Citeaza
Nu stiu, de 23 de ani cand IN SFARSIT! s-a facut o imbunatatire la ceva a fost doar ca se ichida gura lumii. Cand s-a inceput proiectul "Sageata Albastra" multi dintre noi credeam ca acele trenuri vor crea un standard la care vor ajunge si celelalte trenuri din dotare, anul 2014 si e fix invers. Si asta s-a intamplat la orice, nu stiu de unde visul asta ca cineva ar investii gradat in ceva si sa mai si cheltuie atatia bani, pai nu e mai logic sa sar la standardul actual decat sa trec prin nu stiu cate faze? Fiecare primar vine cu alte idei, despre domenii si ce e important, daca ar fii sa trecem prin modernizari apoi la tramvaie noi pai asta ar dura pe putin 15 ani neluand in calcul evenimentele exterioare care ar putea influenta indirect investitia, unul fiind chiar schimbare technologiei de transmitere a curentului pentru propulsie, asta inseamna 3 primari daca nu avem parte de vreun baron local.
In anii 80-90 ala era standardul, se merita investitia in modernizari, dar sa ne gandim pe ansamblu de ce a meritat si pentru cine in primul rand. Evident "Arhimede" nu vede ca UE se imparte in 3 tipuri de consumatori si categorii sociale de state. Romania e consumator tertiar, adica consumam marfa de la producatori secundari (consumatori secundari)s.a.. Sa ne uitam ce tari erau in locul Romanie la vremea aceea, ba chiar mai bine plasate la caderea cortinei de fier, sa vedem contextul in care au facut ele modernizarile. Noi suntem la 20 si de ani distanta de la acele momente, avem totul sub bot, inclusiv banii, practic luam pe moca. Dar nu, mai bine sa ne complacem in ce zic cei care se fac ce na conduc pentru ca asa e mai frateste eu sa stau in Timisoara sa suport niste conditii, sa vina un bugetar sa ma jigneasca si sa imi spuna ca Robu are dreptate si ca face bine el ce face.