Sunt curios ce incasari se fac pe aceste linii (L3 + E3, abonamente + bilete) si nu ma refer la aceasta perioada cu gratuitati peste gratuitati si fara validari...ci pana la ea?...Stie cineva?...
Linia Expres 3
#281
Postat 08 ianuarie 2014 - 19:53
Sunt curios ce incasari se fac pe aceste linii (L3 + E3, abonamente + bilete) si nu ma refer la aceasta perioada cu gratuitati peste gratuitati si fara validari...ci pana la ea?...Stie cineva?...
#282
Postat 08 ianuarie 2014 - 20:12
Doar dimineata, cand vine Ikarus-ul de la Giroc si lasa grosul la piata, atunci e jale.
RATT/Primaria ar trebui sa perceapa taxa pentru utilizarea statiilor de catre alte societati, pentru ca cei din giroc mai mult ca sigur isi platesc abonamentele/biletele la Giroceana, dar in RATT nu se inghesuie nimeni la validari.
#283
Postat 08 ianuarie 2014 - 21:24
Apoi, poate ar fi fost cautat mai mult traseul E3 daca ar fi fost (tot) L3, precum spuneai mai sus. In anumite situatii sau trasee, lumea are o anumita reticenta fata de expresuri, mai ales in cazuri in care exista alternative...
Candva a existat o linie (36 parca) intre Gara de Nord si Spitalul Judetean si-mi aduc aminte ca era destul de frecventata de calatori. Trecea prin fata Operei pe cand era deschisa circulatia. Nu mai stiu in ce moment a fost desfiintata. Iar de-atunci am ramas cu impresia ca o linie intre Girocului si gara ar fi cautata. Se pare ca nu. Poate si datorita faptului ca actualul traseu este destul de "intortocheat" fata de traseul vechi, prin fata Operei...
#284
Postat 08 ianuarie 2014 - 21:32
Acum, ca sa fim seriosi... mai toate familiile au masina, si daca nu au, au prietenii lor. E mult mai comod sa mergi la gara cu masina si chiar si un taxi nu este foarte scump.
E3+L3 este o linie care pierde pe fiecare kilometru, sunt sigur. Noroc ca mai exista alte linii mai rentabile.
#285
Postat 08 ianuarie 2014 - 21:51
Numai, ca ma simt foarte trist cand mi-aduc aminte de "agitatia" din oras si din zona garii in special, de atunci si de "linistea" de acum. Daca n-as fi trait si in acea perioada, precis ca nu aveam acest sentiment de tristete...
Si din aceste motive am senzatia ca orasul este gol, ca populatia dispare din el...
#286
Postat 08 ianuarie 2014 - 22:02
Timisoara are noroc ca e centru universitar, altfel orasul acesta e la fel de mort ca si Lugoj, Resita etc.
Cica avem o populatie de ~300 mii loc. Dar nu se vede! Cand e facultate e si agitatie, oriunde (cluburi, oras, MTC-uri) cand nu varza. La fel si cu strainii, am apucat sa ma implic un pic si organizatiile studentesti aduc o groaza de straini in oras (Hong Kong, Brazilia, India, Australia etc.) - a venit o tura acum cateva zile de ~15-20 de astfel de studenti.
La fel si turismul comercial, vin sarbii la mall si ne umplu locurile de parcare
Gata, e prea mult
#287
Postat 09 ianuarie 2014 - 01:06
Deobicei o linie rentabila duce de undeva pana undeva. Pe scurt doua locatii importante din oras. Insa in cazul de fata E3 cam duce de niciunde la niciunde. Staand in zona pe langa faptul ca am vazut linia extrem de des, fata de Raoul l-am si folosit destul. Si va pot spune ca intre Martirilor si Apicultorilor autobuzul era GOL. Maxim 5 calatori. Insa pe hartie trebe sa avem un autobuz care sa lege si acea zona cu orasul.
Per total linia ar avea potential, insa nu este exploatat calumea. Hai sa va arat si cateva "idei" proprii despre cum ar trebui sa arate traseul acestei linii. Voi da mai multe exemple, si voi folosi ca si punct de plecare urmatoarele:
- o linie expres trebui sa fie rapida si cu putine statii
- personal evit o linie chiar daca ma duce din punctul A in punctul de inters B, daca are un traseu intortochet si lung
- relatia pret/calitate (a fi sau nu exrpes?!)
- mai putin inseamna de multe ori mai mult
- din era cand E3 inca mergea la AEM, tin minte ca lumea il folosea des
- de pe vremea lucrarilor la liniile de tramvai in Balcescu-Maria-Sinaia, existau 41 si 42. Lasand laoparte succesul liniei 42, 41 era ceva incredibil, fiind deservit in permanenta de articulate
Varianta 1: E3
Bucla versului - Maresal C-tin Prezan - Martirilor - Cluj - Studenti - peste pod prin fata parcului Copiilor, apoi in sensul giratoriu stanga - actuala statie de la Conti folosita de 15 si 16 - prin fata primariei - statia actuala din centru de la biserica - Gara de Nord. Statie terminus, gol intoarce la Baritiu. La intoarcere: Gara de Nord - Catedrala - Studenti - Cluj - Martirilor - Bucla versului.
- dupa cum vedeti am eliminat multe statii, inutile dupa parerea mea
- alternativa rapida si comoda pentru studenti la linia 8
Varianta 2: E3
AEM - C-tin Prezan - Martirilor - Cluj - Studenti - stanga pe Michelangelo - statia E7 dupa pod - prin Maria - Sinaia - dreapta la Brancoveanu - Gara de Nord(statie terminus). Retur: Catedrala - Studenti - Cluj - Martirilor - C-tin Maresal Prezan - AEM.
Varianta 3: E3
AEM - C-tin Prezan - Martirilor - stanga pe Rebreanu - prima statie abia la Profi Sagului- la OMW statia lui E1 - Iosefin - Super Imposer - Gara de Nord. Retur: dreapta la Pasmatex - dreapta prin fata la ADP - din nou drapta la pod - Super Impsoer - Iosefin - statia 33 la OMW - stanga la Profi - pe Rebreanu prima statie la Judetean - AEM.
- recunosc asta e cam trasa de par, dar luand in considerare traseul lui 28....
Varianta 4 si cea finala: 30
traseul actual E3+traseul actual linia 3 unite sub aceeasi sigla, Linia 30.
Mi se pare cea mai usor realizabila, si cea mai practica. Impuscam mai multi iepuri dintr-odata, si cam asta e tot...
Ce pareri aveti?
#288
Postat 09 ianuarie 2014 - 16:27
#289
Postat 09 ianuarie 2014 - 19:47
#291
Postat 14 ianuarie 2014 - 19:25
Andy, la 12 ianuarie 2014 - 00:08, a spus:
Avea afişajele setate pe E3, dar validatoarele erau setate pe linia 3.
*prins în poză în staţia Transilvania
Despre GUN numai de bine!!
#292
Postat 14 ianuarie 2014 - 21:55
#293
Postat 22 martie 2014 - 22:38
Am rugamintea de a-mi explica o dilema vizavi de statia Gara Nord a acestei linii.
In statia de pe sensul Gara > Abator se afla doua grafice distincte, si anume unul intitulat "E3" iar altul "Autobuz 3", care nu corespund intre ele. In mod normal stiu ca masina se numeste Expres 3 pana la statia Titulescu, iar incepand cu Gara isi schimba tipul in Autobuz 3.
Conform cu cele doua grafice, urmatoarele masini ar fi trebuit sa vina in seara asta: 19:54 (cf. grafic Ab3), 20:39 (cf. E3), 21:29 (cf.Ab3). Eu m-am aflat in statie incepand cu ora 20:25 si am stat pana pe la 20:45, nu a venit nici un autobuz inspre Abator.
Pentru a adauga confuziei, pe saitul RATT se afla un grafic ce indica Ab.3 ca ar ajunge in Gara la 20:24, ceea ce nu corespunde cu nici unul din tabelele fizice.
Daca s-ar putea o explicatie pe forum si o rectificare a problemei, m-as bucura
#294
Postat 22 martie 2014 - 23:49
#295
Postat 23 martie 2014 - 12:28
Domunul Goia ar avea de lucru din plin numai ca el este ocupat cu...alte probleme, mult mai serioase decat problema respectarii graficelor de mers atunci cand acest lucru este posibil.
La acea ora nu putem vorbi de aglomeratie in trafic, de intarziere fata de grafic ci de plecare cu mult in avans. Deci nici o scuza pentru sofer decat ca poate era presat de necesitati fiziologice...
#296
Postat 26 martie 2014 - 06:26
De asemenea, E3 nu a mai aparut in statia Apicultorilor de mai multe ori in ultimele doua saptamani. Luni, de exemplu, trebuia sa plece la 8:56, eu asteptand de la 8:50. Miercurea trecuta, in aceeasi statie, nu a mai aparut autobuzul care ar fi trebuit sa plece la 12:30.
#297
Postat 26 martie 2014 - 09:31
#298
Postat 26 martie 2014 - 13:18
#299
Postat 26 martie 2014 - 14:01

Ajutor
















