STP Timișoara Forum: Infrastructura tramvaielor - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (48 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Infrastructura tramvaielor Evaluare topic: ***** 3 Voturi

#501 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30200
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 13 martie 2014 - 09:46

Da. Se va monta semaforul de care vorbeam.
0

#502 Useril este offline   bwalexander 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 42
  • Inregistrat: 29 octombrie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 13 martie 2014 - 16:01

Astazi am venUt cu tramvaiul 2 din Printul Turcesc spre Piata Traian si a oprit inainte de statie (ceea ce nu avea voie) in Piata Traian, iar chiar atunci tramvaiul 4 venea dinspre Badea Cartan spre Piata Traian (pe linia 1). Iar pe bordul lui scria ceva dar era prea departe ca sa pot sa citesc. Deci, ce s-a intamplat ?
0

#503 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30200
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 13 martie 2014 - 19:43

Am mutat postarea ta anterioara aici, deoarece nu are legatura cu infrastructura.
0

#504 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 14 martie 2014 - 16:37

Vezi postareabwalexander, la 14 martie 2014 - 14:27, a spus:

E doar un forum mic despre cat de rele sunt serviciile R.A.T.T. Adica in tramvai este foarte inghesuit si nici nu scrie directia pe care o are, la firobuze la fel, iar la Autobuze, dabea ca vin odata pe ora.


Daca nu iti convine te rugam sa mergi in alta parte si sa discuti despre RATT si ceea ce se discuta pe acest forum. Legat de aglomeratie, este o problema care depinde de cei care realizeaza graficele si planifica numarul de trenuri si varfuri(vehicule) care vor fi pe acea linie la diferite intervale orare(ca exemplu la ora 6:20 vor fi 2 vehicule pe linia 12, la ora 7:30 vor fi 5 vehicule, la ora 11:00 vor fi 4 vehicule, la ora 13:15 vor fi 6 vehicule, la ora 20:00 vor fi 2 vehicule); in general la ora de varf toate vehiculele sunt aglomerate, iar legat de afisare, pentru unii poate sa fie scrisa o pancarta cat Casa Poporului de mare cu traseul vehiculului ori alte probleme(Se retrage in depou, defect etc). La troleibuze nu cred ca este vreo problema cu afisarea traseului.

Aceasta postare a fost editata de cseh_17: 15 martie 2014 - 00:32
Motiv editare: Am eliminat ce era in plus...

0

#505 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30200
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 14 martie 2014 - 20:52

... nici la intrebari de genul "ce s-a intamplat azi dimineata pe linia x" nu evem intotdeauna raspunsul, doar daca cineva a vazut ce s-a intamplat, dar pentru asta, intrebarea trebuie sa fie in topicul potrivit. Dupa mult mediatizata modernizare a tramvaielor, vor avea si acestea (in mod sigur) afisaje care sa indice traseul (statia finala), asa cum are acum tramvaiul dotat cu afisaje de la Radcom.
0

#506 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 15 martie 2014 - 10:40

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 14 martie 2014 - 20:52, a spus:

Dupa mult mediatizata modernizare a tramvaielor, vor avea si acestea (in mod sigur) afisaje care sa indice traseul (statia finala), asa cum are acum tramvaiul dotat cu afisaje de la Radcom.



Inca nu stim (eu nu stiu!) cum va fi cu afisajul tramvaielor insa stim sigur de niste ani incoace ca firobuzele (si partial autobuzele) detin sisteme de afisaje moderne, care iti arata "directia", respectiv statia finala insa majoritatea soferilor nu se mai deranjeaza sa schimbe sensul la capatul de linie. Si atunci, pe un sens merg cu afisajul "setat" corect iar la intoarcere acesta este incorect. Si tot asa toata ziua.

Nu mai pomenesc de sistemul de anuntare a statiilor, care in lipsa afisajului setat corect ar anunta statiile total aiurea...
0

#507 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30200
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 15 martie 2014 - 11:09

Pai, daca se copiaza ce a facut Radcom, capatul (sensul de mers) se schimba automat, sistemul fiind cuplat cu OBC-ul. Asa functioneaza acum, pe singurul vagon echipat cu asa ceva.
0

#508 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 15 martie 2014 - 11:13

Mi-as dori o asemenea "copie" si la firobuze/autobuze...
Poate la generatia urmatoare...de autovehicule... sau de timisoreni :eusa_think:
0

#509 Useril este offline   bwalexander 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 42
  • Inregistrat: 29 octombrie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 15 martie 2014 - 11:22

Imi cer scuze... doar ca este foarte enervant:ico3: :ico4:
0

#510 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30200
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 19 martie 2014 - 16:51

Ieri seara s-a montat semaforul pentru bucla din Torontalului. Functioneaza comandat de senzori inductivi.
0

#511 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10599
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 19 martie 2014 - 22:07

Am trecut pe acolo acum citeva zile si am incercat sa imi imaginez cum functiona "semaforul" din perioada comunista, era o metoda simpla prin care era indicat faptul ca in bucla exista un tramvai. Era un indicator similar cu cele de macaz.
0

#512 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30200
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 19 martie 2014 - 22:37

La un moment dat, am avut unul alimentat la tensiunea din linia de contact, dar nu stiu din ce motiv s-a renuntat la el.
0

#513 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10599
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 19 martie 2014 - 23:12

11 martie:

Imagine atasata: Bucla Cetatii Torontalului - 2014.03.11 - 01.jpg Imagine atasata: Bucla Cetatii Torontalului - 2014.03.11 - 02.jpg Imagine atasata: Bucla Cetatii Torontalului - 2014.03.11 - 03.jpg
Imagine atasata: Bucla Cetatii Torontalului - 2014.03.11 - 04.jpg Imagine atasata: Bucla Cetatii Torontalului - 2014.03.11 - 05.jpg Imagine atasata: Bucla Cetatii Torontalului - 2014.03.11 - 06.jpg
1

#514 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30200
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 20 martie 2014 - 02:16

Asta e cel vechi, nefunctional. Pe cel nou nu l-ai fotografiat (e modelul cu LED-uri)?
0

#515 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10599
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 21 martie 2014 - 00:43

Cred ca pe 11 martie nu era montat... :eusa_think:

Poze de astazi:

Imagine atasata: Bucla Cetatii Torontalului - 2014.03.20 - 1.jpg Imagine atasata: Bucla Cetatii Torontalului - 2014.03.20 - 2.jpg Imagine atasata: Bucla Cetatii Torontalului - 2014.03.20 - 3.jpg
Imagine atasata: Bucla Cetatii Torontalului - 2014.03.20 - 4.jpg Imagine atasata: Bucla Cetatii Torontalului - 2014.03.20 - 5.jpg


Observatii:

Ciudat, semaforul trece pe verde pina cind pantograful sa ajunga la senzor.
Sistemul nu tine cont de posibilitatea ca 2 sau mai multe tramvaie sa intre in bucla unul dupa altul (in siguranta). La intoarcere, dupa ce primul tramvai trece de senzor, semaforul trece pe verde.

https://www.youtube....eature=youtu.be
1

#516 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30200
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 21 martie 2014 - 00:51

Doar in ultima parte a clipului observ o problema: vine un tramvai din bucla si semaforul e pe "verde", sau fusese deja actionat de un tramvai iesit cu putin timp din bucla? :intrebare:
Daca da, e posibil ca vatmanul sa fi fortat intrarea in bucla.
0

#517 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10599
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 21 martie 2014 - 00:53

In bucla au intrat doua tramvaie, evident al 2-lea a trecut pe rosu, am precizat ca pot sa intre mai multe in siguranta (atit timp cit il vad pe cel din fata).

La al 2-lea tramvai care intra in bucla nu am prins si semaforul pentru a se vedea contraventia (si cred ca vatmanul nu se supara).

Problema ar fi daca sint 2 in bucla, unul comuta semaforul pe verde iar cel care doreste sa intre crede ca bucla este libera.

Nu stiu cit de des tramvaiele vin la interval scurt intre ele.
0

#518 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30200
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 21 martie 2014 - 00:54

Da, clar. Multumim mult pentru poze si clip. :coolspeak:
0

#519 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 21 martie 2014 - 12:31

In 90% din cazuri sunt 2 tramvaie in bucla. Ar trebui gasita alta solutie, altfel tot "mana" vatmanului ramane sfanta :)

S-a mai mentionat de multe ori ca ar trebui schimbate graficele, este imposibil ca aproape tot timpul un 4 sa fie urmat de un 6; mai mult, la ce frecventa au acestea, sa mai si astepte unul dupa celalalt la semafor atunci cand vin impreuna, ar mari si mai mult intervalul de asteptare...
0

#520 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 21 martie 2014 - 19:07

In 1989, cladirea care incurca lucrurile in acea intersectie era in proportie de peste 50% evacuata urmand a fi demolata. Din cate stiu eu, acolo fiinta o sectie a Intreprinderii Ciocanul Nadrag unde se faceau confectii metalice. Iata ca a venit "revolutia" care a salvat cladirea de la demolare cu tot cu turnul ei ciudat (chiar ca nu stiu la ce servea acel turn). A scapat de demolare ca si cele doua cladiri de la Gara de Nord, in ultimul moment....

Iata ca in loc sa avem o intersectie absolut normala, avem oarecum o intersectie ciudata, mai ales pe partea de linie cale pentru tramvaie, o intersectie care va ramane asa "sucita" mult timp de-acum incolo....


Felicitari RATT-ului pentru initiativa de-a folosi tehnica moderna in semnalizarea situatiei existente "dupa colt", usurand munca vatmanilor. Mai ramane de rezolvat si problema existentei a doua tramvaie in bucla sau cazul in care un tramvai de serviciu (service) sta mai mult timp dupa colt, pe linia "moarta"...
0

Arata acest topic


  • (48 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi