STP Timișoara Forum: Proiecte diverse de infrastructura - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (69 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Proiecte diverse de infrastructura lucrari de mica anvergura

#381 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10593
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 06 martie 2014 - 23:32

Ok. Ma intreb ce solutii sint adoptate in vest?
0

#382 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 07 martie 2014 - 10:09

Vezi postareanad, la 06 martie 2014 - 17:15, a spus:

O fi acest procedeu raspandit ,dar eu cred ca e gresit deorece se poate pune la "poloboc" si la cota un reper.Sapand dupa asfaltare pentru ridicarea capacelor se face o treaba de mantuiala pentru ca acel capac nu va avea o baza proprie ca sa zic asa si intr-un interval de timp scurt vor aparea fisuri si chiar deplasari ale capacului



Tocmai asta am spus si eu in postarea mea de mai sus, ca conditia este ca lucrarea de ridicare a capacului trebuie facuta cu responsabilitate si nu de mantuiala.
0

#383 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 07 martie 2014 - 23:25

Deobicei lucratul noaptea, deci prea mult nu vedem din ce fac.

Ultima oara a fost un drum de 1 km fix care trece printr-o padure prin zona. Este un drum principal, cicrulat des, care a fost inchis la ora 22:00 fix, ras, sapat, inlocuit baza cu pietre, si asfaltat. La ora 06:30 dimineata, dungile erau trase, capacele de canal la nivel, iar toata semnalizarea din zona schimbata cu semne noi.
1

#384 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10593
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 25 martie 2014 - 13:05

Citeaza

Conducerea Primariei Timisoara se pregateste sa extinda Calea Sever Bocu la 4 benzi, pana la Dumbravita. Lucrarile vor incepe odata cu extinderea liniei de troleibuz a RATT pana in localitatea de langa Timisoara. Se pregateste asadar un nou santier, la iesire din oras. Conform calculelor, incepand din luna septembrie, troleibuzele de pe linia 14 vor circula pana la Dumbravita. Pentru asta trebuie amenajate 12 statii RATT, dus-intors. A fost finalizata deja licitatia pentru desemnarea firmei care sa execute lucrarile, anunta primarul Nicolae Robu.

“Am reusit sa finalizam licitatia pentru un nou proiect cu finantare europeana: executia extinderii retelei de troleibuz pana la Dumbravita, proiect care va fi implementat de catre firma SC Martin Rose. Valoare contractului este de 13,5 milioane lei fara TVA si termenul de executie este de 6 luni. Multa lume asteapta acest proiect, iata ca avem contractul semnat si incepand de astazi, 6 luni dureaza executia”, a declarat primarul Nicolae Robu. Majoritatea banilor vin de la UE.

Asadar, din Timisoara, troleibuzele vor avea urmatoarea oprire la Kaufland si alte statii la intersectia strazilor Petőfi Sandor cu Ferventia din Dumbravita, Petőfi cu Nicolae Balcescu, Petőfi cu Franyo Zoltan, unde este scoala, si Petőfi cu Jozsef Attila, urmand sa intoarca in sensul giratoriu de la intersectia cu bulevardul Ghioceilor. Va mai opri apoi tot pe Petőfi Sandor, langa cimitirul din localitate, iar apoi, pe rand, la intersectia cu Jozsef Attila, la primarie, la intersectia cu Eftimie Murgu, la cea cu Ferventia, la Kaufland si inapoi in oras.

Totodata, va fi extinsa si Calea Sever Bocu, cunoscuta ca si Calea Lipovei, pana la intersectia cu strada Constructorilor, ne-au spus specialistii din Primaria Timisoara.

“Zona care este pe teritoriul Timisoarei va fi amenajata. Vom muta stalpii de inalta tensiune si vom face o largire”, a mai spus Robu.

Potrivit sefului Directiei Tehnice din cadrul Primariei Timisoara, exista deja un proiect pentru extinderea strazii la 4 benzi. Culita Chis spune ca va fi largita Calea Sever Bocu pana la intersectia cu Constructorilor. Vor fi introduse cablurile in subteran, iar abia apoi se va trece la extinderea propriu-zisa a strazii. Vor fi amenajate trotuare si piste de biciclete. Primarul din Dumbravita spune ca si pe teritoriul localitatii va fi extins drumul.

“Timisoarei ii revine extinderea Caii Sever Bocu pana la strada Constructorilor. Noi avem de facut 4 benzi pana la sensul giratoriu de la Kaufland. Dar nu mai departe”, ne-a declarat Victor Malac, primarul din Dumbravita.

Ramane de vazut in cat timp va fi inchis santierul si cand se vor putea bucura de rezultate cei care locuiesc in Dumbravita.


opinia timisoarei
2

#385 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2281
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 25 martie 2014 - 16:08

Felicitari! Dar linia 13 pana azi n-au reusit s-o refaca.
1

#386 Useril este offline   Shhhh 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1022
  • Inregistrat: 10 mai 12
  • Sexul:masculin

Postat 18 aprilie 2014 - 22:20

Am observat o reasfaltare a Circumvalatiunii intre Bogdanesti si Gh Lazar. E ceva proiect mai mare de refacere carosabil in zona? Cel putin pe partea proaspat asflatata personal nu tin minte sa fi fost probleme in trecut...
0

#387 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10593
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 18 aprilie 2014 - 22:42

Intre Bogdanestilor si Nera au reparat tot asa (frezat toata latimea strazii si reasfaltat stratul de uzura) acum 1-2 ani.

Lucrarea a fost executata de Superconstruct. Mi-a placut, probabil a fost stabilit prin contract, au lucrat seara si noaptea, pentru a nu fi afectat asa rau traficul. Singura critica, in prima noapte de asfaltare i-a prins ploaia. Puteau sa studieze prognoza meteo.

Am facut poze, o sa revin cu ele mai tirziu.
1

#388 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10593
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 01 mai 2014 - 10:10

Citeaza

452/24.04.2014 MUNICIPIUL TIMISOARA- BIROUL DRUMURI SI PODURI

CALEA BUZIASULUI -STR.SIEMENS

Lucrari de tip d)- Realizare drum intre Calea Buziasului si str.Siemens cu amenajare locuri de parcare si amenajare intersectie in Calea Buziasului. Zona D.

ac primaria tm
1

#389 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10593
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 15 mai 2014 - 02:56

Citeaza

...Lucrările de pe Circumvalaţiunii au costat aproape 400.000 de lei, fiind executate de RSG, potrivit autorităților locale.

„Pe Calea Circumvalațiunii am făcut o reabilitare prin așternere de covor asfaltic pe o porțiune de circa 370 de metri, pe patru benzi, între străzile Gheorghe Lazăr și Calea Bogdăneştilor. Evident că pe noi ne preocupă să asigurăm netezime și condiții foarte bune de trafic în tot orașul. Aici am reușit să facem, după cum se poate observa, o lucrare de calitate foarte bună, pe una dintre arterele extrem de circulate. Vom continua peste tot unde este nevoie. Noi nu irosim banii cu decupaje sau cu plombe, ci facem lucrări de anvergură mai mare, dar care sunt mai durabile și care asigură condiții mult mai bune de trafic, prin așternere de covor asfaltic, această este rețetă generală”, a adăugat Robu.

...

tion

sau:

Citeaza

...
“Noi nu irosim banii cu decupaje sau cu plombe, ci facem lucrari de anvergura mai mare, dar care sunt mai durabile si care asigura conditii mult mai bune de trafic, prin asternere de covor asfaltic, aceasta este reteta generala. Sigur ca ici colo, in mod exceptional, mai apar si plombe. Sunt anumite situatii in care trebuie sa intervenim in regim de urgenta si numai acolo unde zona este foarte circulata apar gropi adanci. Dar, daca facem o analiza, vom vedea ca numarul de decupaje restranse este foarte mic in raport cu ce se facea altadata cand tot orasul era plin de asa ceva. Vom veni si acolo cu covor asfaltic, dar pana cand le vine randul acelor strazi, nu putem sa lasam gropi”, a explicat edilul-sef.
...

opinia timisoarei
1

#390 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10593
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 16 mai 2014 - 17:05

Din interviul cu Sorin Grindeanu inteleg ca s-au rezolvat contestatilela licitatia pentru managementul traficului::


Citeaza

...


Șeful PSD Timișoara, Sorin Grindeanu, s-a arătat deranjat de traficul infernal din oraş şi a atenţionat că gestionarea corectă a proiectului de management al traficului este necesară pentru fluidizarea traficului. „Ne chinuim de doi ani de zile cu un proiect care a obținut finanțare opt milioane jumătate de euro, spre deosebire de alte proiecte pe care domnul Robu le-a primit de-a gata şi care merg bine. Am văzut că tot face apel la instituţiile statului. Ce, o să vină SRI să îi țină licitația care ține de primărie?”, a spus Grindeanu.

Pe marginea acestui subiect, Robu a anunţat azi că au fost câştigate contestaţiile care împiedicau începerea licitaţiei.
...

press alert
0

#391 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10593
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 06 iunie 2014 - 19:21

Str. Corbului de care citisem in ziare acum ceva vreme:

Imagine atasata: Str. Corbului - 2014.06.06 - 01.jpg Imagine atasata: Str. Corbului - 2014.06.06 - 02.jpg Imagine atasata: Str. Corbului - 2014.06.06 - 03.jpg Imagine atasata: Str. Corbului - 2014.06.06 - 04.jpg
Imagine atasata: Str. Corbului - 2014.06.06 - 05.jpg Imagine atasata: Str. Corbului - 2014.06.06 - 06.jpg Imagine atasata: Str. Corbului - 2014.06.06 - 07.jpg Imagine atasata: Str. Corbului - 2014.06.06 - 08.jpg
Imagine atasata: Str. Corbului - 2014.06.06 - 09.jpg Imagine atasata: Str. Corbului - 2014.06.06 - 10.jpg Imagine atasata: Str. Corbului - 2014.06.06 - 11.jpg Imagine atasata: Str. Corbului - 2014.06.06 - 12.jpg
Imagine atasata: Str. Corbului - 2014.06.06 - 13.jpg Imagine atasata: Str. Corbului - 2014.06.06 - 14.jpg
4

#392 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 06 iunie 2014 - 23:28

Asa ar trebuii trasate parcarile pe toate strazile...
2

#393 Useril este offline   Andy 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 2520
  • Inregistrat: 29 iunie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:zona metropolitană
  • Interese:Timișoara și zona metropolitană

Postat 08 iunie 2014 - 15:00

În sens la Auchan şagului:
Imagine atasata: sens1.jpg Imagine atasata: sens2.jpg Imagine atasata: sens3.jpg Imagine atasata: sens4.jpg
2

#394 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10593
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 08 iunie 2014 - 15:50

Nu imi dau seama ce vor sa faca. Poze de vineri:

Imagine atasata: Sens giratoriu Calea Sagului - 2014.06.06 - 01.jpg Imagine atasata: Sens giratoriu Calea Sagului - 2014.06.06 - 02.jpg
1

#395 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6118
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 09 iunie 2014 - 11:16

Cel cu crucile este la puscarie, parca.
0

#396 Useril este offline   1nt3rp0l 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 132
  • Inregistrat: 12 ianuarie 12
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 30 iunie 2014 - 09:02

Se lucreaza de zor pe strada Avram Imbroane pentru largirea strazii la 4 banzi
0

#397 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10593
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 07 iulie 2014 - 23:31

Daca vor doar sa ridice nivelul din interiorul sensului giratoriu ma intreb daca si in alte locuri a inaintat lucrarea tot asa de incet:

Imagine atasata: Sens giratoriu Calea Sagului - 2014.07.07 - 01.jpg Imagine atasata: Sens giratoriu Calea Sagului - 2014.07.07 - 02.jpg Imagine atasata: Sens giratoriu Calea Sagului - 2014.07.07 - 03.jpg
0

#398 Useril este offline   Andy 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 2520
  • Inregistrat: 29 iunie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:zona metropolitană
  • Interese:Timișoara și zona metropolitană

Postat 14 iulie 2014 - 17:56

Am aflat ce vor să facă:

1

#399 Useril este offline   bizone 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 236
  • Inregistrat: 08 octombrie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 15 iulie 2014 - 15:16

5 strazi asfaltate in Timisoara cu tehnologie ieftina. Ce-a ramas in urma muncitorilor? FOTO!
15 iulie, 2014 - 3:02 PM Roxana Deaconescu


TIMISOARA. Zi de teren pentru specialistii din Primaria Timisoara. Desi in urma cu aproximativ o luna au terminat de asfaltat cateva strazi din cartierul Ciarda Rosie si nici acum nu au semnat receptia lucrarilor, reprezentantii primariei au inaugurat, marti, 5 strazi asfaltate recent cu o tehnologie ieftina.

Nicolae Robu a luat la pas cateva dintre ele si a si dat de probleme. Unele guri de canal nu sunt aduse la acelasi nivel cu asfaltul, fapt ce l-a nemultumit la culme pe primar. Cu toate astea, le-a gasit scuze muncitorilor.

“Sigur, nimic nu este perfect niciodata. Am vazut o gura de canal la care s-a lucrat mizerabil. Cu o neglijenta absolut inadmisibila. Daca e sa pun intrebarea cum de a fost receptionata acea zona in halul in care mi se prezinta, mi se raspunde ca inca nu s-a semnat procesul verbal de receptie, ca am mai patit-o. Sunt nemultumit pentru neglijenta aratata vizavi de acea gura de canal si probabil ca mai sunt si alte imperfectiuni, dar, in cea mai mare parte, lucrarea s-a efectuat in bune conditii. Este un mare salt inainte. Garantia este de 2 ani. Avem strazi asfaltate in aceasta tehnologie care tin de 10 ani”, a tinut sa precizeze edilul-sef.

Tehnologia ieftina folosita pe strazile Emil Racovita, Euripide, Legumiculturii, Jupiter si Traian Simu din Ciarda Rosie costa de 10 ori mai putin decat o asfaltare cu fundatie, sustin specialistii primariei. Costurile pentru o strada asfaltata cu aceasta tehnologie sunt asemanatoare cu cele pentru o strada pietruita, spune Robu. Pe cele cinci strazi s-a pus pamant si piatra sparta, trotuarele nefiind refacute in zona.

“Suntem bucurosi ca am reusit sa crestem confortul oamenilor realizand reteaua de canalizare si apoi sa asfaltam 5 strazi: Emil Racovita, Euripide, Legumiculturii, Jupiter si Traian Simu. In total, cele 5 strazi au o lungime de 1,8 km. Lucrarea a costat putin, partea de asfaltare a strazilor in urma canalizarii, pentru ca tehnologia este pamant si piatra sparta. Valoarea totala este de sub 700.000 de lei, bani din bugetul local. Societatea care a efectuat lucrarea este Confort S.A. Sunt convins ca rezultatul acestei munci este foarte bine primit de catre cetatenii care locuiesc in zona, pentru ca va inchipuiti cum erau conditiile inainte aici, cand pur si simplu strazile nu erau inca asfaltate, niciodata. Era ca in satele mai amarate, pentru ca in satele mai emancipate exista deja asfalt. Avem mai multe strazi in Timisoara realizate in aceasta tehnologie, rezultatele sunt foarte bune, concluziile au fost peste asteptarile specialistilor. Si eu m-am mirat mai intai cand am auzit ca se practica”, a explicat primarul Timisoarei.

Potrivit lui Ioan Ganciov, sef in cadrul Directiei Tehnice din cadrul primariei, si pe Aleea Viilor a fost pus acest tip de asfalt, in urma cu mai bine de 10 ani. La fel s-a intamplat si pe prelungirea bulevardului Sudului, insa acolo drumul a fost deja carpit. Ganciov sustine insa ca pe bv. Sudului circula foarte multe tiruri, traficul fiind mai intens decat in Ciarda Rosie.

Un inginer care locuieste in Ciarda Rosie: E o porcarie!

Timisorenii care locuiesc in cartier se declara nemultumiti de tehnologia folosita de muncitori. Inginerul Cornel Ferche l-a abordat pe primar chiar pe strada Euripide. O alta femeie a tinut sa precizeze ca in asfaltul pus creste… iarba, iar in zona exista o “fabrica de cuie si sarme”, asa ca circula si tiruri pe acolo, iar casele tremura pur si simplu de la traficul intens. Robu a clarificat ca iarba “creste pe marginea drumului” si a rugat-o pe timisoreanca sa fotografieze tirurile si sa trimita pozele la primarie.


“O garantie de doi ani la un drum este foarte, foarte putin. Spuneti ca se va reface, vor fi iar bani investiti. Acest drum nu va tine 10 ani sub nicio forma. Eu stau aici de vreo 20 de ani, pe acest drum a fost intotdeauna pamant, s-a mai pus niste piatra, s-a compactat pamantul cu piatra, s-a mai adus niste balast, s-a mai aruncat niste ciment si a fost turnat asfaltul. Nu are nicio rezistenta”, s-a plans barbatul.

Primarul i-a replicat imediat: “asta este parerea dumneavoastra. Tocmai un specialist in domeniu spune ca exista strazi facute in Timisoara pe aceasta tehnologie si dupa 10 ani sunt in stare buna. Prin urmare, nu puteti dumneavoastra sa decretati aprioric ca lucrarea nu tine. Daca v-a placut mai mult cand aici era pamant… Primaria Timisoara nu a inventat aceasta tehnologie, este consacrata, isi are limitele ei. Daca ar circula tiruri pe aici, sigur ca nu ar tine, dar la traficul de aici eu cred ca sunt cu totul si cu totul alte conditii”. Inginerul nu s-a lasat si l-a informat pe primar ca lucreaza in constructii si stie despre ce vorbeste. I-a luat apoi pe specialistii din primarie si pe edil sa le arate ca drumul are deja fisuri, pe margine, unde nu sunt puse deloc borduri.

“Asa cum am stat 20 de ani cu pamant aici, poate mai stateam doi pana erau bani. Si atunci faceam cu borduri, cu racorduri, cu toate utilitatile care revin la un drum facut bine. Pe tehnologia asta, ce am vazut eu pana acum… nu sunt specialist in drumuri, dar am 38 de ani de inginerie si am facut multe lucrari, dar eu zic ca asta nu este o tehnologie… o fi mai ieftina…”, a concluzionat Ferche.

Primarul Nicolae Robu si-a continuat discursul, atragand atentia ca asfaltarea este una provizorie si ca tocmai de aceea costa asa putin. Peste cativa ani spera la fonduri europene.

“Nu putem lasa orasul Timisoara cu drumuri de pamant, pentru ca e ridicol. Pana si la sate se asfalteaza drumuri… cum ar fi ca noi sa lasam in Timisoara ani in sir sa fie noroi? Masinile cetatenilor din zona isi incarca rotile cu noroi si noroiul este dus in zonele mai aproape de centru. E normal asa ceva? Nu trebuie sa avem noroi niciunde in orasul nostru. (…) Intotdeauna trebuie sa-ti analizezi nevoile si posibilitatile. Nevoile sunt mari, posibilitatile sunt restranse. Si atunci ai de ales, vom continua sa facem astfel de lucrari ieftine ca solutie temporara”, a conchis Robu.

Oricum, lucrarile in Ciarda Rosie nu sunt gata. Mai exista inca strazi de pamant, iar unele trotuare trebuie refacute. Specialistii din primarie sustin insa ca nu mai sunt atat de multe strazi neasfaltate, ci doar… “sub 10″. Robu spera ca pana la sfarsitul anului Timisoara nu va mai avea nicio strada de pamant, nici macar la periferie.

Potrivit reprezentantilor primariei, in perioada urmatoare, aceeasi tehnologie va fi aplicata si pe strazile Dimitrie Dinicu, Pavel Stoica, Neajlov, Nicolae Stoica de Hateg, intrarea Cosarilor si pe strada Agricultorilor.
http://www.opiniatim...oto/15/07/2014/




Astfel de strazi asfaltate fara fundatie s-au facut si-n cartierul Crisan acum cativa ani de zile! S-a turnat un strat de asfalt asa cum se ''toarna'' margarina pe paine, il invit pe primar sa mearga si pe acolo sa le vada. S-a surpat drumul si s-au facut gropi mari dupa nici un an de zile.

later edit: am incercat sa pun si poze, dar din pacate n-am reusit :blush: Sunt la lucru si n-am avut timp sa caut sa vad ce nu-mi merge.

Aceasta postare a fost editata de bizone: 15 iulie 2014 - 15:21

1

#400 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 15 iulie 2014 - 19:29

Vezi postareabizone, la 15 iulie 2014 - 15:16, a spus:


Astfel de strazi asfaltate fara fundatie s-au facut si-n cartierul Crisan acum cativa ani de zile! S-a turnat un strat de asfalt asa cum se ''toarna'' margarina pe paine, il invit pe primar sa mearga si pe acolo sa le vada. S-a surpat drumul si s-au facut gropi mari dupa nici un an de zile.

later edit: am incercat sa pun si poze, dar din pacate n-am reusit :blush: Sunt la lucru si n-am avut timp sa caut sa vad ce nu-mi merge.



Daca-l inviti doar de aici, de pe acest forum, am mari indoieli ca vei reusi acest lucru!

Treci pe FB, in grupul "Impreuna pentru Timisoara" si de acolo sansele tale vor creste...Iar daca vei posta si poze, vor vedea si altii din grup ca ai dreptate...
1

Arata acest topic


  • (69 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

5 useri citesc topicul
0 membri, 5 vizitatori, 0 utilizatori anonimi