
Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar
#1163
Postat 22 februarie 2014 - 21:37
#1164
Postat 22 februarie 2014 - 22:42
Aceasta postare a fost editata de andrei_tm: 22 februarie 2014 - 22:46
#1165
Postat 22 februarie 2014 - 22:44
Vali, la 31 ianuarie 2010 - 23:57, a spus:
link in acest topic
#1166
Postat 22 februarie 2014 - 22:54
În prezent, în zona Timișoarei, locomotivele clasa 82 fac trenurile Timișoara - Oradea (3113, 3112, 3117, 3118) și pe Timișoara - Lugoj (9616, 9619).
#1167
Postat 23 februarie 2014 - 00:28
Mai multe detali tehnice aici
Din 1999 sa inceput modernizarea lor. Este o reconstructie generala, la modernizare din vechea locomotiva nu ramane decat sasiul si boghiurile.
Primele 7 exemplare au fost modernizate la uzina producatoare Faur find remotorizate cu motoare Caterpilar de 1500 CP, iar urmatoarele sunt modernizate la Remarul Cluj Napoca find motorizate cu motoare Caterpilar insa de 1250 CP. Ambele variante sunt incadrate in clasa 82.
La cele destinate CFR Calatori generatorul cu abur din capota mica este inlocuit cu un generator electric de 400kw (1500V) destinat incalziri electrice (sau a climatizari) a trenurilor.
Depoul Timisoara nu are nici un exemplar de 1500 CP ci doar 6 de 1250 CP care fac servici pe trenurile amintite mai sus.
Cum cele de 1500 CP sunt mai rare fata de suratele mai mici aveti mai jos o poza cu un exemplar (foto myster2008)

Aceasta postare a fost editata de Bobby: 23 februarie 2014 - 00:33
#1168
Postat 23 februarie 2014 - 22:26

#1170
Postat 01 martie 2014 - 00:29
#1171
Postat 01 martie 2014 - 00:54
cseh_17, la 01 martie 2014 - 00:29, a spus:
Primele 2 locomotive diesel electrice modernizate la Electroputere sunt vopsite asa. Practic au fost 2 prototipuri dupa care s-a facut si modernizarea celorlante masini.
Cele din clasa 63 sunt apte de 120 km/h iar cele din clasa 65 sunt limitate la 100 km/h.
#1172
Postat 04 martie 2014 - 13:07
Aceasta postare a fost editata de zofei.2006: 04 martie 2014 - 13:08
#1173
Postat 05 martie 2014 - 21:35
http://www.tion.ro/v...deraiat/1390931
Locatia in GE e 45°43'32.20"N cu 21°17'3.52"E.
Aceasta postare a fost editata de Bobby: 05 martie 2014 - 21:35
#1174
Postat 05 martie 2014 - 23:26
Citeaza
Daca autorul comentariului de mai sus are dreptate, treaba e nasoala.
#1175
Postat 06 martie 2014 - 00:17
Traversele sint cam putrede, acea linie nu a mai fost reparata de muuuuuulti ani si e cam ciudat ca inca se mai circula pe ea.
#1176
Postat 06 martie 2014 - 00:23
#1177
Postat 06 martie 2014 - 00:43
Asta nu-l scuteste pe proprietar sa nu aibe de grija de ea pentru a o mentine in conditi optime pentru exploatre.
Locomotiva apartine unui operator feroviar privat, iar vagoanele apartin de CFR Marfa, iar beneficiarul plateste trasnsportul produselor petroliere CFR Marfa punandu-i la dispozitie vagoanele. CFR Marfa isi va repara vagoanele + cheltuieli legate de indisponibilizarea lor iar proprietarul liniei va achita pagubele...
Garnitura deraiata blocheaza drumul despre care s-a vorbit aici: http://www.tion.ro/s...paratii/1347171
#1178
Postat 06 martie 2014 - 01:51

#1179
Postat 06 martie 2014 - 17:48
#1180
Postat 08 martie 2014 - 22:14


Locomotiva pe 4 osi de 4600 kw a celor de la DB in spatele locomotivei CFR


LDE 2100 GFR parasind Timisoara Est in directia Timisoara Nord (pozele sunt realizate de Cristi_CFR folosind camera mea, eu find ocupat cu realizarea clipului video cu aceasta masina)



Aceasta postare a fost editata de Bobby: 08 martie 2014 - 23:07