Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar
#1201
Postat 31 martie 2014 - 21:13
#1203
Postat 03 aprilie 2014 - 11:37
#1204
Postat 11 aprilie 2014 - 23:05
#1205
Postat 12 aprilie 2014 - 16:45
zofei.2006, la 11 aprilie 2014 - 23:05, a spus:
Pentru cei care nu vom avea drum in Bucuresti in aceasta perioada ar fi grozav o filmare macar cu acea macheta feroviara..sa ne mai incantam putin ochii...

#1207
Postat 14 aprilie 2014 - 21:57
Aceasta postare a fost editata de zofei.2006: 14 aprilie 2014 - 22:35
#1208
Postat 16 aprilie 2014 - 17:33
In data de 28.03.2014 gasim locomotiva 230.516 intr-o stare jalnica care a necisitat multa ambitie si multa munca pentru o aduce la frumusetea ei de odinioara .

Dupa care in data de 02.04.2014 ne insotesc la Remiza Speciala Mogosoaia doua echipe ale ProTV-ului care doreau sa faca reportaje despre Trenul Regal, cu aceasta ocazie a fost scos din hala.

Pana pe data de 06.04.2014 sa tot muncit la 230.516 de dimineata pana la ora 17-18 .
http://forum.constru...ead.php?tid=409
http://forum.constru...id=3260#pid3260
Ziua Zero sau montat placutele, pe care le-am curatat si vopsit. Dupa care le-am curatam din nou si bineinteles, instalam cele doua drapele.



230.516 gata de drum in Remiza Speciala Mogosoaia, 06.04.2014

Stationam 50 de minute in Statia CF Kitila la linia 5 abatuta pentru a face loc trenurile de calatori sa treaca in directia Bucuresti Nord Gr. A deoarece avand aburoasa inactiva am circulat cu 30 de km/h cu bielele demontate.

Intram in Bucresti Nord Gr. A la linia 14 unde de 8 ani nu mai intrase o locomotiva cu aburi .

Desigur nu puteam lipsi eu si de la actiunea de voluntariat din Gara de Nord.

230.516 & Trenul Regal remizate la linia 14 in perioada 6-13.04.2014 pentru evenimentul Saptamana Altfel .


Iar in data de 13.04.2014 am fost pe fuga si nu am putut face o inchidere adecvata pentru anvergorarea evenimentului, la ora 19:00 aveam plecarea din Bucuresti Nord Gr. A pentru Mogosoaia altfel dupa ora 02:00 mai puteam pleca .
Ultimile poze cu 230.516 & Trenul Regal remizate in Statia CF Mogosoaia in drum spre Remiza Speciala Mogosoaia dupa evenimentul Scoala Altfel.



In jurul orelor 20 ajungem in Remiza Speciala Mogosoaia unde ne apucam sa demontam placutele de pe 230.516 ca sa nu faca picioare ca si asa iau fost furate din ele cat timp a stat in Depoul BCT .

Pe aceasta cale tin sa le multumesc celor de la AFER (pentru avizele de circulatie la vagoane si la locomotiva cu aburi); CN CFR SA (pentru mijlocul de remorcare); SFT (pentru eveniment) si lui Andrei Irimescu, Andrei H. Pintea pentru anumite cadre cu trenul .
Aceasta postare a fost editata de zofei.2006: 16 aprilie 2014 - 22:02
#1209
Postat 16 aprilie 2014 - 18:43
#1210
Postat 16 aprilie 2014 - 19:25
Chagall, la 16 aprilie 2014 - 18:43, a spus:
din cate am inteles eu, din ceea ce am citit despre ea, NU este functionala, are verificarea tehnica ISCIR la cazanul de abur exprirata (si probabil si alte probleme tehnice ce trebuie remediate). Din toate informatiile citite despre ea este exemplarul cel mai "posibil" ca sa zic asa sa fie repus in functiune (adica cel care totusi necesita cele mai putine reparatii si revizii)...dar oricum suma necesara s-ar ridica la cateva zeci de mii de euro...pe care nu avem noi (ca si pasionati) cum sa ii strangem ...



#1211
Postat 16 aprilie 2014 - 20:36
La noi in tara doar Remarul Cluj Napoca mai facea revizii pentru cazanele locomotivelor cu abur insa de cativa ani nu mai face...
Aceasta postare a fost editata de Bobby: 16 aprilie 2014 - 20:37
#1212
Postat 16 aprilie 2014 - 21:57
Sa zicem ca intri in remiza dar pot sa iti iei gandul de a fotografia si asa sa facut o exceptie datorita unor relatii puse unde trebuie .
Aceasta postare a fost editata de zofei.2006: 16 aprilie 2014 - 21:59
#1213
Postat 16 aprilie 2014 - 22:07

BogdanTm, la 12 aprilie 2014 - 16:45, a spus:

Nu stiu cit de scump ar fi sa fie facuta functionala dar sigur ar fi o problema majora sa mai fie gasite persoane care sa stie sa repare o locomotiva cu abur. In anii '70 chiar daca eram copil, tin minte ca la manevre in gara se foloseau locomotive cu abur.
#1214
Postat 16 aprilie 2014 - 22:48
Doppler, la 16 aprilie 2014 - 22:07, a spus:

Nu stiu cit de scump ar fi sa fie facuta functionala dar sigur ar fi o problema majora sa mai fie gasite persoane care sa stie sa repare o locomotiva cu abur. In anii '70 chiar daca eram copil, tin minte ca la manevre in gara se foloseau locomotive cu abur.
Cine a zis idotenia ca : "Pentru ca nu e functionala i se spune macheta...

#1215
Postat 16 aprilie 2014 - 22:57
Chagall, la 16 aprilie 2014 - 18:43, a spus:
Daca era funtionala nu mai avea nevoie de DHC-ul 064 pot circula si singure au INDUSI, Vitezometru dotat cu banda . In filmarile in care apare cu cate un DHC sau DHE erau anumite zone unde nu putea urca singura si din cauza vegetatiei pe linie patineaza .
#1216
Postat 16 aprilie 2014 - 23:06
Doppler, la 16 aprilie 2014 - 22:07, a spus:

Nu stiu cit de scump ar fi sa fie facuta functionala dar sigur ar fi o problema majora sa mai fie gasite persoane care sa stie sa repare o locomotiva cu abur. In anii '70 chiar daca eram copil, tin minte ca la manevre in gara se foloseau locomotive cu abur.
Daca se vrea se poate repara (mai sunt firme in afara in Europa ce repara), problema e ca nu mai sunt mecanici autorizati pentru ele, mare majoritate sunt pensionari, iar din moment ce nu mai ai masini active nu ai cum sa pregatesti alti mecanici, iar la un moment dat chiar daca le reparam tot exponate raman ca nu o sa mai fie cine sa le conduca...
#1218
Postat 22 aprilie 2014 - 13:35
Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 22 aprilie 2014 - 13:36
#1219
Postat 22 aprilie 2014 - 22:15
Citeaza
Toate cele trei sindicate, de la CFR – Infrastructura, Calatori si Marfa – vor participa la aceasta greva.
Ceferistii spun totusi ca trenurile vor fi duse pana in cea mai apropiata gara, in momentrul declansarii grevei – si exclud posibilitatea ca cei aflati in vagoane sa ramana blocati in locuri izolate.
....
opinia timisoarei
#1220
Postat 23 aprilie 2014 - 09:14
