STP Timișoara Forum: Armonia GT4MT - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (113 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Armonia GT4MT Tramvaie modernizate la Astra Arad si Electroputere Pascani Evaluare topic: ***** 4 Voturi

Poll: Tramvaie noi sau vechi? (173 membri au votat)

Sunteti deacord cu modernizarea tramvaielor actuale?

Nu puteti vedea rezultatele acestui sondaj, pana cand nu votati . Va rugam sa va logati si sa va exprimati votul dvs. pentru a vedea rezultatele acestui sondaj.

Ca si alternativa, ati prefera tramvaie noi sau SH?

Nu puteti vedea rezultatele acestui sondaj, pana cand nu votati . Va rugam sa va logati si sa va exprimati votul dvs. pentru a vedea rezultatele acestui sondaj.
Voteaza Vizitatorii nu pot vota

#281 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 18 aprilie 2014 - 21:22

Citeaza

- ai timp sa faci investitiile (materiale si umane) necesare pentru a elimina problemele din "lista lui radub" (v. http://www.ratt.ro/f...indpost&p=94889) si a pregati terenul pentru tramvaiele noi si tot in acest timp oferi deja si conditii de calatorie mai bune


Nu stiu, de 23 de ani cand IN SFARSIT! s-a facut o imbunatatire la ceva a fost doar ca se ichida gura lumii. Cand s-a inceput proiectul "Sageata Albastra" multi dintre noi credeam ca acele trenuri vor crea un standard la care vor ajunge si celelalte trenuri din dotare, anul 2014 si e fix invers. Si asta s-a intamplat la orice, nu stiu de unde visul asta ca cineva ar investii gradat in ceva si sa mai si cheltuie atatia bani, pai nu e mai logic sa sar la standardul actual decat sa trec prin nu stiu cate faze? Fiecare primar vine cu alte idei, despre domenii si ce e important, daca ar fii sa trecem prin modernizari apoi la tramvaie noi pai asta ar dura pe putin 15 ani neluand in calcul evenimentele exterioare care ar putea influenta indirect investitia, unul fiind chiar schimbare technologiei de transmitere a curentului pentru propulsie, asta inseamna 3 primari daca nu avem parte de vreun baron local.
In anii 80-90 ala era standardul, se merita investitia in modernizari, dar sa ne gandim pe ansamblu de ce a meritat si pentru cine in primul rand. Evident "Arhimede" nu vede ca UE se imparte in 3 tipuri de consumatori si categorii sociale de state. Romania e consumator tertiar, adica consumam marfa de la producatori secundari (consumatori secundari)s.a.. Sa ne uitam ce tari erau in locul Romanie la vremea aceea, ba chiar mai bine plasate la caderea cortinei de fier, sa vedem contextul in care au facut ele modernizarile. Noi suntem la 20 si de ani distanta de la acele momente, avem totul sub bot, inclusiv banii, practic luam pe moca. Dar nu, mai bine sa ne complacem in ce zic cei care se fac ce na conduc pentru ca asa e mai frateste eu sa stau in Timisoara sa suport niste conditii, sa vina un bugetar sa ma jigneasca si sa imi spuna ca Robu are dreptate si ca face bine el ce face.
3

#282 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 19 aprilie 2014 - 07:31

Vezi postareaGygyman6, la 18 aprilie 2014 - 20:35, a spus:

Sa zicem, dar nu cred ca cei din Republica Moldova au decolorat trenurile modernizate.

Daca propaganda politico-cefemista zice ceva, trebuie sa-i luati de bune zisele si sa le inghititi pe nemestecate?! Ceea ce zici tu a fost valabil doar la primul automotor si a fost o greseala asumata si corectata. Insa ce nu spune propaganda si nu stiti este ca acest prim automotor a fost realizat sub o presiune infernala legata de termenul de predare (stabilit initial la 45 de zile, prelungit inevitabil la aproape 60, timp in care s-a lucrat intr-un ritm dracesc - si, atentie, discutam despre prototip, care necesita si etapa de proiectare!) si, daca s-au facut o serie de greseli, ambele tabere au avut partea lor de vina. Vina cea mare a Remar a fost ca a cedat unor presiuni facute de CFM si de aici au rezultat, de asemenea inevitabil, probleme. Ideea e ca, daca vedeti ca intre doi parteneri de afaceri apare un conflict ce razbate in public, trebuie sa cautati informatii provenite din ambele parti, pe care sa le si treceti prin filtrul gandirii, astfel incat macar sa va puneti corect niste probleme, chiar daca nu veti avea vreodata absolut toate datele unei situatii. Altfel, daca luati de bune vorbele unei singure parti (in general, ale celei care ataca), nu faceti decat sa va formati o falsa impresie si sa va mintiti pe voi insiva. Si, zau asa, la ce va foloseste sa va consumati celulele nervoase cu... nimic...?!

Pentru toata lumea: haideti sa rectific ceva ce am zis acum cateva zile (n-am nici o vina, lucrurile sunt in miscare si de la momentul primei informatii s-au intamplat o multime de chestii), ca sa va mai calmati si sa dati in admiratie: tramvaiele vor fi modernizate in final in paralel la ambele fabrici, si la Pascani si la Arad! Parca-parca v-ati mai linistit, asa-i?! Numai ca va nelinisteati fara motiv pana acum...

Aceasta postare a fost editata de radub: 19 aprilie 2014 - 08:00

0

#283 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 19 aprilie 2014 - 09:03

In paralel inseamna ca toate lucrarile se vor efectua de la A la Z in ambele locatii (asa s-ar intelege din afirmatie), sau unele operatiuni vor fi executate la Arad si altele la Pascani, in functie de facilitati? :intrebare:
0

#284 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 19 aprilie 2014 - 09:35

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 18 aprilie 2014 - 08:29, a spus:

sa spui ca toti care cumpara si utilizeaza tramvaie noi au facut o mare prostie, parca e prea mult.

Florin, uiti un element esential: eu ma refer la cei care cumpara IRATIONAL tramvaie noi, crezand ca daca au pe x% din retea linie neserpuind prin oras indeplinesc conditiile necesare exploatarii unor astfel de tramvaie. Lucrezi la RATT, stii foarte bine tot ce sta in spatele bunei functionari a unui vehicul si stii foarte bine ca sunteti DEPARTE de a avea conditii macar rezonabile pentru a rula tramvaie noi fara a creste cheltuielile cu reparatiile si intretinerea pana la cer si inapoi, deci fara a va aduce singuri in niste situatii ridicole. Tie ti se pare de acceptat situatia ridicola de la Oradea? Fotografia aceea de deasupra depoului face cat un milion de cuvinte. Ce e asa de greu de priceput ca eu nu militez impotriva achizitiei de tramvaie noi, ci doar pentru rezolvarea in ordinea prioritatilor a problemelor?! E logic si de bun simt sa iti modernizezi depourile, sa termini de reabilitat calea de rulare si reteaua de contact (apropos, aveti vreun traseu reabilitat 100% macar din aceste puncte de vedere?), sa modernizezi statiile de redresare, sa reabilitezi reteaua subterana de cabluri de alimentare a retelei de contact, sa reglementezi traficul prin oras astfel incat tramvaiele sa poata rula pe cat posibil fara a fi bruscate de un milion de ori pe parcursul unei zile, sa instruiesti si sa completezi personalul de exploatare si intretinere (punand accent pe schimbarea mentalitatilor) si abia cand aceste lucruri incep sa arate si sa functioneze decent sa incepi sa achizitionezi material rulant nou. Vorbim despre milioane de euro, pentru numele lui Dumnezeu, care altfel ajung sa zaca la gard, si nu e deloc tot aia ca la tramvaiele aduse de la nemti pe nimic, ci e bataie de joc fata de banul public! De aceea e logic si de bun simt sa modernizezi intai parcul actual, care sa ofere conditii cat de cat apropiate de cele ale vehiculelor noi cata vreme se lucreaza pentru ameliorarea situatiei in privinta chestiunilor expuse mai sus (si abia pentru asta trebuie sa faca presiune ACUM opinia publica, astfel incat sa demareze astfel de investitii cat mai rapid, consistent, coerent si cu termene de finalizare clare si respectate), dupa care sa vina si tramvaiele noi, care insa nu vor putea veni peste noapte, ci vor acoperi intregul parc actual pe parcursul a cativa ani dupa venirea primului (deci o vreme vor functiona in paralel tramvaie noi si tramvaie modernizate, insa toate oferind conditii macar decente calatorilor). Abia astfel activitatea se desfasoara fara sincope, eficient, si de aceea notiunea de tramvai este atat de apreciata in Vest si in alte state civilizate ale lumii. Altfel, nu e decat o piatra de moara si ajungi sa te intrebi de ce mama naibii ti-a trebuit tramvai. Stiu ca e greu de asteptat inca niste ani, insa dorintele si nerabdarea nu schimba cu nimic realitatea, iar realitatea e ca dupa '89 Romania si-a batut joc (politicieni si oameni simpli cot la cot, fie si doar prin acceptare) de ea insasi si astea sunt "roadele" care se culeg. A sari peste etape si a forta in mod aberant niste lucruri nu aduce absolut nimic bun in viata comunitatilor, ci dimpotriva.

Vreti sa meditati si sa pricepeti aceste lucruri, bine de bine, iar de nu vreti, sa fiti sanatosi si sa va bateti joc in continuare de voi si de tara asta iluzionandu-va ca-i faceti bine propriei case daca puneti mobila de lux peste mizeria de nedescris ascunsa sub pres...

Aceasta postare a fost editata de radub: 19 aprilie 2014 - 10:19

2

#285 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 19 aprilie 2014 - 09:45

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 19 aprilie 2014 - 09:03, a spus:

In paralel inseamna ca toate lucrarile se vor efectua de la A la Z in ambele locatii (asa s-ar intelege din afirmatie), sau unele operatiuni vor fi executate la Arad si altele la Pascani, in functie de facilitati? :intrebare:

De la A la Z, desigur, pe un proiect comun si in comun dus la indeplinire (ma refer la colaboratori). Facilitati exista in ambele fabrici. Nu va mai raportati la imaginea din hala unde a fost modernizat tramvaiul care circula la Iasi, pentru ca acea hala era atunci una dintre putinele inca nereabilitate si neechipate cu utilaje performante (chiar si la aceea, insa, erau in desfasurare primele lucrari - exterioare - de modernizare)! Priviti imaginile din halele reabilitate care au aparut pe Internet cand s-a prezentat public modul in care se realizeaza modernizarea automotoarelor pentru CFM si veti vedea o cu totul alta imagine a Remar Pascani (spatii si dotari) fata de ceea ce va inchipuiti voi si lasa sa se vada fotografii desprinse din context, facute si postate aiurea pe net!

Aceasta postare a fost editata de radub: 19 aprilie 2014 - 09:52

0

#286 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 19 aprilie 2014 - 10:47

Vezi postarearadub, la 19 aprilie 2014 - 09:35, a spus:

Florin, uiti un element esential...


Tu probabil nu realizezi ca dupa aceasta modernizare capitolul tramvaie e inchis si punct nu se rezolva nimica (pe liniile 1 si 2 tot tramvaie aglomerate vom avea). Vom ajunge la situatia din 2005-2007 cand aveam tramvaie la gramada, se stricau cate 10 si se inlocuiau cu 20, o exploatare total dezordonata care nu tinea seama de cat avem si pentru cat timp avem. Tu zici de noi ca visam, dar nu e mai logic daca am un standard azi sa ma ridic deja la standardul acela? adica sa se faca investitia pentru tramvaie noi acuma? cu tot ce tine de ele? Si pe langa asta o faci din bani europeni nu din bani publici asa cum e acuma, cu imprumut de la banca. Nu inteleg de ce trebe sa ramanem mereu cu 20-30 de ani in urma altora doar ca unii sa isi faca plinul la buzunar, pentru ca daca nu ar fii asa atunci de ce nu se modernizeaza tramvaiele din bani europeni? de ce nu e proiectul mai amplu? adica adaugarea de segemnete cu podea joasa. Cresterea personalului e doar un vis umed, si am mai spus, daca nu locuiesti aici vorbesti ca turist. Momentan scoala de vatmani se plateste si cred ca procentul de doritori acuma e aproape 0 fata de cum a fost inainte.
Si da proiectul nu e concret, pentru ca primarul a spus ca nu suntem obligati sa modernizam 30 ci doar unul si daca nu ne place ala...? deci nu exista o solutie concreta ,un proiect, nu stiu de unde aberatia asta ca modernizarea e o etapa intermediara. Da ea a fost etapa intermediara in Polonia, Cehia, Slovacia si alte tari, ajunse azi producatori/consumatori secundari in ierarhia UE, dar ei au facut acele modernizari in alt context fata de cum ne prezentam noi azi. Sa ne uitam la tarile inaintase, Germania, Franta unde au ele modernizari?, in Franta ioc, in Germania numai in partea care a fost sub cortina, de ce au avut loc acolo modernizari? pai pentru ca Germania era unica era si producator/consumator primar dar si secundar. Desigur ca sunt si tari inaintase cu modernizari, dar sa vedem si acolo de ce au avut modernizari? si pun pariu ca alea au avut un proiect pe termen lung.

In concluzie oricum privim ambele situatii sunt fanteziste momentan.

LE:

Citeaza

Tu probabil nu realizezi ca dupa aceasta modernizare capitolul tramvaie e inchis si punct nu se rezolva nimica


Si cel mai bun exemplu e cand s-au cumparat autobuzele articulate, cand vechea administratie a promis si tramvaie in acelasi timp, iar cand au sosit autobuzele si s-a mentionat de tramvaie primarul a spus "pai nu mai sunt bani, poate mai incolo!". Asa va fii si acuma.

Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 19 aprilie 2014 - 10:49

-1

#287 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 19 aprilie 2014 - 10:50

@ radub
:timeout: Stai, ca nu am vazut imagini din hale! Ce am intrebat nu avea nicio legatura cu vreo poza de pe net. Credeam ca e posibil ca Aradul sa se ocupe de caroserie, sa zicem si Pascani de restul, sau invers. De asta ma refeream la facilitati. Nu stiam ca ambele firme pot termina lucrarea de la A la Z.

Sa reabilitezi intreaga linie cale si contact si dupa aceea sa aduci tramvaie noi, inseamna inca 100 de ani (in ritmurile in care se lucreaza acum) si atat nu cred sa reziste astea de acum, nici chiar reabilitate de NASA. :rad_masa:
Dar cum bine spunea cineva mai sus: daca cele reabilitate se vor comporta ok si intretinerea se va putea face in bune conditiuni, asta tinand cont ca ai spus ca sunt la nivelul unora noi, nu vad de ce nu am aspira si la niste tramvaie noi, cand primaria va dispune de bani sau va putea accesa fonduri EU si asta chiar in paralel cu reabilitarea. Oricum, noi ne certam degeaba, nimeni netinand cont de ce ne-am dori noi. Deciziile nu sunt influentate de ce scriem noi pe forum, mai ales cand e vorba de asemenea sume.

P.S. Cine il va face pe primul (prototipul, ca sa zic asa), Aradul sau Pascani? :intrebare:
0

#288 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 19 aprilie 2014 - 12:00

Gigi si Florin: aici vine rolul comunitatii si, atunci cand politicienii lancezesc, cetatentii trebuie sa se mobilizeze si sa ii oblige. Iar in felul asta si politicienii vor ajunge pana la urma sa se schimbe, intai actionand de frica oamenilor si in final ajungand sa aiba si ei macar putina constiinta cat sa le pese cu adevarat si de comunitate.

Gigi: Ce primesti depinde direct de ce oferi. Deci, scoala de vatmani a RATT va fi plina (si la orice concurs, pentru orice post, va fi la fel) cand toate cele spuse de mine vor exista. Pentru ca de ele depinde un intreg lant de lucruri, care vin de la sine odata ce exista acele elemente fundamentale. Daca vor exista vreodata, din nou, depinde intai de toate de voi, cei ce locuiti in Timisoara.

Privitor la modernizarile de tramvaie in Europa nu-ti voi da aici un raspuns, pentru ca e amplu, insa il pot ruga pe Florin sa incerce sa gaseasca la RATT si sa parcurga documentul care a stat la baza demersului facut in urma unei sedinte a URTP desfasurata recent la Sibiu pentru includerea modernizarii de tramvaie in lista de directii de actiune pentru acordarea de finantare comunitara din bugetul UE pentru 2014-2020. Am lucrat la acel document, sunt explicatii pe larg acolo despre Europa si despre noi, insa nu pot acum nici sa-l prezint public (n-am idee care e statutul sau actual), nici sa extrag crampeie (pentru ca prezentarea e curgatoare si nu pot sa rup ceva din context). Dar, daca are acces la el, il poate citi Florin si macar v-ar putea confirma ca exista niste baze reale de la care a pornit totul in Vest.

Florin: Au existat niste comentarii de-a lungul timpului inclusiv aici cu privire la felul in care arata hala in care s-a facut lucrarea (banuiesc ca au ales sa o faca intr-o hala nemodernizata din cauza terenului nou pe care paseau si care insemna imobilizarea de lunga durata a unui spatiu, preferand sa foloseasca spatiile modernizate in alt mod - repet, e doar o presupunere, posibil si gresita) pornindu-se de la niste poze facute de vreun muncitor deloc constient asupra notiunii de imagine a firmei unde lucreaza (una ai vazut-o chiar pe pagina anterioara). Eu am sute de fotografii din timpul modernizarii si, chiar daca s-ar putea sa public uneori diverse aspecte legate de acel prim tramvai modernizat, o voi face cu mare atentie si avand grija la detalii. Nu am nici o obligatie fata de Remar Pascani, insa am suficient discernamant si constiinta cat sa stiu ca "ce tie nu-ti place altuia nu-i face"...

Fondurile europene... Sa le accesati, sa fie multe, sa fie proiecte, sa fie cofinantarile... Dar sa nu uitati si ca sunt limitate pe fiecare directie de actiune in parte... Sa vedeti numai cate proiecte vor fi pe POR axa 4, pe aceeasi directie de actiune unde se regasesc si tramvaiele noi (ma rog, si modernizarile, numai ca nu cred ca asta va mai avea vreo relevanta pentru Timisoara), si atunci vom mai discuta despre ce si cat se va face cu fondurile europene doar pe o anumita componenta... Oricum, tramvaiele noi ar putea veni, daca s-ar actiona corect (rational), cand ar exista palpabil macar un minim de elemente dintre cele prezentate de mine, urmand ca investitiile sa continue pana la remedierea tuturor problemelor intr-un termen cat mai scurt cu putinta.

Daca se va face la Pascani sau Arad prototipul... Detin aceasta informatie, la fel cum stiu in principiu si cam cum e posibil sa arate tramvaiele, numai ca... Mai asteptam nitel...

Aceasta postare a fost editata de radub: 19 aprilie 2014 - 12:06

2

#289 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 19 aprilie 2014 - 12:27

Ok. Asteptam. :)
0

#290 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 19 aprilie 2014 - 14:42

Vezi postarearadub, la 19 aprilie 2014 - 12:00, a spus:

[...] Daca se va face la Pascani sau Arad prototipul... Detin aceasta informatie, la fel cum stiu in principiu si cam cum e posibil sa arate tramvaiele, numai ca... Mai asteptam nitel...

Doar atat m-ar interesa: ce putere au motoarele actualelor tramvaie si ce putere vor avea noile motoare. Noile motoare sunt prevazute sa "traga" o remorca suplimentara plina cu pasageri?
0

#291 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 19 aprilie 2014 - 16:32

Si nu stiu ce relevanta au, dar cine produce motoarele?
0

#292 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 19 aprilie 2014 - 20:31

Vezi postareaChagall, la 19 aprilie 2014 - 14:42, a spus:

Doar atat m-ar interesa: ce putere au motoarele actualelor tramvaie si ce putere vor avea noile motoare. Noile motoare sunt prevazute sa "traga" o remorca suplimentara plina cu pasageri?


Puterea lor:

Citeaza

Putere motoare 2x 120 kW (Tip d,e) sau 2x 163 kW (Tip f)

Pentru alte informatii citeste in topicul miniWiki WegmannGT4.

Pai, parerea mea este ca daca vor fi modificate, clar ca este posibil ca contactele si furtunele instalatiei de aer care duc spre cupla vor fi eliminate pentru ele vor fi modificate complet si electric si pneumatic, iar daca vor fi remontate altele, cele noi mai mult ca sigur unele din firele care duceau la cupla vor fi eliminate/ilocuite.
0

#293 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 19 aprilie 2014 - 20:38

Practic, daca frana celor reabilitate este hidraulica si electrica, nu ar mai fi nevoie de un compresor. Daca va fi unul, va fi doar pentru remorca, dar aici se complica lucrurile, trebuind adaptari pentru comanda acesteia.
0

#294 Useril este offline   Vali 

  • Membru VIP**
  • Grup: VIP
  • Postari: 1531
  • Inregistrat: 04 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Modeling feroviar, transportul in comun(in special trolebuzele :D)

Postat 05 mai 2014 - 20:12

Ca tot veni vorba ce se mai stie de tramvaiul care trebuie reabilitat? A fost urcat/transportat? Sau va fi facut la noi in dambovita?
-1

#295 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 05 mai 2014 - 21:23

Cum sa fie facut la noi?! Nici nu se pune problema. Vad ca lucrurile sunt in stand-by deocamdata.
0

#296 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 06 mai 2014 - 17:24

Daca asa incet merg lucrurile chiar si dupa ce s-a luat o decizie... atunci nici nu vreau sa ma gandesc daca se va anula decizia de modernizare, doar primarul a spus "daca nu ne place nu mai facem!". :Facepalm_emote_gif:
0

#297 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 06 mai 2014 - 17:31

Zilele acestea se va alege un vagon (unul cu probleme majore, care nu mai circula) si se va pregati pentru expediere. Din cate am inteles, merge la Arad.
Daca aflu numarul vagonului, va anunt si pe voi.

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 19 aprilie 2014 - 20:38, a spus:

Practic, daca frana celor reabilitate este hidraulica si electrica, nu ar mai fi nevoie de un compresor. Daca va fi unul, va fi doar pentru remorca, dar aici se complica lucrurile, trebuind adaptari pentru comanda acesteia.

Am avut dreptate (chiar daca am primit un minus :o )! Compresorul nu isi avea rolul in noua configuratie, dar cerandu-se compatibilitatea cu instalatia remorcii, se va monta unul. Un avantaj al celor care fac modernizarea, va fi faptul ca pot pastra suspensia pe perne de aer, care trebuia inlocuita cu altceva, in lipsa aerului comprimat.
0

#298 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 06 mai 2014 - 20:54

Intradevar, nu am fost deacord cu ce ati spus dvs, dar legat de acel -, acolo am apasat din greseala pe buton :oops: , dar acum revenind la ideea principala. De ce nu sunt de acord cu dvs? Pentru faptul ca mai toti fabricantii produc vehicule care au in componenta lor un compresor, care dupa parerea mea(strict a mea) este un sistem mai bun, mai simplu si oarecum mai nou. Nu spun ca instalatia pe baza de aer este mai simpla, dar nu este la fel de complicata ca instalatia hidraulica, dar totusi sa nu uitam ca cea hidraulica este mare consumatoare de ulei, pe cand la cea de aer nu.
Totusi sa nu uitam ca si Wegmann-urile cand au fost fabricate au avut instalatie hidraulica ca si Hansele, ca mai apoi toate sa fie modificate cu instalatie pe baza de aer.
0

#299 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 06 mai 2014 - 21:02

Viktor, eu nu mi-am dat cu parerea care dintre sisteme e mai bun ci scriam la obiect, ce si cum va fi pe vagon si ce scriam e din surse de incredere, nu zvonuri.
Daca nu se solicita compatibilitatea cu remorcile vechi, vagonul modernizat nu ar fi avut instalatie de aer comprimat.
0

#300 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 06 mai 2014 - 21:08

A :oops: . Ma scuzati, eu credeam ca noi am discutat ca idee generala. :D
0

Arata acest topic


  • (113 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi