STP Timișoara Forum: Soferi autobuz - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (30 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Soferi autobuz Evaluare topic: -----

#241 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10593
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 09 martie 2014 - 13:47

Vezi postareaemilut, la 09 martie 2014 - 11:16, a spus:

...
Din pricina salariilor extrem de mici, noii angajaţi părăsesc corabia la foarte puţin timp de la încadrare. Mulţi dintre ei sunt atraşi iniţial de perspectiva de a conduce un autobuz performant. Însă, după încasarea primelor două salarii, ei decid să plece spre zări mai luminoase. Personal, îi înţeleg perfect. După ce că sunt încadraţi cu 1.100 de lei (impozabil), li se mai reţine şi aşa numita garanţie pt gestiune. Astfel încât la finalul lunii se trezesc cu cca 800 de lei în mână. Puţini mai suntem cei care beneficiem de sporul de vechime + cel de fidelitate, sporuri care ne ridică leafa cu aproximativ 400-450 de lei.
...


Citeaza

Sorin Oprescu atacă din nou Regia Autonomă de Transport București. Primarul general susține că salariul mediu din Regie este de 4.100 de lei, în condițiile în care angajații RATB se plâng de condițiile grele de muncă, de vehiculele vechi și nesigure.
...
Totuși, conform ultimelor date publicate, cel mai bine plătit şofer al RATB primeşte lunar un salariu net de 3.507 lei şi bonuri de masă în valoare de 93 de lei. Cele mai multe salarii au valori cuprinse între 2.200 şi 2.800 de lei, la care se adaugă tichete de masă de 200 de lei, conform celor mai recente date disponibile.
...


See more at: http://www.b365.ro/o...KBW5S.dpufSorin
0

#242 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 29 martie 2014 - 15:49

De ce regia nu poate sa mai faca scoala apoi cu aspirant ca inainte si cu semnarea contractului pe cativa ani? Sincer nu-mi permit sa fac scoala cat. D cu plata dintr-o data cuprinsa intre 3000-4000 lei la o firma de scolarizare, neavand dupa aceea siguranta gasirii unui loc de munca ca sofer.
0

#243 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 29 martie 2014 - 16:08

La salariile noastre, nu s-ar înscrie nimeni. Chiar azi am aflat că alţi doi colegi au depus preavizul.

Aceasta postare a fost editata de emilut: 29 martie 2014 - 16:11

0

#244 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 29 martie 2014 - 16:21

Sincer mi-ar conveni un loc de munca ce implica in primul rand atentia sporita (mai ales in cazul personalitatii calme), ba sa si imi placa ceea ce fac, decat pe acelasi salar munca de fabrica cu program de 3 schimburi, lucrul fizic incontinuu 8 ore ce-ti mananca sanatatea in timp. Somnul de noapte este cel mai odihnitor, fie si cateva ore, decat somnul de zi dupa o noapte de lucru. :censored:
0

#245 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 29 martie 2014 - 18:48

Nu stiu emilut daca numele Radu iti spune ceva. Este vorba de un sofer cam de varsta noastra care in urma cu 2-3 ani a plecat de la RATT. Eu l-am cunoscut la MIAM Trans ca cel mai punctual sofer dintre toti cei cu care am mers cu conventie de-a lungul ultimilor 5 ani. In ultimul timp tot zicea ca va pleca de la MIAM Trans din diferite motive iar una dintre optiuni exprimate de el era chiar intoarcerea la RATT. Cred ca pana la urma a ales un alt drum dar nici acela nu prea grozav...Programul lui la Miam trans era ceva de genul...Prima cursa de la 5:20 - 5:30 pana la 8:30, uneori pana la 9 - 9:15, a doua de la 13:20 pana la 16:20 iar a treia de la 21:20 pana la 24:15. Deci toata ziua ocupata. Si tot asa, uneori si sambata. Astea erau cursele de care stiu eu. Intre ele mai facea si altele lipsind de la cele locale....si toate astea pe vreo 1000 lei net (in mana)....


Pe de alta parte multi colegi de-ai mei au plecat de rau de la multinationala unde-mi desfasor activitatea iar dupa cateva luni sau un an, doi s-au intors inapoi de bine...

