si el, dar nu va fi pornit decat dupa ce partea de supraveghere este functionala (1-2 zile). Pentru asta s-a facut conectarea cu fibra optica pana in Dambovita si s-a montat o camera video:

Imagine atasata: 20140429_132621.jpg Sania de comanda a macazului (de fapt, un traductor inductiv) si camera video: Imagine atasata: 20140429_132635.jpg
2

#562 Useril este offline   FerraryTm 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 1258
  • Inregistrat: 08 ianuarie 11
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Formula 1
    Tramvaie
    Autobuze
    Troleibuze
    Poze
    Filme
    Jocurii
    Distractia

Postat 29 aprilie 2014 - 19:21

O sa reziste la vant ? .. Nu prea se intelege bine din prinderea ei ... Dar din punctul meu de vedere nu o vad bine la vant.
0

#563 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30200
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 29 aprilie 2014 - 19:29

Poate la un uragan de peste 200 km/h sa aiba probleme, dar altfel nu cred. :) Da, nu se vede (colierul e vopsit verde ca si stalpul), dar are un colier din platbanda de 30x5 mm inchis cu doua suruburi M10. Camera e prinsa pe suport cu trei suruburi M6 (asta e prinderea prevazuta de fabricant. Bara orizontala e din otel si e sudata pe colier.
2

#564 Useril este offline   FerraryTm 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 1258
  • Inregistrat: 08 ianuarie 11
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Formula 1
    Tramvaie
    Autobuze
    Troleibuze
    Poze
    Filme
    Jocurii
    Distractia

Postat 29 aprilie 2014 - 19:35

:ok:
0

#565 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 29 aprilie 2014 - 19:47

Vezi postareaGygyman6, la 28 aprilie 2014 - 10:55, a spus:

Avand saptamana trecuta drum pe la Padure am facut naveta zilnic cu tramvaiele 1 si 2. Am observat ca s-a refacut stratul de asfalt dintre linii, ceea ce m-a bucurat, dar azi am avut o "surpriza". Se turna asfalt in apropierea barierei, acum cativa ani se intampla exact acelasi lucru la Parcul Poporului cu coada de tramvaie dupa utilaj, si tot in amiaza mare, eu ma intreb, cine este acel "ilustru ganditor" care poate da ordinele astea...?


Dar cand se turna asfalt pe Brediceanu intre linii, si tramvaiele erau cele care il "intindeau"?...
0

#566 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30200
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 02 mai 2014 - 18:05

Azi am conectat fibra optica si am pornit camera de la Ana Ipatescu (Transilvania). Iata o captura realizata in urma cu cateva minute:

Imagine atasata: CH6_1399057363.jpg

P.S. Masina de scoala a stationat minute in sir, la un metru de bordura, exact unde oprirea este interzisa. :Facepalm_emote_gif:
2

#567 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 02 mai 2014 - 18:32

Ce simplu si frumos ar fi ca orasul sa fie impanzit cu camere conectate la dispeceratul Politiei Locale si/sau Rutiere iar dispecerii "observatori" cand vad nereguli sa trimita imediat prin statie echipajele sau patrulele din apropiere la locul faptei....

Sunt absolut sigur ca dupa un an de zile numarul abaterilor de la regulile "de bun simt" ar scadea foarte mult iar veniturile la bugetul local ar creste....Parerea mea este ca nu se doreste sa se faca ordine in oras...


LE Exista cu ceva vreme in urma (poate ca mai exista) o camera web montata pe cladirea Primariei Timisoara (care primarie functioneaza inca in cladirea Scolii Superioare de Comert) orientata catre Catedrala si astfel se vedea foarte bine coltul de la Capitol iar in acel colt opreau (poate ca mai opresc) mai mereu taximetrele incurcand circulatia. Nu era mare filozofie ca OS-ul de la Politia Locala sa stea conectat la aceasta camera si cand vedea masini parcate in acest colt sa trimita o pereche de politisti aflati in zona...Evident ca nu s-a intamplat asa ceva decat atunci cand au loc actiuni organizate doar pe taximetristi...
1

#568 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30200
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 02 mai 2014 - 18:40

Inca mai pot regla focalizarea, astfel ca se vor vedea chiar si numerele de circulatie, dar nu te baga nimeni in seama... Cica doar aparatura lor e omologata, adica, nu prea au chef de lucru. Acum cativa ani, mi-am distrus o janta incercand sa evit un tembel ce nu mi-a acordat prioritate si la reclamatia mea facuta la ghiseul de accidente usoare, politistul imi spunea ca nu are ce sa-i faca (aveam notat si numarul individului dar si tipul si culoarea masinii) si s-a oferit sa ma amendeze pe mine, daca doresc sa depun o plangere la ei. Asa ca am injurat printre dinti si m-am dus la casco. :censored:
0

#569 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 04 mai 2014 - 13:41

Eu ma bucur ca se lucreaza la buna functionare a macazelor (fie ea si improvizata), insa nu mi se pare normal ca parcurgerea unor macaze sa dureze aproape 30 de secunde, timp in care tramvaiul ruleaza in pas de plimbare (de ex. in Piata 700). In cazul acesta, luand in calcul oprirea sub sanie si viteza de rulare pe macaze, era mai rapid inainte cand macazul era facut cu levierul...
0

#570 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 04 mai 2014 - 14:56

De ce nu s-a realizat sistemul ca la troleibuze, prin simpla apasare a unui buton din bordul de comanda, la trecerea sub sanii, indiferend de viteza de deplasare?
2

#571 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30200
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 04 mai 2014 - 17:27

Limitarea de viteza se impune in zona macazelor oricum. Nici vorba de pierderea a 30 de secunde, doar daca vatmanul nu e grabit. (daca vorbim de Nemoianu, acolo viteza redusa de deplasare nu are nicio legatura cu macazul) Sa parcurgi 100 de metri cu 5-6 km/h nu e nicio problema.
Bun, de criticat e simplu, de facut ceva fiabil si mai ales sigur, asta e mai complicat.
0

#572 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 04 mai 2014 - 21:36

Da, de Nemoianu vorbim, unde inainte aproape ca nu se frana la trecerea peste macaze.

Niciun lucru bun nu este facut cu usurinta, tocmai de aceea trebuie gasiti oamenii si tehnica potrivite. Iar referitor la critici...doar ele tin standardul cat de cat ridicat :)
0

#573 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30200
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 04 mai 2014 - 22:21

Cum spuneam: pe Nemoianu se circula cu viteza redusa din cu totul alte motive decat traversarea macazelor. E vorba de reclamatii repetate a locatarilor si chiar de solicitarea de a se scoate linia de tramvai de acolo.
Modificarea adusa partii electronice a macazului, nu are cum sa limiteze viteza, aceasta limitare este impusa doar de siguranta circulatiei.
0

#574 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 05 mai 2014 - 18:18

Cred ca reclamagii de pe Nemoianu ii vin in ajutor sefului de la RATT...Daca se rup "in doua" liniile de tramvai din oras este clar ca in scurt timp vor disparea cu totul...
1

#575 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30200
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 05 mai 2014 - 18:40

Nu asta e dorinta RATT. Nu pot da detalii aici, ;) dar se face totul ca reclamagii sa nu mai aiba motive sa continue cu hobby-ul lor.
0

#576 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10599
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 05 mai 2014 - 19:08

In anii '90 am citit in RB sau Timpolis ca politia a facut o actiune pe str. Nemoianu sa prinda vatmanii vitezomani. Actiunea a avut succes dar.... a fost o mica problema: tramvaiele (Timis) nu aveau vitezometru si deci era imposibil ca limita de viteza sa fie respectata.
0

#577 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30200
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 05 mai 2014 - 19:19

Asta tot in urma reclamatiilor. Dupa aceea s-au montat un fel de OBC-uri (asemanatoare cu ce avem acum, dar cu un afisaj mai rudimentar, alfa-numeric), produse de ETA Industial Timisoara. Acestea aveau si un vitezometru digital, care functiona pe baza datelor GPS. Aceste OBC-uri montate si pe troleibuze, trimiteau date catre un unic panou de afisare montat la T.Grozavescu. :)
0

#578 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 05 mai 2014 - 20:07

Treaba cu radarul nu-i neaparat veche... Ea a fost repetata si mai recent 2007-2008... Problema insa era aceeasi. Vitezometrele la Hansa mai mult NU functionau decat functionau...+ din cate stiu la un afisaj analogic, vitezele de sub 5-10 km/h nu se pot afisa exact... Iar noi vorbim de o limita de 5 km/h pe Nemoianu.

P.S. Este (era) articol pe Tion.
0

#579 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30200
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 05 mai 2014 - 21:28

De cand avem OBC-uri, nu se mai pune problema lipsei vitezometrelor. Oricum, 5km/h este viteza de mers al unui pieton si cam orice conducator de vehicul poate aprecia daca merge "la pas" sau mai repede. -_- Restul e can-can.
0

#580 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 05 mai 2014 - 21:57

OK, poate m-am exprimat eu gresit...

Un tramvai, nu e tocmai o masina. La un autovehicul poti apasa pe acceleratie cand si cum vrei, sau chiar sa o tii constanta. La tramvai ai contacte, fiecare avand bine definit o putere pe care o va dezvolta. Unele functioneaza asa, altele altcumva. Vatman sa fie ala care iti va mentine 5 km/h pe o toata acea strada...
0

Arata acest topic


  • (48 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi