Infrastructura tramvaielor
#502
Postat 13 martie 2014 - 16:01
#504
Postat 14 martie 2014 - 16:37
bwalexander, la 14 martie 2014 - 14:27, a spus:
Daca nu iti convine te rugam sa mergi in alta parte si sa discuti despre RATT si ceea ce se discuta pe acest forum. Legat de aglomeratie, este o problema care depinde de cei care realizeaza graficele si planifica numarul de trenuri si varfuri(vehicule) care vor fi pe acea linie la diferite intervale orare(ca exemplu la ora 6:20 vor fi 2 vehicule pe linia 12, la ora 7:30 vor fi 5 vehicule, la ora 11:00 vor fi 4 vehicule, la ora 13:15 vor fi 6 vehicule, la ora 20:00 vor fi 2 vehicule); in general la ora de varf toate vehiculele sunt aglomerate, iar legat de afisare, pentru unii poate sa fie scrisa o pancarta cat Casa Poporului de mare cu traseul vehiculului ori alte probleme(Se retrage in depou, defect etc). La troleibuze nu cred ca este vreo problema cu afisarea traseului.
Aceasta postare a fost editata de cseh_17: 15 martie 2014 - 00:32
Motiv editare: Am eliminat ce era in plus...
#505
Postat 14 martie 2014 - 20:52
#506
Postat 15 martie 2014 - 10:40
Florin.B RATT, la 14 martie 2014 - 20:52, a spus:
Inca nu stim (eu nu stiu!) cum va fi cu afisajul tramvaielor insa stim sigur de niste ani incoace ca firobuzele (si partial autobuzele) detin sisteme de afisaje moderne, care iti arata "directia", respectiv statia finala insa majoritatea soferilor nu se mai deranjeaza sa schimbe sensul la capatul de linie. Si atunci, pe un sens merg cu afisajul "setat" corect iar la intoarcere acesta este incorect. Si tot asa toata ziua.
Nu mai pomenesc de sistemul de anuntare a statiilor, care in lipsa afisajului setat corect ar anunta statiile total aiurea...
#507
Postat 15 martie 2014 - 11:09
#508
Postat 15 martie 2014 - 11:13
Poate la generatia urmatoare...de autovehicule... sau de timisoreni

#510
Postat 19 martie 2014 - 16:51
#511
Postat 19 martie 2014 - 22:07
#512
Postat 19 martie 2014 - 22:37
#514
Postat 20 martie 2014 - 02:16
#515
Postat 21 martie 2014 - 00:43

Poze de astazi:





Observatii:
Ciudat, semaforul trece pe verde pina cind pantograful sa ajunga la senzor.
Sistemul nu tine cont de posibilitatea ca 2 sau mai multe tramvaie sa intre in bucla unul dupa altul (in siguranta). La intoarcere, dupa ce primul tramvai trece de senzor, semaforul trece pe verde.
https://www.youtube....eature=youtu.be
#516
Postat 21 martie 2014 - 00:51

Daca da, e posibil ca vatmanul sa fi fortat intrarea in bucla.
#517
Postat 21 martie 2014 - 00:53
La al 2-lea tramvai care intra in bucla nu am prins si semaforul pentru a se vedea contraventia (si cred ca vatmanul nu se supara).
Problema ar fi daca sint 2 in bucla, unul comuta semaforul pe verde iar cel care doreste sa intre crede ca bucla este libera.
Nu stiu cit de des tramvaiele vin la interval scurt intre ele.
#519
Postat 21 martie 2014 - 12:31

S-a mai mentionat de multe ori ca ar trebui schimbate graficele, este imposibil ca aproape tot timpul un 4 sa fie urmat de un 6; mai mult, la ce frecventa au acestea, sa mai si astepte unul dupa celalalt la semafor atunci cand vin impreuna, ar mari si mai mult intervalul de asteptare...
#520
Postat 21 martie 2014 - 19:07
Iata ca in loc sa avem o intersectie absolut normala, avem oarecum o intersectie ciudata, mai ales pe partea de linie cale pentru tramvaie, o intersectie care va ramane asa "sucita" mult timp de-acum incolo....
Felicitari RATT-ului pentru initiativa de-a folosi tehnica moderna in semnalizarea situatiei existente "dupa colt", usurand munca vatmanilor. Mai ramane de rezolvat si problema existentei a doua tramvaie in bucla sau cazul in care un tramvai de serviciu (service) sta mai mult timp dupa colt, pe linia "moarta"...