STP Timișoara Forum: Armonia GT4MT - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (113 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Armonia GT4MT Tramvaie modernizate la Astra Arad si Electroputere Pascani Evaluare topic: ***** 4 Voturi

Poll: Tramvaie noi sau vechi? (173 membri au votat)

Sunteti deacord cu modernizarea tramvaielor actuale?

Nu puteti vedea rezultatele acestui sondaj, pana cand nu votati . Va rugam sa va logati si sa va exprimati votul dvs. pentru a vedea rezultatele acestui sondaj.

Ca si alternativa, ati prefera tramvaie noi sau SH?

Nu puteti vedea rezultatele acestui sondaj, pana cand nu votati . Va rugam sa va logati si sa va exprimati votul dvs. pentru a vedea rezultatele acestui sondaj.
Voteaza Vizitatorii nu pot vota

#261 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 16 aprilie 2014 - 18:21

http://www.pentrutim...ateva-luni.html


Imagine postata
1

#262 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 16 aprilie 2014 - 20:40

Oana Musat crede ca din GT4 second hand o sa iasa Pesa Swing noi noute, dupa reabilitare. :rad_masa:
4

#263 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 16 aprilie 2014 - 20:44

Articol cu parti copy/paste, ziar de amatori, si la fel si redactoarea... :Facepalm_emote_gif:
0

#264 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10599
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 16 aprilie 2014 - 23:00

Deci nu are remorca. Atunci sa calculam ce pret per pasager are tramvaiul modernizat de 480,000 de euro fata de unul nou. :eusa_think:
0

#265 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 16 aprilie 2014 - 23:20

E clar ca daca se aducea si remorca la acelasi standard, per total ar fi costat undeva la 700.000€ (parerea mea, nu am stat sa fac un deviz :) ) Cred ca remorca se putea face lejer cu podea joasa, cel putin intre boghie. :eusa_think:
0

#266 Useril este offline   Vali 

  • Membru VIP**
  • Grup: VIP
  • Postari: 1531
  • Inregistrat: 04 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Modeling feroviar, transportul in comun(in special trolebuzele :D)

Postat 17 aprilie 2014 - 22:18

Si o aparut pe digi:)
http://www.digi24.ro...eaza+tramvaiele
0

#267 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 17 aprilie 2014 - 22:21

Da, se bat campii in continuare... :wacko:
0

#268 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 18 aprilie 2014 - 05:58

Este de apreciat faptul ca aceste vagoane, ca la onorabila varsta pe care o au(40-50 de ani)inca mai circula si se tin relativ bine.
0

#269 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2373
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 18 aprilie 2014 - 07:24

S-a decis cine reabiliteaza tramvaiele Timisoarei: 500.000 de euro costa bucata. Cand circula primul?
TIMISOARA. E oficial! Tramvaiele din Timisoara vor fi reabilitate cu aproape jumatate de milion de euro bucata. Licitatia a fost castigata de o asociere de firme, una dintre ele apartinand omului de afaceri Gruia Stoica, aflat acum dupa gratii pentru coruptie.
Licitatia pentru reabilitarea tramvaielor din Timisoara s-a incheiat, ofertantul castigator fiind reprezentat de asocierea a doua firme: Electroputere VFU Pascani, fosta Remar, si Astra Vagoane Calatori Arad. Remarul din Pascani ii apartine celebrului Gruia Stoica, omul de afaceri care face bani chiar si din arest, trimis in judecata pentru fapte de coruptie. El a mai incheiat contracte si cu CFR Calatori.

“S-a incheiat cu succes licitatia pentru reabilitarea tramvaielor. Ofertantul castigator este asocierea a doua firme, Electroputere VFU Pascani, in asociere cu Astra Vagoane Calatori Arad. Eu ma bucur ca, iata, sunt doua firme puternice si stim bine ca Astra Vagoane Arad este o firma agreata de concernul Siemens si produce tramvaie dupa proiectele Siemens, le asambleaza la ora actuala si cu cateva repere asimilate la Arad. Deci vom avea tramvaie care vor arata ca cele mai frumoase tramvaie noi. Vor vedea timisorenii ce inseamna reabilitare, pentru ca multa lume si-a inchipuit ca le vopsim, le mai chituim putin pe la geamuri si le reabilitam. Nu! Reabilitarea inseamna cu totul si cu totul altceva, inseamna pastrarea doar a structurii de metal greu si in rest totul este tramvai nou”, a precizat primarul Nicolae Robu.

Edilul sustine ca un tramvai reabilitat va costa 480.000 de euro, pretul scazand in urma licitatiei de la 650.000 de euro. Autoritatile locale vor sa renoveze 30 de mijloace de transport pe sine, insa in prima faza se va face doar unul, care, promite Robu, va circula in Timisoara pana la sfarsitul anului.

“Prin competitie, prin licitatie electronica, pretul a ajuns in final sa fie 480.000 de euro per tramvai. La inceput facem unul si nu suntem obligati sa mergem pana la 30. Contractul este unul cadru, pe 4 ani, si noi putem sa reabilitam de la minim unul pana la maxim 30 de tramvaie in cadrul acestui contract. Daca vom fi multumiti si timisorenii vor fi multumiti de primul tramvai pe care il vom reabilita, atunci vom da comanda pentru mai multe. Dar ne costa 480.000 de euro. Un tramvai cu toate acest functionalitati nu-l poti cumpara fara vreo 2 milioane de euro in orice caz. Deci nu se poate compara pretul. In cateva luni se va reabilita primul, in anul 2014. Nu va pot spune cu precizie cand va circula, pentru ca nu a fost un termen ferm pentru primul tramvai”, a declarat primarul.

Suma pusa la bataie de Primaria Timisoara pentru reabilitarea a 30 de tramvaie a fost de 85 de milioane de lei, adica aproape 19 milioane de euro. Carcotasii spuneau ca cu acesti bani, in loc sa se reabiliteze 30 de tramvaie, mai bine s-ar fi cumparat 30 de vehicule pe sine noi. Tramvaiele care vor suferi modificari sunt aflate in circulatie de aproape jumatate de secol. Au fost aduse in capitala Banatului dupa Revolutie.

In urma reconditionarii, fiecare tramvai va fi dotat cu cate 6 camere video, incalzire in scaune, climatizare, internet WiFi, instalatie de sonorizare, scaune noi. In parcul Regiei Autonome de Transport in Comun se afla 93 de tramvaie, din care doar 60 sunt scoase zilnic pe traseu.


sursa : opiniatimisoarei.ro

FOARTE INTERESANT ESTE UN COMENTARIU LA ACEST ARTICOL DE ZIAR, COMENTARIU PE CARE IMI PERMIT SA IL CITEZ...


Klaus spune:
17 aprilie 2014 la 15:54
Pacat ca altii nu vor sa priceapa aspectele astea, desi eu unul m-am chinuit sa incerc sa le destup mintile ca achizitia de tramvaie noi fara toate, dar absolut toate conditiile (de intretinere si exploatare, materiale si umane) sa-ti functioneze brici, fara interventii majore, perioade lungi de timp, reprezinta o bataie de joc la adresa banului public. Urmeaza Aradul, care tine musai sa-si ia 6 tramvaie noi, pe care zau daca inteleg cum vrea sa le intretina in mizeriile alea de depouri (si sunt convins ca si la capitolul specialisti care sa faca fata unei astfel de provocari sunt varza). Sa fi vazut cum ma spurcau si ma faceau agent Remar Pascani retardatii bine cocolositi de administratori pe forumul RATT pentru ca doar incercam sa le deschid ochii ca in momentul asta si pana cand nu vor fi puse la punct conditiile necesare existentei tramvaielor noi, altceva decat tramvaie modernizate nu merge in Romania (si la Timisoara frematau unii de dorinta sa arunce bani pe tramvaie noi pe care dupa expirarea garantiei sa le tina la gard, dar primarul actual – desigur ca nu din proprie convingere, dar e bine ca macar merge pe directia corecta – e tot mai hotarat sa modernizeze partial parcul actual). De-ar durea prostia…


sunt convins ca stim cu totii cine este frustraciunea de agent de vanzari...fiert pentru ca banii nu merg in buzunarul stapanilor lui....persoana care vesnic jigneste si acuza nedocumentat...si desigur este detinatoarea adevarului suprem in materie de constructie de tramvaie..la care noi muritorii de rand putem doar sa ne inchinam cu smerenie...in fata genialitatii lui.....si vulpea spunea ca strugurii sunt acrii cand nu ajunge la ei, nu? inca o dovada cat de PeNaLi sunt cei care ne conduc.....PNL mandria tarii :censored:
0

#270 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 18 aprilie 2014 - 08:29

Repet, ca sa fie treaba clara (pentru cei care ne citesc): e vorba nu de un tramvai ci de un vagon (motor). E o mica mare diferenta, tinand cont ca un tramvai, cand a sosit de la nemti, era compus din doua vagoane, nu ne-au trimis doar vagoane motor. Cand se compara pretul, se compara cu un tramvai complect, cu podea joasa, care oricum, tot in urma unei licitatii, putea iesi la un pret mult mai mic decat cele doua milioane vehiculate prin presa. (vezi Pesa pentru Cluj, la 6,4 milioane
de lei)
Sigur ca e bine ca se reabiliteaza tramvaiele (vagoanele) vechi, nu spune nimeni ca nu e asa, dar sa spui ca toti care cumpara si utilizeaza tramvaie noi au facut o mare prostie, parca e prea mult.
3

#271 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2373
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 18 aprilie 2014 - 10:19

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 18 aprilie 2014 - 08:29, a spus:


Sigur ca e bine ca se reabiliteaza tramvaiele (vagoanele) vechi, nu spune nimeni ca nu e asa, dar sa spui ca toti care cumpara si utilizeaza tramvaie noi au facut o mare prostie, parca e prea mult.