Deci lucrurile sunt extrem de relative...
0

#246 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 29 martie 2014 - 19:18

Am mutat aici postarile.

La fel se intampla si la firma de transport Ravitex, la cursele conventie, cu salariul asemanator - 900 lei fara sambete. Doar cateva curse rasfirate de-a lungul zilei iti fac ziua pierduta. Un alt caz concret zilnic din prezent > Curse dimineata: 06:00 - 09:00, curse dupa-masa: 13:50 - 17:00, curse seara: 22:00 - 00:00. Bineinteles, intre aceste intervale orare este pauza de cel putin 30 min, in care autobuzul se afla la fabrica in timpul schimburilor muncitorilor. La aceste intervale orare insa, se adauga drumul de acasa pana la statia de plecare si inapoi. Autobuzele Ravitex de obicei sunt parcate langa locuintele soferilor, fiecare avand masina lui. De aceea si eu consider o situatie mai buna la RATT al programului si remuneratiei.
1

#247 Useril este offline   Rico D. 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 238
  • Inregistrat: 17 octombrie 12
  • Sexul:masculin

Postat 30 martie 2014 - 14:33

Voi chiar credeti ca la RATT umbla cainii cu covrigi in coada ? Stresul care e la RATT nu este la nici un alt loc de munca si am avut si alte locuri de munca la patroni.
Daca soferii batrani pleaca, care au vechime si ajuta un pic la salar, inseamna ca e foarte grav.
Dupa cum zicea si emilut soferii noi nu sunt motivati financiar sa ramana. Eu cred ca incepe sa se aplice tactica gen Autotim, soferi pe banda rulanta, multi si prosti.
Pacat de autobuzele RATT care vor ajunge din pct de vedere tehnic mai rau ca cele de la Autotim.
Pt Visor doresc sa descriu un pic o zi de lucru la RATT ca sofer schimbul 1 pe scurt:
- intre ora 2:30 si 3:30 trezirea sa mergi cu autobuzul pentru personal depinde de zona unde stai.
- 4:15 ajungi in garaj, depinde de iesirea in traseu mai poti sta in garaj inca vreo ora sau 2, depinde de planificarea zilnica.
- de la ora de intrare in traseu pana la ora de schimb gandeste-te ca lucrezi 9-10 ore, la schimbul 2 se lucreaza si 11 ore.
- pe traseu atentia este triplu sporita din cauza prostilor pe 4 roti din fata , stanga, spatele si dreapta.
- In loc de cafea la prima ora, din cauza insomniilor calatorilor, primesti "urari de bine" ca sa te trezesti in caz ca poate mai dormi la volan.
- de graficele de circulatie numai are rost sa zic, esti obligat sa mergi si cu 70 de km/h ca sa il tii (autobuzele sunt limitate la 75 maxim, mare pacat)
- de la ora de schimb pana acasa mai faci o ora si daca stai sa calculezi bine esti treaz de 13 sau 14 ore.
Am sa scriu programul la schimbul 2 altadata.

Aceasta postare a fost editata de Rico D.: 30 martie 2014 - 14:36

2

#248 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 30 martie 2014 - 15:58

De acord, dar stiu ca se intampla sa mai ai zile libere si in timpul saptamanii. Programul descris de tine nu e tocmai pentru fiecare zi de lucru. E adevarat, pentru trenurile care ies primele in traseu. dar in cazul in care esti varf lucrezi pana in jurul orei 9. Daca ai iesire in traseu dupa ora 6 banuiesc ca nu e obligatoriu sa folosesti autobuzele personal si sa poti folosi mtc-urile de pe trasee pana la garaj, in functie si de zona in care stai.

Stiu ca programele s-au fixat in urmatorul fel:
- pe cat posibil varfurile iasa primele in trasee (acolo unde sunt) pana in jurul orei 9;
- primele trenuri au cursele dupa varfuri, in jurul orei 6, pana la 14-15, iar acolo unde nu sunt varfuri primele curse au trenurile, dar care vor avea orele de schimb cel mai repede, asa ar fi normal, la orele 12-13-14.

Seara retragerea trenurilor scurte, care au avut orele de schimb la 12-13-14, ies la 19-20, iar trenurile lungi, care au avut orele de schimb la 14-15, ies ultimele la 23-24.

Nu mai sunt gandite astfel programele?

Dar totusi, fata de firmele private macar ai jumatate de zi libera, iar cand esti varf mai mult, plus daca prinzi zile libere in timpul saptamanii e mai ok si odihnitor, pe cand la firmele private te duci acasa, revenind la servici dupa 4 ore, dupa care iar te duci acasa si iar revii dupa 4 ore... Seara ajungi acasa la 00:30, iar a doua zi dimineata la 05:30 pleci de acasa (deci un somn de maxim 4 ore), asa program zilnic, de multe ori si sambata, iar uneori si duminica cand la fabrica se lucra. Programul acesta pus in balanta cu cel al RATT, mai degraba mi-ar conveni regia...

Rico, nu a zis nimeni si nu are nimeni impresia ca la RATT sunt caini cu covrigi, eu si dl. mile faceam o comparatie, din punctul nostru de vedere, ne-soferi de autobuze. :)
1

#249 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 30 martie 2014 - 23:26

Nu cred că lucrurile se prezintă chiar aşa cum spuneţi. Am vorbit personal cu Radu Fara (cel de care spunea mile). Cei de la Ravitex primesc 1.400 de lei plus bonuri de masă. Radu merge la nu ştiu ce firmă, unde va primi 1.600 de lei plus bonuri.
Eu nu mă plâng. În schimb îi înţeleg pe cei tineri proaspăt angajaţi. Ei primesc în mână câte maxim 800 de lei. Am un coleg mai în vârstă, angajat de doi ani la RATT, şi tot în perioadă de probă este. ?????? Evident, doar ca să nu-i aducă salariul la nivelul celorlalţi.
Vă întreb: - Cum poţi ţine o casă, o familie, cu 800 de lei pe lună? Doar întreţinerea costă 4-500. Dacă mai ai şi o rată la bancă, ăla eşti. Ce să mai vorbim de mâncare, haine sau încălţăminte? Sau de abonamente la telefon, tv şi internet. Plus întreţinerea unui eventual copil la şcoală.
Just think about it.
5

#250 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10593
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 30 martie 2014 - 23:58

Eu nu pot sa inteleg un lucru: de ce in Bucuresti pentru acelasi post se primeste un salariu muuuuuult mai mare decit in Timisoara?

Cit este oare salariul la Arad? Sau la Cluj?
0

#251 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 01 aprilie 2014 - 07:59

:up_arow: :up_arow: Nu sustin ca la RATT este foarte bine (pentru soferi) ci doar ca nici in alta parte nu este raiul de pe pamant...precum s-ar crede...

Varianta in care soferii sunt relativ bine platiti este sofer de tir pe curse externe. Dezavantajul este ca treci pe acasa doar sa-ti schimb hainele si sa faci un dus din cand in cand...In aceasta situatie o buna parte dintre acesti soferi sunt divortati...adica s-au saturat nevestele sa-i tot astepte...



:up_arow: In conditiile in care in Timisoara transportul in comun este subventionat intr-o masura atat de exagerata, unde numarul blatistilor este atat de mare, unde seful mare de la ratt se pare ca sta cu gandul in alta parte decat la problemele ratt-ului si este un yes-man in fata "superiorului" pentru a-si mentine scaunul, nu te poti astepta la mai mult decat atat...
1

#252 Useril este offline   iulius 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 86
  • Inregistrat: 12 decembrie 10

Postat 01 aprilie 2014 - 13:12

eu cred ca problema se pune altfel, aici nu e vorba de program ci si de munca pe care o depui. cei de la ravitex au 1400 lei ptr 4 -6 curse pe zi, fara grafic ,fara stres ca trebuie sa ajungi intr-un anumit timp la capat de linie , dar frecata toata ziua ; cei de la ratt au program de 8-11 ore de circulat la grafic (cat se poate), intr-un trafic nu foarte civilizat, cu multi participanti in trafic care au luat permisul la PITESTI,cu calatori nemultumiti care stiu sa-si descarce fustrarile in capul soferului de parca el face graficul si programele de circulatie, are benzi de circulatie speciale ptr mtc-uri dar nu vrea el sa circule pe ele , cu libere care sunt doar pe hartie nu si in realitate (fiindca sunt chemati din libere la lucru ca sa nu ramana traseul descoperit), cu sutele de ore suplimentare neplatite.
1

#253 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10593
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 01 aprilie 2014 - 14:14

In Galati a avut loc ieri o greva spontana. Astazi cred ca inca sint in greva.



Citeaza

Șoferii de pe mijloacele de transport în comun din Galați au intrat, luni dimineața, în grevă și au refuzat să mai plece cu mașinile din depou. Greva spontană a dus la blocarea efectivă a orașului, mii de persoane care trebuiau să ajungă la serviciu au rămas și au așteptat minute în șir în stații după care au căutat alte mijloace de a ajunge la muncă.

Cei peste 100 de șoferi au TransUrb Galați, care ar fi trebuit să intre la muncă, luni dimineața, s-au adunat în depoul din oraș și au refuzat să plece cu mașinile pe străzi. Angajații regiei de Transport în Comun din galați cer demisia conducerii și renegocierea salariilor. De asemenea, șoferii sunt nemulțumiți de numărul prea mic de autobuze și troleibuze aflate pe traseu și de cantitatea prea mică de combustibil pe care o au la dispoziție.


ziua news
1

#254 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 02 aprilie 2014 - 08:12

@iulius Iata una dintre solutii de schimbare a situatiei existente mentionata deasupra: greva. Adeseori am pomenit de aceasta forma de lupta pentru drepturile salariatilor. Decat sa plece soferii unul dupa altul, mai bine ar organiza o greva si daca nu se rezolva nimic sau mai nimic, pleaca dupa...
0

#255 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 03 aprilie 2014 - 14:13

Vezi postareaiulius, la 01 aprilie 2014 - 13:12, a spus:

eu cred ca problema se pune altfel, aici nu e vorba de program ci si de munca pe care o depui. cei de la ravitex au 1400 lei ptr 4 -6 curse pe zi, fara grafic ,fara stres ca trebuie sa ajungi intr-un anumit timp la capat de linie , dar frecata toata ziua ; cei de la ratt au program de 8-11 ore de circulat la grafic (cat se poate), intr-un trafic nu foarte civilizat, cu multi participanti in trafic care au luat permisul la PITESTI,cu calatori nemultumiti care stiu sa-si descarce fustrarile in capul soferului de parca el face graficul si programele de circulatie, are benzi de circulatie speciale ptr mtc-uri dar nu vrea el sa circule pe ele , cu libere care sunt doar pe hartie nu si in realitate (fiindca sunt chemati din libere la lucru ca sa nu ramana traseul descoperit), cu sutele de ore suplimentare neplatite.



Cred ca bati putin campii...

Autobuzele de la RATT si Ravitex, sau orice alta firma, circula pe aceleasi drumuri si sosele in acelasi oras... Aceiasi soferi cu permis de la Pitesti, si aceeasi dobitoci...

Cei de la RATT au un grafic de respectat, insa fara urmari directe... Daca eu intarzii la faculta, sau tu de la lucru, nu este pe raspunderea soferului, pana cand cel de la RAVITEX, daca intarzie cu 30 min sa zicem, intarzie o tura intreaga, o linie de productie, altfel apar devieri de la graficul de productie, costuri in plus, etc. etc., pe care cineva va trebui sa le suporte. Ai 2 incercari sa ghicesti cine va fi raspunzator....

Deci hai sa numai comparam marea si oceanul de parca nu ar fi ambele din apa...
3

#256 Useril este offline   Rico D. 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 238
  • Inregistrat: 17 octombrie 12
  • Sexul:masculin

Postat 03 aprilie 2014 - 19:48

Vezi postareaemilut, la 30 martie 2014 - 23:26, a spus:

Nu cred că lucrurile se prezintă chiar aşa cum spuneţi. Am vorbit personal cu Radu Fara (cel de care spunea mile). Cei de la Ravitex primesc 1.400 de lei plus bonuri de masă. Radu merge la nu ştiu ce firmă, unde va primi 1.600 de lei plus bonuri.



Cum numai atat are salar D-nu radu fara ??? Mie mia zis ca are 22 de mil, pe sambata duminica daca lucreaza primeste 2 mil.............Haideti sa fim seriosi, am lucrat cu D-nu Radu la troleibuze cativa ani, a plecat de la RATT cand au sosit troleibuzele skoda, ca sofer a fost bun dar daca vreti totusi sa aflati cum este la alte firme numai intrebati fosti angajati RATT care sunt cum sunt !!!

Vezi postareaDoppler, la 30 martie 2014 - 23:58, a spus:

Eu nu pot sa inteleg un lucru: de ce in Bucuresti pentru acelasi post se primeste un salariu muuuuuult mai mare decit in Timisoara?

Cit este oare salariul la Arad? Sau la Cluj?


Daca capitala era la Timisoara atunci stai linistit ca aveam toti salarii mari si in plus de asta d-nul primar si d-nul director cred ca banii sunt suficienti cat sa traiesti "decent" si in plus de asta regia sigur iara e pe minus, nu are profit, primaria nu are bani si alte chitibusuri din astea vesnice.

Vezi postareamile, la 02 aprilie 2014 - 08:12, a spus:

@iulius Iata una dintre solutii de schimbare a situatiei existente mentionata deasupra: greva. Adeseori am pomenit de aceasta forma de lupta pentru drepturile salariatilor. Decat sa plece soferii unul dupa altul, mai bine ar organiza o greva si daca nu se rezolva nimic sau mai nimic, pleaca dupa...


Dupa greva oricum pleaca ca vor fi dati afara, motive se gasesc destule, codul muncii e facut degeaba, este favorizat patronul. Nu poti face greva ca nu ai cu cine, soferii batrani asteapta si inghit ca mai au cativa ani pana la pensie si cei tineri vin conduc 2-3 luni se urca peste masini , incurca traseele, graficele de circulatie, din lipsa de experienta si uite asa a facut un pic de experienta pe autobuzul articulat de 19 metri care ramane in curte fiind avariat iar apoi microbuzele de la ravitex sau autocarele de la alta firma brusc devin floare la ureche la condus.

Aceasta postare a fost editata de Florin.B RATT: 03 aprilie 2014 - 21:26

0

#257 Useril este offline   iulius 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 86
  • Inregistrat: 12 decembrie 10

Postat 06 aprilie 2014 - 19:29

cseh, nu stiu de ce ar intarzia cei de la ravitex 30 de minute, doar au 7-8 ore intre curse, nu intorc la capat de linie si pleaca din nou in cursa Daca o cursa de convetie intarzie atunci e vina soferului , nu a traficului.Marea si oceanul le compari dupa ce-ai trecut cateva ape in viata ta si nu cred ca e cazul tau...la 20 si ceva de ani pot sa zic ca-ai vazut doar balti
1

#258 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 07 mai 2014 - 15:09

Poate cineva să facă o hartă completă a tuturor şantierelor care au tâmpit traficul în Timişoara? Aşa ceva nu s-a mai întâmplat niciodată. :plang: Ce pălăria mea face primăria? îşi bate joc de noi?
2

#259 Useril este offline   weg_mann4ratt 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 850
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 07 mai 2014 - 22:00

Vezi postareaemilut, la 07 mai 2014 - 15:09, a spus:

Poate cineva să facă o hartă completă a tuturor şantierelor care au tâmpit traficul în Timişoara? Aşa ceva nu s-a mai întâmplat niciodată. :plang: Ce pălăria mea face primăria? îşi bate joc de noi?

nu, doar ne cere sa avem putintica rabdare :Facepalm_emote_gif:
0

#260 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 07 mai 2014 - 22:15

Asa vreo juma' de secol de rabdare cred ca le-ar fi deajuns...speram
0

Arata acest topic


  • (30 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi