STP Timișoara Forum: Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (117 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar

#1181 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 09 martie 2014 - 22:40

Locomotiva de ajutor 060-DA1-1398 repartizata la IR 1670 Galati - Bucuresti Nord via Urziceni, cu o intarziere de 165 minute


4

#1182 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3162
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 10 martie 2014 - 18:53

Cum au reusit sa cupleze locomotiva de desiro? doar sistemele de cuplare sunt diferite.
0

#1183 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 10 martie 2014 - 21:46

Cupla de pe Automotorul Desiro este o cupla automata de tip Scharfenberg.

Pentru cuplarea la sistemul clasic cu surub, fiecare automotor Desiro are la bord o cupla adaptor cu care acesta se poate lega la o locomotiva. (se prinde de carligul de remorcare al acesteia)

Cupla adaptor arata cam asa:

http://www.flickr.co...@N08/4862929189

Inca nu am gasit o poza cu cea de pe Desiro, vad ca la nimeni nu i-a trecut prin cap sa pozeze asa ceva...

In cazul automotorului Siemens Desiro prin acesta cupla se face legatura de tractiune intre cele 2 vehicole feroviare, legatura pneumatica pentru comada franei precum si o legatura electrica pentru comanda multipla (pana la 3 automotoare Desiro se pot lega intre ele si se pot conduce dintr-o singura cabina aflata la una din extremitatiile garnituri).

"Legarea" a 2 automotoare Desiro.



Decuplarea se face tot automat din cabina, prin comanda electrica.

O animatie cu ce se intampla la interiorul cuplei la cuplare / decuplare : http://bcove.me/1y37ruzo

Aceasta postare a fost editata de Bobby: 10 martie 2014 - 21:49

3

#1184 Useril este offline   The Legend 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 254
  • Inregistrat: 31 ianuarie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenul si calatoria cu trenul

Postat 10 martie 2014 - 21:48

Un tren IR intrand incet in Bucuresti Nord Gr. A :

Imagine postata
91 53 0 477 538-9 by Vlad0012, on Flickr

In viteza pe langa Halta Basarab :

Imagine postata
41-0926-0 on speed by Vlad0012, on Flickr

IR intrand la peron :

Imagine postata
41-0250-5 in Bucharest Nord by Vlad0012, on Flickr
5

#1185 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3162
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 10 martie 2014 - 22:15

Vezi postareaBobby, la 10 martie 2014 - 21:46, a spus:

Cupla de pe Automotorul Desiro este o cupla automata de tip Scharfenberg.

Pentru cuplarea la sistemul clasic cu surub, fiecare automotor Desiro are la bord o cupla adaptor cu care acesta se poate lega la o locomotiva. (se prinde de carligul de remorcare al acesteia)



Merci pentru informatie, m-am gandit ca probabil exista vreo "scula" pentru adaptare dar nu am stiut ca au inclusa asta ramele, am crezut ca e ceva separat facut de noi mai ad-hoc.
0

#1186 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 10 martie 2014 - 23:32

Cel putin cand au fost livrate fiecare unitate avea propriul ei adaptor plasat intr-o cutie la bord... In momentul de fata nu ma pronunt...
0

#1187 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 11 martie 2014 - 20:49

Imi cer scuze pentru intarziere, am sa pun si pozele cu DA-ul care adus desiro plus o poza cu adaptorul .

Imagine atasata: 62-1398-7 repartizata la IR 1670 Galati - Bucuresti Nord cu o intarziere de 165 de minute, 08.02.2014.JPG

Imagine atasata: Adaptor pentru cupla de Desiro, 09.03.2014.JPG

Imagine atasata: IR 1670 Galati - Bucuresti Nord via Faurei, 09.03.2014.JPG

Iar DA-ul 62-1398-7 se intoarcea azi la Depoul de locomotive Galati dupa ce a adus pe data de 09.03.2014 trenul 1670 format din automotor Siemens Desiro SR 20 .


Aceasta postare a fost editata de zofei.2006: 11 martie 2014 - 23:18

5

#1188 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 11 martie 2014 - 21:53

Excelenta poza cu adaptorul. Mai sus eu am pus unul generic care seamana cu cel de pe Desiro
Este prima data cand il vad pe cel din dotarea automoarelor Desiro. Omul potrivit la locul potrivit...:coolspeak:
0

#1189 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 11 martie 2014 - 23:23

Chiar meritam injurat daca nu luam detaliu cu adaptorul :rad_masa: , oricum cuplarea era cam imperfecta avea scapari de aer .
0

#1190 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 19 martie 2014 - 23:34

Din pacate l-am vazut auzit tirziu si nici nu am putut sa fac zoom-in, pentru ca trebuia sa si conduc...

https://www.youtube....eature=youtu.be



Aceasta postare a fost editata de mile: 21 martie 2014 - 19:18

4

#1191 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 21 martie 2014 - 16:17

Marfar la bariera din Sag:

https://www.youtube....eature=youtu.be

Nu stiu ce gresesc de clipul nu mai apare incorporat in post... :nervos:


Aceasta postare a fost editata de mile: 21 martie 2014 - 19:15

0

#1192 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30187
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 21 martie 2014 - 19:29

Din link, sterge "s"-ul din https.
0

#1193 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 21 martie 2014 - 20:23

Multumesc. Ma seca problema. Uneori se incorpora, alta data nu. :nervos:
0

#1194 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 27 martie 2014 - 10:19

ED 026 & EA 875 la manevra in Statia CF Kitila, 24.03.2014



2

#1195 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 29 martie 2014 - 18:38

Un Regiotrans cam luuuuuuuuung:


2

#1196 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3162
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 29 martie 2014 - 19:04

Nu imi spune ca e prima data cand vezi asa ceva... Chiar prima cursa spre Tirol care am facuto dupa ce a ocupat compania asta linia a fost cu un tren compus din 3 perechi de motoare. Bine nu se circula la fiecare cursa asa, stiu ca prima de dimineata si penultima parca sunt cu 2-3 perechi de motoare, pentru ca se tracteaza trenurile care circula pe ramurile ce se desprind de pe linia principala, cum ar fi cel de Ciacova si cel de Oravita parca, sper sa nu gresesc.
0

#1197 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 30 martie 2014 - 00:34

M-am gidnit ca sint mai multe garnituri cuplate si am cautat sa vad in mersul trenurilor daca la acea ora sosesc regiotransuri si din alte directii dar nu era trecut decit Resita.
0

#1198 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3162
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 30 martie 2014 - 01:01

In mersul trenurilor nu vei gasii niciodata informatia de care am vorbit. Motoarele sunt cuplate si tractate pana la Timisoara pentru ca ele circula prin rotatie pe diferite rute, iar la unele capete de linie nu mai exita facilitati de mentenanta. De exmplu trenul care merge dimineata de la Timisoara la Oravita cuplat cu trenul de Resita vine a-2a zii inapoi cu acelasi tren.
0

#1199 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 30 martie 2014 - 02:18

Ultimul automotor din garnitura nu era pornit... posibil sa fi fost defect si atasat garnituri pentru a fi dus la Timisoara...

R14504 are o stationare de 11 minute la Berzovia deci clar ca una din unitati e automotorul de la Oravita




Aceasta postare a fost editata de Bobby: 30 martie 2014 - 02:21

0

#1200 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 31 martie 2014 - 20:41

O veste "minunata":

Citeaza

O adevarata comoara, aflata la o aruncatura de bat de Timisoara, in inima Muntilor Banatului, e pe cale sa se piarda pentru totdeauna. Vorbim de Semeringul Banatean, cea mai spectaculoasa cale ferata din Romania – linia Oravita-Anina. Un loc parca desprins din basme, care se impletesc cu glasul rotilor de tren. Cale de 34 de kilometri, peisajul iti taie respiratia, iar viaductele te duc cu gandul la povestea lui Harry Potter, nascuta in misterioasa Scotie.

...
Imagine postata

opinia timisoarei
2

Arata acest topic


  • (117 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi