Proiecte diverse de infrastructura lucrari de mica anvergura
#361
Postat 11 februarie 2014 - 18:46
Pietrisul s-a pus la finalizarea modernizarii efectuate acolo si e parte din aceasta lucrare. De ce sa fi fost pus inainte de lucrare?
#362
Postat 25 februarie 2014 - 00:58
Daca sunt off-topic rog moderatorii sa mute postarea pe topicul potrivit...
#363
Postat 25 februarie 2014 - 14:33
nacro, la 25 februarie 2014 - 00:58, a spus:
Daca sunt off-topic rog moderatorii sa mute postarea pe topicul potrivit...
70km/h cred ca era si inainte, problema era ca cei care doreau sa mearga la aeroport puteau sa fie amendati daca nu aveau rovigneta.
#364
Postat 25 februarie 2014 - 15:07
#365
Postat 25 februarie 2014 - 17:19
#366
Postat 25 februarie 2014 - 18:12
In aceeasi categorie era plasat pana acum si segmentul din DN6, cuprins intre Hotel International si sensul giratoriu Ghiroda/Aeroport.
#367
Postat 26 februarie 2014 - 10:26
#368
Postat 26 februarie 2014 - 10:51
Adica pana acum aveam nevoie de vigneta atat daca mergeam la aeroport sau vizitam pe cineva ce locuieste in cartierul de langa, cat si daca mergeam doar pana la una dintre firmele de pe Calea Lugojului, situate pana la sensul giratoriu de la intrarea in Ghiroda.
#369
Postat 26 februarie 2014 - 11:49

#370
Postat 26 februarie 2014 - 12:10
Pana acum era varianta pe Aleea Ghirodei, apoi prin Ghiroda pana in sens, urmat de drumul judetean pana la Aeroport, doar in sensul giratoriu fiind nevoie de rovigneta.
Oricum, nu se faceau controale pe bucata de la iesirea din oras pana in sensul din Ghiroda in ceea ce priveste rovigneta. Primele controale se faceau la intrarea in Remetea Mare.
#371
Postat 26 februarie 2014 - 20:39
Gazonul intre linii poate arata foarte-foarte frumos cu conditia sa fie si ingrijit (tuns, udat si ingrasat la nevoie)...
Ori putem vedea pe Iuliu Maniu, pe Vacarescu si prin alte parti unde s-au montat covoare cu gazon sau s-au (!) insamantat seminte de iarba (gazon) ca acestea n-au fost udate la timp si in consecinta au aparut "insule" fara iarba sau cu buruieni. Si asta la 1-2-3 ani de la "plantare"....
Avem probleme serioase cu intretinerea lucrurilor facute...
Parerea mea este ca avem nevoie si de asemenea trasee "verzi" de tramvai dar nu intr-un mod generalizat ci pe alocuri, pe acolo unde acestea ar putea fi vazute si admirate si pe unde inca n-au fost reabilitate liniile. Am in vedere Bul. Cetatii, Cal Buziasului, Calea Bogdanestilor cu linia trasa pe mijloc de la Cetatii catre calea ferata, etc...
Ma gandesc deasemenea ca aceste spatii verzi intre linii pot fi intretinute mult mai usor cu ajutorul unor utilaje fabricate special in acest scop, utilaje care sa ude gazonul si sa-l tunda (si sa-l aspire) circuland pe linia de tramvai. Toate aceste operatiuni se vor petrece noaptea cand liniile sunt libere...Candva exista un tramvai cisterna-stropitoare care "racorea" sinele (vara) si mai spala si praful pe unde trecea (strazi cu linii de tramvai)
#373
Postat 02 martie 2014 - 10:46
#374
Postat 04 martie 2014 - 23:19
In link-ul de mai jos, apar toate santierele ce urmeaza a fi deschise in oras:
http://www.247timiso...-timisoara.html
E interesant cum se fac lucrari in zone in care s-au mai facut lucrari cu ani in urma si sunt zone in care nu s-a facut absolut nimic de zeci de ani! Nu inteleg pe ce criterii se aleg zonele/strazile respective!
#375
Postat 05 martie 2014 - 00:17

#376
Postat 05 martie 2014 - 00:26
#377
Postat 05 martie 2014 - 22:31
Aceasta postare a fost editata de brioti: 05 martie 2014 - 22:32
#378
Postat 05 martie 2014 - 23:18
#379
Postat 06 martie 2014 - 13:42

Dupa asfaltarea peste capace este mult mai usor sa pui ulterior capacele la linia asfaltului, cu conditia sa faci si o lucrare de buna calitate si nu de amatori...Problemele ulterioare mai apar si datorita faptului ca de multe ori capacul de metal este mai jos cu 1 cm doi fata de soclul lui tot din metal si atunci degeaba s-a pus soclul la nivelul asfaltului pentru ca trecerea cu rotile peste capac va provoca un disconfort automobilistului, acesta avand impresia ca tot ansamblul nu este pus la nivel...
Deci, atentie marita din partea autoritatilor la achizitionarea acestor "capace" (capac + soclu + placa de beton in care sunt incorporate)....
Iar presa cauta mereu senztionalul chiar si acolo unde el nu exista (vezi recentul exemplu cu impinsul tramvaiului in Piata Balcescu, exemplu care a facut inconjurul lumii!)....
Citeaza
Deci, n-a fost nici o eroare! S-a constatat de-a lungul timpului ca astfel se poate face o lucrare mai buna decat punand dinainte de asfaltare capacele la o linie orizontala dorita care apoi se dovedeste ca o nereusita...
#380
Postat 06 martie 2014 - 17:15