Infrastructura tramvaielor
#561
Postat 29 aprilie 2014 - 18:11
#562
Postat 29 aprilie 2014 - 19:21
#563
Postat 29 aprilie 2014 - 19:29
#565
Postat 29 aprilie 2014 - 19:47
Gygyman6, la 28 aprilie 2014 - 10:55, a spus:
Dar cand se turna asfalt pe Brediceanu intre linii, si tramvaiele erau cele care il "intindeau"?...
#567
Postat 02 mai 2014 - 18:32
Sunt absolut sigur ca dupa un an de zile numarul abaterilor de la regulile "de bun simt" ar scadea foarte mult iar veniturile la bugetul local ar creste....Parerea mea este ca nu se doreste sa se faca ordine in oras...
LE Exista cu ceva vreme in urma (poate ca mai exista) o camera web montata pe cladirea Primariei Timisoara (care primarie functioneaza inca in cladirea Scolii Superioare de Comert) orientata catre Catedrala si astfel se vedea foarte bine coltul de la Capitol iar in acel colt opreau (poate ca mai opresc) mai mereu taximetrele incurcand circulatia. Nu era mare filozofie ca OS-ul de la Politia Locala sa stea conectat la aceasta camera si cand vedea masini parcate in acest colt sa trimita o pereche de politisti aflati in zona...Evident ca nu s-a intamplat asa ceva decat atunci cand au loc actiuni organizate doar pe taximetristi...
#568
Postat 02 mai 2014 - 18:40
#569
Postat 04 mai 2014 - 13:41
#570
Postat 04 mai 2014 - 14:56
#571
Postat 04 mai 2014 - 17:27
Bun, de criticat e simplu, de facut ceva fiabil si mai ales sigur, asta e mai complicat.
#572
Postat 04 mai 2014 - 21:36
Niciun lucru bun nu este facut cu usurinta, tocmai de aceea trebuie gasiti oamenii si tehnica potrivite. Iar referitor la critici...doar ele tin standardul cat de cat ridicat
#573
Postat 04 mai 2014 - 22:21
Modificarea adusa partii electronice a macazului, nu are cum sa limiteze viteza, aceasta limitare este impusa doar de siguranta circulatiei.
#574
Postat 05 mai 2014 - 18:18
#575
Postat 05 mai 2014 - 18:40
#576
Postat 05 mai 2014 - 19:08
#577
Postat 05 mai 2014 - 19:19
#578
Postat 05 mai 2014 - 20:07
P.S. Este (era) articol pe Tion.
#579
Postat 05 mai 2014 - 21:28
#580
Postat 05 mai 2014 - 21:57
Un tramvai, nu e tocmai o masina. La un autovehicul poti apasa pe acceleratie cand si cum vrei, sau chiar sa o tii constanta. La tramvai ai contacte, fiecare avand bine definit o putere pe care o va dezvolta. Unele functioneaza asa, altele altcumva. Vatman sa fie ala care iti va mentine 5 km/h pe o toata acea strada...

Ajutor

















