
Reabilitarea infrastructurii publice urbane a malurilor Canalului Bega (finalizat) - din fonduri UE, constructor: Tehnodomus
#285
Postat 16 martie 2014 - 11:53
#287
Postat 18 martie 2014 - 18:32
http://www.opiniatim...ata/18/03/2014/
http://www.tion.ro/p...-arbori/1396057
In alta ordine de idei din ce se vede nu prea s-a avansat cu lucrarile in ultima vreme.
#290
Postat 23 martie 2014 - 12:39
Trebuiau create neaparat alei pe langa apa. Cu malul curatat de buruieni, acesta arata cumva insa buruienile vor creste repede inapoi si nimeni nu va veni sa le coseasca fiind si o operatiune destul de dificile in acea configuratie a terenului si atat de aproape de apa.
Si din aceste motive, prin realizarea unei alei pe langa apa, panta de dincolo de alee putea fi intretinuta mult mai usor...
Bani aruncati pe apa Begai!...la propriu...


#291
Postat 23 martie 2014 - 12:47
Trecerea acolo presupun ca ramane tot asa, aiurea. Mai era si ruina de la un "post" de CF unde e si un macaz parca.
Intreb asta ca nu am mai trecut pe acolo de foarte multi ani, o buna parte din copilarie facand train-spotting acolo

#293
Postat 23 martie 2014 - 15:14
Raoul94, la 23 martie 2014 - 12:47, a spus:
Trecerea acolo presupun ca ramane tot asa, aiurea. Mai era si ruina de la un "post" de CF unde e si un macaz parca.
Intreb asta ca nu am mai trecut pe acolo de foarte multi ani, o buna parte din copilarie facand train-spotting acolo

Am ajuns chiar astazi in zona:



































#294
Postat 23 martie 2014 - 15:34

#295
Postat 23 martie 2014 - 16:09
#297
Postat 23 martie 2014 - 16:29

#298
Postat 23 martie 2014 - 16:51
buback, la 23 martie 2014 - 16:09, a spus:
Acolo trebuie sa fie statia de epurare a canalizarii. Coloana nu stiu ce este dar parca am vazut-o pe forum.
Citeaza

Mai in gluma mai in serios, primarul Nicolae Robu le poarta de grija biciclistilor si le spune ca nu se vor plictisi pedaland pe pistele de pe malurile Begai, pentru ca acestea nu sunt deloc drepte. In multe locuri, acestea sunt destul de… serpuite. Partea proasta este ca acolo unde pistele sunt ondulate, biciclistii, poate si turisti printre ei, nu vor putea admira prea mult peisajul, intrucat vor trebui sa se concentreze mai abitir la drum.
“In acea zona, proiectul asa a fost gandit. Nu mai pot sa modific. Daca ar fi fost sa fac eu proiectul nu l-as fi facut asa, dar e prea tarziu sa schimbam si acest concept. In zona respectiva biciclistii nu se vor plictisi, nu peste tot e asa, dar in zona in care este traseul sinuos sigur nu se vor plictisi”, ne-a declarat primarul Timisoarei.
opinia timisoarei
#299
Postat 23 martie 2014 - 22:06
Chagall, la 23 martie 2014 - 15:34, a spus:

Doppler, la 23 martie 2014 - 16:15, a spus:
Daca am intuit bine, este vorba despre trecerea la nivel cu CF pe strada Constantin Silvestri, trecere prevazuta cu semnale acustice la trecerea trenurilor. Candva era si bariera. Nu mai stiu daca mai exista si acum bariera....
Toti locuitorii de pe Splaiul Sofocle care stau dincolo de Podul Modos pot iesi din zona lor doar pe la aceasta trecere, fiind nevoiti sa faca un ocol apreciabil. Trecerea se afla in apropierea Liceului Auto. Ma refer la cei cu vehicule.
Si din aceste motive sustineam de-a lungul timpului necesitatea construirii unui pasaj sub calea ferata la Podul Modos si pe malul sudic. Ar fi suficient un pasaj doar pentru autoturisme, respectiv pentru vehicule sub 3,5 tone. Acest "pasaj" i-ar ajuta foarte mult pe locuitorii din zona si nu numai pe ei. Desi pare o zona "parasita" va pot spune ca au aparut destule vile noi, supraetajate...Prin aceasta strapungere, terenurile din zona ar deveni mult mai atractive iar orasul ar avea de castigat prin impozitarea locuintelor nou-construite....
Acest mini-pasaj ar deservi si biciclistii, si calatorii vaporaselor care dupa coborare trebuie sa revina dincoace de pod, si pietonii ocazionali sau nu, etc.,...
#300
Postat 25 martie 2014 - 17:14




Prin aceasta "gaura" am facut pozele de mai sus...