Din punctul lor de vedere e o maare prostie...si un tupeu maxim...cum de si-au permis sa nu dea banii capuselor politice si sa aiba tupeul sa cumpere tramvaie noi care culmea nesimtirii mai si tin mai mult decat cele "reconditionate"?? Indiferenta fata de buzunarul politic...se considera tupeu pe fata.....din punctul lor de vedere e o dubla greseala sa faci ceva bun pentru oras si sa nici nu dai bani la partid...cat de porci putem fi,..... :uimit2:

Aceasta postare a fost editata de BogdanTm: 18 aprilie 2014 - 10:21

0

#272 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 18 aprilie 2014 - 11:08

In principiu ar fi ok sa dai banii in tara, nu unor firme de afara, dar sa si ai un lucru de calitate pentru banii dati. Asta vom vedea atunci cand primim produsul finit si il exploatam, de asta nici nu vreau sa critic aceasta idee, chiar daca as prefera ceva nou (asta e parerea mea personala). Pe moment nu avem ce critica, doar lipsa din plan a remorcilor... Dar asta (desigur) nu e vina firmelor care au castigat licitatia, ci a nostra ca nu am cerut si asta.
0

#273 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 18 aprilie 2014 - 17:05

Ideea e ca nu se rezolva mare lucru, noi avem nevoie de tramvaie noi nu numai pentru ca aveam nu stiu ce aspiratii, dar dupa cum a spus un coleg mai sus si dupa cum bine stim toti, Timisoara se bazeaza de ani de zile pe trenuri mari la intervale mai mari (acum si din cauza lipsei de personal), un tramvai nou era mai scump evident dar capacitatea era si ea mult mai mare. In conditiile actuale degeaba dam bani pe modernizari, ajungem practic in situatia de acum cativa ani cand aveam tramvaie de sacrificiu, multe dar care daca se stricau puteau fii inlocuite rapid, pentru ca erau exploatate "feroce" si fara prea multe menajamente.

Oricum de ceva timp am vrut sa scriu, si acum vazand comentariul de mai sus am sa o fac. Propun renuntarea la sondajul de la topicul cu "tramvaie modernizate", nu are nici o logica, pe forum se pot inscrie si persoane din Congo si sa voteze. Ce relevanta mai are acel sondaj daca unu de la Iasi vine si voteaza pentru o achizitie la mine in oras, sigur sondajul e doar asa de forma dar totusi ramane irelevant din acest punct de vedere.

Citeaza

pentru ca doar incercam sa le deschid ochii ca in momentul asta si pana cand nu vor fi puse la punct conditiile necesare existentei tramvaielor noi


Nenea (sau doamna chiar nu imi dau seama cine a scris acest comentariu, dar imi suna cunoscut stilul de exprimare) asta probabil uita ca va iesii la pensie. Cum DRACU sa tii oameni in tara cand tu te complaci cu cei care fura. E furt pe fata afacerea asta si deabea astept sa se modernizeze tramvaiele pentru a se dovedii cele spuse de mine si de altii. Cum sa te apropii de vest cand tu faci afaceri ca cei din est, unde statul si-a vandut toate cele necesare functionarii sale unor oameni obscuri care acuma iau ei banii si ii scot din circuitul vechi si ii duc in strainatate. Cei care accepta rahat in continuare... a pai Dumnezeu cu mila, nu vad de ce s-ar mai plange ca nu le comvine ceva. Daca vrem sa fie bine trebe sa cerem si sa muncim pentru ce cerem, momentan e un dezechilibru, dezechilibru vazut numai de aia care nu muncesc la stat.

Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 18 aprilie 2014 - 19:41

3

#274 Useril este offline   AMD 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 303
  • Inregistrat: 14 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:TM
  • Interese:fan AMD,PC-uri, masini...

Postat 18 aprilie 2014 - 18:29

intreb si eu pentru ca am observat o bresa in logica celor care sustin ca nu avem conditii sa intretinem tramvaie noi, dar tot ei sustin ca astea refacute sunt la nivelul tehnologic al celor noi sau chiar peste, :rad_masa: deci pe astea cum le intretinem? sunt astea reabilitate maintenance-free?
2

#275 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 18 aprilie 2014 - 19:53

Gasesti raspunsul pe pagina 12...
0

#276 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 18 aprilie 2014 - 19:56

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 18 aprilie 2014 - 11:08, a spus:

In principiu ar fi ok sa dai banii in tara, nu unor firme de afara,


Numai de ar fi asa. Uitativa pe siteurile tutoror firmelor detinute de Stoica Gruia, in special cele care au legatura cu reparatia, productia de material rulant, firme foste de stat cu traditie. Uitativa la furnizorii acestor firme si la parteneri, veti vedea ca marea majoritate a furnizorilor sunt firme straine, doar cateva (1-2) sunt romanesti dar furnizeaza componente mici. Uitativa si la parteneri, in mare parte firmele feroviare ale statului roman si foste sau actuale firme de stat falimentare. Asta e industria grea romaneasca, ce a mai ramas din ea, o gaura neagra care acuma aduce banii unor anumite persoane, care evident o parte ii cheltuie pe componente produse in strainatate iar restul ii duc in conturi personale in strainatate. Unde mai raman banii in tara in felul asta? Noi nu suntem in stare sa mai producem chestii simple aici, dar ne visam mari constructori de tramvaie sau sa modernizam ceva de acum 50 de ani care si azi e net superior la ce avem in doatare.

Habar nu avem ce inseamna economie de piata si cum functioneaza ea intradevar dar ne dam cu presupusul despre opinile oamenilor din alte orase...
2

#277 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 18 aprilie 2014 - 20:14

BogdanTM, decat sa citezi comentarii cu texte furate de prin alte parti si postate dupa articole de "ziar", dupa care sa te chinui sa iti dai cu parerea cine se ascunde in spatele comentariului, mai bine citesti tu din start forumul Tramclub, vezi de unde e furat acel text si poate inveti ceva din ce citesti acolo unde a fost postat. Deci, nu, stai calm, la ziar n-am comentat eu. Textul postat pe Tramclub, da, imi apartine si nu gresesc cu absolut nimic in ce spun acolo. Puteti voi sa sariti in sus pana nu mai puteti, tot jos veti ajunge, iar realitatile sunt realitati si nu se schimba pocnind din degete.

Hai, sa pasteti fericiti, mai mintosi si cu mai putin venin!

PS: Iaca si link-ul (l-am mai dat o data in urma cu vreo 2 pagini, dar cum cititul paginilor anterioare inainte de a posta e doar pentru oameni inteligenti, ti-l mai dau o data, draga BogdanTm): http://tramclub.org/...=11685&start=10
-2

#278 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 18 aprilie 2014 - 20:19

:up_arow: E clar ca majoritatea componentelor sunt straine, totusi mana de lucru e de la noi, chiar daca spre aceasta ajunge doar o mica parte din bani, salariile fiind (sunt sigur de asta) ca la noi la romani, nu ca la Siemens. -_- Despre calitatea lucrarilor nu avem cum sa spunem nimic deocamdata.
0

#279 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 18 aprilie 2014 - 20:35

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 18 aprilie 2014 - 20:19, a spus:

Despre calitatea lucrarilor nu avem cum sa spunem nimic deocamdata.


Sa zicem, dar nu cred ca cei din Republica Moldova au decolorat trenurile modernizate.

LE:

Romania e pe la sfarsitul anilor 60 in momentul de fata, dar culmea nu se prea aseamana asa de mult cu statele din vest de la acea vreme, ci mai degraba cu cele de peste ocean. Crestera numarului de automobile, politicieni corupti, perspectivele unei recesiune, criminalitate in crestere.
Evident merge spre viitor, dar din pacate unii cred ca cineva ne va astepta daca noi "o luam incetisor". Pe parcursul istoriei s-a vazut ca cei care nu tin pasul sunt asimilati, asta e soarta noastra, ma rog a celor care au de gand sa ramana in tara vesnicilor carp... modernizari. Si da spre dezamagirea unora vom avea tramvaie noi... odata, dar atunci cand le vom avea nu va fii un roman cel care a facut posibil lucrul asta si nu cred ca romanii se vor mai bucura asa de mult de ele.

Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 18 aprilie 2014 - 20:44

0

#280 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 18 aprilie 2014 - 20:43

Vezi postareaAMD, la 18 aprilie 2014 - 18:29, a spus:

intreb si eu pentru ca am observat o bresa in logica celor care sustin ca nu avem conditii sa intretinem tramvaie noi, dar tot ei sustin ca astea refacute sunt la nivelul tehnologic al celor noi sau chiar peste, :rad_masa: deci pe astea cum le intretinem? sunt astea reabilitate maintenance-free?



Domnul meu, meriti o bere! :beer2: Ma bucur ca nu sunt singurul care a observat ca aceste persoane incearca sa acopere bresa din logica lor, cu mult rahat scos pe partea frontala... (scuzati expresia).
2

Arata acest topic


  • (113 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi