STP Timișoara Forum: Aplicatie android pentru afisarea timpilor - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (46 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • Ultima »

Aplicatie android pentru afisarea timpilor

#641 Useril este offline   Sorin 

  • RATT Staff
  • PipPipPip
  • Grup: RATT Staff
  • Postari: 148
  • Inregistrat: 03 februarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Temporal Mechanics

Postat 29 martie 2014 - 09:41

Vezi postareacseh_17, la 29 martie 2014 - 00:44, a spus:

Hai sa zicem, ca pana se inchid santierele mari in oras, aplicatia va ramane mai mult sub o forma BETA, ca e pur-si-simplu imposibil sa tinem pasul cu modificarile din ultima vreme... :Facepalm_emote_gif:

Deci realizați cât este de lucru în backoffice.... :naughty1:
0

#642 Useril este offline   Vlad Vesa 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 47
  • Inregistrat: 22 ianuarie 14

Postat 02 aprilie 2014 - 11:09

Vezi postareaSorin, la 29 martie 2014 - 09:41, a spus:

Deci realizați cât este de lucru în backoffice.... :naughty1:


Singura diferenta e ca acolo voi lucrati pe bani in regim de 8h/zi iar noi lucram pe gratis in timpul care ne ramane dupa o zi de lucru.
Daca as avea experienta care o aveti voi in domeniu, pentru ca faceti treaba asta de ceva vreme, nu va suparati da cred ca problemele de genu sunt niste chestii minore pe langa ceea ce priveste dezvoltarea si mentenanta unui software pentru un client de la care fie iti primesti banii daca merge cum trebuie fie nu mai lucreaza cu tine daca produsul livrat nu merge.

Sunt o gramada de oameni interesati de transportul timisorean aici dar voi mi-ati creat impresia ca nu sunteti deschisi la ideile lor. Nu contest faptul ca nu toate sunt bune dar macar daca ati lua esenta din fiecare si tot ar iesi ceva.

Cand aud faptul ca aveti mult de lucru asta ma duce cu gandul ca arhitectura informationala folosita este una proasta. Intr-un sistem informational performant configurarea/reconfigurarea nu trebuie sa fie actiunea cea mai costisitoare ca timp si nici ca bani. In ceea ce privind mentenanta, daca aceasta exista consider ca aceasta nu consta in aplasarea de tabele noi sau de dotarea tranvaielor/troleibuzelor/autobuzelor cu sisteme de urmarire prin GPS in contextul in care ceea ce exista mai scartie pe ici colo. Imbunatatiti ceea ce exista si nu dezvoltati lucruri noi daca infrastructura nu o suporta.

Am vorbit si eu, in gol prin acest forum despre necesitatea unui API, am observat ca si altcineva (Mihai + altii) au simtiti nevoia unui astfel de sistem de interfatare dar nimic din partea voastra.

CDN = Content distribution network -- clar va fi nevoie caci serverul de timp ... ratt.ro/txt/ scartie atunci cand sunt perioadele de aglomererare. Probabil ca si asta o sa treaca pe langa cei ce ar trebui sa auda.

Si nu in ultimul rand cred tuturor ne-ar fi mult mai simplu daca la modificarea unui traseu, introducerea de noi statii pe traseu inginerul/developerul ce le introduce s-ar uita ce id a fost creat in Baza de date si ne-ar furniza aceste informatii impreuna cu traseele impactate, in cazul introducerii de statii noi/devieri trasee.

Putem sa ne usuram treaba reciproc e nevoie de deschiderea din partea tuturora, de la noi toti utilizatorii RATT cred ca aveti toata deschiderea.
2

#643 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 02 aprilie 2014 - 12:01

Vezi postareaVlad Vesa, la 02 aprilie 2014 - 11:09, a spus:

In ceea ce privind mentenanta, daca aceasta exista consider ca aceasta nu consta in aplasarea de tabele noi sau de dotarea tranvaielor/troleibuzelor/autobuzelor cu sisteme de urmarire prin GPS in contextul in care ceea ce exista mai scartie pe ici colo. Imbunatatiti ceea ce exista si nu dezvoltati lucruri noi daca infrastructura nu o suporta.

Toate vehiculele au fost prevazute, inca de la inceput (2008-2009) cu un OBC care receptioneaza semnalul GPS si trimite datele catre servere prin GPRS. La fel, panourile ce le montam acum, nu sunt noi, dar montarea lor a intarziat din cauza lipsei infrastructurii pentru montarea acestora (alimentare cu energie electrica, stalpi metalici de fixare, etc)
Mentenanta are doua aspecte: hardware si software, iar tu te referi doar la partea software.
0

#644 Useril este offline   Sorin 

  • RATT Staff
  • PipPipPip
  • Grup: RATT Staff
  • Postari: 148
  • Inregistrat: 03 februarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Temporal Mechanics

Postat 02 aprilie 2014 - 12:03

1) Nu intru în multe detalii dar o mai spun odată. Există ceva ce se numeşte "Secret Comercial" (verifică legislaţia).
2) Cât priveşte configurarea/reconfigurarea, trebuie să ţii cont că sistemului i s-au dat task-uri noi, neincluse în caietul de sarcini. Una dintre acestea este chiar extragerea datelor pentru aplicaţiile mobile. Era doar pentru staţiile unde EXISTĂ panouri. Iar sistemul în ansamblul lui, nu e doar un windows care când te plictiseşti îl reinstalezi. Dar mai multe nu are rost să spun fiindcă voi ajunge din nou la primul punct.
Ce pot să spun este că lucrăm la cererile dvs dar avem anumite limite în care putem da curs cererilor dvs.
0

#645 Useril este offline   Vlad Vesa 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 47
  • Inregistrat: 22 ianuarie 14

Postat 02 aprilie 2014 - 12:19

Vezi postareaSorin, la 02 aprilie 2014 - 12:03, a spus:

1) Nu intru în multe detalii dar o mai spun odată. Există ceva ce se numeşte "Secret Comercial" (verifică legislaţia).
2) Cât priveşte configurarea/reconfigurarea, trebuie să ţii cont că sistemului i s-au dat task-uri noi, neincluse în caietul de sarcini. Una dintre acestea este chiar extragerea datelor pentru aplicaţiile mobile. Era doar pentru staţiile unde EXISTĂ panouri. Iar sistemul în ansamblul lui, nu e doar un windows care când te plictiseşti îl reinstalezi. Dar mai multe nu are rost să spun fiindcă voi ajunge din nou la primul punct.
Ce pot să spun este că lucrăm la cererile dvs dar avem anumite limite în care putem da curs cererilor dvs.


Subscriu acestui secret comercial, este normal sa existe, dar sunt sigur ca sunt persoane dispuse sa dezvolte infrastructura sub ceea ce se numeste contract de confidentialitate. Totodata cred ca daca voi ati defini clar niste moduri de interfatare intre sistem pastrand secretul comercial se poate pune in practica idea de API.
0

#646 Useril este offline   Sorin 

  • RATT Staff
  • PipPipPip
  • Grup: RATT Staff
  • Postari: 148
  • Inregistrat: 03 februarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Temporal Mechanics

Postat 02 aprilie 2014 - 12:22

Vezi postareaVlad Vesa, la 02 aprilie 2014 - 12:19, a spus:

contract de confidentialitate

Aici voiam să ajung. Iar asta nu depinde doar de mine :rolleyes:
0

#647 Useril este offline   MihaiBalint 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 98
  • Inregistrat: 15 aprilie 11
  • Sexul:masculin

Postat 02 aprilie 2014 - 16:46

Am impresia ca spiritele s-au aprins un pic pe aici :)

Politicile de confidentialitate, secretele comerciale ale regiei si ale furnizorilor regiei sunt subiecte pe cred si sper ca toata lumea le accepta si respecta. De asemenea cred ca munca de mentananta atat a infrastructurii hardware cat si a sistemelor software este demna de lauda mai ales avand in vedere resursele foarte limitate pe care le are la dispozitie regia.

Cred ca ar putea fi facuta mai vizibila aceasta munca de mentenanta si atunci nu cred ca ar mai fi discutii de genul. Exista chiar posibilitatea ca vizibilitatea crescuta sa conduca si la alocarea mai multor resurse (mai ales la cererea celor cu drept de vot - dar sa nu intram in politica).

O miscare care se intampla la nivel european este ceea ce se numeste OpenData, in care institutiile statului publica informatii de interes public sub licente permisive. In mod particular ce ne intereseaza pe noi sunt statii, trasee, orare si estimari. Motivul pentru care dl. Vesa este nerabdator este ca se poate scrie un software ca de exemplu:

https://code.google....childbach%2Fpte

Software care se poate conecta la APIurile de transport publicate de alte zeci de companii din diverse tari europene (in linkul de mai sus, fiecare fisier este un modul care se conceteaza la APIul unei companii de transport - 60+ APIuri!!!!!).

Intrebarea este, de ce la ei da si la noi nu?
2

#648 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 02 aprilie 2014 - 17:20

Vreau doar sa spun ca sa spui "singura diferenta e ca acolo voi lucrati pe bani in regim de 8h/zi iar noi lucram pe gratis in timpul care ne ramane dupa o zi de lucru", atunci cand nu sti nimic despre ce si cum se lucreaza si nici cate nopti, sambete si duminici, si-a pierdut Sorin in sala serverelor, e un pic prea mult, dar asta e... -_- Fiecaruia ii pare ca doar ce face el e important, cel mai important si restul doar isi pierd vremea.
Daca cineva crede ca la noi, niste specialisti se ocupa doar de acest sistem se inseala. Ne gasiti si noaptea montand camere video sau panouri prin oras, intretinand reteaua de comunicatii a regiei, pe la chioscuri unde avem o gramada de echipamente, intretinand echipamentele de pe vagonul restaurant, punand reclame pe TFT-uri sau schimband ce afiseaza autobuzele, prin birouri unde sunt de intretinut o gramada de PC-uri, montand panouri de afisare in nacela PRB-ului, intinzand sute de metri de fibra optica si cabluri de alimentare (chiar daca afara temperatura e mult sub zero), etc (ma opresc cu toate ca as mai putea sa scriu o gramada... :uh: )
1

#649 Useril este offline   Vlad Vesa 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 47
  • Inregistrat: 22 ianuarie 14

Postat 02 aprilie 2014 - 17:33

Am exagerat, imi cer scuze! Nu vreau sa spun ca voi nu lucrati, apreciez asta si nu vreau sa va mai pierde-ti noptile. Ideea e ca toti ne dorim sa crestem comunitatea si calitatea serviciilor, sa ne fie noua si voua bine si totodata usor :)
Ajutati-ne sa facem asta! :).

E clar ca daca ceilalti vor putea "arata cu degetul" ca RATT a facut chestia asta si asta lucrurile poate vor merge mai bine si pt voi, imaginea e un aspect important in toate afacerile si proiectele. Poate Robu se va gandi sa mai aloce ceva fonduri caci in fond sunt convins cum merge treaba in intreprinderile cu finantare de la bugetul public.
0

#650 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 02 aprilie 2014 - 17:35

:beer2:
0

#651 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 03 aprilie 2014 - 15:20

Secret comercial, si secret ne comercial...

Nu am cerut locatia exacta a vehiculelor, nu am cerut nume de sofer, numere de imatriculare, sau mai stiu eu ce date confidentiale...

Datele de care avem nevoie, sunt aceleasi date care sunt pe site, sunt pe panouri sau pe tabele... Ele pot fi procurate si fara un API (vezi cele 3 aplicatii), insa daca se poate usura munca, si oboseala depusa printr-un API, nu vad de ce nu s-ar porni lucrurile in directia aceea.

Pe de alta parte, apropo de munca depusa, eu nu ma leg de ceea ce faceti voi, pentru ca am fost si am vazut, stiu ce se petrece, si tot :respekt: -ul meu. Insa vreau sa va spun ca aplicatiile ruleaza momentan pe o baza de date offline pe care am realizat-o impreuna cu Mihai, si care intre timp este folosita pentru absolut toate aplicatiile. Am depus o munca de zile pana am reusit sa aduc datele "voastre" la ceva mai friendly! Ok, veti spune ca da, noua ne este de ajuns ceea ce este pentru internal-use. Corect, insa ne vom lovi de urmatoarea problema, pe care o voi lega de: "serverele nu au fost concepute pentru aceste TASK-uri"...

Cu scuzele de rigoare, dar cel care nu a avut viziunea de viitor cand a intocmit caietul de sarcini, ori e amator, ori traieste intr-o lume rupta de realitate.
0

#652 Useril este offline   Rico D. 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 238
  • Inregistrat: 17 octombrie 12
  • Sexul:masculin

Postat 03 aprilie 2014 - 19:24

Nu stiu daca e bine unde am postat ,nu ma supar daca voi "corectat de admin" , in primul rand FELICITARI pentru realizarea aplicatiei, sunt filantrop daca retin bine cum scrie acolo, o folosesc si in timpul liber si ca sofer atunci cand sunt intarzieri pe traseu sa ma orientez cam unde este autobuzul din fata, cu toate ca e treaba dispecerului central sa coordoneze masinile in cazuri din astea.
Am si eu o intrebare :
- care era faza de 1 aprilie cu solicita vehicul ? A fost o pacaleala ? Sau ?
Apropo am apasat de un "pic prea multe ori" la solicita vehicul si a inceput aplicatia sa vb cu mine inapoiImagine postata . Am vrut sa vad ce se intampla daca apesi de prea multe ori si rezultatul a fost ca nu am mai ras asa bine de multImagine postata
Foarte haioasa pacaleala deoarece a inceput sa ma intrebe : daca nu m-am plictisit, oare mai am multa baterie, este o revolutie, au ma doare ecranulImagine postata tre sa recunosc ca m-am oprit din apasat solicita vehicul cand oarecum aplicatia m-a amenintat spunandu-mi ceva de genul : inchide androidul ACUM !! Sincer nu am mai apasat dupa cu teama ca se va bloca aplicatia sau eu stiu ce alte farseImagine postata
Repet si recunosc ca de mult nu am mai ras de unul singur in fata unui telefon mobilImagine postata

Aceasta postare a fost editata de Rico D.: 03 aprilie 2014 - 19:26

1

#653 Useril este offline   MihaiBalint 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 98
  • Inregistrat: 15 aprilie 11
  • Sexul:masculin

Postat 03 aprilie 2014 - 21:38

Multumesc pentru interesul acordat aplicatiei. Butonul respectiv a fost o gluma si ma bucur ca si-a atins scopul :)

PS: daca ati ajuns la mesajul cu inchide Androidul, felicitari! ati dat peste 350 de clickuri :)
1

#654 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 03 aprilie 2014 - 21:54

Vezi postareacseh_17, la 03 aprilie 2014 - 15:20, a spus:

Cu scuzele de rigoare, dar cel care nu a avut viziunea de viitor cand a intocmit caietul de sarcini, ori e amator, ori traieste intr-o lume rupta de realitate.

Nu vreau sa fiu avocatul apararii, dar caietul de sarcini s-a facut cam prin 2006-2007. Ce specialist putea prevede cu exactitate ce va fi in 2014, cand doar in un an-doi, tehnica progreseaza fantastic. Totusi, sa zicem ca am fi avut un vizionar gen Steve Jobs care sa intocmeasca caietul de sarcini, crezi ca Siemens ar fi avut la vremea respectiva un server adus din viitor, special pentru RATT? :D Spun asta pentru ca la vremea respectiva, era "cel mai tare din parcare".
0

#655 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 03 aprilie 2014 - 22:18

Exact frustrarile astea le-am avut si eu acum vreo 2 ani cand am inceput sa lucrez la o aplicatie web ceva mai complexa care avea ca parte componenta si timpii de sosire in statie. M-am luptat o perioada cu morile de vant pentru ca mai apoi sa o las balta, vazand ca nu am nici cel mai mic sprijin in ce incerc sa fac (inafara d-lui Florin care s-a oferit sa imi dea copy-paste la timpii din sistem). Am considerat ca nu are rost sa imi irosesc timpul si energia pentru ceva ce nu avea cum sa aiba o finalitate, avand in vedere stadiul la care se afla atunci sistemul RATT-ului (si care este cam la fel si acum). Asa ca am mers mai departe, dezamagit, insa cu speranta ca poate candva, in viitor, se vor pune la punct lucrurile si la RATT, si atunci chiar as putea lucra la ceva util :)
0

#656 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 04 aprilie 2014 - 08:39

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 03 aprilie 2014 - 21:54, a spus:

Nu vreau sa fiu avocatul apararii, dar caietul de sarcini s-a facut cam prin 2006-2007. Ce specialist putea prevede cu exactitate ce va fi in 2014, cand doar in un an-doi, tehnica progreseaza fantastic. Totusi, sa zicem ca am fi avut un vizionar gen Steve Jobs care sa intocmeasca caietul de sarcini, crezi ca Siemens ar fi avut la vremea respectiva un server adus din viitor, special pentru RATT? :D Spun asta pentru ca la vremea respectiva, era "cel mai tare din parcare".


Perfect deacord, mai putin cu partea, ce va fi in 2014. Aplicatia era deja la un nivel care crea probleme in 2011... Deci acum 3 ani. In loc de 8, trebuia sa prevada doar 5. :so pe iei:
0

#657 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 04 aprilie 2014 - 09:02

Cristi, tu sti si le-ai vazut... Serverele erau foarte performante la vremea lor si in plus trebuia sa se si incadreze in suma prevazuta. Bugetul nu era nelimitat.
0

#658 Useril este offline   weg_mann4ratt 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 850
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 21 aprilie 2014 - 00:14

Mihai am observat un lucru in ultima vreme si am tot zis sa il scriu aici si am tot uitat :P
Este vorba de un delay care in multe cazuri poate sa strice planurile... si anume: pe panou scrie 3 minute de exemplul dar MTC-ul e in statie si chiar pleaca, iar pe panou continua sa scada timpul... asta imi suna a delay-ul de care spuneai ca se va adauga timpilor normali in functie de cum se dovedesc a fi acesti timpi in concordanta cu realitatea ori ba... nu e un pic cam daunatoare adaugarea asta, daca e sa ne luam dupa aceste exemple de pe teren?
0

#659 Useril este offline   Sorin 

  • RATT Staff
  • PipPipPip
  • Grup: RATT Staff
  • Postari: 148
  • Inregistrat: 03 februarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Temporal Mechanics

Postat 23 aprilie 2014 - 10:03

Referire la orice postare despre API.

A.
Dacă:
1) Aplici la RATT şi ţi se aprobă accesul la baza de date deşi nu uita că "RATT are calitatea de operator de date cu caracter personal cu prelucrarea numărul 8419", lucru care are câteva implicaţii majore.
2) Radcom îţi oferă sursele aplicaţiei şi acceptul de a le modifica.
3) Îţi asumi responsabilitatea pentru eventualele vulnerabilităţi şi remedierea lor, care pot apărea în API.
4) Toate cele de mai sus GRATIS, deoarece scopul iniţial este acoperit şi anume de a oferi managementul traficului şi vanzarea de titluri de călătorie. Chiar dacă sunt nişte mici probleme, ele vor fi rezolvate, vezi punctul B.
5) Dacă chiar sunt punctele de sus rezolvate, cel mai probabil dacă vei lucra la noi, nu cred că te vei putea ocupa doar de dezvoltare ci şi de întreţinere, care câteodată are prioritate şi nu numai la sistem. A spus într-un post D-l Florin câte probleme sunt.
Vă putem oferi date publice din sistem dar accesul la el e mai problematic.
Cu aceasta, consider problema API încheiată.

B.
Se lucrează la upgrade-ul părților care sunt deficitare dar unele din componente au trecut de "End Of Life" la producători (exact precum Windows XP). Chiar dacă se oferă piese de schimb, trebuie găsită soluția optimă care va permite utilizarea pentru timp îndelungat și nu doar "peticirea" sistemului. Suntem foarte aproape de realizarea acestui lucru.
Iar cu privire la task-urile suplimentare, vor putea fi executate fără probleme.
1

#660 Useril este offline   MihaiBalint 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 98
  • Inregistrat: 15 aprilie 11
  • Sexul:masculin

Postat 28 aprilie 2014 - 21:13

Nu sunt sigur ca inteleg complet toate punctele, dar am sa incerc sa raspund:


Vezi postareaSorin, la 23 aprilie 2014 - 10:03, a spus:

Referire la orice postare despre API.

A.
Dacă:
1) Aplici la RATT şi ţi se aprobă accesul la baza de date deşi nu uita că "RATT are calitatea de operator de date cu caracter personal cu prelucrarea numărul 8419", lucru care are câteva implicaţii majore.


Nu cred vreo aplicatie are intentia de a procesa datele personale ale utilizatorilor/calatorilor (ok posibil sa gresesc, EU in aplicatia Android nu voi procesa niciodata datele personale). APIurile pe care mai multi le cer pe aici nu sunt pentru si nu trebuie sa proceseze date personale.

Vezi postareaSorin, la 23 aprilie 2014 - 10:03, a spus:

2) Radcom îţi oferă sursele aplicaţiei şi acceptul de a le modifica.


Sursele Radcom sunt proprietatea lor si orice API la care ne gandim nu trebuie sa aibe legatura cu acele surse, si azi ma pot conecta la ratt.ro/txt si sa obtin informatii utile fara vreo sursa si fara a viola proprietatea intelectuala a Radcom.

APIul la care ma gandesc eu va fi open source cu o licenta permisiva (BSD/MIT probabil) astfel incat daca RATT doreste, sa poata sa il ia si sa faca ce vrea cu el. Nu am nevoie sa includ in el nici macar schema bazei de date (denumiri tabele, coloane etc) cu estimarile - aceasta schema va fi completata de RATT in cadrul modificarilor proprietare (si probabil secrete) pe care trebuie sa le faca pentru a instala APIul. De aici si motivul pentru care problemele legate de informatiile cu caracter personal nu se aplica la acest API.

Vezi postareaSorin, la 23 aprilie 2014 - 10:03, a spus:

3) Îţi asumi responsabilitatea pentru eventualele vulnerabilităţi şi remedierea lor, care pot apărea în API.


Orice probleme de securitate cauzate de API vor fi adresate de cei care contribuie la API (inclusiv persoane din RATT dar atentie doar daca contributiile nu divulga secrete comerciale / proprietate intelectuala).

Vezi postareaSorin, la 23 aprilie 2014 - 10:03, a spus:

4) Toate cele de mai sus GRATIS, deoarece scopul iniţial este acoperit şi anume de a oferi managementul traficului şi vanzarea de titluri de călătorie. Chiar dacă sunt nişte mici probleme, ele vor fi rezolvate, vezi punctul B.


Unul din atributele open-source este gratuitatea pentru oricine.

Vezi postareaSorin, la 23 aprilie 2014 - 10:03, a spus:

5) Dacă chiar sunt punctele de sus rezolvate, cel mai probabil dacă vei lucra la noi, nu cred că te vei putea ocupa doar de dezvoltare ci şi de întreţinere, care câteodată are prioritate şi nu numai la sistem. A spus într-un post D-l Florin câte probleme sunt.


Modul de lucru open-source nu presupune vreo relatie contractuala cu autorii software-ului open source (cel mai probabil autorii nici nu doresc asta - vezi linux kernel, cate companii il folosesc si customizeaza fara sa ofere nimic autorilor).

Vezi postareaSorin, la 23 aprilie 2014 - 10:03, a spus:

Vă putem oferi date publice din sistem dar accesul la el e mai problematic.
Cu aceasta, consider problema API încheiată.


Nimeni nu cere access la sistem sau la date non-publice, vrem doar sa stim daca ne apucam de API, este RATT interesat:
(1) sa ia codul si sa customizeze 10-15 linii de cod intr-un fisier astfel ca APIul sa functioneze cu baza de date cu estimari a RATT?
(2) sa valideze sursele modificate asigurandu-se ca se respecta obligatiile legale si contractuale ale RATT (referitoare la prop. intelectuala, date personale etc.).

Vreau sa spun ca abordarea asta nu e inventata de mine, e procedura standard in industrie ex. Samsung, HTC si altii iau sursele AOSP (Android Open Source Project) le modifica si le pun pe dispozitive FARA sa faca publice toate modificarile, la fel cu producatorii de routere si kernelul linux si alte exemple. Mi-ar place sa cred ca in lumina acestor informatii, discutia cu APIul ramane deschisa.
4

Arata acest topic


  • (46 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • Ultima »

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi