STP Timișoara Forum: Proiecte diverse de infrastructura - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (69 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Proiecte diverse de infrastructura lucrari de mica anvergura

#361 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 11 februarie 2014 - 18:46

Cristi, RATT are de cand lumea utilaje si tehnologie ca sa imprastie niste pietre intre linii. Daca primaria vrea ceva mai mult de atat, nu are decat sa scoata banul si sa plateasca o firma specializata pentru ideii "verzi", eco sau mai stiu eu cum sa le spun. Pietrele puse nu necesita intretinere, asta nefiind valabil in cazul gazonului. Parerea mea e ca pietrele de acum, arata foarte bine.
Pietrisul s-a pus la finalizarea modernizarii efectuate acolo si e parte din aceasta lucrare. De ce sa fi fost pus inainte de lucrare?
0

#362 Useril este offline   nacro 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 79
  • Inregistrat: 04 august 13

Postat 25 februarie 2014 - 00:58

Am observat zilele trecute ca s-a extins limita orasului pe Calea Lugojului pana la sensul giratoriu de la Ghiroda, viteza maxima admisa fiind redusa la 70 km/h pe cea mai mare parte a tronsonului. Atentie la radare...

Daca sunt off-topic rog moderatorii sa mute postarea pe topicul potrivit...
0

#363 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10593
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 25 februarie 2014 - 14:33

Vezi postareanacro, la 25 februarie 2014 - 00:58, a spus:

Am observat zilele trecute ca s-a extins limita orasului pe Calea Lugojului pana la sensul giratoriu de la Ghiroda, viteza maxima admisa fiind redusa la 70 km/h pe cea mai mare parte a tronsonului. Atentie la radare...

Daca sunt off-topic rog moderatorii sa mute postarea pe topicul potrivit...


70km/h cred ca era si inainte, problema era ca cei care doreau sa mearga la aeroport puteau sa fie amendati daca nu aveau rovigneta.
0

#364 Useril este offline   twist3r 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 151
  • Inregistrat: 22 aprilie 13

Postat 25 februarie 2014 - 15:07

Atunci acele segmente de drum pana in intersectia cu giratoriul de la aeroport tin de Timisoara, si nu de Ghiroda ?
0

#365 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10593
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 25 februarie 2014 - 17:19

Cind am mai trecut pe acolo nu am fost atent, poate placa nu era atunci dar stiu ca real-ul din Calea Sagului tinea de Giroc iar placa de Timisoara este la intersectia de Parta, deci ar fi aceeasi "ciudatenie".
0

#366 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6118
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 25 februarie 2014 - 18:12

Drumurile Nationale, de la limita localitatilor incolo sunt administrate de catre DRDP, respectiv CNADNR.
In aceeasi categorie era plasat pana acum si segmentul din DN6, cuprins intre Hotel International si sensul giratoriu Ghiroda/Aeroport.
0

#367 Useril este offline   nacro 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 79
  • Inregistrat: 04 august 13

Postat 26 februarie 2014 - 10:26

Placa de iesire din Timisoara era montata imediat dupa strada Bobalna, pana acolo fiind si limita de 70 km/h. Mai departe, spre Ghiroda se considera exteriorul localitatii. Eu ma gandesc ca au facut miscarea aceasta cu extinderea limitei orasului pentru a putea pune in aplicare taxa de tranzit pentru camioane. Mai tineti minte pe vremea lui Ciuhandu, daca un camion care dorea sa intre in TM pe calea Lugojului si nu era dispus sa plateasca taxa, nu avea posibilitate de intoarcere. In situatia actuala sensul giratoriu de la Ghiroda ii permite intoarcerea...
0

#368 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6118
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 26 februarie 2014 - 10:51

Da, probabil si treaba asta dar si treaba cu vigneta, dupa cum zicea si Doppler mai sus.
Adica pana acum aveam nevoie de vigneta atat daca mergeam la aeroport sau vizitam pe cineva ce locuieste in cartierul de langa, cat si daca mergeam doar pana la una dintre firmele de pe Calea Lugojului, situate pana la sensul giratoriu de la intrarea in Ghiroda.
0

#369 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 26 februarie 2014 - 11:49

Pai bine, bine, dar dupa sensul giratoriu? Tot iesi din oras cand mergi catre aeroport... :eusa_think:
0

#370 Useril este offline   todoran13 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 207
  • Inregistrat: 28 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 26 februarie 2014 - 12:10

Drumul din sens pana la Aeroport e drum judetean pentru care nu e nevoie de rovigneta.

Pana acum era varianta pe Aleea Ghirodei, apoi prin Ghiroda pana in sens, urmat de drumul judetean pana la Aeroport, doar in sensul giratoriu fiind nevoie de rovigneta.

Oricum, nu se faceau controale pe bucata de la iesirea din oras pana in sensul din Ghiroda in ceea ce priveste rovigneta. Primele controale se faceau la intrarea in Remetea Mare.
0

#371 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 26 februarie 2014 - 20:39

Apropo de iarba intre linii, scriam acum vreo 3-4 ani in urma postarii unor materiale foto-video de catre colegi, materiale in care se vede gazon intre linii din ceva orase franceze ca noi suntem defazati. Cand noi am ajuns in faza de asfaltare-betonare intre linii, ei au trecut la gazon intre linii.

Gazonul intre linii poate arata foarte-foarte frumos cu conditia sa fie si ingrijit (tuns, udat si ingrasat la nevoie)...
Ori putem vedea pe Iuliu Maniu, pe Vacarescu si prin alte parti unde s-au montat covoare cu gazon sau s-au (!) insamantat seminte de iarba (gazon) ca acestea n-au fost udate la timp si in consecinta au aparut "insule" fara iarba sau cu buruieni. Si asta la 1-2-3 ani de la "plantare"....

Avem probleme serioase cu intretinerea lucrurilor facute...

Parerea mea este ca avem nevoie si de asemenea trasee "verzi" de tramvai dar nu intr-un mod generalizat ci pe alocuri, pe acolo unde acestea ar putea fi vazute si admirate si pe unde inca n-au fost reabilitate liniile. Am in vedere Bul. Cetatii, Cal Buziasului, Calea Bogdanestilor cu linia trasa pe mijloc de la Cetatii catre calea ferata, etc...

Ma gandesc deasemenea ca aceste spatii verzi intre linii pot fi intretinute mult mai usor cu ajutorul unor utilaje fabricate special in acest scop, utilaje care sa ude gazonul si sa-l tunda (si sa-l aspire) circuland pe linia de tramvai. Toate aceste operatiuni se vor petrece noaptea cand liniile sunt libere...Candva exista un tramvai cisterna-stropitoare care "racorea" sinele (vara) si mai spala si praful pe unde trecea (strazi cu linii de tramvai)
3

#372 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10593
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 27 februarie 2014 - 00:48

Tot noaptea se erbicidau portiunile de linii cu traverse pe balast, cum acum mai exista de exemplu pe Cetatii. Un VS Timis avea in spate o stropitoare cu erbicid. Asta am vazut pe Bogdanestilor, evident inainte de modernizarea linilor.

Ca sa revenim la topic, Piata Dacia:

Imagine atasata: Piata Dacia - 2014.02.26 - 1.jpg Imagine atasata: Piata Dacia - 2014.02.26 - 2.jpg
2

#373 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 02 martie 2014 - 10:46

Am locuit si apoi am umblat multi ani prin Zona Dacia si pot spune ca niciodata pana acum lucrarile de reparatii sau inlocuire a asfaltului din jurul pietei n-au tinut mai mult de 1 - 2 ani. Cred ca mereu au fost facute lucrari de calitate proasta. Strat de asfalt subtire si necorespunzator calitativ pe o fundatie asisderea...Si nici nu putem invoca faptul ca avem pe acolo un trafic greu. Exceptia poate fi in sezonul lubenitelor...
0

#374 Useril este offline   bizone 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 236
  • Inregistrat: 08 octombrie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 04 martie 2014 - 23:19

Am inteles ca pe str. Sfintii Apostoli Petru si Pavel se va lucra din nou, cica ''reparatii carosabil''. Nu strada asta a fost inaugurata cu mare fast de primarul nostru in toamna? Am observat ca de cateva zile sunt scoase capacele de canal, nu stiu ce vor sa faca. Stie cineva ceva? Sper ca sunt lucrari in garantie!

In link-ul de mai jos, apar toate santierele ce urmeaza a fi deschise in oras:
http://www.247timiso...-timisoara.html

E interesant cum se fac lucrari in zone in care s-au mai facut lucrari cu ani in urma si sunt zone in care nu s-a facut absolut nimic de zeci de ani! Nu inteleg pe ce criterii se aleg zonele/strazile respective!
0

#375 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2361
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 05 martie 2014 - 00:17

ce poate fi asa greu de inteles? renovam renovarea la nesfarsit...ca sa vina parandaratul inapoi..doar nu suntem prosti sa ne apucam de lucrari serioase unde chiar trebuie sa facem ceva....mai bine reabilitam reabilitarea....sunt curios ce va fi in viitorul apropriat cand din nou prin voia sortii ne-am "ales" cu un primar care tocmai e in opozitie...probabil ultimele milioane de euro ramase pe fundul sacului bugetar se vor da "echipei de suflet a orasului"...si prostii de alegatori (adica noi) ramanem cu valurile alb violete si cu umbra palmierilor...si in rest...sa traim bine... :censored:
0

#376 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10593
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 05 martie 2014 - 00:26

Poate ca este doar finalizarea lucrarii, aducerea capacelor de canal la nivel cu asfaltul.
0

#377 Useril este offline   brioti 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 511
  • Inregistrat: 03 iunie 13

Postat 05 martie 2014 - 22:31

Va spun eu ce este cu capacele de pe Borzesti;baietii au asfaltat chiar toata strada turnand asfalt si pe capace,dandu si seama de eroare au scos capacele si au pus semne sa le vedem,a fost un reporatj si la Protv.Asta arata ca nu numai la Caracal s a rasturnat caruta.......

Aceasta postare a fost editata de brioti: 05 martie 2014 - 22:32

0

#378 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10593
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 05 martie 2014 - 23:18

Nu e greseala, e o metoda folosita des, e mai rapid, asfaltezi totul la nivel si dupa aceea gasesti capacele (dupa harta sau cu detectorul) si le aduci la nivel.
2

#379 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 06 martie 2014 - 13:42

:up_arow: Exact! Acest procedeu se foloseste de ani de zile in oras iar lumea mereu rade si zice "ma ce idioti sunt astia de la drumuri". De multe ori au fost sesizate aceste aspecte "ciudate" in presa audio-video si uneori au fost date si explicatii de "drumari" insa unii nu vor sa inteleaga si pace...

Dupa asfaltarea peste capace este mult mai usor sa pui ulterior capacele la linia asfaltului, cu conditia sa faci si o lucrare de buna calitate si nu de amatori...Problemele ulterioare mai apar si datorita faptului ca de multe ori capacul de metal este mai jos cu 1 cm doi fata de soclul lui tot din metal si atunci degeaba s-a pus soclul la nivelul asfaltului pentru ca trecerea cu rotile peste capac va provoca un disconfort automobilistului, acesta avand impresia ca tot ansamblul nu este pus la nivel...
Deci, atentie marita din partea autoritatilor la achizitionarea acestor "capace" (capac + soclu + placa de beton in care sunt incorporate)....

Iar presa cauta mereu senztionalul chiar si acolo unde el nu exista (vezi recentul exemplu cu impinsul tramvaiului in Piata Balcescu, exemplu care a facut inconjurul lumii!)....


Citeaza

Va spun eu ce este cu capacele de pe Borzesti;baietii au asfaltat chiar toata strada turnand asfalt si pe capace,dandu si seama de eroare au scos capacele si au pus semne sa le vedem,a fost un reporatj si la Protv.Asta arata ca nu numai la Caracal s a rasturnat caruta.......



Deci, n-a fost nici o eroare! S-a constatat de-a lungul timpului ca astfel se poate face o lucrare mai buna decat punand dinainte de asfaltare capacele la o linie orizontala dorita care apoi se dovedeste ca o nereusita...
0

#380 Useril este offline   nad 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 188
  • Inregistrat: 05 martie 08

Postat 06 martie 2014 - 17:15

O fi acest procedeu raspandit ,dar eu cred ca e gresit deorece se poate pune la "poloboc" si la cota un reper.Sapand dupa asfaltare pentru ridicarea capacelor se face o treaba de mantuiala pentru ca acel capac nu va avea o baza proprie ca sa zic asa si intr-un interval de timp scurt vor aparea fisuri si chiar deplasari ale capacului
0

Arata acest topic


  • (69 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi