STP Timișoara Forum: Infrastructura tramvaielor - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (48 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Infrastructura tramvaielor Evaluare topic: ***** 3 Voturi

#521 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10599
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 21 martie 2014 - 19:56

Vezi postareamile, la 21 martie 2014 - 19:07, a spus:

In 1989, cladirea care incurca lucrurile in acea intersectie era in proportie de peste 50% evacuata urmand a fi demolata. Din cate stiu eu, acolo fiinta o sectie a Intreprinderii Ciocanul Nadrag unde se faceau confectii metalice. Iata ca a venit "revolutia" care a salvat cladirea de la demolare cu tot cu turnul ei ciudat (chiar ca nu stiu la ce servea acel turn). A scapat de demolare ca si cele doua cladiri de la Gara de Nord, in ultimul moment....

Iata ca in loc sa avem o intersectie absolut normala, avem oarecum o intersectie ciudata, mai ales pe partea de linie cale pentru tramvaie, o intersectie care va ramane asa "sucita" mult timp de-acum incolo....


Felicitari RATT-ului pentru initiativa de-a folosi tehnica moderna in semnalizarea situatiei existente "dupa colt", usurand munca vatmanilor. Mai ramane de rezolvat si problema existentei a doua tramvaie in bucla sau cazul in care un tramvai de serviciu (service) sta mai mult timp dupa colt, pe linia "moarta"...


Acel turn de beton a fost construit inaintea cladirii. Era foisorul de observatie al unei unitati militare sovietice, acum citiva ani steaua in 5 colturi inca era vizibila, demontata.

Buna observatie cu vagonul de serviciu sau alt tramvai care ar putea sa fie in asteptare pe linia moarta. Deci daca 2 tramvaie intra in bucla, nu prea exista o metoda pentru a semnaliza corect golirea buclei.

Imagine atasata: Cicoanul g00gle earth.jpg

Inainte google earth prin zoom in oferea imagini AERIENE, din avion, din 4 directii, la 45 de grade, nu doar satelit, de sus. Imi scapa mie ceva de nu mai reusesc sa dau de ele?
1

#522 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3164
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 21 martie 2014 - 20:03

Problema cu 2 tramvaie in bucla se rezolva foarte simplu, revine 6 la traseul vechi :naughty1: .
1

#523 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 22 martie 2014 - 23:31

Vezi postareaDoppler, la 21 martie 2014 - 19:56, a spus:



Inainte google earth prin zoom in oferea imagini AERIENE, din avion, din 4 directii, la 45 de grade, nu doar satelit, de sus. Imi scapa mie ceva de nu mai reusesc sa dau de ele?



Pai ce iti putea scapa tie, e faptul ca ceea ce descrii tu este Google Maps, nu Google Earth... :suporter viola:
0

#524 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10599
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 23 martie 2014 - 00:02

Da, maps.gooogle

Interesant, pe un computer pe care nu a fost setat un cont de google, sau pentru ca este cu xp, zoomul este cum imi place.
0

#525 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 23 martie 2014 - 02:40

Vezi postareaDoppler, la 21 martie 2014 - 00:43, a spus:



Vad eu bine sau pe acolo sunt cabluri de alimentare PC ...

Vezi postareaDoppler, la 21 martie 2014 - 00:53, a spus:


Problema ar fi daca sint 2 in bucla, unul comuta semaforul pe verde iar cel care doreste sa intre crede ca bucla este libera.



Daca "sistemul" ar putea numara cate tramvaie intra si cate ies de pe acea portiune... s-ar putea rezolva... Daca intra 2 tramvaie sistemul nu ar da liber pana cand nu ies 2 din zona aceaia...

E simplu acolo daca nu te poti tine la scurta distanta fata de colegu din fata nu te bagi dupa el... risti sa prinzi traficul care te va tine inainte de curba iar cel din fata apuca sa faca bucla...

Aceasta postare a fost editata de Bobby: 23 martie 2014 - 02:57

0

#526 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30200
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 23 martie 2014 - 10:31

Da, pentru cuplare si decuplare rapida in cazul service-ului. Colegii au luat de la mine cabluri de alimentare ramase de la UPS-uri. :) Oricum, e vorba de tensiune joasa (24V), nu ca in cazul PC-urilor.
S-ar pute face si o numarare, dar nu fara a complica partea electronica. Cu cat e mai simpla, e mai fiabila.
0

#527 Useril este offline   weg_mann4ratt 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 850
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 25 martie 2014 - 14:44

ce lucrari se fac la macaze mai exact?

http://www.tion.ro/c...de-nord/1398584

am tot vazut ca in ultima vreme se lucreaza mai intens (ma rog) la macaze, inclusiv la cele de la drubeta! :blink:

Aceasta postare a fost editata de weg_mann4ratt: 25 martie 2014 - 14:46

0

#528 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30200
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 25 martie 2014 - 18:39

Lucrari de intretinere. Iata si comunicatul RATT:

Citeaza

Începând de miercuri 26 martie de la ora 9.00 pentru două zile traseul liniilor 1 şi 8 tramvaie va fi deviat din Piaţa Mocioni până în Dâmboviţa. Tramvaiele 1 şi 8 nu vor mai ajunge la Gara de Nord deoarece se efectuează lucrări la macazul din zona gării. Până la Bulevardul Dâmboviţa şi retur tramvaiele 1 şi 8 vor opri în toate staţiile de pe traseu.
Pentru a asigura legătura dintre Piaţa Mocioni şi Gara de Nord se va introduce un autobuz care va circula pe următorul traseu: Piaţa Mocioni, Bulevardul 16 Decembrie 1989, Bulevardul General Ion Dragalina, Strada Gării şi retur.
Autobuzul va opri în următoarele staţii: P-ţa Al. Mocioni (în staţia liniilor 33, 33b, E7, 32 în sensul spre Calea Şagului), Regele Carol I (înainte de intersecţia bv. General Dragalina cu bv. Regele Carol I, în drept cu intrarea la Liceul Tehnic de Vest), Gara de Nord (în staţia Expresului 3), Regele Carol I (după intersecţia bv. General Dragalina cu bv. Regele Carol I, în dreptul şcolii), Brâncoveanu (în staţia liniilor 33, 33b, E7, 32 sensul spre Piaţa Mocioni). Autobuzul va circula la interval de 20 de minute.
Devierea este valabilă până vineri 28 martie, când liniile 1 şi 8 tramvaie îşi reiau traseul până la Gara de Nord.
Abonamentele de o linie pentru tramvaiul 1 şi 8 sunt valabile şi pe autobuzul care circulă între Piaţa Mocioni şi Gara de Nord doar în zilele de 26 şi 27 martie.

0

#529 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 25 martie 2014 - 21:09

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 23 martie 2014 - 10:31, a spus:

Da, pentru cuplare si decuplare rapida in cazul service-ului. Colegii au luat de la mine cabluri de alimentare ramase de la UPS-uri. :) Oricum, e vorba de tensiune joasa (24V), nu ca in cazul PC-urilor.
S-ar pute face si o numarare, dar nu fara a complica partea electronica. Cu cat e mai simpla, e mai fiabila.


Mai fiabil, dar mai inutil :) La cum sta situatia pe care am si prezentat-o mai sus, semaforul acela este mai mult inutil decat util, din pricina faptului ca mai mereu intra 2 tramvaie in bucla.

Oricum, astazi dupa amiaza, nu functiona :)
0

#530 Useril este offline   nad 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 188
  • Inregistrat: 05 martie 08

Postat 25 martie 2014 - 22:25

Vezi postareaNDY, la 25 martie 2014 - 21:09, a spus:

.............................................................................. semaforul acela este mai mult inutil decat util, din pricina faptului ca mai mereu intra 2 tramvaie in bucla.



Si ce semafor ar fi util ca sa nu mai mearga 2 tramvaie in bucla?Iar in caz de eveniment cel de-al doilea nu va mai avea nici o scuza!
0

#531 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30200
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 25 martie 2014 - 22:42

Poate o bariera metalica...
0

#532 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 25 martie 2014 - 23:04

Vezi postareaNDY, la 25 martie 2014 - 21:09, a spus:

Oricum, astazi dupa amiaza, nu functiona :)


Semnaforul nu functiona nici ieri dimineata... cred ca s-a umblat la el...:eusa_think:


Vezi postareaFlorin.B RATT, la 25 martie 2014 - 22:42, a spus:

Poate o bariera metalica...

O masura cam extrema :Intr-e 2 prinderi de sustinere a firului de contact sa fie creata o zona care dupa trecerea unui tramvai sa fie scoasa de sub tensiune pana cand tramvaiul care e in bucla se reintoarce...Imagine postata

Aceasta postare a fost editata de Bobby: 25 martie 2014 - 23:04

0

#533 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 26 martie 2014 - 10:05

Si daca tramvaiul vine lansat?

Teoretic ar trebui mutat semaforul in statie, si scoasa tensiunea acolo...
0

#534 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 26 martie 2014 - 16:42

Tu ai vazut ce idicator are mai in fata? Si plus starea liniei, de care nici nu are rost sa mai vorbim.
0

#535 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 26 martie 2014 - 19:21

S-ar putea pune un timer, care dupa 10-15 secunde de la trecerea unui tramvai sa se blocheze, astfel incat sa mai poata trece un altul fara sa dea senzorul peste cap. Nu stiu, ma gandesc ca exista vreo solutie mai buna decat cea actuala care nu e cea mai optima :)
0

#536 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3164
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 26 martie 2014 - 20:35

Vin si eu cu o alta idee poate mai SF. Sa se delimiteze portiunea de cablu de la macaz pana la bucla si aceasta inclusiv si pratic un senzor (sau mai multi nu ma pricep) sa stie daca ceva absoarbe curent de pe acea portiune de cablu, astfel transmite un semnal continuu la semafor ca sa il tina pe "rosu". Evindent atunci cand nimic nu mai este in bucla si nici pe portiunea de linie pana la macaz semaforul revine la "default" adica "verde".
0

#537 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30200
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 26 martie 2014 - 20:59

Da, teoretic asta se poate, inseriind un sunt si citind caderea de tensiune de pe el, dar si acesta poate fi "pacalit" de un consum mic, ca atunci cand vagonul stationeaza, mai ales ca suntul ar fi la mare distanta de consumator.
0

#538 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 26 martie 2014 - 22:03

Semaforul sa indice linia ocupata dupa macaz prin "scurtcircuitarea" celor 2 sine de catre osiile tramvaiului. (cam greu, pentru ca daca nu ma inseala memoria, in curba din torontal sunt bare metalice ce "mentin" ecartamentul, plus macazele de la bucla trebuie izolate)

(Se foloseste in semnalizarea CFR )
0

#539 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30200
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 26 martie 2014 - 22:24

Hmm... Si asta e teoretic posibil, dar cum spuneai, exista eclise care nu permit acest lucru. Oricum, colegul care se ocupa de asta, citeste acest topic si daca crede ca il ajuta vreo sugestie, o va studia.
0

#540 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3164
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 26 martie 2014 - 22:41

Bun, m-am mai gandit la ceva dar asta cred ca ar costa ceva mai mult. Pe portiunea de cablu de care vrobeam sa nu existe tensiune deloc cand nu sunt tramvaie in bucla, dar inainte de macaz pe sensul de dus si in paralel pe sensul de intors sa existe 2 senzori. Senzorul de la dus ar folosii la "aprinderea" tensiunii pe cablu si atunci ar trece semaforul pe rosu, iar la intoarcere senzorul de pe sensul de intors ar scoate din nou cablul de sub tensiune si ar trece semaforul pe verde.

Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 26 martie 2014 - 22:42

0

Arata acest topic


  • (48 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi