STP Timișoara Forum: Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (117 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar

#1161 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 20 februarie 2014 - 02:24

2009:

Imagine atasata: CFR - 2009.07.24.jpg
3

#1162 Useril este offline   andrei_tm 

  • Membru Senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 819
  • Inregistrat: 05 noiembrie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 22 februarie 2014 - 19:41

Trenul personal Timișoara Nord - Remetea Mică - Radna?
0

#1163 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 22 februarie 2014 - 21:37

Cand au fost achizitionate aceste locomotive si cate? Pare un model mai nou fata de cele dinainte de 89'.
0

#1164 Useril este offline   andrei_tm 

  • Membru Senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 819
  • Inregistrat: 05 noiembrie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 22 februarie 2014 - 22:42

Sunt locomotive clasa 82, modernizate de Alstom, provin din locomotivele clasa 80/81. Au început să fie modernizate începând cu anul 1999.

Aceasta postare a fost editata de andrei_tm: 22 februarie 2014 - 22:46

1

#1165 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 22 februarie 2014 - 22:44

Este una veche modernizata:

Vezi postareaVali, la 31 ianuarie 2010 - 23:57, a spus:

Cea portocalie se numeste caterpiler si versiunea orangia sau portocala cum le zicem majoritatea au fost modernizate prin 2007 respectiv 2008. Depoul CFR timisoara detine 6 locomotive la ora actuala pe urmatoarele orangine:82-0427-3, 82-0443-0, 82-0547-8, 82-0381-2, 82-0361-4, 82-0260-8.

link in acest topic
0

#1166 Useril este offline   andrei_tm 

  • Membru Senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 819
  • Inregistrat: 05 noiembrie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 22 februarie 2014 - 22:54

O filmare cu locomotiva 82-0547-8:



În prezent, în zona Timișoarei, locomotivele clasa 82 fac trenurile Timișoara - Oradea (3113, 3112, 3117, 3118) și pe Timișoara - Lugoj (9616, 9619).
0

#1167 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 23 februarie 2014 - 00:28

La origine sunt locomotive diesel-hidraulice fabricate la Faur Bucuresti in perioada comunista incepand cu anul 1966... Sunt incadrate in clasa 80 / 81 asa cum bine este amintit mai sus.

Mai multe detali tehnice aici

Din 1999 sa inceput modernizarea lor. Este o reconstructie generala, la modernizare din vechea locomotiva nu ramane decat sasiul si boghiurile.

Primele 7 exemplare au fost modernizate la uzina producatoare Faur find remotorizate cu motoare Caterpilar de 1500 CP, iar urmatoarele sunt modernizate la Remarul Cluj Napoca find motorizate cu motoare Caterpilar insa de 1250 CP. Ambele variante sunt incadrate in clasa 82.

La cele destinate CFR Calatori generatorul cu abur din capota mica este inlocuit cu un generator electric de 400kw (1500V) destinat incalziri electrice (sau a climatizari) a trenurilor.

Depoul Timisoara nu are nici un exemplar de 1500 CP ci doar 6 de 1250 CP care fac servici pe trenurile amintite mai sus.

Cum cele de 1500 CP sunt mai rare fata de suratele mai mici aveti mai jos o poza cu un exemplar (foto myster2008)

Imagine postata

Aceasta postare a fost editata de Bobby: 23 februarie 2014 - 00:33

3

#1168 Useril este offline   The Legend 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 254
  • Inregistrat: 31 ianuarie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenul si calatoria cu trenul

Postat 23 februarie 2014 - 22:26

Prima excursie serioasa din 2014 , 54ore , doua orase vizitate ( Iasi si Bucuresti) , 1808km. Biletele fara reducere ar fi costat 340lei dar cu reducerea de anticipare a calatoriei si fidelitate am primit reduceri in valoare de 103lei astfel platind 237lei. Sper sa vin poze interesante dupa aceasta calatorie :beer2:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCN5998.JPG

4

#1169 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 28 februarie 2014 - 17:33

Romanian diesel electric locomotives



65-1020-4 & 63-1298-7 & 63-0847-2 izolate pentru SELC Basarab

Imagine atasata: 65-1020-4 & 63-1298-7 & 63-0847-2 izolate pentru SELC Basarab.JPG

Vedere din Terminalul Grampet Logistics Kitila

Imagine atasata: Vedere din Terminalul Grampet Logistics Kitilila.jpg

Aceasta postare a fost editata de zofei.2006: 28 februarie 2014 - 17:36

1

#1170 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 01 martie 2014 - 00:29

La clasa 63 si 65 care este diferenta intre cel cu botul albastru si cel cu botul alb?
0

#1171 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 01 martie 2014 - 00:54

Vezi postareacseh_17, la 01 martie 2014 - 00:29, a spus:

La clasa 63 si 65 care este diferenta intre cel cu botul albastru si cel cu botul alb?


Primele 2 locomotive diesel electrice modernizate la Electroputere sunt vopsite asa. Practic au fost 2 prototipuri dupa care s-a facut si modernizarea celorlante masini.

Cele din clasa 63 sunt apte de 120 km/h iar cele din clasa 65 sunt limitate la 100 km/h.
2

#1172 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 04 martie 2014 - 13:07

65-0915-2 repartizata la IR 1672 Galati - Bucuresti Nord + un mecanic de nota 10


Aceasta postare a fost editata de zofei.2006: 04 martie 2014 - 13:08

1

#1173 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 05 martie 2014 - 21:35

Un tren cu vagoane cisterna incarcate cu motorina ce se indrepta spre zona industriala a orasului a deraiat langa trecerea la nivel cu CF de la iesirea din Timisoara spre Mosnita, traficul auto in zona fiind blocat... Unul din vagoane s-a rasturnat...

http://www.tion.ro/v...deraiat/1390931

Locatia in GE e 45°43'32.20"N cu 21°17'3.52"E.

Aceasta postare a fost editata de Bobby: 05 martie 2014 - 21:35

0

#1174 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30187
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 05 martie 2014 - 23:26

Citeaza

Cred că autoritățile îndrituite ar trebui să verifice dacă pe această cale ferată se operează conform reglementărilor în vigoare! Din câte cunosc, această cale ferată este folosită în mod abuziv, fără să se dețină acordurile legale din partea CFR Infrastructură! Dacă se întâmpla o catastrofă, cine ar fi fost de vină? Cei care folosesc calea ferată fără aprobările legale, sau cei care se fac că nu văd și nu cunosc această stare de fapt?!


Daca autorul comentariului de mai sus are dreptate, treaba e nasoala.
0

#1175 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 06 martie 2014 - 00:17

Vagoanele sint de la CFR Marfa deci puteau sa circule ilegal?

Traversele sint cam putrede, acea linie nu a mai fost reparata de muuuuuulti ani si e cam ciudat ca inca se mai circula pe ea.
0

#1176 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30187
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 06 martie 2014 - 00:23

Pai, exact despre asta e vorba. Probabil ca CFR infrastructura nici nu mai stie de aceasta linie. Daca stie si nu o intretine, e vina lor si ar trebui sa plateasca "oalele sparte".
0

#1177 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 06 martie 2014 - 00:43

Linia este industriala (folosita de cateva ori pe luna) ce porneste din halta Semenic de pe linia Timisoara Sud - Buzias. Nu cred ca tine de CFR Infrastructura.

Asta nu-l scuteste pe proprietar sa nu aibe de grija de ea pentru a o mentine in conditi optime pentru exploatre.

Locomotiva apartine unui operator feroviar privat, iar vagoanele apartin de CFR Marfa, iar beneficiarul plateste trasnsportul produselor petroliere CFR Marfa punandu-i la dispozitie vagoanele. CFR Marfa isi va repara vagoanele + cheltuieli legate de indisponibilizarea lor iar proprietarul liniei va achita pagubele...

Garnitura deraiata blocheaza drumul despre care s-a vorbit aici: http://www.tion.ro/s...paratii/1347171
0

#1178 Useril este offline   Vali 

  • Membru VIP**
  • Grup: VIP
  • Postari: 1531
  • Inregistrat: 04 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Modeling feroviar, transportul in comun(in special trolebuzele :D)

Postat 06 martie 2014 - 01:51

Acea linie este deservita in special pentru alimentarea fabrici procter & gamble din buziasului si tot pe ea sau adus toate loturile de tramvaie care au venit pe calea ferata :)
0

#1179 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 06 martie 2014 - 17:48

Este vorba de o linie uzinala deci nu intra in competenta CNCF "CFR SA" sa o intretina .
0

#1180 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 08 martie 2014 - 22:14

EA799 a CFR Calatori inchiriata la DB Shenker in capul unui marfar cu containere

Imagine atasata: IMG_2956.JPG Imagine atasata: IMG_2966.JPG

Locomotiva pe 4 osi de 4600 kw a celor de la DB in spatele locomotivei CFR

Imagine atasata: IMG_2960.JPG Imagine atasata: IMG_2965.JPG

LDE 2100 GFR parasind Timisoara Est in directia Timisoara Nord (pozele sunt realizate de Cristi_CFR folosind camera mea, eu find ocupat cu realizarea clipului video cu aceasta masina)

Imagine atasata: IMG_2942.JPG Imagine atasata: IMG_2945.JPG Imagine atasata: IMG_2946.JPG

Aceasta postare a fost editata de Bobby: 08 martie 2014 - 23:07

3

Arata acest topic


  • (117 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi